Ik heb de eer om te mogen reageren in een Tong 80 topic.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:43 schreef tong80 het volgende:
Maar per ongeluk haar sterretje raakt.
Gaat ze in DWDD VI afkraken.
Ik had al een hekel aan die bitch.
Is vanavond bevestigd.
Ga koken mens zou Pim zeggen.
Voetbal Insitequote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:44 schreef NoShitSherlock het volgende:
[..]
Ik heb de eer om te mogen reageren in een Tong 80 topic.
Maar waar staat VI voor?
Ik snap het ook wel. Als ze achter het raam gaat zitten is de enige die aandacht heeft de glazenwasser.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:48 schreef Kimochi het volgende:
Achja, ze zal d'r goed mee verdienen.
Precies.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:50 schreef Veerboot het volgende:
Dat ze VI afkraakt vind ik nog tot daaraan toe (ik geniet er zelf erg van, maar kan me voorstellen dat mensen het een vervelend programma vinden), maar dat ze zelfs zat te zeiken over dé goal van Maradona deed de deur dicht.
Met al die boeren ook waarschijnlijk die stuk voor stuk over haar heen mogen als ze aan het programma mee werken.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:48 schreef Kimochi het volgende:
Achja, ze zal d'r goed mee verdienen.
Daar zal ze niet voor betaald krijgen... Da's gewoon een stukje coaching.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:54 schreef NoShitSherlock het volgende:
[..]
Met al die boeren ook waarschijnlijk die stuk voor stuk over haar heen mogen als ze aan het programma mee werken.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:57 schreef Donders het volgende:
Gun je een blinde boer Yvonne Jaspers?
Lelijkquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |