quote:Jeroen Pauw en Paul Witteman leiden een verkiezingsdebat tussen de politieke kopstukken van de grote partijen. De PVV boycot het programma echter. Frontman Geert Wilders is namelijk woedend op de Vara, die het debat uitzendt.
De aan deze omroep gelieerde opiniesite Joop.nl heeft een omstreden cartoon geplaatst. Wilders’ plan tot het oprichten van tuigdorpen wordt daarin vergeleken met het leven in een concentratiekamp. De net aangewezen PVV-lijsttrekker Machiel de Graaf is vanwege de cartoonrel dus niet aanwezig bij het debat.
Vuurwerk
Wel present zijn de Eerste Kamer-lijsttrekkers Elco Brinkman (CDA) en Loek Hermans (VVD). De oppositiepartijen sturen de politiek leiders: Job Cohen (PvdA), Emile Roemer (SP), Alexander Pechtold (D66) en Jolande Sap (GroenLinks). Zij gaan in debat over de volgende onderwerpen: economie, integratie, veiligheid en politieke daadkracht. Politiek vuurwerk lijkt gegarandeerd.
Zender:
Nederland 1
Datum:
16 februari 2011
Uitzendtijd:
20:30 - 21:50 uur
Presentatie:
Jeroen Pauw, Paul Witteman
Inderdaad, daarom is het zo'n stom idee om de EK indirect te kiezen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:26 schreef BasEnAad het volgende:
Ik vind deze verkiezingen maar vreemd eigenlijk.
Wat als ik voor op provincieniveau een andere partij wil stemmen dan voor de Eerste Kamer?
nog niet begonnenquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:38 schreef Monolith het volgende:
Een debat kijken tijdens Arsenal - Barcelona.
Nou vooruit, wel braaf overschakelen zo dan.quote:
Geen idee.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:39 schreef marcodej het volgende:
Wat doen Pechtold, Roemer, Sap en Cohen daar?
debatterenquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:39 schreef marcodej het volgende:
Ja, daar moet ik ook een beetje van huilen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:39 schreef marcodej het volgende:
CDA stemrondequote:Op woensdag 16 februari 2011 20:40 schreef ouderejongere het volgende:
wat?
a = eens b = oneens of andersom?
Blauw = groen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:40 schreef ouderejongere het volgende:
wat?
a = eens b = oneens of andersom?
Moeten ze dan debatteren of de molen die hier bij de buren staat een monument is?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:41 schreef ethiraseth het volgende:
Haha wtf, ik vind Pechtold wel tof maar kom op hey, dit gaat toch niet over het kabinet?
Elco, de ultieme stemmentrekker. Ooh wacht....quote:
Dunno. Kreeg gister nog een mail of ik VVD klapvee wilde zijn.quote:
Ik kan het niet vinden.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:45 schreef ouderejongere het volgende:
PO heeft toch livestream, alleen vanuit Nederland te bekijken.
Het ging over onderwijsbezuinigingen. Kijk, ik kan me voorstellen dat je als student niet honderd procent anti bent, maar klappen gaat mij ook wat ver.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:45 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dunno. Kreeg gister nog een mail of ik VVD klapvee wilde zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |