Maar snap ook niet wat het CDA bezielt. Remember remember de verkiezingen van 1994.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:37 schreef Zith het volgende:
[..]
Elco had inderdaad zo'n moment die Job ook had bij z'n eerste grote debatten in 2010
Neehee, een van die jonkies. Laatst had ik nog een hele discussie met zon linksmeisje. Uiteindelijk zei ze dat ze op mij gingen stemmenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:39 schreef Tem het volgende:
[..]
Met die bril achter Pauw? die heeft gijs haar
Jij bent verkiesbaar?quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:40 schreef eriksd het volgende:
[..]
Neehee, een van die jonkies. Laatst had ik nog een hele discussie met zon linksmeisje. Uiteindelijk zei ze dat ze op mij gingen stemmenEerst probeerde ze me te haten, lukte niet.
En toen zeker mee gesleurd naar je flat Bateman!quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:40 schreef eriksd het volgende:
[..]
Neehee, een van die jonkies. Laatst had ik nog een hele discussie met zon linksmeisje. Uiteindelijk zei ze dat ze op mij gingen stemmenEerst probeerde ze me te haten, lukte niet.
Eerst gewoon werken.quote:
Neeh, het is rust. Nog 45 minuten te gaan.quote:
Ze had een vriend. Die stond een beetje tegen een muurtje te hangen ofzo.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:41 schreef Tem het volgende:
[..]
En toen zeker mee gesleurd naar je flat Bateman!
Verademing inderdaad.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:42 schreef ouderejongere het volgende:
Veel beter, zo zonder Wilders, van mij mag hij voor altijd wegblijven.
Klopt, maar was blij dat de islam voor de verandering een keer niet ter sprake kwam.quote:
Dat is mij bij jou ook nooit gelukt.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:40 schreef eriksd het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |