Ik ben nu een debat aan het kijkenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:10 schreef Holograph het volgende:
[..]
Ze komen daarnaast ook met cijfers van instanties die taakgestraften accepteren. Die zijn niet echt best voor de taakstraf voorstanderd.
Kijk de aflevering anders eens:
http://zembla.vara.nl/Voo(...)845&cHash=5e8620b1c0
Ik ben absoluut geen aanhanger van Wilders, ik kots op hem.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:08 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Had je dat ook gezegd als jouw blonde god er stond?
Ho Zith, nu moet ik toch echt opnemen voor erik. Hij bedient zich over het algemeen niet van goedkope links-kritiek.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:11 schreef Zith het volgende:
[..]
Naast dat je hier in deze topic om de paar posts 'stotterjob' ed. roept, heb ik je echt niet in POL zien reflecteren op wat de wetnschap zegt tegenover regeringsplannen.
De Hond wordt er altijd bijgeroepen. Alsof het de enige is die ze kennen. Net als dat Derksen door P&W bij alle voetbal onderwerpen er bij worden geroepen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:12 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Ik wist niet dat Maurice de Hond van de Vara was? Hij voorspelt zelfs een (krappe) meerderheid voor de coalitie in de senaat.
Het zijn alleen idioten daar.quote:
Klopt, maar dat maakt hem nog geen lid van de VARA. Hij wordt elders ook vaak gevraagd om zijn peilinkjes, die vaak slecht zijn overigens. Best grappig.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:13 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
De Hond wordt er altijd bijgeroepen. Alsof het de enige is die ze kennen. Net als dat Derksen door P&W bij alle voetbal onderwerpen er bij worden geroepen.
(Ondergrondse) Windmolensquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:14 schreef eriksd het volgende:
Waarom zouden ze dat niet doen Sap? Als het goedkope energie is, staat er een rijtje kopers hoor. Wereldvreemd figuur.
Ik liet mij even meeslepen. Kreeg weer dat oude campagnegevoel terugquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:11 schreef Zith het volgende:
[..]
Naast dat je hier in deze topic om de paar posts 'stotterjob' ed. roept, heb ik je echt niet in POL zien reflecteren op wat de wetnschap zegt tegenover regeringsplannen.
Oké, ik ga, maar ben geen PVV'er.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:14 schreef -jos- het volgende:
Waar zijn de mods? Ga toch lekker ophoepelen en voetbal kijken PVVers. Gelijk heel het topic verneukt.
Die zal je voorlopig niet meer zien, gok ik zo.quote:
Die man zou het CDA moeten leiden. Zelfs ik zou dan in de verleiding komen om CDA te stemmenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Die zal je voorlopig niet meer zien, gok ik zo.
Die werkt voor Bouwend Nederland.quote:
1000 bijbanen als bestuurder.quote:
Ondergrondse windmolens.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:18 schreef eriksd het volgende:
Kunnen we niet iets met het getij doen ofzo. Die windmolens zijn zo lelijk.
SP-chicksquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:18 schreef KoosVogels het volgende:
Die SP-chick in het publiek.
Whoehoe!
Blauwe stroom heeft hopelijk toekomst.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:18 schreef eriksd het volgende:
Kunnen we niet iets met het getij doen ofzo. Die windmolens zijn zo lelijk.
Bestaat dat?quote:
Blijkbaar. Zag het laatst in een adviesrapport voorbijkomen.quote:
Ze draaien niet, maar je krijgt wel subsidie.quote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ho Zith, nu moet ik toch echt opnemen voor erik. Hij bedient zich over het algemeen niet van goedkope links-kritiek.
Ik had in mn hoofd dit voorbeeld; Wat een schande dat de maximum snelheid naar 130 gaat! en dacht dat ik in eerdere topics hierover al eerder tegenover erik had laten zien wat de wetenschappelijke consensus was. VVD en PVV willen in januari al 130 km rijden en Italië verhoogt maximumsnelheid ... maar zag al dat eriksd hierin niet reageerde en zelfs hier: In maart al eerste wegen met 130 km per uur. inderdaad niet automatisch de VVD napraat...quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:15 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik liet mij even meeslepen. Kreeg weer dat oude campagnegevoel terugExcuus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |