abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 juli 2006 @ 21:56:37 #1
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_39704229
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_39704429
tvp dan maar, onverkapt
  maandag 10 juli 2006 @ 22:39:58 #3
106955 BB_Koning
Koninklijk? Nee: goddelijk...
pi_39706137
( )
bb_koning.hyves.nl
  maandag 10 juli 2006 @ 22:42:53 #4
128069 RenzoBrad
Niet meer actief
pi_39706264
Paxlie... de chuck uit 2003?! Hoezo? Vind ik recent genoeg hoor!
Chuck gaat klappen krijgen van Wanderlei... Daar kun je donder op zeggen. Het is alleen even afwachten wat ze met de regels gaan doen (UFC --> geen knieen en trappen op het hoofd indien op de grond en ellebogen naar het hoofd toegestaan, Pride vice versa). Zou toch leuk zijn om Wanderlei een paar soccer kicks of stomps op Liddell te zien doen
  maandag 10 juli 2006 @ 23:27:26 #5
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_39708004
over de vraag betreffende grapling gloves...

waarom niet direct gewoon de pride handschoentjes.... ze zijn wel aan de prijs.. zeker icm verzendkosten...

maar dan heb je ook wel een beetje een collectors item...

Btw: als je besteld daar, dan doe ik met je mee.. wil nog een pride tshirt of evt vechtbroekje...
  maandag 10 juli 2006 @ 23:29:20 #6
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_39708067
quote:
Op maandag 10 juli 2006 22:42 schreef RenzoBrad het volgende:
Paxlie... de chuck uit 2003?! Hoezo? Vind ik recent genoeg hoor!
Chuck gaat klappen krijgen van Wanderlei... Daar kun je donder op zeggen. Het is alleen even afwachten wat ze met de regels gaan doen (UFC --> geen knieen en trappen op het hoofd indien op de grond en ellebogen naar het hoofd toegestaan, Pride vice versa). Zou toch leuk zijn om Wanderlei een paar soccer kicks of stomps op Liddell te zien doen
Ik denk ook dat de winst naar silva gaat... maar echt niet op een makkelijke manier... iedereen overscha silva en onderschat liddel..

maar toch neig ik meer naar silva.... Misschien gewoon omdat ie meer ervaring in zijn rugzak meeneemt..

en vechten op ufc regels.... boeiend... Silva heeftt ook in de octagon gestaan. Zal niet veel wennen voor hem zijn.

ik weet dat ie in elk geval gewonnen heeft van Tony Petarra tijdens een ufc en verloren van ortiz... (wel mooie partij)...en van vitor belfort ( die toen in zijn topseizoen zat),,,,

Daarnaast heeft Wanderlei zat partijen tijdens Vale Tudo evenementen gedraaid in brasil... dus ellebogen zijn hem ook niet vreemd.

Silva is wel vanaf 2001 gigantisch gegroeid in zijn spel... maar ik denk dat hij iets te vaak gewonnen heeft en daardoor idd afgelopen jaar een ietwat lossere/laconieke houding heeft.

Maar als je ziet waar silva afgelopen jaren van gewonnen heeft... dan is dat een goeie erbvaring die hij met zich meedraagt.

Kazuyuki Fujita
Ricardo Arona
Kazuhiro Nakamura
Hidehiko Yoshida
Quinton Jackson
Yuki Kondo
Ikuhisa Minowa
Kazushi Sakuraba
Hiromitsu Kanehara
Tatsuya Iwasaki
Kiyoshi Tamura
Alexander Otsuka
Dan Henderson
Guy Mezger
Bob Schrijber
Daijiro Matsui
Carl Malenko

en daarnaast ook nog eens een DRAW tegen CROCOP... ja dan doe je het goed hoor...
  maandag 10 juli 2006 @ 23:34:47 #7
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_39708271
Ik ben het helemaal met je eens
Silva is idd echt gigantisch goed, maar ik heb toch ook wel een vrij hoge dunk van Chuck al vecht die een stuk minder naar mijn idee

Zal wel een boeiende partij worden aangezien ze allebei gewoon voor de KO zullen meppen
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  maandag 10 juli 2006 @ 23:38:15 #8
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_39708373
Zojuist eens de stats van liddell bekeken.... moet toch zeggen dat ik zijn lijst van overwinningen ook BEHOORLIJK indrukwekkend vind...

couture, belfort, ortiz, mezger, randleman, bustemante, horn, sobral, overeem, white.

damn netjes hoor... t zal erom spannen,,,,
pi_39715337
quote:
Op maandag 10 juli 2006 23:27 schreef Dacide het volgende:
over de vraag betreffende grapling gloves...

waarom niet direct gewoon de pride handschoentjes.... ze zijn wel aan de prijs.. zeker icm verzendkosten...

maar dan heb je ook wel een beetje een collectors item...

Btw: als je besteld daar, dan doe ik met je mee.. wil nog een pride tshirt of evt vechtbroekje...
Een collector's item is het zeker , had daar nog niet eens aan gedacht. Ik was van plan over een maandje mijn "spul" te bestellen (moet nog flink wat andere dingen hebben naast grappling gloves), anders mail ik je dan en dan kunnen we het samen bestellen, scheelt mss ook in verzendkosten.
pi_39715369
Ik zet mijn geld toch op Silva. Lidell kan me toch niet overtuigen (ondanks die waslijst aan overwinningen). Draw tegen Crocop is de doorslag wat mij betreft.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 10:21:00 #11
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_39715608
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 10:09 schreef LedZep het volgende:

[..]

Een collector's item is het zeker , had daar nog niet eens aan gedacht. Ik was van plan over een maandje mijn "spul" te bestellen (moet nog flink wat andere dingen hebben naast grappling gloves), anders mail ik je dan en dan kunnen we het samen bestellen, scheelt mss ook in verzendkosten.
ik hoor t wel... goeie vriend van me wil ook nog een aantal dingen... is wel zo gemakkelijk dan.. want verendkosten zijn (ff snel uit mijn hoofd) een dikke 22 euro of meer,
  dinsdag 11 juli 2006 @ 10:22:43 #12
43784 Dr_Strangelove
We'll meet again
pi_39715646
quote:
Op maandag 10 juli 2006 23:38 schreef Dacide het volgende:
Zojuist eens de stats van liddell bekeken.... moet toch zeggen dat ik zijn lijst van overwinningen ook BEHOORLIJK indrukwekkend vind...

couture, belfort, ortiz, mezger, randleman, bustemante, horn, sobral, overeem, white.

damn netjes hoor... t zal erom spannen,,,,
Maar als je bevoorbeeld kijkt naar Liddells partij tegen Overeem dan kun je zien dat ie ook gedomineerd werd totdat de pijp bij Overeem (zoal zo vaak) leeg was. En Overeem en Jackson zijn in feite de laatste goede "hitters" geweest die ie tegen heeft gehad. Omdat Liddell tijdens die GP van 2003 laat zien dat ie juist voor die vechtstijl kwetsbaar is, is Silva voor mij toch de grote favoriet. De Couture van een aantal jaren terug, met zijn specialiteiten, zou in mijn ogen voor Silva de grootste problemen opleveren.

Niet dat Liddell geen kans maakt trouwens. Iemand van zijn klasse, met zijn snelheid en KO power, maakt altijd en overal een kans. De onaantastbare Fedor ging er ook bijna aan tegen Fujita en Randleman. 65% tegen 35% zou ik Silva vs Liddell inschatten.

En BTW, ik denk niet dat het verschil in omgeving en regels veel zullen gaan uitmaken. Liddell gaat Silva niet tegen het hek lopen GNP-en (zou eerder iets voor de al eerder genoemde Couture zijn), en als Silva in een positie zou komen waar ie normaal die soccer kicks van 'm zou kunnen uitdelen, is het voor Liddell toch al een verloren strijd....

Hier trouwens nog mijn favoriete highlight:
http://video.google.com/videoplay?docid=5804275960634938624&q=Pride+hl
"Patriotism is the last refuge of a scoundrel"
  dinsdag 11 juli 2006 @ 13:42:49 #13
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_39721308
prachtig filmpje strangelove.. thnx... idd een van de betere die rondzwerven
pi_39721741
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 10:22 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Hier trouwens nog mijn favoriete highlight:
http://video.google.com/videoplay?docid=5804275960634938624&q=Pride+hl
Hoe is het met die laatste gast uit dat filmpje afgelopen? Dan breek je toch je nek / rug? Of zijn ze ook getraind op zulke vallen?

Hoe zit het trouwens als het tijdens zo'n gevecht iets minder goed afloopt en er blijven letsel optreed. Is de aanvaller dan strafbaar of tekenen beide vechters een risicoverklaring oid?
pi_39721982
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 13:54 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:

[..]

Hoe is het met die laatste gast uit dat filmpje afgelopen? Dan breek je toch je nek / rug? Of zijn ze ook getraind op zulke vallen?

Hoe zit het trouwens als het tijdens zo'n gevecht iets minder goed afloopt en er blijven letsel optreed. Is de aanvaller dan strafbaar of tekenen beide vechters een risicoverklaring oid?
Is Fedor toch? Mwah, die kunnen daar wel tegen, tot op zekere hoogte natuurlijk . Zulke gasten (en vooral Fedor door zijn judo/sambo achtergrond) zullen altijd op het laatste moment hun hoofd zoveel mogelijk naar voren gooien zodat ze niet vol op hun kop terechtkomen.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 14:28:47 #16
43784 Dr_Strangelove
We'll meet again
pi_39722914
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 13:54 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:

[..]

Dat is inderdaad Fedor (daarom stelde ik ook dat zelfs Fedor bijna van Randelman verloren had). Hij breekt de val met zijn schouder, en een paar tellen later heeft ie Randleman met een kimura te pakken. Filmpje moet toch wel ergens te vinden zijn. Ah, hiero:

http://video.google.com/videoplay?docid=1499390000238023472&q=randleman

Bij die slam daarvoor, "Rampage" Jackson tegen Arona, gaat Arona wel direct KO....

Weinig mensen weten trouwens dat Fedor al een keer verloren heeft bij een Pride GP. Kijk en huiver:

http://www.youtube.com/watch?v=g2mgKJ7qiZ4&search=fedor

Giant Silva rulez!!!!11!!

[ Bericht 14% gewijzigd door Dr_Strangelove op 11-07-2006 14:50:58 ]
"Patriotism is the last refuge of a scoundrel"
pi_39726724
quote:
Op maandag 10 juli 2006 23:29 schreef Dacide het volgende:

[..]
en vechten op ufc regels.... boeiend... Silva heeftt ook in de octagon gestaan. Zal niet veel wennen voor hem zijn.
Dat is al 6 jaar geleden ofzo, na al die jaren in Pride worden die dingen (knieën op grond etc) een automatisme. Dus ik denk dat het wel degelijk verschil maakt. Dat moment waarbij je een fractie van een seconde ergens over nadenken moet of het wel/niet mag kan het verschil maken.
pi_39726913
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 14:28 schreef Dr_Strangelove het volgende:

Die gekke jappaners verzinnen het maar weer hoor
  dinsdag 11 juli 2006 @ 17:43:22 #19
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_39727119
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 17:27 schreef Unstoppable het volgende:

[..]

Dat is al 6 jaar geleden ofzo, na al die jaren in Pride worden die dingen (knieën op grond etc) een automatisme. Dus ik denk dat het wel degelijk verschil maakt. Dat moment waarbij je een fractie van een seconde ergens over nadenken moet of het wel/niet mag kan het verschil maken.
We zullen zien

maar kan idd dat dat er een beetje ingeslepen is ja... zou lullig zijn als ie chuck ko'ed met een soccerkick
  dinsdag 11 juli 2006 @ 23:30:16 #20
128069 RenzoBrad
Niet meer actief
pi_39738383
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 14:28 schreef Dr_Strangelove het volgende:

[..]

Weinig mensen weten trouwens dat Fedor al een keer verloren heeft bij een Pride GP. Kijk en huiver:

Hahaha geweldig!!!!
Viel me wel trouwens tegen dat Fedor zo makkelijk van Heath Herring verloor...
  dinsdag 11 juli 2006 @ 23:46:12 #21
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_39738845
fedor had te veel wodka op

(ps.. bullshit natuurlijk.. maar wist je dat fedor dagelijks elke avond een glas wodka drintk)... werkt prima bij hem blijkbaar
pi_39739220
tvp
I hear and I forget. I see and I remember. I do and I understand.
pi_39744563
Die Russen doen toch ook niks anders dan trainen en zuipen, vooral in de winter.
pi_39762018
Dit is een stuk uit een interview met Wanderlei Silva, een paar uur voor UFC 61 (was dus nog niet bekend dat de match al gemaakt was). Gaat oa over zijn Pride contract, UFC rules, welke amerikaan die tegen wil vechten etc:

http://www.sherdog.com/news/interviews.asp?n_id=5025&my_page=2
pi_39762121
Ik heb bijna Pride Critical Countdown Absolute binnen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')