Vind ik niet heel raar als je zag wat voor een beest Jones in zijn laatste match was. Niet normaal meer.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:01 schreef Hoogstaande het volgende:
Shogun is trouwens bij de bookies de dikke underdog, vind ik echt heel raar
Moet je het beest Rua eens zien twee keer tegen Machida, ik wil wel eens zien hoe Bones ermee omgaat. Bones zeker een groot talent maar of hij de druk aan kan etc dunnow.. ervaring kan een grote factor spelen.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:15 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Vind ik niet heel raar als je zag wat voor een beest Jones in zijn laatste match was. Niet normaal meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:22 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Moet je het beest Rua eens zien twee keer tegen Machida, ik wil wel eens zien hoe Bones ermee omgaat. Bones zeker een groot talent maar of hij de druk aan kan etc dunnow.. ervaring kan een grote factor spelen.
UFC 127:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Alsof Shogun de titel op een presenteerblaadje heeft gekregenquote:Op zondag 27 februari 2011 20:15 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Vind ik niet heel raar als je zag wat voor een beest Jones in zijn laatste match was. Niet normaal meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een waanzinnige promo!quote:Op zondag 27 februari 2011 17:14 schreef Paxlie het volgende:
Tof event
Ik kwam bijna klaar toen Shogun die grimas trok
Wat een promo
KlopT!quote:Op zondag 27 februari 2011 20:04 schreef Hooidraad het volgende:
Heeft iemand Ring vs. Fukuda nog gezien? Controverse alom, naar het schijnt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:16 schreef Tazmaniac het volgende:
[ afbeelding ]
Shogun vs. Who now?
ESPN
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Me on BJ:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door Geo3kant op 27-02-2011 21:51:21 ]
Dat zegt toch niemand?quote:Op zondag 27 februari 2011 20:44 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Alsof Shogun de titel op een presenteerblaadje heeft gekregen![]()
Klopt wordt een fantastisch gevecht idd. 2 van mijn favoriete fighters tegen elkaar.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:22 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Moet je het beest Rua eens zien twee keer tegen Machida, ik wil wel eens zien hoe Bones ermee omgaat. Bones zeker een groot talent maar of hij de druk aan kan etc dunnow.. ervaring kan een grote factor spelen.
Nee maar je gaat puur uit van wat Jones kan, maar Shogun's skills buiten beschouwing gelaten.quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 14:13 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
quote:Op maandag 28 februari 2011 14:25 schreef Paxlie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 februari 2011 14:25 schreef Paxlie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |