Het is wat ik laatst zei... Alle events zitten vlak bij elkaar en dan weer tijdje niet, dan weer wel...quote:Op maandag 23 november 2009 20:27 schreef Tazmaniac het volgende:
Zo mannen, het is weer tijd om een nieuw topic de wereld in te helpen.
Het duurt even voordat we weer kunnen genieten maar dan krijgen we ook wat zeg
TUF 10 Finale
K-1 WGP Finals
Strikeforce Evolution
UFC 107
op tijd van een week
Oke, duidelijk niet goed opgelet dusquote:Op maandag 23 november 2009 18:09 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Beter opletten want die kreeg hij wel
Damn, dat is zuur, dat werkt niet in je voordeel in je voorbereiding...quote:Op dinsdag 24 november 2009 16:55 schreef Tazmaniac het volgende:
Zijn we ook meteen van Kongo op de main card af
maar er is helaas ook zeer triest nieuws (als het waar is)
Semmy Schilt traint momenteel in Roemenie waar hij zich voorbereid op de K-1 GP.
Daar was hij aan het sparren met een Roemeens talent van 22 jaar.
Talent zakt in elkaar na de sessie en gaat dood.
Vitali Mitu dies after sparring session with Semmy Schilt
quote:Roger Huerta is now officially a free agent. Following the final fight on his UFC deal Roger has entered into the period where he is able to negotiate with any promotion while the UFC retains the right to match any offer made
quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:57 schreef roepdeman het volgende:
Daar zijn we weer...TITO GOT ROBBED! RUA GOT ROBBED!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 10 hoop ik wel?quote:Op woensdag 25 november 2009 00:21 schreef Unstoppable het volgende:
23:00 7 dec begint TUF op RTL7
Aankondigingen zijn de laatste paar dagen al tig keer voorbij gekomen in beeld (in de avonduren alleen dacht ik)
Dat zou ik niet weten, maar ga er maar vanuit dat ze met de eerdere seizoenen beginnen. Vast een stuk goedkoper en zo kunnen eens kijken of mensen gaan kijken..quote:
Kwa kwaliteit zijn die seizoenen beter ja. Maar heb liever dat ze wel recent blijven. Erger ik me altijd zo aan bij NL TV dat ze zo ver achterlopen.quote:Op woensdag 25 november 2009 02:50 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Dat zou ik niet weten, maar ga er maar vanuit dat ze met de eerdere seizoenen beginnen. Vast een stuk goedkoper en zo kunnen eens kijken of mensen gaan kijken..
Het waren trouwens typische SBS6 ads, midden in je scherm tijdens een film enzo![]()
Ik weet het nog zo net niet, denk dat Bisping een serieuze kans maakt om te counterpunchen met een paar brute takedownsquote:
Ja het is een hele interessante partij door wat ze beiden de laatste tijd gedaan hebben.quote:Op donderdag 26 november 2009 00:09 schreef n00cL30n het volgende:
Ik ben in ieder geval erg benieuwd naar die partij. (Ook zeker of Wandy die weight cut kan maken deze keer!)
Infection neem ik aan?quote:Op donderdag 26 november 2009 08:54 schreef Tazmaniac het volgende:
Gonzaga out of UFC 108 bout with Junior Dos Santos due to Staph
Damn!quote:Op donderdag 26 november 2009 15:36 schreef Paxlie het volgende:
Dit is Staph Infection (wel heel erg, magoed)
http://mmafever.blogspot.(...)recovery-w-pics.html
quote:It seems that current UFC Light Heavyweight Champion, Quinton "Rampage" Jackson has stirred up the melting pot of equality with a colorful statement during what appears to be an ambushed video interview while he was liquored up.
Rampage was questioned about the recent death of NFL Football player, Sean Taylor who died from a gunshot wound to the leg this past Monday.
Here's the statement that has kicked sand in the race relations vagina:
"Black folks, when you get in trouble [and you] call 911, please sound white when you call ... We all sound white when we need to."
Dat is maar een gym. Ik vind het veel erger dat de spullen van 1000 mensen opgegaan zijn in de brand. Zo'n gym is goed verzekerd en zo weer opgebouwd.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:27 schreef Fyodor het volgende:
Drama in Amsterdam Noord. Mike's Gym, waar o.a. Badr Hari en Melvin Manhoef trainen is compleet uitgebrand. Gelukkig geen gewonden, maar natuurlijk wel het verlies van hun Gym, spullen en alles wat Mike opgebouwd had.
Zie ook http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=98694
Wtf man, hoe krijg je die bacterie binnen?quote:Op donderdag 26 november 2009 15:47 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Damn!dat ziet er pijnlijk uit.
http://nl.wikipedia.org/wiki/S._pyogenes gevolgd door http://nl.wikipedia.org/wiki/Necrotiserende_fasciitisquote:Op donderdag 26 november 2009 20:29 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Wtf man, hoe krijg je die bacterie binnen?
Het is een gym, dat klopt. Maar Mike heeft dit vanaf de grond opgebouwd. En dan is dit een hele grote klap. Of het goed verzekerd is dat is nog maar de vraag. Subsidie van de overheid krijg je niet zo vaak voor zulk soort dingen.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:38 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Dat is maar een gym. Ik vind het veel erger dat de spullen van 1000 mensen opgegaan zijn in de brand. Zo'n gym is goed verzekerd en zo weer opgebouwd.
Ik geloof ook best wel dat het heel erg is voor die gym, daar niet van. Maar in principe is dat een bedrijf. Die opslag hebben sommige mensen echt hun hele hebben en houwen in liggen omdat ze een paar maanden op wereldreis gaan of iets dergelijks. Niet dat dat het voor die gym minder erg maakt, maar het plaatst het wel in perspectie.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:02 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Het is een gym, dat klopt. Maar Mike heeft dit vanaf de grond opgebouwd. En dan is dit een hele grote klap. Of het goed verzekerd is dat is nog maar de vraag. Subsidie van de overheid krijg je niet zo vaak voor zulk soort dingen.
Voor die 1000 anderen is het natuurlijk ook erg!
Denk dat hij zijn gym wel redelijk op orde heeft met alle mensen van naam die daar trainen! Inderdaad die opslag ernaast waar mensen hun hebben en houden hebben staan is wat lastiger.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:02 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Het is een gym, dat klopt. Maar Mike heeft dit vanaf de grond opgebouwd. En dan is dit een hele grote klap. Of het goed verzekerd is dat is nog maar de vraag. Subsidie van de overheid krijg je niet zo vaak voor zulk soort dingen.
Voor die 1000 anderen is het natuurlijk ook erg!
Mwoah, er zullen wel heel veel persoonlijke spullen verbrand zijn. Denk aan vlaggen met handtekeningen erop. Speciale handschoenen van een bepaalde wedstrijd. Titels, bekers, noem het maar op en het zal er gelegen/gehangen hebben.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:25 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Denk dat hij zijn gym wel redelijk op orde heeft met alle mensen van naam die daar trainen! Inderdaad die opslag ernaast waar mensen hun hebben en houden hebben staan is wat lastiger.
Deze gym is in principe de spullen in een andere zaal en gaan!
Wat geen zak uitmaakt voor een training in principe, ring, gewichten, zakken en wat lockers en je kunt weer trainen! Trofeeën zijn mooi, maar er kunnen nieuwe gewonnen worden!quote:Op donderdag 26 november 2009 22:31 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Mwoah, er zullen wel heel veel persoonlijke spullen verbrand zijn. Denk aan vlaggen met handtekeningen erop. Speciale handschoenen van een bepaalde wedstrijd. Titels, bekers, noem het maar op en het zal er gelegen/gehangen hebben.
Hoe zou jij het vinden als ik al je foto's verbrand?quote:Op donderdag 26 november 2009 22:34 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Wat geen zak uitmaakt voor een training in principe, ring, gewichten, zakken en wat lockers en je kunt weer trainen! Trofeeën zijn mooi, maar er kunnen nieuwe gewonnen worden!
Ja klote, maar dat geldt dus nog meer voor die mensen die hun spullen in opslag hadden daarnaast! Dat was het punt! Het is gewoon allebei verschrikkelijk en hoop het echt nooit mee te maken!quote:Op donderdag 26 november 2009 22:42 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Hoe zou jij het vinden als ik al je foto's verbrand?
Zo moet je dat zien voor die gym qua spullen.
Ik zou dan goed pissig op je worden ja.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:42 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Hoe zou jij het vinden als ik al je foto's verbrand?
Hoe krijg je poepresten in een wond onder je arm.. Pisdrinken en poep in wonden smeren, rare gasten die MMA fightersquote:Op donderdag 26 november 2009 20:37 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/S._pyogenes gevolgd door http://nl.wikipedia.org/wiki/Necrotiserende_fasciitis
Zijn poepresten (heel plastisch) die in een wond komen...
denk niet dat je wilt weten waar ze aanzitten... de man die je hamburger maakt die na het poepen niet goed zijn hand wast...quote:Op donderdag 26 november 2009 23:36 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Hoe krijg je poepresten in een wond onder je arm.. Pisdrinken en poep in wonden smeren, rare gasten die MMA fighters
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |