quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:28 schreef Tem het volgende:
Elco moet nog naar een vergadering van een of ander bestuur.
Ja, afwijkende meningen. Stel je voor.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:28 schreef Ixnay het volgende:
Die Roemer laat wel weinig over van kabinet GekRechts1.
Dit soort mensen zouden we meer moeten hebben in de politiek.
Eens. En een slechte debater.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:26 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Hermans echt een grote zwetsert. Mijn hemel.
Ik heb hem nog niet over de bouw gehoord, terwijl hij de bouwlobbyist wasquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:28 schreef Tem het volgende:
Elco moet nog naar een vergadering van een of ander bestuur.
Praat ook wat met een gesloten mond.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:29 schreef eriksd het volgende:
Elco kijkt continu als een bang hert. Is weinig van over.
Zijn vrouw maakt toch van die huisvrouwen schilderijtjes.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:29 schreef eriksd het volgende:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:29 schreef eriksd het volgende:
Bang inderdaad.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:30 schreef Zith het volgende:
[..]
Praat ook wat met een gesloten mond.
En kijkt inderdaad wat bangerig heen en weer ipv recht naar z'n tegenstander.
Ik vind hem nu echt zielig. Hij wordt gewoon uitgelachen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:29 schreef eriksd het volgende:
Hij is net als Eurlings door zijn accent kan ik hem niet serieus nemen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:31 schreef KoosVogels het volgende:
Volgens mij is Elco gehaald om stemmen te scoren in de provincie. Het is echt een boertje namelijk.
Dat was een goeie inderdaad.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:32 schreef Zith het volgende:
Job was best goed, moet ik zeggen, 'dit land verdient een eerlijk kabinet' tegenover 'geef dit kabinet een eerlijke kans'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |