Hij maakt Shields ook af ben ik van overtuigdquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:23 schreef incognitoomuch het volgende:
Daarom is het zo belangrijk dat hij wint van Shields om daarna een ladder omhoog te gaan.
Ook ik zeg: Shields > Fitchquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:10 schreef Splackavellie02 het volgende:
Overigens zal het mij niet verbazen als Shields wel van Fitch weet te winnen dmv positieworstelen. Shields is belachelijk underrated, en heeft een win streak van 14 gevechten op rij ofzo, in twee gewichtsklassen?
Waar we het wel over eens kunnen zijn, denk ik, is dat het tussen Shields en Fitch zal gaan wie de beste welterweight ter wereld is als GSP naar middleweight gaat
Silva maakt GSP inderdaad af.. daarom wil ik het ook zien, extending his legacyquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:06 schreef roepdeman het volgende:
Silva maakt GSP af period.
Ik zie het liever niet gebeuren. Laat GSP zich eerst acclimatiseren in 185 tegen vechters die groter zijn dan hij. (Iets wat Shields al heeft gedaan btw!)
GSP vs. Sonnen....
GSP vs. Okami
GSP vs. Maia
GSP vs. Belfort
Hell geef hem Wanderlei Silva als "Tune up fight!"
Als hij zich bewijst in deze 185 gevechten dan wil ik best wel zien of hij dat ook tegen Anderson kan, maar voor mij persoonlijk komt St. Pierre - Silva te vroeg. Ik vind het raar om te denken dat GSP - Silva een match of the ages is. Silva heeft voormalig 205 Champs geclowned! Hij is aan het spelen in de ring, omdat hij dat kan.
Dat is mijn mening Opge. Ik hou echt waar van beide fighters, maar met een ongeteste GSP op 185 in mijn achterhoofd ben ik meer hyped voor het Strikeforece HW Tournament dan voor dit gevecht. (ik maak volgens mij steeds minder en minder vrienden hier...Ik heb PizzaMizza nodig)
Precies, ook gezien de leeftijd van Silva wil ik die match zo snel mogelijk zien. Al die andere gevechten komen daarna wel.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:25 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Silva maakt GSP inderdaad af.. daarom wil ik het ook zien, extending his legacymaar het wordt dan wel een mooi gevecht. Maar denk dat GSP niet zo veel keus heeft.. Dana/UFC heeft the superfight al liggen promoten.. als GSP dan wint van Shields kunnen ze er niet echt onderuit.
Sowieso wil ik eigenlijk wel GSP vs Maia of GSP vs Sonnen zien, beide lastiger tegenstanders
Maar Sonnen heeft al 'gevraagd' om Bisping![]()
Zijn genoeg leuk matchups te maken maar het probleem is zodra GSP verliest gaat zijn markt waarde omlaag.. en PPV's binnentrekken is toch waar het omdraait.
je bent verlamdquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:48 schreef kanovinnie het volgende:
Gister tijdens de training hebben we een hoop choke's gedaan, en ik heb nu echt last van mijn nek. Niet gewoon pijn, ik kan mijn nek nauwlijks meer voor en achteruit doen.
Ik ben niet zo snel benauwd om pijntjes enzo, maar in mijn nek vind ik 't wel eng.
Is het gewoon spierpijn/verrekt, of is er wat ergers aan de hand?
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:51 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je bent verlamdals het binnen 3 dagen niet beter is
Misschien komt het omdat ik nu al een tijdje in mijn stoel zit. Ik ga het morgen nog even aankijken.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:05 schreef roepdeman het volgende:
Als je geen hoofdpijn krijgt is het overbelasting van je spieren in je nek. Maar dat het nog steeds erger wordt sinds vanochtend dat vind ik wel een beetje raar om eerlijk te zijn. Als het bij mij gebeurt is het gewoon "dezelfde pijn" de hele dag door.
Bij mij is het nu op en neer, links en rechts gaat eigenlijk goed. Alleen als ik echt strek voel ik het, terwijl ik voor/achteruit niet verder dan de helft van normaal komquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:12 schreef Hooidraad het volgende:
Dat is waarschijnlijk spierpijn, heb ik ook weleens na een training, kan mijn hoofd dan moeilijk naar links of rechts draaien.
Bij mij komt spierpijn trouwens altijd traag opzetten, waar dan ook in het lichaam. 's Morgens voel ik er niks van, 's middags begin ik wat te voelen en 's avonds begint het pas echt te zeuren. Dus na een uurtje of 24 zit het bij mij pas op het maximum.
volgens mij hebben jullie nekcrankes geoefend ipv chokesquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Bij mij is het nu op en neer, links en rechts gaat eigenlijk goed. Alleen als ik echt strek voel ik het, terwijl ik voor/achteruit niet verder dan de helft van normaal kom
quote:The UFC will return to Facebook yet again for Thursday's UFC Live 3 "Sanchez vs. Kampmann" with two preliminary bouts.
Both the lightweight tilt between former UFC lightweight title contender Joe Stevenson and Danny Castillo, as well as former WEC light heavyweight champion Steve Cantwell battling Cyrille Diabate will air live on Facebook at 8.pm. ET, an hour before the live televised card starts on Versus.
Zou goed kunnenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:58 schreef THEFXR het volgende:
[..]
volgens mij hebben jullie nekcrankes geoefend ipv chokes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Neeeeeee ik wil Bisping vs Sonnen.. dat wordt rellenquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:44 schreef Fenomeno het volgende:
Lees net dat er mss een TuF seizoen UK vs Australia komt met Bisping en Noke als coaches
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |