abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 maart 2011 @ 00:14:48 #201
308998 Fenomeno
Wearing sunglasses at night
pi_93472446
Zo'n misselijk ventje is dat he, bah bah :')
  dinsdag 1 maart 2011 @ 00:15:47 #202
308998 Fenomeno
Wearing sunglasses at night
pi_93472502
Wel engels commentaar nu :)
pi_93472530
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 00:15 schreef Fenomeno het volgende:
Wel engels commentaar nu :)
Gelukkig wel :D klinkt niet in het Nederlands
  dinsdag 1 maart 2011 @ 07:40:46 #204
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_93477621
Hoe zou je dat ook in het nederlands moeten verwoorden... Een beenslot? Een nek-driehoek...? Een rug-keel-houdgreep...? :')
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
  dinsdag 1 maart 2011 @ 08:34:15 #205
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_93478185
Rashad Evans beweert dat hij van Machida gewonnen heeft:
"He beat Machida, I beat Machida."

Ik weet dat je geheugen een opdonder krijgt als je KO gaat, maar ik kan me niet voorstellen dat Rashad dit nog nooit gezien heeft:

Seriously 'Shad?
pi_93479141
Mark Hunt was echt een baas met ze weglopen :)
En die andere gozer "Is there something in my eye?" "Yeah, ur eyebrow" :D
pi_93479731
Vond het wel een mooi event, op de partij Fitch-BJ na...

Heb alleen over een gevecht als dat van Bisbing een slecht gevoel. Je ziet gewoon dat het echt een bewuste knie is, weet niet of ik dat nou goed vind. Kongo was ook zo'n vechter die bewust 2-3 keer per wedstrijd een volle knie op de ballen geeft... Verzwakt toch echt wel je tegenstander...
  dinsdag 1 maart 2011 @ 11:05:44 #208
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_93481630
quote:
To: Joe Silva, Matchmaker Extraordinaire, Ultimate Fighting Championship
Re: Spitsbing & his tainted victory

Joe:

If you get a chance to talk with him, please mention to your idiot-in-residence Michael Spitsbing itll be a little tougher to knee ME in the head when Im charging at him like a runaway train and mincing him through the fence like a boiled potato, should we ever have the pleasure of each others company for a few (VERY few) moments in the Octagon.

Oh; and Id suggest to him being a little careful about spitting on any of MY cornermen, since any one of them can beat him up as badly as I can. Thanks ever so much.
Hope all is well.

-Chael Sonnen
_O- :D :'( :D _O-
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  dinsdag 1 maart 2011 @ 11:16:06 #209
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_93481964
Heerlijk die Sonnen. Hij moet maar gauw weer gaan knokken!
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
pi_93482249
@splacka

Shields is ook niet slecht op zn rug, maar ik denk dat zijn postuur hem meer te bieden heeft tegen een Fitch en een GSP t.o.v. BJ Penn.

Fitch is een goede worstelaar, traint bij AKA en dat merk je maar al te goed terug in zijn gevechten. Ze zeiden ooit dat Dan Henderson ook wel goed was in worstelen...Shields Dominated Hendo. Ik denk niet dat Fitch dezelfde capaciteiten bezit als Hendo en daarom voorzie dan ook dat Shields hem zal domineren. In mijn optiek de enige #1 contender.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_93482361
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 11:16 schreef incognitoomuch het volgende:
Heerlijk die Sonnen. Hij moet maar gauw weer gaan knokken!
Of anders gewoon de promoties voor de andere gevechten doen!
  dinsdag 1 maart 2011 @ 12:02:49 #212
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_93483923
Promotie filmpje van Shogun VS Jones is trouwens wel heel errug baas! _O_
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
  dinsdag 1 maart 2011 @ 12:10:57 #213
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_93484239
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 11:22 schreef roepdeman het volgende:
@splacka

Shields is ook niet slecht op zn rug, maar ik denk dat zijn postuur hem meer te bieden heeft tegen een Fitch en een GSP t.o.v. BJ Penn.

Fitch is een goede worstelaar, traint bij AKA en dat merk je maar al te goed terug in zijn gevechten. Ze zeiden ooit dat Dan Henderson ook wel goed was in worstelen...Shields Dominated Hendo. Ik denk niet dat Fitch dezelfde capaciteiten bezit als Hendo en daarom voorzie dan ook dat Shields hem zal domineren. In mijn optiek de enige #1 contender.
Henderson's achtergrond is in Greco Romaans worstelen, een hele andere vorm. Daarbij heeft Henderson nooit een goede takedown defense gehad en is hij maar een middelmatige MMA-worstelaar met een stijl die totaal niet vergelijkbaar is met wat Fitch doet.

Overigens zal het mij niet verbazen als Shields wel van Fitch weet te winnen dmv positieworstelen. Shields is belachelijk underrated, en heeft een win streak van 14 gevechten op rij ofzo, in twee gewichtsklassen? De enige andere persoon ter wereld die dat voor elkaar gekregen heeft, is Anderson Silva. Dus ja, Shields is zeker een beest. Maar Fitch is ook een beest, met een vergelijkbare dominante stijl en betere standup. Shields heeft betere jiu jitsu, maar niet met een grote marge, en worstelen is denk ik gelijk (Shields is een veel betere worstelaar dan mensen denken).

Shields zou best kunnen winnen, maar ik zie hem niet domineren tegen Fitch, en ik zie hem Fitch niet subben (en al helemaal niet winnen via KO). Hetzelfde geldt de andere kant op: ik zie Fitch Shields ook niet finishen.

Waar we het wel over eens kunnen zijn, denk ik, is dat het tussen Shields en Fitch zal gaan wie de beste welterweight ter wereld is als GSP naar middleweight gaat :)
  dinsdag 1 maart 2011 @ 14:47:17 #214
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_93490565
Shield vs Fitch zou een werkelijke snoozefest worden.
pi_93490785
Daar kunnen we het inderdaad over eens zijn, ware het niet dat ik hem een kans geef tegen GSP.

Terug naar worstelen. Je haalt een goed punt aan wat betreft de achtergrond van zowel Fitch als Henderson, maar achtergrond is iets anders dan "MMA wrestling". Fitch is echt goed daarin, maar nog altijd niet beter dan GSP. En in mijn optiek zeker niet beter dan Henderson en Shields.
Naar mijn mening is juist Greco Roman Wrestling de meest effectieve manier van worstelen in MMA. Henderson heeft door de jaren heen bewezen, ook tegen Anderson Silva, dat hij er goed mee overweg kan.

Toch ben ik blij dat je Shields underrated noemt, er zijn een heleboel UFC fanboys die niemand buiten de UFC serieus nemen. Shields niet eens zien als een waardige opponent voor GSP...maar dan vraag ik me toch af wat ze zeggen als ze dit lezen over Shields:

quote:
"Shields began amateur wrestling at age nine. He has competed in over 600 folk, freestyle, and submission wrestling matches. Shields was a four year varsity wrestler and state qualifier at Calaveras High School, finished 2nd place at the Amateur Athletic Union National Freestyle Championships, qualified for U.S.A./ Fila Nationals & World Team Trials in both the junior & university men's divisions. He is also a two time All American wrestler from Cuesta College."
  dinsdag 1 maart 2011 @ 14:58:27 #216
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_93491001
Qualifier en tweede. All American ben je al als je in de top 8 eindigt. Dit stelt allemaal geen kut voor man.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 15:03:35 #217
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_93491228
Hard work beats talent? En toch beat GSP die Shields in alle 8 hoeken op 30 april.
Dat moet gewoon!
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
pi_93491308
Dat is een nadeel van mensen met een wrestling background helaas, maar de wijze waar hij het op toepast is van een ander niveau. Gelukkig is hij een Gracie Fighter en kijk ik dus met veel plezier naar zijn grondwerk. Tegen GSP maakt hij meer dan een kans daar ben ik echt overtuigd van.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 15:06:09 #219
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_93491333
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 15:03 schreef incognitoomuch het volgende:
Hard work beats talent? En toch beat GSP die Shields in alle 8 hoeken op 30 april.
Dat moet gewoon!
Maar GSP is dan ook ubergetalenteerd en een van de hardste werkers in mma.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 15:07:31 #220
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_93491378
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 15:05 schreef roepdeman het volgende:
Dat is een nadeel van mensen met een wrestling background helaas, maar de wijze waar hij het op toepast is van een ander niveau. Gelukkig is hij een Gracie Fighter en kijk ik dus met veel plezier naar zijn grondwerk. Tegen GSP maakt hij meer dan een kans daar ben ik echt overtuigd van.
Als ze naar de grond gaan, maakt hij zeker een kans. Dat zal ook niemand met een beetje verstand ontkennen. Het probleem is alleen dat GSP misschien wel de beste takedown defense ter wereld heeft
  dinsdag 1 maart 2011 @ 15:07:40 #221
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_93491385
Iemand die mensen neer haalt met zijn wrestling skills en dit combineerd met een mooie stukje BJJ heb ik geen moeite mee. Alleen die saaie stijl van Fitch en GSP waar ze mensen grinden is zo ontzettend vervelend om naar te kijken. Bovendien is het bij GSP ook nog eens 25 minuten van het zelfde
  dinsdag 1 maart 2011 @ 15:13:00 #222
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_93491585
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 15:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Iemand die mensen neer haalt met zijn wrestling skills en dit combineerd met een mooie stukje BJJ heb ik geen moeite mee. Alleen die saaie stijl van Fitch en GSP waar ze mensen grinden is zo ontzettend vervelend om naar te kijken. Bovendien is het bij GSP ook nog eens 25 minuten van het zelfde
Net zoals tegen BJ zeker?
Feit is gewoon dat GSP alles en iedereen die op zijn weg komt compleet weet te domineren. Dat dat 5 ronden hetzelfde is dat zal wel. Ondertussen heeft hij de laatste geen ronde verloren. Dat is echt belachelijk goed.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 15:15:20 #223
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_93491674
Vind het grinden een beetje overdreven wat er gezegd word over GSP. Tuurlijk als hij de kans grijpt gaat hij wel richting een leglock of een armbar. Hij doet het in ieder geval een stuk beter dan Fitch, die alleen maar aan het smotheren is.
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
  dinsdag 1 maart 2011 @ 15:18:44 #224
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_93491803
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 15:13 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Net zoals tegen BJ zeker?
Feit is gewoon dat GSP alles en iedereen die op zijn weg komt compleet weet te domineren. Dat dat 5 ronden hetzelfde is dat zal wel. Ondertussen heeft hij de laatste geen ronde verloren. Dat is echt belachelijk goed.
Natuurlijk is GSP een werkelijk beest alleen zijn het niet de meest leuke gevechten om naar te kijken. Dat hij geen rondes verliest komt puur omdat hij zoveel beter is dan de rest en daarom zou het goed zijn als hij een weight class omhoog gaat.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 15:23:58 #225
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_93492003
Daarom is het zo belangrijk dat hij wint van Shields om daarna een ladder omhoog te gaan.
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')