abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 maart 2011 @ 15:26:02 #226
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_93492082
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 15:23 schreef incognitoomuch het volgende:
Daarom is het zo belangrijk dat hij wint van Shields om daarna een ladder omhoog te gaan.
Hij maakt Shields ook af ben ik van overtuigd
pi_93492275
Shields is wel erg goed in Non-Gi BJJ .. de vraag is hoe goed is hij vanaf zijn rug ?
Dat is net als BJ Penn (al denk ik dat BJ wellicht beter is met Gi, mijn eigen aanname), drillen denk ik meer top position omdat ze in BJJ zelf makkelijker kunnen sweepen en dominant zijn.

Maar als je dan op je rug ligt voor 5 minuten en je cardio eruit geslagen wordt.. wordt het lastig. Ik ben benieuwd ik vind dat Shields ook vet under rated is en zijn eerste fight moet je gauw vergeten dat was niet goed.

Zal lastig worden want GSP trained natuurlijk zijn TDD nu heel hard en subdef.. we zullen zien :) Ik wil wel GSP vs A. Silva zien dus :D ik hoop toch dat GSP hem pakt.
pi_93497186
Idd is GSP vs Silva het vetste gevecht in de historie van MMA naar jullie mening? Ik kan me zo geen gevecht herinneren/voorstellen waar ik meer naar uitkijk.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 17:25:33 #229
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_93497534
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 12:10 schreef Splackavellie02 het volgende:

Overigens zal het mij niet verbazen als Shields wel van Fitch weet te winnen dmv positieworstelen. Shields is belachelijk underrated, en heeft een win streak van 14 gevechten op rij ofzo, in twee gewichtsklassen?

Waar we het wel over eens kunnen zijn, denk ik, is dat het tussen Shields en Fitch zal gaan wie de beste welterweight ter wereld is als GSP naar middleweight gaat :)
Ook ik zeg: Shields > Fitch

Shields kan Fitch écht wel submitten.
Dat Fitch ontsnapt uit de RnC van BJ Penn moet je daar nauwelijks in mee laten wegen!!!

O+ :9 O+
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_93499358
Silva maakt GSP af period.

Ik zie het liever niet gebeuren. Laat GSP zich eerst acclimatiseren in 185 tegen vechters die groter zijn dan hij. (Iets wat Shields al heeft gedaan btw!)

GSP vs. Sonnen....
GSP vs. Okami
GSP vs. Maia
GSP vs. Belfort
Hell geef hem Wanderlei Silva als "Tune up fight!"

Als hij zich bewijst in deze 185 gevechten dan wil ik best wel zien of hij dat ook tegen Anderson kan, maar voor mij persoonlijk komt St. Pierre - Silva te vroeg. Ik vind het raar om te denken dat GSP - Silva een match of the ages is. Silva heeft voormalig 205 Champs geclowned! Hij is aan het spelen in de ring, omdat hij dat kan.
Dat is mijn mening Opge. Ik hou echt waar van beide fighters, maar met een ongeteste GSP op 185 in mijn achterhoofd ben ik meer hyped voor het Strikeforece HW Tournament dan voor dit gevecht. (ik maak volgens mij steeds minder en minder vrienden hier...Ik heb PizzaMizza nodig)
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  dinsdag 1 maart 2011 @ 18:10:34 #231
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_93499545
Hmm GSP vs Belfort als opwarmer tegen Silva zou wel mooi zijn
pi_93500230
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 18:06 schreef roepdeman het volgende:
Silva maakt GSP af period.

Ik zie het liever niet gebeuren. Laat GSP zich eerst acclimatiseren in 185 tegen vechters die groter zijn dan hij. (Iets wat Shields al heeft gedaan btw!)

GSP vs. Sonnen....
GSP vs. Okami
GSP vs. Maia
GSP vs. Belfort
Hell geef hem Wanderlei Silva als "Tune up fight!"

Als hij zich bewijst in deze 185 gevechten dan wil ik best wel zien of hij dat ook tegen Anderson kan, maar voor mij persoonlijk komt St. Pierre - Silva te vroeg. Ik vind het raar om te denken dat GSP - Silva een match of the ages is. Silva heeft voormalig 205 Champs geclowned! Hij is aan het spelen in de ring, omdat hij dat kan.
Dat is mijn mening Opge. Ik hou echt waar van beide fighters, maar met een ongeteste GSP op 185 in mijn achterhoofd ben ik meer hyped voor het Strikeforece HW Tournament dan voor dit gevecht. (ik maak volgens mij steeds minder en minder vrienden hier...Ik heb PizzaMizza nodig)
Silva maakt GSP inderdaad af.. daarom wil ik het ook zien, extending his legacy :D maar het wordt dan wel een mooi gevecht. Maar denk dat GSP niet zo veel keus heeft.. Dana/UFC heeft the superfight al liggen promoten.. als GSP dan wint van Shields kunnen ze er niet echt onderuit.

Sowieso wil ik eigenlijk wel GSP vs Maia of GSP vs Sonnen zien, beide lastiger tegenstanders :)
Maar Sonnen heeft al 'gevraagd' om Bisping :D

Zijn genoeg leuk matchups te maken maar het probleem is zodra GSP verliest gaat zijn markt waarde omlaag.. en PPV's binnentrekken is toch waar het omdraait.
pi_93503027
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 17:25 schreef Tazmaniac het volgende:

[ afbeelding ]

O+ :9 O+
Hier schreef JustinK het volgende:
@:Hooidraad spreekt altijd de waarheid
pi_93505627
Trouwens...dat knietje van Bising....Ik moest een beetje huilen omdat ik dacht aan PRIDE...Toen moest ik weer lachen omdat ik dacht aan Dear Wandy. UFC RULES IS THE BEST!
pi_93506508
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 18:25 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

Silva maakt GSP inderdaad af.. daarom wil ik het ook zien, extending his legacy :D maar het wordt dan wel een mooi gevecht. Maar denk dat GSP niet zo veel keus heeft.. Dana/UFC heeft the superfight al liggen promoten.. als GSP dan wint van Shields kunnen ze er niet echt onderuit.

Sowieso wil ik eigenlijk wel GSP vs Maia of GSP vs Sonnen zien, beide lastiger tegenstanders :)
Maar Sonnen heeft al 'gevraagd' om Bisping :D

Zijn genoeg leuk matchups te maken maar het probleem is zodra GSP verliest gaat zijn markt waarde omlaag.. en PPV's binnentrekken is toch waar het omdraait.
Precies, ook gezien de leeftijd van Silva wil ik die match zo snel mogelijk zien. Al die andere gevechten komen daarna wel.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 21:48:05 #236
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_93513630
Gister tijdens de training hebben we een hoop choke's gedaan, en ik heb nu echt last van mijn nek. Niet gewoon pijn, ik kan mijn nek nauwlijks meer voor en achteruit doen.
Ik ben niet zo snel benauwd om pijntjes enzo, maar in mijn nek vind ik 't wel eng.

Is het gewoon spierpijn/verrekt, of is er wat ergers aan de hand?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 21:51:47 #237
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_93513884
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 21:48 schreef kanovinnie het volgende:
Gister tijdens de training hebben we een hoop choke's gedaan, en ik heb nu echt last van mijn nek. Niet gewoon pijn, ik kan mijn nek nauwlijks meer voor en achteruit doen.
Ik ben niet zo snel benauwd om pijntjes enzo, maar in mijn nek vind ik 't wel eng.

Is het gewoon spierpijn/verrekt, of is er wat ergers aan de hand?
je bent verlamd :o als het binnen 3 dagen niet beter is :D
  dinsdag 1 maart 2011 @ 21:57:05 #238
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_93514235
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 21:51 schreef THEFXR het volgende:

[..]

je bent verlamd :o als het binnen 3 dagen niet beter is :D
:')

Ik had vlak na de training (met rekken/strekken) nergens last van. En sinds vanmorgen wordt het steeds erger :')
pi_93514816
Als je geen hoofdpijn krijgt is het overbelasting van je spieren in je nek. Maar dat het nog steeds erger wordt sinds vanochtend dat vind ik wel een beetje raar om eerlijk te zijn. Als het bij mij gebeurt is het gewoon "dezelfde pijn" de hele dag door.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 22:10:50 #240
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_93515163
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 22:05 schreef roepdeman het volgende:
Als je geen hoofdpijn krijgt is het overbelasting van je spieren in je nek. Maar dat het nog steeds erger wordt sinds vanochtend dat vind ik wel een beetje raar om eerlijk te zijn. Als het bij mij gebeurt is het gewoon "dezelfde pijn" de hele dag door.
Misschien komt het omdat ik nu al een tijdje in mijn stoel zit. Ik ga het morgen nog even aankijken.
Over 2 weken heb ik mijn eerste toernooi, dus ik hoop niet nu (voor het eerst in mijn leven) een blessure op te lopen :(
pi_93515288
Dat is waarschijnlijk spierpijn, heb ik ook weleens na een training, kan mijn hoofd dan moeilijk naar links of rechts draaien.

Bij mij komt spierpijn trouwens altijd traag opzetten, waar dan ook in het lichaam. 's Morgens voel ik er niks van, 's middags begin ik wat te voelen en 's avonds begint het pas echt te zeuren. Dus na een uurtje of 24 zit het bij mij pas op het maximum.
Hier schreef JustinK het volgende:
@:Hooidraad spreekt altijd de waarheid
  dinsdag 1 maart 2011 @ 22:15:47 #242
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_93515466
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 22:12 schreef Hooidraad het volgende:
Dat is waarschijnlijk spierpijn, heb ik ook weleens na een training, kan mijn hoofd dan moeilijk naar links of rechts draaien.

Bij mij komt spierpijn trouwens altijd traag opzetten, waar dan ook in het lichaam. 's Morgens voel ik er niks van, 's middags begin ik wat te voelen en 's avonds begint het pas echt te zeuren. Dus na een uurtje of 24 zit het bij mij pas op het maximum.
Bij mij is het nu op en neer, links en rechts gaat eigenlijk goed. Alleen als ik echt strek voel ik het, terwijl ik voor/achteruit niet verder dan de helft van normaal kom :')
  dinsdag 1 maart 2011 @ 23:58:37 #243
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_93521162
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 22:15 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Bij mij is het nu op en neer, links en rechts gaat eigenlijk goed. Alleen als ik echt strek voel ik het, terwijl ik voor/achteruit niet verder dan de helft van normaal kom :')
volgens mij hebben jullie nekcrankes geoefend ipv chokes :')

[ Bericht 26% gewijzigd door THEFXR op 02-03-2011 00:15:40 ]
pi_93523418
Two UFC Live 3 Prelims to Air Live on Facebook
quote:
The UFC will return to Facebook yet again for Thursday's UFC Live 3 "Sanchez vs. Kampmann" with two preliminary bouts.

Both the lightweight tilt between former UFC lightweight title contender Joe Stevenson and Danny Castillo, as well as former WEC light heavyweight champion Steve Cantwell battling Cyrille Diabate will air live on Facebook at 8.pm. ET, an hour before the live televised card starts on Versus.
pi_93523766
GSP vs Silva wordt echt geen herhaling van Belfort vs Silva hoor.
Eerder Sonnen tegen Silva alleen zit GSP niet aan de drugs.

Ik denk dat dat nog best een close match kan worden, alleen heeft Silva wel flink een reach advantage
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:44:56 #246
308998 Fenomeno
Wearing sunglasses at night
pi_93534712
Lees net dat er mss een TuF seizoen UK vs Australia komt met Bisping en Noke als coaches :N
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:47:10 #247
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_93534804
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 23:58 schreef THEFXR het volgende:

[..]

volgens mij hebben jullie nekcrankes geoefend ipv chokes :')

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Zou goed kunnen :P
pi_93535165
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:44 schreef Fenomeno het volgende:
Lees net dat er mss een TuF seizoen UK vs Australia komt met Bisping en Noke als coaches :N
Neeeeeee ik wil Bisping vs Sonnen.. dat wordt rellen :D Sonnen maakt Bisping helemaal gek en Sonnen heeft spitsbing al gevraagd dus is mooi opzetje, komt ook goed uit met de schorsing van Sonnen want dat duurt nog effe :D
pi_93535523
Vanavond live via ufc.com of sherdog.com, UFC live 3:
Q&A om 20.00
Live Weigh ins 22.00

Dit zijn tenminste acceptabele tijden voor Nederland ^O^
Zou Sanchez nu komen met zijn nieuwe nickname? 'The Dream' haha..

[ Bericht 30% gewijzigd door Geo3kant op 02-03-2011 13:35:06 ]
  woensdag 2 maart 2011 @ 13:06:53 #250
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_93535547
Geen Cartwheel meer?
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: