quote:To: Joe Silva, Matchmaker Extraordinaire, Ultimate Fighting Championship
Re: Spitsbing & his tainted victory
Joe:
If you get a chance to talk with him, please mention to your idiot-in-residence Michael Spitsbing itll be a little tougher to knee ME in the head when Im charging at him like a runaway train and mincing him through the fence like a boiled potato, should we ever have the pleasure of each others company for a few (VERY few) moments in the Octagon.
Oh; and Id suggest to him being a little careful about spitting on any of MY cornermen, since any one of them can beat him up as badly as I can. Thanks ever so much.
Hope all is well.
-Chael Sonnen

Of anders gewoon de promoties voor de andere gevechten doen!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:16 schreef incognitoomuch het volgende:
Heerlijk die Sonnen. Hij moet maar gauw weer gaan knokken!

Henderson's achtergrond is in Greco Romaans worstelen, een hele andere vorm. Daarbij heeft Henderson nooit een goede takedown defense gehad en is hij maar een middelmatige MMA-worstelaar met een stijl die totaal niet vergelijkbaar is met wat Fitch doet.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:22 schreef roepdeman het volgende:
@splacka
Shields is ook niet slecht op zn rug, maar ik denk dat zijn postuur hem meer te bieden heeft tegen een Fitch en een GSP t.o.v. BJ Penn.
Fitch is een goede worstelaar, traint bij AKA en dat merk je maar al te goed terug in zijn gevechten. Ze zeiden ooit dat Dan Henderson ook wel goed was in worstelen...Shields Dominated Hendo. Ik denk niet dat Fitch dezelfde capaciteiten bezit als Hendo en daarom voorzie dan ook dat Shields hem zal domineren. In mijn optiek de enige #1 contender.

quote:"Shields began amateur wrestling at age nine. He has competed in over 600 folk, freestyle, and submission wrestling matches. Shields was a four year varsity wrestler and state qualifier at Calaveras High School, finished 2nd place at the Amateur Athletic Union National Freestyle Championships, qualified for U.S.A./ Fila Nationals & World Team Trials in both the junior & university men's divisions. He is also a two time All American wrestler from Cuesta College."

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma

Maar GSP is dan ook ubergetalenteerd en een van de hardste werkers in mma.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:03 schreef incognitoomuch het volgende:
Hard work beats talent? En toch beat GSP die Shields in alle 8 hoeken op 30 april.
Dat moet gewoon!

Als ze naar de grond gaan, maakt hij zeker een kans. Dat zal ook niemand met een beetje verstand ontkennen. Het probleem is alleen dat GSP misschien wel de beste takedown defense ter wereld heeftquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:05 schreef roepdeman het volgende:
Dat is een nadeel van mensen met een wrestling background helaas, maar de wijze waar hij het op toepast is van een ander niveau. Gelukkig is hij een Gracie Fighter en kijk ik dus met veel plezier naar zijn grondwerk. Tegen GSP maakt hij meer dan een kans daar ben ik echt overtuigd van.

Net zoals tegen BJ zeker?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Iemand die mensen neer haalt met zijn wrestling skills en dit combineerd met een mooie stukje BJJ heb ik geen moeite mee. Alleen die saaie stijl van Fitch en GSP waar ze mensen grinden is zo ontzettend vervelend om naar te kijken. Bovendien is het bij GSP ook nog eens 25 minuten van het zelfde

Natuurlijk is GSP een werkelijk beest alleen zijn het niet de meest leuke gevechten om naar te kijken. Dat hij geen rondes verliest komt puur omdat hij zoveel beter is dan de rest en daarom zou het goed zijn als hij een weight class omhoog gaat.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:13 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Net zoals tegen BJ zeker?
Feit is gewoon dat GSP alles en iedereen die op zijn weg komt compleet weet te domineren. Dat dat 5 ronden hetzelfde is dat zal wel. Ondertussen heeft hij de laatste geen ronde verloren. Dat is echt belachelijk goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |