Ja de lapo had niks door geloof ik..quote:Op maandag 21 februari 2011 20:22 schreef StephanL het volgende:
Oops was te laat zie ik nuMaarja als niemand hem opent
Die kent de "regels" vast nog niet.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:24 schreef alors het volgende:
[..]
Ja de lapo had niks door geloof ik..
TV kijkend Nederland eerderquote:Op maandag 21 februari 2011 20:23 schreef Supersoep het volgende:
''5 miljoen inwoners, dat is bijna heel het land'' aldus Matthijs.
Ben je lesbisch Haaibaaike ?quote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 19:21 schreef tong80 het volgende:
Voor het gebash op Yvonne jaspers weer begint. Ze woonde in New York gedroeg zich als een hoer en neukte iedere avond met een ander. Verder gebruikte ze alle drugs behalve Heroine.
Toch jammer van de heroďne, de kans op een overdosis had er in kunnen zitten.
Als jij over een voetballer praat zeg ik dat tegen jouw of je homo bent.quote:
Op zich vind ik het best ok dat ze er over praten, maar irritant dat die yvon er weer bij moet zittenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:47 schreef GGMM het volgende:
Leuk dat ze het een keer over Boer zoekt vrouw hebben.
Lijkt er wel opquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:37 schreef Maloney het volgende:
Zit daar Basta achter Erik van Muiswinkel?
Nieuwsflash, ze hebben verloren.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:43 schreef wdn het volgende:
Nederland gaat gewoon weer winnen van Engeland![]()
Met fucking cricket
Jammerquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:44 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Nieuwsflash, ze hebben verloren.
Kom net thuis van het werk en had het nog niet gehoordquote:
Dat was niet wat haar opmerking was. Haar stelling was:quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:51 schreef feeling_sinister het volgende:
''Kabouter Wesley het beste sinds Monty Python''
Tuurlijk joh, domme muts.
Bart is helaas overleden.quote:
volgens mij staan op een.be alle afleveringen welquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:55 schreef DrDurden het volgende:
Kun je dat Basta nog ergens terugkijken?
en de robotten!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:55 schreef henkde_j het volgende:
Nu slaan ze de zware vaas en het pikante bon bonnetje over
oohjaquote:
Dat vraag ik me ook af. We kunnen het niet.quote:
New Kids was aardig gevonden, maar die RTL humor kopieënquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:58 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af. We kunnen het niet.
Zodra Nederland grappig gaat doen met bejaarden is de lol er ook af.
Ik lag gisteren 3x in een deuk bij viquote:
Klopt.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:07 schreef Roi het volgende:
Wow onverwachts, weer eens een toffe band in DWDD!
Voor de goede verstaander zit er zeker wel eens iets zinnigs tussen.quote:
Polonium-210 voor Yvon zeg ik. Prik, boem, weg...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:01 schreef Eenskijken het volgende:
Wil ik de herhaling meepakken van DWDD, hoor ik dat er boer zoekt vrouw in zit!!?!
Dit is toch belachelijk? Ze zitten nu 4x per week in de show ofzo? Echt wtf. rot op met dat pauperkutprogrammaBah meteen geen zin meer om te kijken.
Je zou toch zeggen van niet.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:16 schreef Cynix ® het volgende:
Kan iemand Maurice de Hond nog serieus nemen?
Misschien kan ik het wel. Ik ben in staat iedereen af te kraken, ik ontzie niemand...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:58 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af. We kunnen het niet.
Zodra Nederland grappig gaat doen met bejaarden is de lol er ook af.
Yvon Jaspers was tafeldame en Blof trad op. Jammer dat je niet kon kijken dus.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:58 schreef tong80 het volgende:
Niet kunnen kijken. Welke goeie band was er en heb ik veel gemist ?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:05 schreef Arcee het volgende:
[..]
Yvon Jaspers was tafeldame en Blof trad op. Jammer dat je niet kon kijken dus.
Hitsig mannetje!quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:45 schreef tong80 het volgende:
Leuke gasten vanavond. Katja is cool.
Ik vind dat werkelijkwaar wel zo'n zichzelf overschattende mongoolquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:36 schreef Cynix ® het volgende:
Knap van Armand dat-ie nog steeds leeft!
Je laat jezelf erg kennen nuquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:45 schreef tong80 het volgende:
Leuke gasten vanavond. Katja is cool.
Welk punt ook al weer?quote:
Oh, dat er op de Nederlandse TV pas zo laat aandacht voor Libie was.quote:
Verhagen heeft zich in laten pakken door de industrie-lobby. Linksom of rechtsom heeft gewoon iedereen zijn prijs.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:39 schreef wdn het volgende:
Hij zegt dus "Verhagen was voor"?
Hmmm weer Verhagen,....
Ik vind Iggy Pop ook cool.quote:
Nee Akkermans was gevraagd.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:35 schreef Cynix ® het volgende:
Ah, Libië-deskundige Prof. Dr. Ir. Felix Rottenberg.
Godwinnetje!quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:42 schreef Cynix ® het volgende:
Rosenthal mag dan een jood zijn, hij lijkt (ook in zijn gedrag) meer op een foute kamp-nazi.
Ik ben er wel bang voor.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:41 schreef tong80 het volgende:
Ik vind Iggy Pop ook cool.
Wil dat zeggen dat ik hem anaal wil penetreren ?
Ik zal jouw billen sparen Cynixquote:
Klopt wel, maar hij sprak als een schoolmeester, alsof wij dat nog niet wetenquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:45 schreef T3rr0r het volgende:
Ondanks dat Rottenberg idd makkelijk praten heeft, heeft-ie wel ontzettend gelijk.
Nee joh, machting interessant onderwerp.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:47 schreef wdn het volgende:
Kunnen we ww2 niet eens afsluiten en er over ophouden?
Natuurlijk niet.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:47 schreef wdn het volgende:
Docu "Man on Wire" was een paar jaar terug op TV. Superspannend!quote:
En ze draagt een vel rode BH. Is toch geiler dan helemaal geen lingerie.quote:
Opaquote:
Ook voor Katja geldt dat ze voortaan huismoeder moet worden...quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:37 schreef Cynix ® het volgende:
En Katja, tsja. Nogal bewust van haar aantrekkingskracht op hitsige mannetjes. Doe mij dán nog liever zus Birgit.
Sommigen zijn tijdloos. Zoals Cliff Richard en Albert West.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:03 schreef Arcee het volgende:
Die gast ziet er al 50 jaar hetzelfde uit.:')
De koning!quote:
DWDD is de laatste jaren zeer bedroevend.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat is DWDD van een bedroevend niveau deze week(al kan het alleen mijn mening zijn antuurlijk)
2 november 2004.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:08 schreef arucard het volgende:
Wanneer is theo van gogh dan doodgeschoten?
Kijk dan niet, zeg.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:08 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
DWDD is de laatste jaren zeer bedroevend.
Dezelfde spamgasten, dezelfde spruitjeslucht, dezelfde polemieken.
Kun je net zo goed een uur je Jack Russell uitlaten...
Dan zullen ze er binnenkort wel mee stoppen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:11 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik boycot het programma al tijden.
Is dat die Amerikaanse "komiek" die ze vaak in het begin laten zien?quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:08 schreef Ofyles2 het volgende:
Kun je net zo goed een uur je Jack Russell uitlaten...
Maar wel in het topic reageren? Wat heeft dat dan voor nut?quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:11 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik boycot het programma al tijden. Genoeg meneren en mevrouwen Plakhaar gezien...
Russell Brand, de waakhond van Katy Perry.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:11 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Is dat die Amerikaanse "komiek" die ze vaak in het begin laten zien?
Een lichamelijk wonder.quote:
Onrust stoken. Ik kom er eerlijk voor uit.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:12 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Maar wel in het topic reageren? Wat heeft dat dan voor nut?
Armand komt ook voor het stoken uit.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:13 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Onrust stoken. Ik kom er eerlijk voor uit.
Tongetje Armand is al 64 jaar hoor..maar wel goede protest zanger. heeft de zelfde echte naam als jijquote:
Ja? Armand heet IRL ook Tong?quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:17 schreef Haaibaaike het volgende:
Tongetje Armand is al 64 jaar hoor..maar wel goede protest zanger. heeft de zelfde echte naam als jij![]()
Tip: lees Jabberwocky.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik kan er trouwens nog steeds niet bij dat mensen Dijkshoorn zijn "gedichten" goed vinden, maar over smaak valt niet te twisten.
Schrijft hij dan onzin gedichten?. Wat ik eruit haal is dat hij zijn mening wil opleggen met onzin argumenten en uit zijn verband getrokken gebeurtenissen. Maar volgens mij is hij er zelf heilig van overtuigd dat hij toch wel inhoudelijk sterke gedichten schrijft.quote:
Dat is wat jij ervan vindt, daarom heb je nú ook de bal...quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Schrijft hij dan onzin gedichten?. Wat ik eruit haal is dat hij zijn mening wil opleggen met onzin argumenten en uit zijn verband getrokken gebeurtenissen. Maar volgens mij is hij er zelf heilig van overtuigd dat hij toch wel inhoudelijk sterke gedichten schrijft.
Dat kan, en misschien zou ik de onzin kunnen inzien als ik mij niet aan hem zou ergerenquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat is wat jij ervan vindt, daarom heb je nú ook de bal...
Want alleen ingenieurs kunnen Libië écht kennenquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:35 schreef Cynix ® het volgende:
Ah, Libië-deskundige Prof. Dr. Ir. Felix Rottenberg.
Van Tongerlo ?quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:17 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Tongetje Armand is al 64 jaar hoor..maar wel goede protest zanger. heeft de zelfde echte naam als jij![]()
Oh ik dacht al.quote:
Dat bedoelde ik. Vriendje Rottenberg zit er hoe dan ook en dan kijken we ter plekke wel waar hij nu weer deskundig in is.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:51 schreef Jac0bus het volgende:
Maar je hebt een punt, volgens mij weet hij net zoveel van de situatie af als elke andere Nederlander(of zelfs minder).
Ja, dat geldt voor bijna alle gasten tegenwoordig, want DWDD is natuurlijk vooral:quote:Op donderdag 24 februari 2011 08:10 schreef Cynix ® het volgende:
Dat bedoelde ik. Vriendje Rottenberg zit er hoe dan ook en dan kijken we ter plekke wel waar hij nu weer deskundig in is.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:37 schreef DrDentz het volgende:
Huh, kijk hoe oud die gast is
http://en.wikipedia.org/wiki/Felix_Rottenberg
Om dan wel met onnodig verhaal te komen dat ze in india eens wat mensen we shall overcome heeft horen zingenquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:28 schreef pberends het volgende:
[..]!
Geweldig trouwens hoe Katja Schuurman haar mond compleet dicht hield tijdens het gesprek met Timmermans en Rottenberg... zouden meer tafelDAMES moeten doen!
quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:33 schreef OVchipkaart het volgende:
[..]
Om dan wel met onnodig verhaal te komen dat ze in india eens wat mensen we shall overcome heeft horen zingen
Nee.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:47 schreef wdn het volgende:
Klopt, maar het was wel een leuk relletje met Lakemanquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:55 schreef pberends het volgende:
[..].
Nou ja, alles beter dan Yvon Jaspers.
Arie.quote:KOMENDE UITZENDING
Te gast in de uitzending van donderdag 24 februari zijn o.a.: Erik de Bruijn, Alexander Klöpping en Jan Mulder met zijn vijf ergernissen. Muziek is er van Ntjam Rosie en tafelheer is Arie Boomsma. Meer informatie wordt hier later gepubliceerd
Nou.. bij mij ook welquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:35 schreef alors het volgende:
Oeh dat mag Arie bij mij ook wel doen
Nu weet ik ook waarom Turken altijd te laat zijn 's ochtendsquote:
you wouldn't download a carquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:40 schreef DrDentz het volgende:
Kan ik dan ook een auto uitprinten?
Dit is echtquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:42 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Is dit echt of een vervroegde, goed uitgevoerde 1 april-grap?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:43 schreef DrDentz het volgende:
Lekker illegaal dure schoenen downloaden.
slet? waarom zo disrespectvol gast.. flikker opquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:58 schreef Sloggi het volgende:
Ze kan wel zingen voor zo'n metalslet.
Ik heb het idee dat die metal dames in het algemeen wel erg goed kunnen zingen. Zie bijvoorbeeld die ene van WIthin Temptation.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:58 schreef Sloggi het volgende:
Ze kan wel zingen voor zo'n metalslet.
Er was er net nog een.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:59 schreef feeling_sinister het volgende:
Weet iemand waarom er al een tijd geen jakhals items zijn geweest?
Al 10 minuten niet meer idd.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:59 schreef feeling_sinister het volgende:
er was er net nog 1quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:59 schreef feeling_sinister het volgende:
hilarischquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:03 schreef InTrePidIvity het volgende:
"Druk eens een keer op je claxon dan."
QQ moar. Jan is awesome!quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:10 schreef n0ir het volgende:
Deze rubriek is trouwens mijn maandelijkse ergenis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |