Jouw mening.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Huh? Job loopt te liegen over de "villasubsidie", heeft geen idee van simpele fiscale feiten en lijkt nu uit de pas te lopen met zijn eigen onderwijswoordvoerder. Beetje objectief blijven hé.
1 op de 5 kinderen is zielig. Flikker toch op zeg.
Klopt. Maar Elco beweert dat herverdelen niet werkt. Ik werp daar tegenop dat verrijken van de top ook niet werkt.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:06 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee maar die bonusaanpak enzo is net zo goed symboolpolitiek als die animalcops en 130km p.u.
Richt een partij op!quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:07 schreef Retinox het volgende:
Het blijft jammer.
Het kleine mooie landje dat altijd de grootste wil zijn.
Debat hiervoor, debat daarvoor.
Het heeft helaas geen zin, er wordt niet geluisterd naar de achterban.
Als 90% van het gehele volk tegen het sturen van +/- 500 militairen naar Afganistan is,
dan............................ gaan we toch!
Dit betekend voor mij dat het geen enkele zin heeft om te stemmen op partijen.
Of het nu voor EK is of voor TK of voor Europees parlement.
Heel jammer maar ik kan niet anders concluderen.
Mensen die onder de armoedegrens leven.quote:
Aldus eriksd?quote:
Vara hequote:Op woensdag 16 februari 2011 21:09 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel vertrouwen in de representativiteit eerlijk gezegd.
Als je een beetje had meegelezen de afgelopen tijd in POL had je gezien kunnen hebben dat de VVD niet heilig is bij mij. Rationeel denken prevaleert.quote:
Ze komen daarnaast ook met cijfers van instanties die taakgestraften accepteren. Die zijn niet echt best voor de taakstraf voorstanderd.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Och ja, en die gasten zijn representatief voor de complete criminele bevolking van Nederland. Nogmaals, ik laat mij informeren door experts. Snap niet wat daar dom aan is. Bovendien wordt in de VS vele malen harder gestraft. En de criminaliteit is daar stukken hoger.
Stoorzender Geert is ook weg.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:08 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Mensen die onder de armoedegrens leven.
Het klapvee is niet zo erg als wat het bij eerdere debatten, maar ook hier erger ik me eraan. Waarom kunnen ze niet gewoon aan een tafel zitten schermen met argumenten?
Het positieve is overigens wel dat er niet al te veel riedeltjes worden uitgesproken en dat men daadwerkelijk op elkaar reageert.
pas 1 kans voor messie geweestquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:06 schreef Zeeland het volgende:
Stellen jullie het op prijs als ik jullie op de hoogte houd van de stand van zaken bij Barca tegen Arsenal?
Bijna v. Persiequote:Op woensdag 16 februari 2011 21:10 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
pas 1 kans voor messie geweestverder tot nog toe weinig gebeurd
Ik ga ook snel weer weg anders weet ik wel weer hoe het gaat.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:10 schreef eriksd het volgende:
Nu zit ik gewoon weer in zo'n livetopic terwijl ik dat juist niet meer wilde
Naast dat je hier in deze topic om de paar posts 'stotterjob' ed. roept, heb ik je echt niet in POL zien reflecteren op wat de wetnschap zegt tegenover regeringsplannen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Als je een beetje had meegelezen de afgelopen tijd in POL had je gezien kunnen hebben dat de VVD niet heilig is bij mij. Rationeel denken prevaleert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |