Ja de lapo had niks door geloof ik..quote:Op maandag 21 februari 2011 20:22 schreef StephanL het volgende:
Oops was te laat zie ik nuMaarja als niemand hem opent
Die kent de "regels" vast nog niet.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:24 schreef alors het volgende:
[..]
Ja de lapo had niks door geloof ik..
TV kijkend Nederland eerderquote:Op maandag 21 februari 2011 20:23 schreef Supersoep het volgende:
''5 miljoen inwoners, dat is bijna heel het land'' aldus Matthijs.
Ben je lesbisch Haaibaaike ?quote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 19:21 schreef tong80 het volgende:
Voor het gebash op Yvonne jaspers weer begint. Ze woonde in New York gedroeg zich als een hoer en neukte iedere avond met een ander. Verder gebruikte ze alle drugs behalve Heroine.
Toch jammer van de heroïne, de kans op een overdosis had er in kunnen zitten.
Als jij over een voetballer praat zeg ik dat tegen jouw of je homo bent.quote:
Op zich vind ik het best ok dat ze er over praten, maar irritant dat die yvon er weer bij moet zittenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:47 schreef GGMM het volgende:
Leuk dat ze het een keer over Boer zoekt vrouw hebben.
Lijkt er wel opquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:37 schreef Maloney het volgende:
Zit daar Basta achter Erik van Muiswinkel?
Nieuwsflash, ze hebben verloren.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:43 schreef wdn het volgende:
Nederland gaat gewoon weer winnen van Engeland![]()
Met fucking cricket
Jammerquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:44 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Nieuwsflash, ze hebben verloren.
Kom net thuis van het werk en had het nog niet gehoordquote:
Dat was niet wat haar opmerking was. Haar stelling was:quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:51 schreef feeling_sinister het volgende:
''Kabouter Wesley het beste sinds Monty Python''
Tuurlijk joh, domme muts.
Bart is helaas overleden.quote:
volgens mij staan op een.be alle afleveringen welquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:55 schreef DrDurden het volgende:
Kun je dat Basta nog ergens terugkijken?
en de robotten!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:55 schreef henkde_j het volgende:
Nu slaan ze de zware vaas en het pikante bon bonnetje over
oohjaquote:
Dat vraag ik me ook af. We kunnen het niet.quote:
New Kids was aardig gevonden, maar die RTL humor kopieënquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:58 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af. We kunnen het niet.
Zodra Nederland grappig gaat doen met bejaarden is de lol er ook af.
Ik lag gisteren 3x in een deuk bij viquote:
Klopt.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:07 schreef Roi het volgende:
Wow onverwachts, weer eens een toffe band in DWDD!
Voor de goede verstaander zit er zeker wel eens iets zinnigs tussen.quote:
Polonium-210 voor Yvon zeg ik. Prik, boem, weg...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:01 schreef Eenskijken het volgende:
Wil ik de herhaling meepakken van DWDD, hoor ik dat er boer zoekt vrouw in zit!!?!
Dit is toch belachelijk? Ze zitten nu 4x per week in de show ofzo? Echt wtf. rot op met dat pauperkutprogrammaBah meteen geen zin meer om te kijken.
Je zou toch zeggen van niet.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:16 schreef Cynix ® het volgende:
Kan iemand Maurice de Hond nog serieus nemen?
Misschien kan ik het wel. Ik ben in staat iedereen af te kraken, ik ontzie niemand...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:58 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af. We kunnen het niet.
Zodra Nederland grappig gaat doen met bejaarden is de lol er ook af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |