Ik ben nu een debat aan het kijkenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:10 schreef Holograph het volgende:
[..]
Ze komen daarnaast ook met cijfers van instanties die taakgestraften accepteren. Die zijn niet echt best voor de taakstraf voorstanderd.
Kijk de aflevering anders eens:
http://zembla.vara.nl/Voo(...)845&cHash=5e8620b1c0
Ik ben absoluut geen aanhanger van Wilders, ik kots op hem.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:08 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Had je dat ook gezegd als jouw blonde god er stond?
Ho Zith, nu moet ik toch echt opnemen voor erik. Hij bedient zich over het algemeen niet van goedkope links-kritiek.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:11 schreef Zith het volgende:
[..]
Naast dat je hier in deze topic om de paar posts 'stotterjob' ed. roept, heb ik je echt niet in POL zien reflecteren op wat de wetnschap zegt tegenover regeringsplannen.
De Hond wordt er altijd bijgeroepen. Alsof het de enige is die ze kennen. Net als dat Derksen door P&W bij alle voetbal onderwerpen er bij worden geroepen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:12 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Ik wist niet dat Maurice de Hond van de Vara was? Hij voorspelt zelfs een (krappe) meerderheid voor de coalitie in de senaat.
Het zijn alleen idioten daar.quote:
Klopt, maar dat maakt hem nog geen lid van de VARA. Hij wordt elders ook vaak gevraagd om zijn peilinkjes, die vaak slecht zijn overigens. Best grappig.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:13 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
De Hond wordt er altijd bijgeroepen. Alsof het de enige is die ze kennen. Net als dat Derksen door P&W bij alle voetbal onderwerpen er bij worden geroepen.
(Ondergrondse) Windmolensquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:14 schreef eriksd het volgende:
Waarom zouden ze dat niet doen Sap? Als het goedkope energie is, staat er een rijtje kopers hoor. Wereldvreemd figuur.
Ik liet mij even meeslepen. Kreeg weer dat oude campagnegevoel terugquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:11 schreef Zith het volgende:
[..]
Naast dat je hier in deze topic om de paar posts 'stotterjob' ed. roept, heb ik je echt niet in POL zien reflecteren op wat de wetnschap zegt tegenover regeringsplannen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |