abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 april 2006 @ 17:17:24 #1
106955 BB_Koning
Koninklijk? Nee: goddelijk...
pi_37132909
Pride Fight

Hier gaan we lekker verder
bb_koning.hyves.nl
  donderdag 20 april 2006 @ 17:18:20 #2
106955 BB_Koning
pi_37132938
Verdorie, ik wilde de 300 post maken
bb_koning.hyves.nl
  donderdag 20 april 2006 @ 17:22:48 #3
106955 BB_Koning
pi_37133070
Ik vind Rings maar stom, je mag op de grond niet ens naar het hoofd slaan

bb_koning.hyves.nl
  donderdag 20 april 2006 @ 17:32:30 #4
128069 RenzoBrad
Niet meer actief
pi_37133364
Gelukkig is die poll hier niet te zien, ik erger me nog steeds geel en groen aan het feit dat Remy en Chuck tussen Pride vechters staan

Laten we het over de Open Weight Grand Prix hebben... so far zijn deze matches bekend:

Alistair Overeem vs. Fabricio Werdum
Kazuyuki Fujita vs. James Thompson
Mirko Filipovic vs. Ikuhisa Minowa
Aleksander Emelianenko vs. Josh Barnett
Hidehiko Yoshida vs. Yosuke Nishijima

Inmiddels is getekend voor 10 vechters. We missen nog een paar namen: Nogueira, Mark Coleman, Wanderlei Silva. De geruchten gaan dat Nog tegen Wanderlei gaat vechten (ik zeg Nog by submission), persoonlijk zie ik liever hoe Mr. Coleman Wanderlei uit de OWGP slaat

Ideetje voor dit topic... iedereen moet zijn voorspelling doen voor elke match. Als de complete line up bekend is, hier je voorspelling neerzetten. Ik begin vast met de eerste paar matches:

1. Alistair Overeem by TKO. Blijft een gokje. Hij moet niet door een submission gepakt worden van Werdum, de bjj coach van CroCop. Toch moet Alistair vanwege zijn reach en gevaarlijke knieen wel een kans hebben tegen Werdum. Hij zal iig niet via guillotine winnen
2. Fujita by decision. Die gast is gewoon niet KO te slaan. Verwacht dat Fujita het naar de grond haalt, als tegen Bob Sapp. Thompson's grondwerk is niet zo super.
3. CroCop by (T)KO. Minowa heeft maar 1 kans... het snel naar de grond brengen en via leglock winnen. CroCop is extreem in vorm momenteel en zal "the punk" m.i. makkelijk kunnen stoppen.
4. Aleksander Emelianenko by TKO. Ook voor Aleksander geldt dat hij het alleen wint als het niet naar de grond gaat. Barnett is een goede worstelaar, maar is eerder KO geslagen (door bijv. Pedro Rizzo in de UFC). Als Aleksander dit slim speelt, moet hij van Josh kunnen winnen.
5. Yoshida by submission (zal makkelijk worden). Ik verwacht veel van Yoshida dit tournament. Van Nishjima moet hij iig makkelijk kunnen winnen.

Bron van vandaag is sherdog.com

Hier nog een mooi plaatje van Alistair "Demolition Man" Overeem:
  donderdag 20 april 2006 @ 17:39:39 #5
106955 BB_Koning
pi_37133592
quote:
Op donderdag 20 april 2006 17:32 schreef RenzoBrad het volgende:
De geruchten gaan dat Nog tegen Wanderlei gaat vechten (ik zeg Nog by submission), persoonlijk zie ik liever hoe Mr. Coleman Wanderlei uit de OWGP slaat
Nog en Wandy Ik vind Nog geweldig, maar Wanderlei vind ik ook tof!!
Enne, ik blijf erbij, Wanderlei maakt Coleman af
bb_koning.hyves.nl
  donderdag 20 april 2006 @ 17:47:34 #6
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_37133850
tvpjeeee
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_37133999
quote:
Op donderdag 20 april 2006 17:39 schreef BB_Koning het volgende:

[..]

Nog en Wandy Ik vind Nog geweldig, maar Wanderlei vind ik ook tof!!
Enne, ik blijf erbij, Wanderlei maakt Coleman af
Wanderlei is een goede vechter..maar door het voorval tussen coleman en shogun rua laatst heb ik geen greintje respect meer voor hem
  donderdag 20 april 2006 @ 17:55:25 #8
106955 BB_Koning
pi_37134075
quote:
Op donderdag 20 april 2006 17:52 schreef sjimz het volgende:

[..]

Wanderlei is een goede vechter..maar door het voorval tussen coleman en shogun rua laatst heb ik geen greintje respect meer voor hem
Ik behoor tot de mensen die vinden dat Coleman te agressief was

Wie vindt overigens dat het gevecht tussen Wanderlei en Belfort zomaar was beeindigd? Silva ging echt niet KO en hij was ook niet in een situatie waaruit hij niet had kunnen komen
bb_koning.hyves.nl
pi_37134827
quote:
Op donderdag 20 april 2006 17:32 schreef RenzoBrad het volgende:
Gelukkig is die poll hier niet te zien, ik erger me nog steeds geel en groen aan het feit dat Remy en Chuck tussen Pride vechters staan

Laten we het over de Open Weight Grand Prix hebben... so far zijn deze matches bekend:

Alistair Overeem vs. Fabricio Werdum
Hidehiko Yoshida vs. Yosuke Nishijima

Inmiddels is getekend voor 10 vechters. We missen nog een paar namen: Nogueira, Mark Coleman, Wanderlei Silva. De geruchten gaan dat Nog tegen Wanderlei gaat vechten (ik zeg Nog by submission), persoonlijk zie ik liever hoe Mr. Coleman Wanderlei uit de OWGP slaat

Ideetje voor dit topic... iedereen moet zijn voorspelling doen voor elke match. Als de complete line up bekend is, hier je voorspelling neerzetten. Ik begin vast met de eerste paar matches:

1. Alistair Overeem by TKO. Blijft een gokje. Hij moet niet door een submission gepakt worden van Werdum, de bjj coach van CroCop. Toch moet Alistair vanwege zijn reach en gevaarlijke knieen wel een kans hebben tegen Werdum. Hij zal iig niet via guillotine winnen
2. Fujita by decision. Die gast is gewoon niet KO te slaan. Verwacht dat Fujita het naar de grond haalt, als tegen Bob Sapp. Thompson's grondwerk is niet zo super.
3. CroCop by (T)KO. Minowa heeft maar 1 kans... het snel naar de grond brengen en via leglock winnen. CroCop is extreem in vorm momenteel en zal "the punk" m.i. makkelijk kunnen stoppen.
4. Aleksander Emelianenko by TKO. Ook voor Aleksander geldt dat hij het alleen wint als het niet naar de grond gaat. Barnett is een goede worstelaar, maar is eerder KO geslagen (door bijv. Pedro Rizzo in de UFC). Als Aleksander dit slim speelt, moet hij van Josh kunnen winnen.
5. Yoshida by submission (zal makkelijk worden). Ik verwacht veel van Yoshida dit tournament. Van Nishjima moet hij iig makkelijk kunnen winnen.

Bron van vandaag is sherdog.com

Hier nog een mooi plaatje van Alistair "Demolition Man" Overeem:
[afbeelding]
Alistair Overeem vs. Fabricio Werdum (ken werdum niet)
Hidehiko Yoshida vs. Yosuke Nishijima (ken nishijima ook niet)
I hear and I forget. I see and I remember. I do and I understand.
  donderdag 20 april 2006 @ 18:56:31 #10
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_37135677
Ik wil gewoon Coleman vs Silva totdat er een KO is
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  donderdag 20 april 2006 @ 19:35:35 #11
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_37136846
Mensen nog coole filmpjes?
  donderdag 20 april 2006 @ 19:48:05 #12
128069 RenzoBrad
Niet meer actief
pi_37137278
quote:
Op donderdag 20 april 2006 17:55 schreef BB_Koning het volgende:

[..]

Ik behoor tot de mensen die vinden dat Coleman te agressief was

Wie vindt overigens dat het gevecht tussen Wanderlei en Belfort zomaar was beeindigd? Silva ging echt niet KO en hij was ook niet in een situatie waaruit hij niet had kunnen komen
Hehe ben het niet met je eens, maar we gaan niet opnieuw in discussie!
Hoop echt dat Coleman - Silva echt gaat gebeuren, dat lijkt me awesome...

Check dit filmpje: Mark Coleman vs. Wanderlei Silva
http://video.google.com/videoplay?docid=1516070093130551292&q=wanderlei+silva&pl=true

En over Belfort - Silva... die match was op tijd gestopt. Als Belfort doorging, had hij Wanderlei serieus pijn kunnen doen. Maar helaas zullen we daar nooit achterkomen...

Typ trouwens op http://video.google.com eens "fedor" in en je krijgt hele mooie Highlight's van Fedor te zien. Vooral deze: http://video.google.com/videoplay?docid=-8762652198751834650&q=fedor&pl=true
  donderdag 20 april 2006 @ 19:49:19 #13
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_37137313
Te Pijnlijke Vechtsporten joh
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  donderdag 20 april 2006 @ 19:49:34 #14
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_37137321
ow wacht dat is tpv ipv tvp
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  donderdag 20 april 2006 @ 19:54:08 #15
106955 BB_Koning
pi_37137468
quote:
Op donderdag 20 april 2006 19:48 schreef RenzoBrad het volgende:

En over Belfort - Silva... die match was op tijd gestopt. Als Belfort doorging, had hij Wanderlei serieus pijn kunnen doen. Maar helaas zullen we daar nooit achterkomen...
Nietes!!! Hij gaf een paar voorwaartse stoten en door de snelheid waarmee Belfort naar voren kwam, ging Silva naar achter en als je zo snel naar achter gata, dan val je neer. Silva heeft hoeken gekregen van Hunt en hij ging niet KO, dus die slagen van Belfort hadden echt niet veel effect op hem.

Maar ja, hierbij vraag ik de mening van andere mensjes
bb_koning.hyves.nl
  donderdag 20 april 2006 @ 20:26:18 #16
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_37138544
quote:
Op donderdag 20 april 2006 19:48 schreef RenzoBrad het volgende:

[..]

Typ trouwens op http://video.google.com eens "fedor" in en je krijgt hele mooie Highlight's van Fedor te zien. Vooral deze: http://video.google.com/videoplay?docid=-8762652198751834650&q=fedor&pl=true
woeew, gruwelijk armlocks
Deze dude heeft trouwens kk harde low en front kicks:

http://video.google.com/videoplay?docid=-766470374057482185&q=puramuk&pl=true
pi_37138894
Ik heb ooit een keer een finale gevecht gezien tussen zo'n kleine gespierde aziaat met een band om z'n hoofd en een amerikaan (dacht ik) die een stuk groter en breder was. Die aziaat had hem in de derde ronde met een hoge kick tegen zijn hoofd al knock-out. Weet iemand misschien welke sport en match dit was? Zou hem nl. graag nog een keer terug zien. Ik heb hem voor een half jaar geleden volgens mij een keer op Eurosport gezien!
  donderdag 20 april 2006 @ 20:57:08 #18
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_37139823
quote:
Op donderdag 20 april 2006 20:35 schreef Phraze het volgende:
Ik heb ooit een keer een finale gevecht gezien tussen zo'n kleine gespierde aziaat met een band om z'n hoofd en een amerikaan (dacht ik) die een stuk groter en breder was. Die aziaat had hem in de derde ronde met een hoge kick tegen zijn hoofd al knock-out. Weet iemand misschien welke sport en match dit was? Zou hem nl. graag nog een keer terug zien. Ik heb hem voor een half jaar geleden volgens mij een keer op Eurosport gezien!
buakaw in K1 tegen ff de naam kwijt
pi_37139830
quote:
Op donderdag 20 april 2006 20:35 schreef Phraze het volgende:
Kickboxer 1?
Rocky?
  donderdag 20 april 2006 @ 22:07:23 #20
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_37143201
tvp
ada fare stop stalking me
  donderdag 20 april 2006 @ 23:07:44 #21
128069 RenzoBrad
Niet meer actief
  donderdag 20 april 2006 @ 23:12:52 #22
128069 RenzoBrad
Niet meer actief
pi_37146164
Zeer, zeer slecht nieuws voor alle Pride FC fans
Bas Rutten stopt met commentaar bij Pride FC. Zie www.sherdog.com

Heel jammer dit
  donderdag 20 april 2006 @ 23:18:14 #23
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_37146408
quote:
Op donderdag 20 april 2006 23:12 schreef RenzoBrad het volgende:
Zeer, zeer slecht nieuws voor alle Pride FC fans
Bas Rutten stopt met commentaar bij Pride FC. Zie www.sherdog.com

Heel jammer dit
ik trok die gozer niet echt
vind het dus niet echt vervelend

veel te popiejopie commentaar, geef mij maar Mike Goldberg en Joe Rogan
pi_37146546
I hear and I forget. I see and I remember. I do and I understand.
  donderdag 20 april 2006 @ 23:24:07 #25
128069 RenzoBrad
Niet meer actief
pi_37146703
quote:
Op donderdag 20 april 2006 23:18 schreef Paxlie het volgende:

[..]

ik trok die gozer niet echt
vind het dus niet echt vervelend

veel te popiejopie commentaar, geef mij maar Mike Goldberg en Joe Rogan
Kerel hoe kun je nou geen fan zijn van Bas Rutten? Moet je dit voor de gein eens op het forum van sherdog zetten... wordt je gelijk helemaal gebashed
Maar goed, het niveau van de UFC commentators vind ik persoonlijk weer van een bedroevend niveau. Geef mij maar Rutten & Quadros. Dat was nog eens een goed duo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')