quote:Jeroen Pauw en Paul Witteman leiden een verkiezingsdebat tussen de politieke kopstukken van de grote partijen. De PVV boycot het programma echter. Frontman Geert Wilders is namelijk woedend op de Vara, die het debat uitzendt.
De aan deze omroep gelieerde opiniesite Joop.nl heeft een omstreden cartoon geplaatst. Wilders’ plan tot het oprichten van tuigdorpen wordt daarin vergeleken met het leven in een concentratiekamp. De net aangewezen PVV-lijsttrekker Machiel de Graaf is vanwege de cartoonrel dus niet aanwezig bij het debat.
Vuurwerk
Wel present zijn de Eerste Kamer-lijsttrekkers Elco Brinkman (CDA) en Loek Hermans (VVD). De oppositiepartijen sturen de politiek leiders: Job Cohen (PvdA), Emile Roemer (SP), Alexander Pechtold (D66) en Jolande Sap (GroenLinks). Zij gaan in debat over de volgende onderwerpen: economie, integratie, veiligheid en politieke daadkracht. Politiek vuurwerk lijkt gegarandeerd.
Zender:
Nederland 1
Datum:
16 februari 2011
Uitzendtijd:
20:30 - 21:50 uur
Presentatie:
Jeroen Pauw, Paul Witteman
Inderdaad, daarom is het zo'n stom idee om de EK indirect te kiezen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:26 schreef BasEnAad het volgende:
Ik vind deze verkiezingen maar vreemd eigenlijk.
Wat als ik voor op provincieniveau een andere partij wil stemmen dan voor de Eerste Kamer?
nog niet begonnenquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:38 schreef Monolith het volgende:
Een debat kijken tijdens Arsenal - Barcelona.
Nou vooruit, wel braaf overschakelen zo dan.quote:
Geen idee.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:39 schreef marcodej het volgende:
Wat doen Pechtold, Roemer, Sap en Cohen daar?
debatterenquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:39 schreef marcodej het volgende:
Ja, daar moet ik ook een beetje van huilen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:39 schreef marcodej het volgende:
CDA stemrondequote:Op woensdag 16 februari 2011 20:40 schreef ouderejongere het volgende:
wat?
a = eens b = oneens of andersom?
Blauw = groen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:40 schreef ouderejongere het volgende:
wat?
a = eens b = oneens of andersom?
Moeten ze dan debatteren of de molen die hier bij de buren staat een monument is?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:41 schreef ethiraseth het volgende:
Haha wtf, ik vind Pechtold wel tof maar kom op hey, dit gaat toch niet over het kabinet?
Elco, de ultieme stemmentrekker. Ooh wacht....quote:
Dunno. Kreeg gister nog een mail of ik VVD klapvee wilde zijn.quote:
Ik kan het niet vinden.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:45 schreef ouderejongere het volgende:
PO heeft toch livestream, alleen vanuit Nederland te bekijken.
Het ging over onderwijsbezuinigingen. Kijk, ik kan me voorstellen dat je als student niet honderd procent anti bent, maar klappen gaat mij ook wat ver.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:45 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dunno. Kreeg gister nog een mail of ik VVD klapvee wilde zijn.
Nou hé.quote:
Re-integreren is de key. Kijk maar naar de Scandinavische landen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:50 schreef KoosVogels het volgende:
Ik sprak gisteren een hoofdofficier, die vertelde dat hard straffen juist geen enkel nut heeft en eerder averechts werkt.
Nee, ik praat hier alleen over voetbal ik kan namelijk niet kijken.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:52 schreef Zith het volgende:
Wordt dit weer zo'n topic waar iedereen applaudiseert om zijn eigen partij?
Ja, dat is mij ook een raadsel.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:53 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Wtf is de PvdA nou de veiligheid-boven-vrijheid-partij aan het uithangen?
Verfrissender dan 'yay stotterjob' en 'x pwnt y, LAWL'quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:53 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Nee, ik praat hier alleen over voetbal ik kan namelijk niet kijken.
Nah, ik ben de laatste tijd zeer kritisch geweest richting het kabinet, de VVD en de keuze voor de lijsttrekker, maar ik vind Hermans een sympathieke verrassing. Elco vind ik niets, van de rest snap ik de aanwezigheid niet. Getuigt ook van weinig vertrouwen richting je eigen lijsttrekker.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:52 schreef Zith het volgende:
Wordt dit weer zo'n topic waar iedereen applaudiseert om zijn eigen partij?
Ik dacht dat die altijd zo'n hekel hadden aan die dingen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:53 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Barcelona kiest ook voor de verdediging. Arsenal is in de aanval.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:53 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Precies, dus niet zomaar algemeen roepen 'strenger straffen!'?quote:
Moord, Doodslag; Taakstraf, aldus Zembla.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:57 schreef KoosVogels het volgende:
Eens met Pechtold. De roep om hardere straffen is enkel gelul in de ruimte.
Niks. Wat een bedroevend debat is dit zeg.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:57 schreef Eenskijken het volgende:
wat heeft dit soberzo met de eerste kamer te maken?
Ja, of je geeft potentiele criminelen een opleiding volwaardig crimineel.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:57 schreef eriksd het volgende:
Dat klopt Alex. 20 stuks uit mijn hoofd. De tijden veranderen langzaam.
Laat onverlet dat harder straffen soms wel werkt.
ja, want dat zegt Alexanderquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:58 schreef Holograph het volgende:
[..]
Moord, Doodslag; Taakstraf, aldus Zembla.
Inderdaad Alexander, hier kunnen we beter niks aan doen.
Ik vind dat die verandering vanuit de rechterlijke macht moet komen, niet vanuit de politiek.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:57 schreef Zith het volgende:
[..]
Precies, dus niet zomaar algemeen roepen 'strenger straffen!'?
Als mensen niets te verliezen hebben, zijn ze zo weer in de lik inderdaad. Dus het is en-en. Maar door onderbuikgevoelens is het voor sommige mensen onverteerbaar een veroordeelde ook een kans te geven.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, of je geeft potentiele criminelen een opleiding volwaardig crimineel.
Hoepel toch op met je Geert-retoriek.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:58 schreef Holograph het volgende:
[..]
Moord, Doodslag; Taakstraf, aldus Zembla.
Inderdaad Alexander, hier kunnen we beter niks aan doen.
Ik het liefst vanuit de wetenschap, die dan empirisch bekijkt wanneer het wel en wanneer het niet werkt, en dat de politiek dit dan aanpast...quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vind dat die verandering vanuit de rechterlijke macht moet komen, niet vanuit de politiek.
Reintegratie is daarom de sleutel.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Als mensen niets te verliezen hebben, zijn ze zo weer in de lik inderdaad. Dus het is en-en. Maar door onderbuikgevoelens is het voor sommige mensen onverteerbaar een veroordeelde ook een kans te geven.
Vond hem niet zo stotteren?quote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoepel toch op met je Geert-retoriek.
Ik spreek wel eens mensen in het veld. Mensen die geacht worden er verstand van te hebben, zoals OvJ's en agenten. Die denken er toch heel anders over.
Prima geluid hier?quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:01 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Slecht geluid trouwens, dat maakt het debat nog erger.
Ja, en nu? Nu heeft Zembla plots wel gelijk? Terwijl je een andere keer weer loop te foeteren? En wat bewijst die aflevering, dat harder straffen werkt?quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:01 schreef Holograph het volgende:
[..]!
Lees mijn post eens, Zembla hoort bij de VARA.
Moord, doodslag; Taakstraf, was de naam van een Zembla aflevering. Tenzij je nu wilt beweren dat de VARA een PVV-omroep is, is dit een bijzonder domme post.
Ik hoor lichte ruis en een 'plat' geluid, akoestiek is niet geweldig nee, maar stoor me er niet aanquote:
Ja, dat bewijst de aflevering. Ze interviewen taakgestraften die hun taakstraf totaal niet als zinvol hadden ervaring, sterker nog, ze vonden het leuk.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, en nu? Nu heeft Zembla plots wel gelijk? Terwijl je een andere keer weer loop te foeteren? En wat bewijst die aflevering, dat harder straffen werkt?
Zou je nou niet eens iets inhoudelijks van Job willen horen. Wat ook klopt?quote:
Nee, je post is dom doordat je suggereert dat Wilders dit zei, terwijl in mijn post toch echt stond dat dit van de VARA afkomt.quote:En mijn post is dom omdat ik mij laat informeren door mensen uit het vak?
Ja. Cohen wordt beter. Het lijkt wel of hij de prof. "adviezen" naast zich neerlegt en het leiderschap opeist. Misschien stem ik de volgende keer wel op hem.quote:
Och ja, en die gasten zijn representatief voor de complete criminele bevolking van Nederland. Nogmaals, ik laat mij informeren door experts. Snap niet wat daar dom aan is. Bovendien wordt in de VS vele malen harder gestraft. En de criminaliteit is daar stukken hoger.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:04 schreef Holograph het volgende:
[..]
Ja, dat bewijst de aflevering. Ze interviewen taakgestraften die hun taakstraf totaal niet als zinvol hadden ervaring, sterker nog, ze vonden het leuk.
Graagquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:06 schreef Zeeland het volgende:
Stellen jullie het op prijs als ik jullie op de hoogte houd van de stand van zaken bij Barca tegen Arsenal?
Nee maar die bonusaanpak enzo is net zo goed symboolpolitiek als die animalcops en 130km p.u.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:04 schreef KoosVogels het volgende:
Nee, Reaganomic, dat werkt. Of niet, meneer Brinkman?
Ik snap ook echt niet waarom de regisseurs dit maar blijven doen...quote:
Huh? Job loopt te liegen over de "villasubsidie", heeft geen idee van simpele fiscale feiten en lijkt nu uit de pas te lopen met zijn eigen onderwijswoordvoerder. Beetje objectief blijven hé.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:06 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Er wordt even lekker de vloer aangeveegd met brallend rechts. Wat is die Hermans een enorme zwetsert. Hahaha. Echt zielig gewoon. En Brinkman? Nog erger.
Jouw mening.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Huh? Job loopt te liegen over de "villasubsidie", heeft geen idee van simpele fiscale feiten en lijkt nu uit de pas te lopen met zijn eigen onderwijswoordvoerder. Beetje objectief blijven hé.
1 op de 5 kinderen is zielig. Flikker toch op zeg.
Klopt. Maar Elco beweert dat herverdelen niet werkt. Ik werp daar tegenop dat verrijken van de top ook niet werkt.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:06 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee maar die bonusaanpak enzo is net zo goed symboolpolitiek als die animalcops en 130km p.u.
Richt een partij op!quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:07 schreef Retinox het volgende:
Het blijft jammer.
Het kleine mooie landje dat altijd de grootste wil zijn.
Debat hiervoor, debat daarvoor.
Het heeft helaas geen zin, er wordt niet geluisterd naar de achterban.
Als 90% van het gehele volk tegen het sturen van +/- 500 militairen naar Afganistan is,
dan............................ gaan we toch!
Dit betekend voor mij dat het geen enkele zin heeft om te stemmen op partijen.
Of het nu voor EK is of voor TK of voor Europees parlement.
Heel jammer maar ik kan niet anders concluderen.
Mensen die onder de armoedegrens leven.quote:
Aldus eriksd?quote:
Vara hequote:Op woensdag 16 februari 2011 21:09 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel vertrouwen in de representativiteit eerlijk gezegd.
Als je een beetje had meegelezen de afgelopen tijd in POL had je gezien kunnen hebben dat de VVD niet heilig is bij mij. Rationeel denken prevaleert.quote:
Ze komen daarnaast ook met cijfers van instanties die taakgestraften accepteren. Die zijn niet echt best voor de taakstraf voorstanderd.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Och ja, en die gasten zijn representatief voor de complete criminele bevolking van Nederland. Nogmaals, ik laat mij informeren door experts. Snap niet wat daar dom aan is. Bovendien wordt in de VS vele malen harder gestraft. En de criminaliteit is daar stukken hoger.
Stoorzender Geert is ook weg.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:08 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Mensen die onder de armoedegrens leven.
Het klapvee is niet zo erg als wat het bij eerdere debatten, maar ook hier erger ik me eraan. Waarom kunnen ze niet gewoon aan een tafel zitten schermen met argumenten?
Het positieve is overigens wel dat er niet al te veel riedeltjes worden uitgesproken en dat men daadwerkelijk op elkaar reageert.
pas 1 kans voor messie geweestquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:06 schreef Zeeland het volgende:
Stellen jullie het op prijs als ik jullie op de hoogte houd van de stand van zaken bij Barca tegen Arsenal?
Bijna v. Persiequote:Op woensdag 16 februari 2011 21:10 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
pas 1 kans voor messie geweestverder tot nog toe weinig gebeurd
Ik ga ook snel weer weg anders weet ik wel weer hoe het gaat.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:10 schreef eriksd het volgende:
Nu zit ik gewoon weer in zo'n livetopic terwijl ik dat juist niet meer wilde
Naast dat je hier in deze topic om de paar posts 'stotterjob' ed. roept, heb ik je echt niet in POL zien reflecteren op wat de wetnschap zegt tegenover regeringsplannen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Als je een beetje had meegelezen de afgelopen tijd in POL had je gezien kunnen hebben dat de VVD niet heilig is bij mij. Rationeel denken prevaleert.
Ik ben nu een debat aan het kijkenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:10 schreef Holograph het volgende:
[..]
Ze komen daarnaast ook met cijfers van instanties die taakgestraften accepteren. Die zijn niet echt best voor de taakstraf voorstanderd.
Kijk de aflevering anders eens:
http://zembla.vara.nl/Voo(...)845&cHash=5e8620b1c0
Ik ben absoluut geen aanhanger van Wilders, ik kots op hem.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:08 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Had je dat ook gezegd als jouw blonde god er stond?
Ho Zith, nu moet ik toch echt opnemen voor erik. Hij bedient zich over het algemeen niet van goedkope links-kritiek.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:11 schreef Zith het volgende:
[..]
Naast dat je hier in deze topic om de paar posts 'stotterjob' ed. roept, heb ik je echt niet in POL zien reflecteren op wat de wetnschap zegt tegenover regeringsplannen.
De Hond wordt er altijd bijgeroepen. Alsof het de enige is die ze kennen. Net als dat Derksen door P&W bij alle voetbal onderwerpen er bij worden geroepen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:12 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Ik wist niet dat Maurice de Hond van de Vara was? Hij voorspelt zelfs een (krappe) meerderheid voor de coalitie in de senaat.
Het zijn alleen idioten daar.quote:
Klopt, maar dat maakt hem nog geen lid van de VARA. Hij wordt elders ook vaak gevraagd om zijn peilinkjes, die vaak slecht zijn overigens. Best grappig.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:13 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
De Hond wordt er altijd bijgeroepen. Alsof het de enige is die ze kennen. Net als dat Derksen door P&W bij alle voetbal onderwerpen er bij worden geroepen.
(Ondergrondse) Windmolensquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:14 schreef eriksd het volgende:
Waarom zouden ze dat niet doen Sap? Als het goedkope energie is, staat er een rijtje kopers hoor. Wereldvreemd figuur.
Ik liet mij even meeslepen. Kreeg weer dat oude campagnegevoel terugquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:11 schreef Zith het volgende:
[..]
Naast dat je hier in deze topic om de paar posts 'stotterjob' ed. roept, heb ik je echt niet in POL zien reflecteren op wat de wetnschap zegt tegenover regeringsplannen.
Oké, ik ga, maar ben geen PVV'er.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:14 schreef -jos- het volgende:
Waar zijn de mods? Ga toch lekker ophoepelen en voetbal kijken PVVers. Gelijk heel het topic verneukt.
Die zal je voorlopig niet meer zien, gok ik zo.quote:
Die man zou het CDA moeten leiden. Zelfs ik zou dan in de verleiding komen om CDA te stemmenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Die zal je voorlopig niet meer zien, gok ik zo.
Die werkt voor Bouwend Nederland.quote:
1000 bijbanen als bestuurder.quote:
Ondergrondse windmolens.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:18 schreef eriksd het volgende:
Kunnen we niet iets met het getij doen ofzo. Die windmolens zijn zo lelijk.
SP-chicksquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:18 schreef KoosVogels het volgende:
Die SP-chick in het publiek.
Whoehoe!
Blauwe stroom heeft hopelijk toekomst.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:18 schreef eriksd het volgende:
Kunnen we niet iets met het getij doen ofzo. Die windmolens zijn zo lelijk.
Bestaat dat?quote:
Blijkbaar. Zag het laatst in een adviesrapport voorbijkomen.quote:
Ze draaien niet, maar je krijgt wel subsidie.quote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ho Zith, nu moet ik toch echt opnemen voor erik. Hij bedient zich over het algemeen niet van goedkope links-kritiek.
Ik had in mn hoofd dit voorbeeld; Wat een schande dat de maximum snelheid naar 130 gaat! en dacht dat ik in eerdere topics hierover al eerder tegenover erik had laten zien wat de wetenschappelijke consensus was. VVD en PVV willen in januari al 130 km rijden en Italië verhoogt maximumsnelheid ... maar zag al dat eriksd hierin niet reageerde en zelfs hier: In maart al eerste wegen met 130 km per uur. inderdaad niet automatisch de VVD napraat...quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:15 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik liet mij even meeslepen. Kreeg weer dat oude campagnegevoel terugExcuus.
quote:
Ik vind Roemer het wel aardig doen, hoewel ik niet altijd met hem eens ben.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:23 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Wie vinden jullie de beste debaters vandaag? Top-3?
Rutte die in het publiek zitquote:
Anders begrijpt het volk het niet.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:24 schreef Tware het volgende:
En tweede kamer en eerste kamer door elkaar, die stellingen, aannames en beschuldigingenDit debat gaat nergens over en heeft helemaal niets met de PS of EK te maken
Ik vind Hermans verfrissend. Sap vind ik ook goed. Pechtold wordt irritant, uiteraard een goede debater. Sowieso al die TK-lijsttrekkers vind ik getuigen van armoede.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:23 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Die prompt zelf ook een slippertje maakte.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:25 schreef -jos- het volgende:
Zo die Hermans maakte een slechte opmerking zeg, gelijk aangepakt door Job.
Dat is helemaal waar, het is ook gewoon een verkapt referendum over de legitimiteit van het huidige kabinet.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:24 schreef Tware het volgende:
En tweede kamer en eerste kamer door elkaar, die stellingen, aannames en beschuldigingenDit debat gaat nergens over en heeft helemaal niets met de PS of EK te maken
Job praat bullshit. Alsof er geen allochtonen zijn die het talent niet hebben om het gewoon zelf te maken...quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:25 schreef -jos- het volgende:
Zo die Hermans maakte een slechte opmerking zeg, gelijk aangepakt door Job.
Aldus volgens onze FOK! facist.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:21 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Tja, Wilders was verongelijkt om een lullig spotprentje en wilde de stoute vara (joop) straffen door zelf niet te komen. Walgelijke vent dat bruinhemd.
Hermans echt een grote zwetsert. Mijn hemel.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:25 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vind Hermans verfrissend. Sap vind ik ook goed. Pechtold wordt irritant, uiteraard een goede debater. Sowieso al die TK-lijsttrekkers vind ik getuigen van armoede.
Hermans, Sap en Pechtold dus m.i.
- Messiquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:23 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Nee joh, die woont in een jolige carnavalswijk.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:26 schreef eriksd het volgende:
Woont Roemer zelf in zo'n kansenwijk?
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:28 schreef Tem het volgende:
Elco moet nog naar een vergadering van een of ander bestuur.
Ja, afwijkende meningen. Stel je voor.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:28 schreef Ixnay het volgende:
Die Roemer laat wel weinig over van kabinet GekRechts1.
Dit soort mensen zouden we meer moeten hebben in de politiek.
Eens. En een slechte debater.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:26 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Hermans echt een grote zwetsert. Mijn hemel.
Ik heb hem nog niet over de bouw gehoord, terwijl hij de bouwlobbyist wasquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:28 schreef Tem het volgende:
Elco moet nog naar een vergadering van een of ander bestuur.
Praat ook wat met een gesloten mond.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:29 schreef eriksd het volgende:
Elco kijkt continu als een bang hert. Is weinig van over.
Zijn vrouw maakt toch van die huisvrouwen schilderijtjes.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:29 schreef eriksd het volgende:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:29 schreef eriksd het volgende:
Bang inderdaad.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:30 schreef Zith het volgende:
[..]
Praat ook wat met een gesloten mond.
En kijkt inderdaad wat bangerig heen en weer ipv recht naar z'n tegenstander.
Ik vind hem nu echt zielig. Hij wordt gewoon uitgelachen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:29 schreef eriksd het volgende:
Hij is net als Eurlings door zijn accent kan ik hem niet serieus nemen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:31 schreef KoosVogels het volgende:
Volgens mij is Elco gehaald om stemmen te scoren in de provincie. Het is echt een boertje namelijk.
Dat was een goeie inderdaad.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:32 schreef Zith het volgende:
Job was best goed, moet ik zeggen, 'dit land verdient een eerlijk kabinet' tegenover 'geef dit kabinet een eerlijke kans'.
Tsja, de partij van de buitengebieden.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:33 schreef Zith het volgende:
Elco noemt de boerendorpen weer even, het CDA komt namelijk op voor het platteland die zich in de steek gelaten voelt!
Beetje antireclame voor P&W inderdaad, ik vind ze normaal vrij ongekleurd. Zal mij wel weer op een berg kritiek komen te staan.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:33 schreef -jos- het volgende:
Ik ben zelf meer links dan rechts maar dit is wel echt een tenenkrommend debat voor de rechtse kiezer, het publiek en de presentatoren zijn duidelijk links en het is eigenlijk 4 tegen 2 in het debat.
Yep, erg zwak, hij had er nooit op in moeten gaan.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:33 schreef remlof het volgende:
Brinkman heeft zelf al gezegd dat dit kabinet beter naar huis kan als ze geen meerderheid krijgt in de senaat.
Yup, inderdaad enigszins teleurstellend.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:33 schreef -jos- het volgende:
Ik ben zelf meer links dan rechts maar dit is wel echt een tenenkrommend debat voor de rechtse kiezer, het publiek en de presentatoren zijn duidelijk links en het is eigenlijk 4 tegen 2 in het debat.
PVV was uitgenodigd. Maar ja.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:33 schreef -jos- het volgende:
Neehoor, het is rust.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:35 schreef Apostrof het volgende:
[..]
PVV was uitgenodigd. Maar ja.
Henk en Ingrid kijken nu voetbal.
Stellen naar mijn gevoel vaker 'lastige' vragen aan de regeringspartijen dan aan de oppositie.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:35 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Wat hebben P&W dan fout gedaan?
Ik kan me dat nog wel herinneren toen in 1994. Dat was een afgang pur sang.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:36 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Brinkman heeft nog nooit een verkiezing gewonnen
Elco had inderdaad zo'n moment die Job ook had bij z'n eerste grote debatten in 2010quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:36 schreef KoosVogels het volgende:
Ik krijg medelijden met Brinkman.
Maar snap ook niet wat het CDA bezielt. Remember remember de verkiezingen van 1994.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:37 schreef Zith het volgende:
[..]
Elco had inderdaad zo'n moment die Job ook had bij z'n eerste grote debatten in 2010
Neehee, een van die jonkies. Laatst had ik nog een hele discussie met zon linksmeisje. Uiteindelijk zei ze dat ze op mij gingen stemmenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:39 schreef Tem het volgende:
[..]
Met die bril achter Pauw? die heeft gijs haar
Jij bent verkiesbaar?quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:40 schreef eriksd het volgende:
[..]
Neehee, een van die jonkies. Laatst had ik nog een hele discussie met zon linksmeisje. Uiteindelijk zei ze dat ze op mij gingen stemmenEerst probeerde ze me te haten, lukte niet.
En toen zeker mee gesleurd naar je flat Bateman!quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:40 schreef eriksd het volgende:
[..]
Neehee, een van die jonkies. Laatst had ik nog een hele discussie met zon linksmeisje. Uiteindelijk zei ze dat ze op mij gingen stemmenEerst probeerde ze me te haten, lukte niet.
Eerst gewoon werken.quote:
Neeh, het is rust. Nog 45 minuten te gaan.quote:
Ze had een vriend. Die stond een beetje tegen een muurtje te hangen ofzo.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:41 schreef Tem het volgende:
[..]
En toen zeker mee gesleurd naar je flat Bateman!
Verademing inderdaad.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:42 schreef ouderejongere het volgende:
Veel beter, zo zonder Wilders, van mij mag hij voor altijd wegblijven.
Klopt, maar was blij dat de islam voor de verandering een keer niet ter sprake kwam.quote:
Dat is mij bij jou ook nooit gelukt.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:40 schreef eriksd het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |