Nou hé.quote:
Re-integreren is de key. Kijk maar naar de Scandinavische landen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:50 schreef KoosVogels het volgende:
Ik sprak gisteren een hoofdofficier, die vertelde dat hard straffen juist geen enkel nut heeft en eerder averechts werkt.
Nee, ik praat hier alleen over voetbal ik kan namelijk niet kijken.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:52 schreef Zith het volgende:
Wordt dit weer zo'n topic waar iedereen applaudiseert om zijn eigen partij?
Ja, dat is mij ook een raadsel.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:53 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Wtf is de PvdA nou de veiligheid-boven-vrijheid-partij aan het uithangen?
Verfrissender dan 'yay stotterjob' en 'x pwnt y, LAWL'quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:53 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Nee, ik praat hier alleen over voetbal ik kan namelijk niet kijken.
Nah, ik ben de laatste tijd zeer kritisch geweest richting het kabinet, de VVD en de keuze voor de lijsttrekker, maar ik vind Hermans een sympathieke verrassing. Elco vind ik niets, van de rest snap ik de aanwezigheid niet. Getuigt ook van weinig vertrouwen richting je eigen lijsttrekker.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:52 schreef Zith het volgende:
Wordt dit weer zo'n topic waar iedereen applaudiseert om zijn eigen partij?
Ik dacht dat die altijd zo'n hekel hadden aan die dingen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:53 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Barcelona kiest ook voor de verdediging. Arsenal is in de aanval.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:53 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Precies, dus niet zomaar algemeen roepen 'strenger straffen!'?quote:
Moord, Doodslag; Taakstraf, aldus Zembla.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:57 schreef KoosVogels het volgende:
Eens met Pechtold. De roep om hardere straffen is enkel gelul in de ruimte.
Niks. Wat een bedroevend debat is dit zeg.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:57 schreef Eenskijken het volgende:
wat heeft dit soberzo met de eerste kamer te maken?
Ja, of je geeft potentiele criminelen een opleiding volwaardig crimineel.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:57 schreef eriksd het volgende:
Dat klopt Alex. 20 stuks uit mijn hoofd. De tijden veranderen langzaam.
Laat onverlet dat harder straffen soms wel werkt.
ja, want dat zegt Alexanderquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:58 schreef Holograph het volgende:
[..]
Moord, Doodslag; Taakstraf, aldus Zembla.
Inderdaad Alexander, hier kunnen we beter niks aan doen.
Ik vind dat die verandering vanuit de rechterlijke macht moet komen, niet vanuit de politiek.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:57 schreef Zith het volgende:
[..]
Precies, dus niet zomaar algemeen roepen 'strenger straffen!'?
Als mensen niets te verliezen hebben, zijn ze zo weer in de lik inderdaad. Dus het is en-en. Maar door onderbuikgevoelens is het voor sommige mensen onverteerbaar een veroordeelde ook een kans te geven.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, of je geeft potentiele criminelen een opleiding volwaardig crimineel.
Hoepel toch op met je Geert-retoriek.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:58 schreef Holograph het volgende:
[..]
Moord, Doodslag; Taakstraf, aldus Zembla.
Inderdaad Alexander, hier kunnen we beter niks aan doen.
Ik het liefst vanuit de wetenschap, die dan empirisch bekijkt wanneer het wel en wanneer het niet werkt, en dat de politiek dit dan aanpast...quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vind dat die verandering vanuit de rechterlijke macht moet komen, niet vanuit de politiek.
Reintegratie is daarom de sleutel.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Als mensen niets te verliezen hebben, zijn ze zo weer in de lik inderdaad. Dus het is en-en. Maar door onderbuikgevoelens is het voor sommige mensen onverteerbaar een veroordeelde ook een kans te geven.
Vond hem niet zo stotteren?quote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoepel toch op met je Geert-retoriek.
Ik spreek wel eens mensen in het veld. Mensen die geacht worden er verstand van te hebben, zoals OvJ's en agenten. Die denken er toch heel anders over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |