Nou hé.quote:
Re-integreren is de key. Kijk maar naar de Scandinavische landen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:50 schreef KoosVogels het volgende:
Ik sprak gisteren een hoofdofficier, die vertelde dat hard straffen juist geen enkel nut heeft en eerder averechts werkt.
Nee, ik praat hier alleen over voetbal ik kan namelijk niet kijken.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:52 schreef Zith het volgende:
Wordt dit weer zo'n topic waar iedereen applaudiseert om zijn eigen partij?
Ja, dat is mij ook een raadsel.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:53 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Wtf is de PvdA nou de veiligheid-boven-vrijheid-partij aan het uithangen?
Verfrissender dan 'yay stotterjob' en 'x pwnt y, LAWL'quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:53 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Nee, ik praat hier alleen over voetbal ik kan namelijk niet kijken.
Nah, ik ben de laatste tijd zeer kritisch geweest richting het kabinet, de VVD en de keuze voor de lijsttrekker, maar ik vind Hermans een sympathieke verrassing. Elco vind ik niets, van de rest snap ik de aanwezigheid niet. Getuigt ook van weinig vertrouwen richting je eigen lijsttrekker.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:52 schreef Zith het volgende:
Wordt dit weer zo'n topic waar iedereen applaudiseert om zijn eigen partij?
Ik dacht dat die altijd zo'n hekel hadden aan die dingen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:53 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Barcelona kiest ook voor de verdediging. Arsenal is in de aanval.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:53 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |