Ewerton Teixeira is een Braziliaan en heeft tegen Alistair Overeem gevochten in de K-1 (bruut KO gegaan). Die heeft inderdaad niets met Nederland te maken.quote:Op woensdag 22 september 2010 11:12 schreef Unstoppable het volgende:
Texeira heeft toch verder weinig met NL te maken?
Kharitonov heeft wel wat een bol hoofd gekregen trouwens![]()
Door steroids... (dat blijft er altijd bijhangen dus.)quote:Op woensdag 22 september 2010 00:33 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Doet er niks aan af dat Silva gewoon rondes lang werd gedomineerd
Paxlie dit is geen spam, dit is een oproep die in ons aller belang is!quote:Op woensdag 22 september 2010 15:06 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Flikker op met je spam. Je bent sowieso lekker laat met deze actie.
Site ziet er ook absoluut niet uit.
Heb je die site gezien? Het is puur een forum, plaats dan daar een bericht. Dit is gewoon pure spam.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:46 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Paxlie dit is geen spam, dit is een oproep die in ons aller belang is!
Kijk anders eens op mixfight, daar is een soortgelijke post geplaatst.
De link die in zijn post staat gaat naar de gemeente Amsterdam, dat vechtcluppie is inderdaad een slechte forum site... Daar zal de oproep ook wel staan.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:50 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Heb je die site gezien? Het is puur een forum, plaats dan daar een bericht. Dit is gewoon pure spam.
Hebben we het nou over dezelfde site, mixfight? Om dat een slechte forum site te noemen is echt kolder.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:51 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
De link die in zijn post staat gaat naar de gemeente Amsterdam, dat vechtcluppie is inderdaad een slechte forum site... Daar zal de oproep ook wel staan.
Alsof ze het er echt doorheen krijgen, enige wat ze dan bereiken is dat het echt naar de onderwereld verhuist. Daar komen ze vanzelf achter dus daar maak ik me niet druk om. Mixfight is ok qua design.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:08 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Hebben we het nou over dezelfde site, mixfight? Om dat een slechte forum site te noemen is echt kolder.
Tommy, wat had je in gedachten? Dat wij het allemaal over ons heen laten komen en niets doen? Zie je niet dat hier iets zeer onredelijks gebeurd? Als er een vage mail tussen zit, so be it. Dat krijgt die burgemeester sowieso wel eens. Maar om niets te doen is erger.
Dat onderwereld gebeuren is onzin.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:14 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Alsof ze het er echt doorheen krijgen, enige wat ze dan bereiken is dat het echt naar de onderwereld verhuist. Daar komen ze vanzelf achter dus daar maak ik me niet druk om. Mixfight is ok qua design.
Dat 108 verhaal is gewoon bruut lelluk.
Dit zegt genoeg.quote:Fightclub108.nl roept jullie op om alle meningsverschillen e.d. voor 1 keer overboord te zetten en om in het belang van de sport jullie te vragen om een nette e-mail of brief te sturen naar de gemeente Amsterdam, om zo te laten zien hoe het kickboksen leeft onder de liefhebbers.
Volgens mij zijn we hier nog actiever dan op dat forum.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:43 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Dat onderwereld gebeuren is onzin.
Voor de rest:
[..]
Dit zegt genoeg.
Nee, maar een mail zegt niets, als je 50000 handtekeningen, digitaal of analoog kan aanleveren dan heeft het impact, nu is er niet te zien wat er gebeurd en vertraag je alleen maar een overheidsapparaat. Niet dat ik het zo op gemeentes etc heb, maar ze kunnen ook nuttige dingen doen met hun tijd ipv alleen maar ongeorganiseerde initiatieven.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:08 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Hebben we het nou over dezelfde site, mixfight? Om dat een slechte forum site te noemen is echt kolder.
Tommy, wat had je in gedachten? Dat wij het allemaal over ons heen laten komen en niets doen? Zie je niet dat hier iets zeer onredelijks gebeurd? Als er een vage mail tussen zit, so be it. Dat krijgt die burgemeester sowieso wel eens. Maar om niets te doen is erger.
Vertraging van een overheidsapparaat vind ik eerder 1 cent meer overmaken bij je boete of onnodige bezwaarschriften indienen. Een mail zegt niets? Als de gemeente > 10.000 mailtjes binnen krijgt over dit onderwerp dan zegt het wel iets hoor...quote:Op woensdag 22 september 2010 16:57 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Nee, maar een mail zegt niets, als je 50000 handtekeningen, digitaal of analoog kan aanleveren dan heeft het impact, nu is er niet te zien wat er gebeurd en vertraag je alleen maar een overheidsapparaat. Niet dat ik het zo op gemeentes etc heb, maar ze kunnen ook nuttige dingen doen met hun tijd ipv alleen maar ongeorganiseerde initiatieven.
Volgens mij is er bijna geen n Nederlander die wil dat Mir wintquote:Op woensdag 22 september 2010 17:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hopelijk wint Cro Cop van Mir trouwens
Maar in de mails staan geen goed gefundeerde argumenten. Als er nu eens iemand een goed gefundeerd en goed verwoord bezwaar schrijft waarom het dus wel moet blijven bestaan en dat wordt ondertekend door duizenden mensen dan heb je een woord. En niet een samenraapsel. En de vertraging is er zeker wel want de gemeentes zijn verplicht ieder binnengekomen bericht te beantwoorden. Dus dan gaat dit echt wel veel vertraging opleveren en dus geld kosten.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:38 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Vertraging van een overheidsapparaat vind ik eerder 1 cent meer overmaken bij je boete of onnodige bezwaarschriften indienen. Een mail zegt niets? Als de gemeente > 10.000 mailtjes binnen krijgt over dit onderwerp dan zegt het wel iets hoor...
Dat van die handtekeningen is misschien wel een idee.... ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |