Tsja, de partij van de buitengebieden.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:33 schreef Zith het volgende:
Elco noemt de boerendorpen weer even, het CDA komt namelijk op voor het platteland die zich in de steek gelaten voelt!
Beetje antireclame voor P&W inderdaad, ik vind ze normaal vrij ongekleurd. Zal mij wel weer op een berg kritiek komen te staan.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:33 schreef -jos- het volgende:
Ik ben zelf meer links dan rechts maar dit is wel echt een tenenkrommend debat voor de rechtse kiezer, het publiek en de presentatoren zijn duidelijk links en het is eigenlijk 4 tegen 2 in het debat.
Yep, erg zwak, hij had er nooit op in moeten gaan.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:33 schreef remlof het volgende:
Brinkman heeft zelf al gezegd dat dit kabinet beter naar huis kan als ze geen meerderheid krijgt in de senaat.
Yup, inderdaad enigszins teleurstellend.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:33 schreef -jos- het volgende:
Ik ben zelf meer links dan rechts maar dit is wel echt een tenenkrommend debat voor de rechtse kiezer, het publiek en de presentatoren zijn duidelijk links en het is eigenlijk 4 tegen 2 in het debat.
PVV was uitgenodigd. Maar ja.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:33 schreef -jos- het volgende:
Neehoor, het is rust.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:35 schreef Apostrof het volgende:
[..]
PVV was uitgenodigd. Maar ja.
Henk en Ingrid kijken nu voetbal.
Stellen naar mijn gevoel vaker 'lastige' vragen aan de regeringspartijen dan aan de oppositie.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:35 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Wat hebben P&W dan fout gedaan?
Ik kan me dat nog wel herinneren toen in 1994. Dat was een afgang pur sang.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:36 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Brinkman heeft nog nooit een verkiezing gewonnen
Elco had inderdaad zo'n moment die Job ook had bij z'n eerste grote debatten in 2010quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:36 schreef KoosVogels het volgende:
Ik krijg medelijden met Brinkman.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |