Ik vind Roemer het wel aardig doen, hoewel ik niet altijd met hem eens ben.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:23 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Wie vinden jullie de beste debaters vandaag? Top-3?
Rutte die in het publiek zitquote:
Anders begrijpt het volk het niet.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:24 schreef Tware het volgende:
En tweede kamer en eerste kamer door elkaar, die stellingen, aannames en beschuldigingenDit debat gaat nergens over en heeft helemaal niets met de PS of EK te maken
Ik vind Hermans verfrissend. Sap vind ik ook goed. Pechtold wordt irritant, uiteraard een goede debater. Sowieso al die TK-lijsttrekkers vind ik getuigen van armoede.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:23 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Die prompt zelf ook een slippertje maakte.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:25 schreef -jos- het volgende:
Zo die Hermans maakte een slechte opmerking zeg, gelijk aangepakt door Job.
Dat is helemaal waar, het is ook gewoon een verkapt referendum over de legitimiteit van het huidige kabinet.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:24 schreef Tware het volgende:
En tweede kamer en eerste kamer door elkaar, die stellingen, aannames en beschuldigingenDit debat gaat nergens over en heeft helemaal niets met de PS of EK te maken
Job praat bullshit. Alsof er geen allochtonen zijn die het talent niet hebben om het gewoon zelf te maken...quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:25 schreef -jos- het volgende:
Zo die Hermans maakte een slechte opmerking zeg, gelijk aangepakt door Job.
Aldus volgens onze FOK! facist.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:21 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Tja, Wilders was verongelijkt om een lullig spotprentje en wilde de stoute vara (joop) straffen door zelf niet te komen. Walgelijke vent dat bruinhemd.
Hermans echt een grote zwetsert. Mijn hemel.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:25 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vind Hermans verfrissend. Sap vind ik ook goed. Pechtold wordt irritant, uiteraard een goede debater. Sowieso al die TK-lijsttrekkers vind ik getuigen van armoede.
Hermans, Sap en Pechtold dus m.i.
- Messiquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:23 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Nee joh, die woont in een jolige carnavalswijk.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:26 schreef eriksd het volgende:
Woont Roemer zelf in zo'n kansenwijk?
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:28 schreef Tem het volgende:
Elco moet nog naar een vergadering van een of ander bestuur.
Ja, afwijkende meningen. Stel je voor.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:28 schreef Ixnay het volgende:
Die Roemer laat wel weinig over van kabinet GekRechts1.
Dit soort mensen zouden we meer moeten hebben in de politiek.
Eens. En een slechte debater.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:26 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Hermans echt een grote zwetsert. Mijn hemel.
Ik heb hem nog niet over de bouw gehoord, terwijl hij de bouwlobbyist wasquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:28 schreef Tem het volgende:
Elco moet nog naar een vergadering van een of ander bestuur.
Praat ook wat met een gesloten mond.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:29 schreef eriksd het volgende:
Elco kijkt continu als een bang hert. Is weinig van over.
Zijn vrouw maakt toch van die huisvrouwen schilderijtjes.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:29 schreef eriksd het volgende:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:29 schreef eriksd het volgende:
Bang inderdaad.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:30 schreef Zith het volgende:
[..]
Praat ook wat met een gesloten mond.
En kijkt inderdaad wat bangerig heen en weer ipv recht naar z'n tegenstander.
Ik vind hem nu echt zielig. Hij wordt gewoon uitgelachen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:29 schreef eriksd het volgende:
Hij is net als Eurlings door zijn accent kan ik hem niet serieus nemen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:31 schreef KoosVogels het volgende:
Volgens mij is Elco gehaald om stemmen te scoren in de provincie. Het is echt een boertje namelijk.
Dat was een goeie inderdaad.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:32 schreef Zith het volgende:
Job was best goed, moet ik zeggen, 'dit land verdient een eerlijk kabinet' tegenover 'geef dit kabinet een eerlijke kans'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |