Daarvoor zitten we op FOK!quote:Op maandag 14 februari 2011 16:48 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Hou jij eigenlijk je eigen kwebbelbekje eens dicht, met je voortdurende commentaar op dit programma.
typo, staat nog steeds zo op de DWDD-site.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Uitzending van een maand geleden of typo?
quote:
pak je afstandsbediening maar vastquote:Op maandag 14 februari 2011 19:30 schreef TLC het volgende:
als ze het vandaag weer over boer zoekt vrouw gaan hebben ga ik ff wegzappen
*zap!*quote:Op maandag 14 februari 2011 19:30 schreef TLC het volgende:
als ze het vandaag weer over boer zoekt vrouw gaan hebben ga ik ff wegzappen
Zonder voortanden ben je wel in het voordeel met dat soort zinnen.quote:
Ik kijk nu ff naar Discovery Channel, daar zitten ze wat aan elkaar te schroevenquote:Op maandag 14 februari 2011 19:31 schreef alors het volgende:
[..]
pak je afstandsbediening maar vast
quote:Op maandag 14 februari 2011 19:40 schreef Caland het volgende:
Geen boer, maar wel iemand uit Friesland.
Ja, dat is toch hetzelfde muts
Don't fuck with Friezenquote:Op maandag 14 februari 2011 19:40 schreef Caland het volgende:
Niet iedereen buiten Amsterdam is een boer, Caland.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:40 schreef Caland het volgende:
Dat. Dieptriest dat willen meeliften op het succes van een ander.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Boer zoek vrouw nog nooit gekeken, maar ik ben het zo zatTyft op met die bullshit in DWDD
Boer zoekt Wie?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:44 schreef k_man het volgende:
Gaat het nou verdomme wéér over Boer Zoekt Vrouw?
Ze zit recht voor bodar. Ik zou ook niet op mijn gemak zijnquote:Op maandag 14 februari 2011 19:54 schreef JimboSlice het volgende:
Meisje rechts achter advocaat ziet er uit alsof ze spoken ziet
Ik denk niet dat hij al zijn troeven uitspeelt bij Matthijs.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:56 schreef JimboSlice het volgende:
Bodar is een gladjakker, maar die advocaat pakt het ook net echt slim aan als je het mij vraagt. Beetje schreeuwen en gek doen, dat komt niet echt professioneel over.
Mwoa, als meisje hoef je denk ik niet bang te zijn voor Bodarquote:Op maandag 14 februari 2011 19:56 schreef afstandbediening het volgende:
[..]
Ze zit recht voor bodar. Ik zou ook niet op mijn gemak zijn
Dat is toch die actrice?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:56 schreef afstandbediening het volgende:
[..]
Ze zit recht voor bodar. Ik zou ook niet op mijn gemak zijn
Daarom dusquote:Op maandag 14 februari 2011 19:57 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Mwoa, als meisje hoef je denk ik niet bang te zijn voor Bodar
Het gaat me niet puur om wat hij zegt, maar meer om zijn houding. Vanuit woede ageren is nooit erg verstandig en het is ook vrij zinloos tegen Bodar, die gaat toch zijn standpunt niet veranderen.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:57 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij al zijn troeven uitspeelt bij Matthijs.
Ben benieuwd hoeveel vogels er gesneuveld zijn bij die opnamenquote:Op maandag 14 februari 2011 20:06 schreef alors het volgende:
Favoriete vogelmomenten
wel vet gefilmd trouwens
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:06 schreef alors het volgende:
Favoriete vogelmomenten
wel vet gefilmd trouwens
Had zijn niet kortgeleden d'r haar afgeschoren?quote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:08 schreef tong80 het volgende:
Op welk festival wil je spelen ?
'Oerol.' Het is idd ouwe sokken zakken muziek.
Sabrina Starke denk ik?quote:Op maandag 14 februari 2011 20:10 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Had zijn niet kortgeleden d'r haar afgeschoren?
Of was dat iemand anders..
Ga eens naar de vorige paginaquote:Op maandag 14 februari 2011 20:08 schreef alors het volgende:
Nog steeds geen afzeikreacties op de muziek
Oh jaquote:
Bedoel je Marthe Röling, niet onverdienstelijk beeldend kunstenares? Heeft o.a hét Beatrix schilderij geschilderd.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:10 schreef alors het volgende:
Wtf die s dat spook met die verschrikkelijke make-up?
Ja die bedoel ik, wat een ultiem spookquote:Op maandag 14 februari 2011 20:12 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Bedoel je Marthe Röling, niet onverdienstelijk beeldend kunstenares? Heeft o.a hét Beatrix schilderij geschilderd.
Bekendste Nederlandse schilderes. Heeft het laatste statie portret gemaakt. Ze heeft serieus een straaljager in haar tuin staan en ze rookt sigaren.quote:
Ik vind haar ook zooo mooiquote:Op maandag 14 februari 2011 20:13 schreef henkde_j het volgende:
Wat een prachtige vrouw die Giovanca![]()
Al val ik normaal gesproken niet op donker
dan zit hij er weer, moet wel.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:11 schreef JimboSlice het volgende:
Ze hadden haar beter volgende week uit kunnen nodigen, als travestieten de mooiste travestieten mogen uitkiezen
Ik nog steeds niet, al is het aan deze tafel niet heel moeilijk de knapste te zijnquote:Op maandag 14 februari 2011 20:13 schreef henkde_j het volgende:
Wat een prachtige vrouw die Giovanca![]()
Al val ik normaal gesproken niet op donker
dat is te horen.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bekendste Nederlandse schilderes. Heeft het laatste statie portret gemaakt. Ze heeft serieus een straaljager in haar tuin staan en ze rookt sigaren.
Ze houdt van klunzige mannen. Dan kwam ze in politiek Den Haag goed aan haar trekken.quote:
Kutwijf. Ze zei ooit dat ze extra knoflook door het avondeten deed voordat haar dochters gingen stappen.quote:
zij had de vraag niet goed begrepen, vandaar dat ze bij hem uitkwam.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:17 schreef tong80 het volgende:
Schitterende keuze. Christoper Walken.
Erg gedurfde keuze
Lekker comfortabel he?quote:Op maandag 14 februari 2011 20:18 schreef alors het volgende:
De lelijkste en die vinden alle mannen weer fantastisch
Bij vrouwen val ik ook op uistraling, meer dan op Hoywooduiterlijk.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:18 schreef alors het volgende:
De lelijkste en die vinden alle mannen weer fantastisch
Leonardo DiCaprioquote:Op maandag 14 februari 2011 20:23 schreef Njosnavelin het volgende:
Opvallende keuzes van aantrekkelijke acteurs trouwens...
Hugh Grant staat ergens onderaan mijn lijst haha
En het is genieten vanaf de eerste minuutquote:
GVD, waarom hadden ze FC Dartmund niet in de Tv draait doorquote:
Inderdaad, dat was beste "slechte woordgrap" ooit.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:11 schreef pberends het volgende:
[..]
GVD, waarom hadden ze FC Dartmund niet in de Tv draait door.
Confronterend he, knappe mannen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:29 schreef Van_Poppel het volgende:
Arie heeft voor mij een te hoog Jan Kooijemans-gehalte...
Confronterend he, knappe mannen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:32 schreef alors het volgende:
Waarom nu elke dag weer van die slechte Theo Maasen of Hans Teeuwen rommel?
Theo Maasen is eigenlijk nooit echt grappig. Teeuwen kan ik wel hebben.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:32 schreef alors het volgende:
Waarom nu elke dag weer van die slechte Theo Maasen of Hans Teeuwen rommel?
Ik heb er mee leren leven. Weinig vrienden hou je over.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:33 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Confronterend he, knappe mannen.
Homoquote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Inderdaad, dat was beste "slechte woordgrap" ooit.![]()
Maar om de "De vierde man" van Gijpie kunnen ze niet heen. Die gaan ze 100% zeker uitzenden
TV moment van het jaar tot dusver.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:24 schreef Van_Poppel het volgende:
Maar om de "De vierde man" van Gijpie kunnen ze niet heen. Die gaan ze 100% zeker uitzenden
Helaas is Boskamp nu wel doodquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
TV moment van het jaar tot dusver.
Ik zat in mijn ééntje te bulderen van het lachen.
Dat heb ik hier ook regelmatig.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:39 schreef tong80 het volgende:
Alleen VI en Top Gear krijgt dat bij mij voor elkaarquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:40 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat heb ik hier ook regelmatig.
Ik lach zelden om Dit Was Het Nieuws of Benidorm Bastards, de échte humor zit bij VI.
De gortdroge grappen van Harm Edens in DWHN benaderen het niveau van VI.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alleen VI en Top Gear krijgt dat bij mij voor elkaar
Waarom moet je incompetente leugenaars uit laten spreken?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:48 schreef pfaf het volgende:
Wat een debiel, die Erik. Laat eens je geïnterviewden uitspreken.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:48 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Waarom moet je incompetente leugenaars uit laten spreken?
Heb je bij mensen die zwaar ziek zijn geweest.quote:
mooie radslagquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:50 schreef alors het volgende:
Dat streaken van Sander Lantingahoop dat het fragment voorbijkomt
Serieus? Dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb je bij mensen die zwaar ziek zijn geweest.
Dan weet je het nuquote:
De tijd gaat snel van Poppelquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Bart de Graaf...ook al bijna 10 jaar dood
Ik vind hem dik ok.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Arie ga jij weer ff het zoveelste "kom uit de kast" programma presenteren
Als je dat homofobe even uit je hoofd zet is hij best okquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Arie ga jij weer ff het zoveelste "kom uit de kast" programma presenteren
BNN ookquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Bart de Graaf...ook al bijna 10 jaar dood
Ja. Of wij zijn er uit gegroeid. Ik vind aan de noodrem trekken met een crew om je heen niet stoer.quote:
Herman Brood werd gearresteerd omdat ie met een pistool uit een rijdende trein schootquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:58 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja. Of wij zijn er uit gegroeid. Ik vind aan de noodrem trekken met een crew om je heen niet stoer.
ik vind hem ook een goede journalist. hij kan mensen dingen laten zeggen die verder niemand voor elkaar krijgt. en hij heeft humor.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:54 schreef pfaf het volgende:
Vind Matthijs nu echt Castricum een goede interviewer?
Ik ook niet zo.quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:39 schreef tong80 het volgende:
Leuk filmpje, geen van Nieuwkerk wel een mooie vrouw genaamd Linni Meister (volgens de reacties op dat filmpje).quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:57 schreef arucard het volgende:
Gaat Matthijs Powned verdedigen terwijl geenstijl vandaag dit heeft geplaatst: http://www.geenstijl.nl/m(...)euwkerk_zet_aan.html
Hij moet wel 24/7 bezig zijn, zijn hoofd zit onder het witte snot...quote:Op maandag 14 februari 2011 20:14 schreef tong80 het volgende:
Hugh Grant. Lelijke kop en een hoerenloper.
Ik had haar finaal kreupel geslagen als ze dat flikte...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:58 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja. Of wij zijn er uit gegroeid. Ik vind aan de noodrem trekken met een crew om je heen niet stoer.
Erg lame van geenstijl.. slaat ook nergens op. de kop van die kerel wordt geeneens in beeld gebracht. Snap dus ook niet waarom ze die sneer maken..quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:30 schreef Nober het volgende:
Leuk filmpje, geen van Nieuwkerk wel een mooie vrouw genaamd Linni Meister (volgens de reacties op dat filmpje).
Wat dacht je van het programma volledig boycotten, zoals ik het nu doe?quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:46 schreef Paul-89 het volgende:
Jeej! Yvon Jaspers vanavond tafeldame.
niet weeeer Boer zoekt vrouwquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:46 schreef Paul-89 het volgende:
Arghgrgrarghquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:46 schreef Paul-89 het volgende:
Hij is bevriend met een miljardair. Ik wou dat ik iemand kende die hém kent. En dat ik een vriend of vriendin daarvan mag aanraken.quote:
En dan zijn portemonnee jatten?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:38 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Hij is bevriend met een miljardair. Ik wou dat ik iemand kende die hém kent. En dat ik een vriend of vriendin daarvan mag aanraken.
Ik vermoed dat je je naam aandoet, vandaar dat ik even uitleg zal geven over mijnquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:38 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Hij is bevriend met een miljardair. Ik wou dat ik iemand kende die hém kent. En dat ik een vriend of vriendin daarvan mag aanraken.
Welnee, ik maak maar een geintje. Ik vind Derk een toffe peer.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:43 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik vermoed dat je je naam aandoet, vandaar dat ik even uitleg zal geven over mijn
Als je bepaalde personen vogelvrij mocht verklaren, dan zou ik dat Yvon Jaspers doen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
niet weeeer Boer zoekt vrouw
Oke dan. Meestal ben je vrij cynisch in dit topicquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:45 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Welnee, ik maak maar een geintje. Ik vind Derk een toffe peer.
Vrijdag, VI.quote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:35 schreef JimboSlice het volgende:
De Nets zijn het Stormvogels/Telstar van de NBA, maargoed
De grap was eigenlijk helemaal niet sterk ofzo, maar toch rolde ik van de bank van het lachen toen. Kunnen maar weinig programma's bij mij.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:54 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik vind dit toch niet een van Gijp's betere eigenlijk...
Die uitzending en dat fragment was het TV moment tot dusver van 2011.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:55 schreef marcodej het volgende:
[..]
De grap was eigenlijk helemaal niet sterk ofzo, maar toch rolde ik van de bank van het lachen toen. Kunnen maar weinig programma's bij mij.
ben benieuwd wat voor een auto hij besteld heeftquote:
Precies, beter voor ons imago in het buitenland. Al hebben we wel een lekkere prinses. (Al heeft deze ook een lekker wijf)quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:03 schreef tong80 het volgende:
Jammer dat hij onze koning niet wordt. Ik vind hem leuk en is denk ik aantrekkelijk voor de vrouwen.
Dat zei mijn vriendin ook net.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:03 schreef tong80 het volgende:
Jammer dat hij onze koning niet wordt. Ik vind hem leuk en is denk ik aantrekkelijk voor de vrouwen.
En dan mogen mannen niet oordelen over het uiterlijk van een andere man zonder homo genoemd te worden.quote:
Dat wordt anders wel een bijzonder belangrijke auto in de ontwikkeling van de elektrische auto!quote:
Voor een miljard wil ik 'm wel een keertje rimmen.quote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:50 schreef borisz het volgende:
Even een topic uit het archief opgedoken --> Ik gun Yvon Jaspers een blinde boer die haar wil beffen
AD.nlquote:AMSTERDAM - Ze heeft de uitstraling van de ideale, smetteloze schoondochter, maar achter het brave imago van presentatrice Yvon Jaspers gaat een wilde kant schuil.
In de tijd dat ze in New York woonde, deelde ze regelmatig het bed met vreemde mannen.
"Het is voor mij een dierbare en vormende periode geweest, waarin ik veel van de wereld heb gezien. Ook op seksueel gebied, ja", vertelt de Jaspers openhartig aan Party. "Onenightstands? Ook wel eens, ik vond dat heel leuk."
Yvon biecht ook op dat ze volop met drugs heeft geëxperimenteerd. "Toen ik eenmaal een vriend kreeg die helemaal in de xtc zat, ging ik er in mee.""
Wolf in schaapskleren. Ik zei het al.quote:
Whehehe. Dat pokkenwijf. Lekker subtiel hoe ze Maurits tutoyeerde: "Ja, wij kennen elkaar"quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:16 schreef tong80 het volgende:
Wolf in schaapskleren. Ik zei het al.
Maurits zal ook wel een tijdje in New York hebben gezetenquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Whehehe. Dat pokkenwijf. Lekker subtiel hoe ze Maurits tutoyeerde: "Ja, wij kennen elkaar"
Ik kan hem me maar moeilijk voorstellen.quote:
Ja, Yvon Jaspers die weer eens aanschuift geeft beduidend meer reacties, hierquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:41 schreef Cynix ® het volgende:
Afijn, een onderwerp wat duidelijk leeft hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |