quote:
quote:
dankje dankjequote:Op zondag 6 februari 2011 21:19 schreef Silenus het volgende:
Hehe, mooie TT. Deze uitzending was leuker dan vorige week!
ben ook wel benieuwd..quote:Op zondag 6 februari 2011 21:20 schreef Lov1 het volgende:
TT
Toch wel een beetje benieuwd naar de TV show met die buitenlandse boeren... Zelfs als dat dan gepresenteerd moet worden door Ivo Niehe
Ik ga wel even kijken, al vind ik Ivo Niehe ook verschrikkelijk irritant.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:20 schreef Lov1 het volgende:
TT
Toch wel een beetje benieuwd naar de TV show met die buitenlandse boeren... Zelfs als dat dan gepresenteerd moet worden door Ivo Niehe
Ik ga ook kijken, ben benieuwd.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:20 schreef Lov1 het volgende:
TT
Ja, je hebt gelijk.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:20 schreef Hippos het volgende:
Omdat sommigen het gemist hebben; nu ik zie hoe zakelijk alles wordt benaderd (Gijsbende: afstand...oei, Frank, bedrijf - afstand - studie Anita , Annemarie: bedrijf bedrijf bedrijf bedrijf bedrijf bedrijf bedrijf bedrijf bedrijf bedrijf bedrijf bedrijf bedrijf bedrijf bedrijf bedrijf bedrijf bedrijf bedrijf bedrijf bedrijf bedrijf bedrijf bedrijf bedrijf bedrijf bedrijf bedrijf bedrijf bedrijf bedrijf bedrijf bedrijf ) verlang ik echt weer naar een seizoen ala
http://i56.tinypic.com/1zd3dzm.jpg
eenschquote:Op zondag 6 februari 2011 21:22 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk.Het algemene thema van dit seizoen is toch wel dat de passie ver te zoeken is.
Nou.... Richard heeft een beetje teveel passie. Die gene die mocht blijven (?) werd er eng vanquote:Op zondag 6 februari 2011 21:22 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk.Het algemene thema van dit seizoen is toch wel dat de passie ver te zoeken is.
ik denk dat ze voor Adriaan gaat, die is op de boerderij het meest praktisch inzetbaarquote:Op zondag 6 februari 2011 21:23 schreef Bladergroen het volgende:
Ik vind Adriaan steeds sympathieker. Gewoon een integere kerel met stiekem ook nog gevoel voor humor.
Curly Harrie lijkt me een slapjanus. En hij heeft te lange wimpers.
quote:Op zondag 6 februari 2011 21:24 schreef Silenus het volgende:
Nu over naar boer Ali uit Caïro die klaagt over het gebrek aan vrouwelijke reacties.
Ik vrees dat ze hem toch gaat kiezenquote:Op zondag 6 februari 2011 21:24 schreef sheotah het volgende:
Harrie heeft echt het iq van een visstick, hoor. Er mist iets aan die knul.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Apart dat diegene met de meeste brieven uiteindelijk de grootste sukkel blijkt te zijn.quote:
Harrie is een toffe peer. Misschien een beetje simpel, maar wel gewoon tof denk ik.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:24 schreef sheotah het volgende:
Harrie heeft echt het iq van een visstick, hoor. Er mist iets aan die knul.
Goed verwoord.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:27 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik vond deze aflevering best interessant om te kijken. Bij Marita zag je gewoon de jaloezie ervan af spatten. Anti-Held Marcel heeft vooralsnog niks in de gaten omdat hij voor Ksenia gaat. Gijsbert was al een toffe gast, maar hoe hij dat met José heeft aangepakt maakt Gijsbert voor mij de held van dit seizoen. Alles is daar open en eerlijk op tafel gegooid zoals het hoort. Onze Annemarie komt steeds meer los en voert zelfs voor haar doen diepgaande gesprekken, maar het staat toch vast dat ze voor Harrie gaat. Over Richard zeg ik maar een paar woorden: Emotionele achtbaan. Frank heeft het niet makkelijk om die keuze te maken, maar zijn broer geeft aan dat hij moet gaan voor een leuke en lieve meid. Dus het gaat Judith worden omdat hij ook iemand zoekt die eventueel meteen kan intrekken.
Ik denk Judith, hij valt op Anita, maar die moet nog te lang studerenquote:Op zondag 6 februari 2011 21:29 schreef marcodej het volgende:
Alleen bij Frank is het nog onduidelijk wie hij kiest. Ik hoop voor hem Judith, maar dat hoop ik niet voor haar. Anita en Frank verdienen elkaar.
Zeker, maar vergeet Berber en Yvonne niet.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:29 schreef RedFever007 het volgende:
Judith is wmb de leukste vrouw dit seizoen
Vind ik echt vlees noch vis, muurbloempje in de buitencategorie.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:29 schreef RedFever007 het volgende:
Judith is wmb de leukste vrouw dit seizoen
Mede gezien de geruchten denk ik toch Anita.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:29 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik denk Judith, hij valt op Anita, maar die moet nog te lang studeren
Klopt Yvonne was echt leukquote:Op zondag 6 februari 2011 21:30 schreef marcodej het volgende:
[..]
Zeker, maar vergeet Berber en Yvonne niet.
quote:Op zondag 6 februari 2011 21:32 schreef pfaf het volgende:
[..]
HAHHAHAA
Ik geef ze allemaal een handje, zodat ze allemaal een beetje zwart worden!
dat laatste denk ikquote:Op zondag 6 februari 2011 21:38 schreef Arcee het volgende:
Wat zijn de meesten afstandelijk... Gijsbert kiest voor Femke, maar ze raken elkaar niet eens aan. José krijgt een knuffel omdat ze weggaat. Ook later niks tussen Femke en Gijsbert. Of mogen we geen zoen of knuffel zien?
quote:Op zondag 6 februari 2011 21:27 schreef Silenus het volgende:
[..]
Er was in die tijd een groot ziener die voorspelde dat Gijsbert de meeste brieven zou krijgen.
Ja, zij waren echt het leukste stel wat in al die jaren voorbij is gekomen.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:20 schreef Hippos het volgende:
Omdat sommigen het gemist hebben; nu ik zie hoe zakelijk alles wordt benaderd (Gijsbende: afstand...oei, Frank, bedrijf - afstand - studie Anita , Annemarie: bedrijf bedrijf bedrijf bedrijf bedrijf bedrijf bedrijf bedrijf bedrijf bedrijf bedrijf bedrijf bedrijf bedrijf bedrijf bedrijf bedrijf bedrijf bedrijf bedrijf bedrijf bedrijf bedrijf bedrijf bedrijf bedrijf bedrijf bedrijf bedrijf bedrijf bedrijf bedrijf bedrijf ) verlang ik echt weer naar een seizoen ala
http://i56.tinypic.com/1zd3dzm.jpg
quote:Op zondag 6 februari 2011 21:41 schreef SonicVolcano het volgende:
[ afbeelding ]
"Marita. Door de week een wanhopige Kleenex-vrouw, maar in het weekend, na twaalven, gaat ze los op de muziek van Slayer."
[ afbeelding ]
"Marita. Door de week een wanhopige Kleenex-vrouw, maar in het weekend, na twaalven, gaat ze los op de muziek van Slayer."
??quote:Op zondag 6 februari 2011 21:42 schreef Deckard het volgende:
Die femke heeft die Gijsbert ook helemaal weer bespeeld, verschrikkelijk gewoon. De nu nog toffe gijsbert zal veranderen in een persoon die constant gestuurd wordt door dat secreet. bah.
[ afbeelding ]
Zeikwijven zijn altijd geil. Het is kiezen of delen in dat soort situaties.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:43 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hier lijkt ze fucking geil. Bizar he.
[ afbeelding ]
Roos van Ackerquote:Op zondag 6 februari 2011 21:45 schreef pfaf het volgende:
WOW! Die Vlaamse Boer Zoekt Vrouw presentatrice is mooi.
Zitten wij met Yvon.
Precies de reactie die ik al verwachttequote:Op zondag 6 februari 2011 21:45 schreef Ronaldsen het volgende:
Zo zo dat is wel andere koek dan yvon Jaspers op de Belgische tv
Ik ben benieuwd welke vrouw van jou dan zo'n zuur persoon gemaakt heeft. Wat een heks moet dat zijn zeg...quote:Op zondag 6 februari 2011 21:42 schreef Deckard het volgende:
Die femke heeft die Gijsbert ook helemaal weer bespeeld, verschrikkelijk gewoon. De nu nog toffe gijsbert zal veranderen in een persoon die constant gestuurd wordt door dat secreet. bah.
quote:
Marita lekt dan uit alle gaten die ze heeft.quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 21:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dina Tersago, vorig jaar nog Miss België.
[ afbeelding ]
"Is dat een douchekop of ben je blij me te zien?"quote:Op zondag 6 februari 2011 21:51 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Marita lekt dan uit alle gaten die ze heeft.
Niks zuurs aan hoor. Niet iedere vrouw is zoals femke, er zijn tenslotte ook nog leuke vrouwen.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:49 schreef Devz het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd welke vrouw van jou zo'n zuur persoon gemaakt heeft. Wat een heks moet dat zijn zeg...
iiiiieeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuwwwwwwwwwquote:Op zondag 6 februari 2011 21:51 schreef Cee het volgende:
[..]
"Is dat een douchekop of ben je blij me te zien?"
ieeeuw. iiieeeuwwww ik ga over m'n nek.
ja echt hequote:Op zondag 6 februari 2011 21:52 schreef SonicVolcano het volgende:
Dat Zuid-Afrikaanse accent is geniaal trouwens.
Nou inderdaad, de simpelheid straalt er vanaf. Amerikanenquote:Op zondag 6 februari 2011 21:50 schreef SonicVolcano het volgende:
Dit is wel puur hoor.
Puur Amerikaans
"Sorry, jongens, sorry"quote:Op zondag 6 februari 2011 21:54 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ik blijf dit ook geweldig vinden:
ja hequote:Op zondag 6 februari 2011 21:54 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ik blijf dit ook geweldig vinden:
Gelukkig zeg jij het als eerst. Hoef ik niet naar de hel. Of ja, eigenlijk, het is gewoon zo. Het kind loenst als de neten.quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 21:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Gelukkig zeg jij het als eerst. Hoef ik niet naar de hel. Of ja, eigenlijk, het is gewoon zo. Het kind loenst als de neten.
"Fritzel, öffne die Tür, verdammt noch mal!"quote:Op zondag 6 februari 2011 21:54 schreef pfaf het volgende:
In Oostenrijk hebben ze alleen maar Richards natuurlijk... Gevaarlijke serie.
In Sparta wisten ze ook wel raad met zulke kinderen inderdaad.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:55 schreef Silenus het volgende:
[..]
Niet echt volgens het Arisch principe inderdaad.
quote:Op zondag 6 februari 2011 21:56 schreef Cee het volgende:
Dit is gewoon Ivo's excuus om z'n talenknobbel weer eens te showen.
Hey Ivo is dat je talenknobbel of ben je blij ons te interviewen?
iieuw.
ik vind DJR echt een bagger programmaquote:Op zondag 6 februari 2011 21:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
en waarom kijk jij geen SBS
ik ook; volgens mij is het volgende week wegquote:Op zondag 6 februari 2011 21:57 schreef roos85 het volgende:
[..]
ik vind DJR echt een bagger programma
waarom kijk jij geen sbs6?quote:Op zondag 6 februari 2011 21:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
die kids proberen te ontsnappen
"Dat is niet mijn voetje."quote:Op zondag 6 februari 2011 21:54 schreef roos85 het volgende:
[..]
ja he
bij Richard verwacht ik iedere keer een vrouw tussen de koeien
Inderdaad, steenkolen Duits.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:56 schreef Tinkepink het volgende:
Zijn Duits is helemaal niet zo goed als ik altijd dacht
wat?quote:Op zondag 6 februari 2011 21:59 schreef Silenus het volgende:
[..]
Het is verdomme ook altijd hetzelfde!
De ideale partner bestaat niet, helaas.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:00 schreef roos85 het volgende:
[..]
ja weet ik![]()
of ze zijn bezet, of geen prettig persoon
Oké, bedankt.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:00 schreef roos85 het volgende:
[..]
ja weet ik![]()
zoek een vriend, begin bij jezelfquote:Op zondag 6 februari 2011 22:00 schreef roos85 het volgende:
[..]
ja weet ik![]()
jaquote:Op zondag 6 februari 2011 22:02 schreef June. het volgende:
Haha vraagt hij nu om een Nederlandse homo?
PM me maarquote:Op zondag 6 februari 2011 22:00 schreef roos85 het volgende:
[..]
ja weet ik![]()
Ik was echt verbaasd dat Annemieke daar bij Richard aan tafel zat.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:57 schreef Arcee het volgende:
Hadden ze maar zo weinig materiaal van Richard dat eventueel interessant materiaal naar volgende week moest worden getild?
inderdaad behoorlijk lame, maa dat komt ook door die Ivoquote:
Ik ben bezig!quote:Op zondag 6 februari 2011 22:02 schreef zeebeschuit het volgende:
Benieuwd hoeveel nederlanders 'm nu gaan facebooken
Wie had dat nou gedacht!quote:Op zondag 6 februari 2011 22:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
OH ZE LAGEN OP EEN MAT!!!!!!!!!!!!!
Ja, duh, dat was juist het geniale!quote:Op zondag 6 februari 2011 22:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
quote:Op zondag 6 februari 2011 22:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
speciaal voor Henk en Ingrid in Jip&Janneke taalquote:Op zondag 6 februari 2011 22:07 schreef RedFever007 het volgende:
Gelukkig legt Ivo Niehe het nog even uit
dat was echt te slecht, nepheid druipt er nu al vanafquote:Op zondag 6 februari 2011 22:08 schreef June. het volgende:
Wel jammer dat het afgelopen is, wil nog wel meer Amerikaanse bzv zien
tnxquote:Op zondag 6 februari 2011 22:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
24 uur met... jack wouterse op 3
In het programma wordt dit al in het begin bekend gemaakt, het gaat om de improvisatie.quote:
weet het niet meerquote:Op zondag 6 februari 2011 22:11 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Wat was die naam van die boer ook alweer?
Ik zit ook te zoeken, zijn naam is onvindbaar.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:13 schreef roos85 het volgende:
[..]
weet het niet meerstaat ook niet op de site
Anders moet je even het programma op uitzendinggemist nakijken, zijn naam staat dan wel in beeldquote:Op zondag 6 februari 2011 22:15 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik zit ook te zoeken, zijn naam is onvindbaar.
Van die Zweed? Peter Gustafson toch?quote:Op zondag 6 februari 2011 22:11 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Wat was die naam van die boer ook alweer?
maar maar ze was echt heeel zielig hoor, ze kon niets eens over haar motor pratenquote:Op zondag 6 februari 2011 22:14 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Die zucht van Marita aan het einde, hahaha!
Goeienavondquote:Op zondag 6 februari 2011 21:09 schreef Odrazi het volgende:
Christ wat een beunhazen, kunnen geen eens pannenkoeken bakken. Zelfs ik als 14-jarige kan dat.
sneu hequote:Op zondag 6 februari 2011 22:18 schreef roos85 het volgende:
[..]
maar maar ze was echt heeel zielig hoor, ze kon niets eens over haar motor praten
Gaat ook deels over het programma wat erna kwam, special van Ivo Niehe over Bzv in andere landen.quote:
Dat heb ik ook gekekenquote:Op zondag 6 februari 2011 22:27 schreef June. het volgende:
[..]
Gaat ook deels over het programma wat erna kwam, special van Ivo Niehe over Bzv in andere landen.
http://www.tv4.se/1.19369(...)lja_kalla_mig_singelquote:Op zondag 6 februari 2011 22:18 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Van die Zweed? Peter Gustafson toch?
Ik vond hem wel cute opzich, maar 37 is te oud jaquote:Op zondag 6 februari 2011 22:29 schreef grazz het volgende:
[..]
http://www.tv4.se/1.19369(...)lja_kalla_mig_singel
en hij is 37..
Beetje te oud voor me lol
zou me niks verbazen, in zijn wereld draait het alleen om Frankquote:Op zondag 6 februari 2011 22:32 schreef Smikke het volgende:
Hoe Frank erop zinspeelde dat er wel een oplossing was voor het afstandsprobleem en Anita hem direct uit die droom hielp door 'Nee!' te zeggen.
Wilde hij nu dat ze haar studie zou afbreken? Of denk ik dan te slecht over Frank.
maar wel een mooie manquote:Op zondag 6 februari 2011 22:29 schreef grazz het volgende:
[..]
http://www.tv4.se/1.19369(...)lja_kalla_mig_singel
en hij is 37..
Beetje te oud voor me lol
Hij leek het wel een optie te vinden... Ik had ook zoiets van, dat kun je toch niet vragen, jezus, lul.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:32 schreef Smikke het volgende:
Hoe Frank erop zinspeelde dat er wel een oplossing was voor het afstandsprobleem en Anita hem direct uit die droom hielp door 'Nee!' te zeggen.
Wilde hij nu dat ze haar studie zou afbreken? Of denk ik dan te slecht over Frank.
Ja, als ie nou 36 wasquote:Op zondag 6 februari 2011 22:31 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik vond hem wel cute opzich, maar 37 is te oud ja
Jij zou je concurrente gewoon het huis uit slaan?quote:Op zondag 6 februari 2011 22:39 schreef Smikke het volgende:
Maar met afstand vind ik Marcel de grootste griebus van dit seizoen.
Zijn vrouwen echter niet minder. Het gekwezel dat er over en weer gaat. Het dunne laagje 'oh, wat hebben het leuk samen', is zo doorzichtig. Marcel wil neuken (en een kind), Ksenia een gewaarborgd leven en Marita wil Ksenia slaan en Marcel bij zijn ballen grijpen. Maar ondertussen giebelen we gewoon om de familiesla.
Schijnheilig noemt men een dergelijke vertoning ook wel
wat is griebel en wat is gekwezelquote:Op zondag 6 februari 2011 22:39 schreef Smikke het volgende:
Zijn vrouwen echter niet minder. Het gekwezel dat er over en weer gaat. Het dunne laagje 'oh, wat hebben het leuk samen', is zo doorzichtig. Marcel wil neuken (en een kind), Ksenia een gewaarborgd leven en Marita wil Ksenia slaan en Marcel bij zijn ballen grijpen. Maar ondertussen giebelen we gewoon om de familiesla.
Ja, wat een vreemd joch is het.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:36 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Hij leek het wel een optie te vinden... Ik had ook zoiets van, dat kun je toch niet vragen, jezus, lul.
Ja, maar dan moet hij bellen en dat vind hij ook niks. Hij is niet zo'n beller. En dan maar praten.. pffquote:Op zondag 6 februari 2011 22:41 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja, wat een vreemd joch is het.
In een vorige uitzending hintte hij er ook al op.
Mooie partner ben je, als je iemand haar ontwikkeling misgunt omdat jou dat beter uitkomt.
Nou, je kan zeggen wat je wil over Ksenia, maar ze is doodeerlijk tegen Marcel. Ze heeft al eerder gezegd en deze uitzending weer, dat ze nog niet verliefd is.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:39 schreef Smikke het volgende:
Zijn vrouwen echter niet minder. Het gekwezel dat er over en weer gaat is tenenkrommend. Het dunne laagje 'oh, wat hebben het leuk samen', is zo doorzichtig. Marcel wil neuken (en een kind), Ksenia een gewaarborgd leven en Marita wil Ksenia slaan en Marcel bij zijn ballen grijpen. Maar ondertussen giebelen we gewoon om de familiesla.
met oma kan hij anders prima bellenquote:Op zondag 6 februari 2011 22:42 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet hij bellen en dat vind hij ook niks. Hij is niet zo'n beller. En dan maar praten.. pff
Dat is waar.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:43 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nou, je kan zeggen wat je wil over Ksenia, maar ze is doodeerlijk tegen Marcel. Ze heeft al eerder gezegd en deze uitzending weer, dat ze nog niet verliefd is.
Als ze zo aast op een plekje daar op de boerderie, had ze al láng anders geveinsd natuurlijk.
Ja, morgen weer. Maar voel je vrij om zelf ook iets te schrijven hoor, als je dat wil.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:51 schreef Beach het volgende:
Silenius? Ga jij nog een column achtig iets maken?
Toen Sonia er nog was, heeft ze het ook al een keer gezegd. Sonia en Marita kweelden toen al aardig door dat "het wel kon groeien tot iets"en dat "er zeker gevoelens waren", maar Ksenia verklaarde toen simpelweg dat het zo snel niet ging bij haar. En dat ze hiervoor heel gelukkig was met haar man en nu niets wilde overhaasten.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:49 schreef Smikke het volgende:
[..]
Dat is waar.
Hoewel ze van Sonja heeft kunnen zien dat dat niet werkt.
En dat ze niet keihard wegrent als die slijmbal zijn best staat te doen tegenover haar, vind ik onbegrijpelijk.
Maar het klopt, ze lijkt eerlijk over haar gevoelens.
Okquote:Op zondag 6 februari 2011 22:56 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, morgen weer. Maar voel je vrij om zelf ook iets te schrijven hoor, als je dat wil.
een dierenarts op de boerderie is wel erg makkelijkquote:Op zondag 6 februari 2011 22:57 schreef Soldier2000 het volgende:
Net ook een keertje gekeken, maar wat is er toch met die Frank aan de hand, Judith is 100x knapper en toch twijfelt hij
Pfff.. zelfs op het forum gaat er niemand voor de romantiek en de hartstocht.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:58 schreef roos85 het volgende:
[..]
een dierenarts op de boerderie is wel erg makkelijk
bij boer Gijs welquote:Op zondag 6 februari 2011 23:02 schreef Deckard het volgende:
[..]
Pfff.. zelfs op het forum gaat er niemand voor de romantiek en de hartstocht.
Als dit topic vol is post ik.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:56 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, morgen weer. Maar voel je vrij om zelf ook iets te schrijven hoor, als je dat wil.
Ja, het is niet helemaal eerlijk verdeeld, in het gezin.quote:
Maar ze ziet er goed uit. Althans volgens Harrie en Adriaan.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:32 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja, het is niet helemaal eerlijk verdeeld, in het gezin.
Had je er nog niet aan gedacht, dat uiterlijk schoon vergankelijk is?quote:Op zondag 6 februari 2011 22:57 schreef Soldier2000 het volgende:
Net ook een keertje gekeken, maar wat is er toch met die Frank aan de hand, Judith is 100x knapper en toch twijfelt hij
Ja, die Anita heeft een enorm onbenullige kop. Met die ontbrekende wenkbrauwen en dan ook nog van die enorm diepliggende ogen die nét te dicht op elkaar staan. Maar ik kan me zo voorstellen dat ze inhoudelijk toch wat meer te bieden heeft dan Judith, die erg veel van haren knippen weet maar verder ook wel redelijk simpel overkomt.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:57 schreef Soldier2000 het volgende:
Nou lijkt Frank me ook geen erg diepzinnig persoon, dus wat dat betreft lijkt hij me beter passen bij Judith dan bij Anita.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:45 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja, die Anita heeft een enorm onbenullige kop. Met die ontbrekende wenkbrauwen en dan ook nog van die enorm diepliggende ogen die nét te dicht op elkaar staan. Maar ik kan me zo voorstellen dat ze inhoudelijk toch wat meer te bieden heeft dan Judith, die erg veel van haren knippen weet maar verder ook wel redelijk simpel overkomt.
Gijs stuurde anders wel Yvonne naar huis. Buitengewoon mooie vrouw, al zeg ik het zelf.quote:Op maandag 7 februari 2011 08:56 schreef Asfyxia het volgende:
Het is allemaal wel erg voorspelbaar hoor: de knapste vrouw wint steeds. Ik vraag me af waarom ik nog kijk (ohnee ik kijk al niet meer).
Lijkt me vooral ook erg frustrerend voor al die lelijke trollen die uitgezakt op de bank naar dit programma kijken. Ook voor hen is er geen hoop meer, Boer zoekt vrouw toont dat maar weer eens aan.
Sterk punt. Ik denk dat Frank ook nogal geïntimideerd is door die studie enzo. Het is niet alleen impact op de komende 4 jaar, maar ook nogal gevolgen carrièregericht. Anita zal nooit afhankelijk zijn van hem, terwijl Judith over een jaar zijn kinderen kan baren en ook weinig perspectief heeft om de boerderij te verlaten.quote:Op maandag 7 februari 2011 03:58 schreef female81 het volgende:
[..]
Nou lijkt Frank me ook geen erg diepzinnig persoon, dus wat dat betreft lijkt hij me beter passen bij Judith dan bij Anita.
Die Ksenia is juist zeer strategisch aan het plotten. Ze heeft gezien dat Marcel de liefde verklaren niet werkt; Sonja vloog er daarna immers meteen uit. Zij speelt een zeer gewiekst spel door 'bedenktijd' te vragen "ik moet er nog een nachtje over slapen". Op die manier hoopt ze niet zo happig over te komen. Door haar afstandelijkheid maakt ze zich 'interessanter' voor Marcel. Ze weet allang dat ze de Limburgse hoeve van Marcel wel ziet zitten. Alleen jammer voor haar dat ze Marcel erbij krijgt. En zijn kinderen moet gaan baren.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:57 schreef Duderella het volgende:
[..]
Toen Sonia er nog was, heeft ze het ook al een keer gezegd. Sonia en Marita kweelden toen al aardig door dat "het wel kon groeien tot iets"en dat "er zeker gevoelens waren", maar Ksenia verklaarde toen simpelweg dat het zo snel niet ging bij haar. En dat ze hiervoor heel gelukkig was met haar man en nu niets wilde overhaasten.
Ik vind haar eigenlijk erg oké. Ze doet niet anders dan ze is en ze lult niet maar een kant op om haar plaats zeker te stellen.
Ik verbaas me dan ook wel over de reacties op haar, want ze lijkt me één van de weinige deelnemers die er compleet open en met beide benen op de grond in staat.
Ik vond het een onzettend mooie quote van Gijssie.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:28 schreef Wilskracht het volgende:
Dat kro goed leven moment zag je al ver van te voren aankomen.
Zeiksnor.quote:Op maandag 7 februari 2011 09:55 schreef Rowlf het volgende:
[..]
Die Ksenia is juist zeer strategisch aan het plotten. Ze heeft gezien dat Marcel de liefde verklaren niet werkt; Sonja vloog er daarna immers meteen uit. Zij speelt een zeer gewiekst spel door 'bedenktijd' te vragen "ik moet er nog een nachtje over slapen". Op die manier hoopt ze niet zo happig over te komen. Door haar afstandelijkheid maakt ze zich 'interessanter' voor Marcel. Ze weet allang dat ze de Limburgse hoeve van Marcel wel ziet zitten. Alleen jammer voor haar dat ze Marcel erbij krijgt. En zijn kinderen moet gaan baren.![]()
Wanhopige type die Frankquote:Op maandag 7 februari 2011 10:33 schreef FoXje het volgende:
Wat is die Frank een jankerd zeg. Een belediging voor het mannelijk geslacht.
Ik vind Judith leuker. en die is ook te goed voor Frank..Ze zijn allebei te goed voor hemquote:Op maandag 7 februari 2011 09:20 schreef Miam het volgende:
Ik vind Anita een leuke meid. te leuk voor zo iemand als Frank.. wat is dat een leeghoofd.
quote:Op maandag 7 februari 2011 08:56 schreef Asfyxia het volgende:
Het is allemaal wel erg voorspelbaar hoor: de knapste vrouw wint steeds. Ik vraag me af waarom ik nog kijk (ohnee ik kijk al niet meer).
Lijkt me vooral ook erg frustrerend voor al die lelijke trollen die uitgezakt op de bank naar dit programma kijken. Ook voor hen is er geen hoop meer, Boer zoekt vrouw toont dat maar weer eens aan.
Helemaal mee eens, en je zag dat Femke wel onder de indruk was van zijn mooie woorden.quote:Op maandag 7 februari 2011 10:16 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik vond het een onzettend mooie quote van Gijssie.
"...niet reëel om de situatie de situatie te laten om de situatie.".quote:Op maandag 7 februari 2011 12:56 schreef alphalpha het volgende:
Helemaal mee eens, en je zag dat Femke wel onder de indruk was van zijn mooie woorden.
Vlak voor deze quote had Gijs ook een mooie zin, helaas weet ik het niet exact meer, maar het was een zin met volgens mij 3 maal 'de bedoeling'. Iets van 'dan kun je de bedoeling wel de bedoeling laten maar dat is ook niet de bedoeling'.
maar een studerende vriendin past niet in zijn wereld..quote:Op maandag 7 februari 2011 13:04 schreef SonicVolcano het volgende:
Frank is een egoistisch varkengeitjeHij had ook tegen Anita kunnen zeggen: "Wat goed dat je je studie af wilt maken" i.p.v. zo kortzichtig en laconiek er over te denken. Ze moet toch iets hebben om op terug te vallen? Maja, wat weet meneertje nou van studeren? Inderdaad. Niks.
Dat vond ik ook, die Frank zou er trots op moeten zijn dat Anita gaat studeren en in de toekomst zelfstandig een goed inkomen kan verdienen. Maar nee de conservatieve Frank heeft liever dat ze meteen bij hem in trekt en de geiten komt voerenquote:Op maandag 7 februari 2011 13:04 schreef SonicVolcano het volgende:
Frank is een egoistisch varkengeitjeHij had ook tegen Anita kunnen zeggen: "Wat goed dat je je studie af wilt maken" i.p.v. zo kortzichtig en laconiek er over te denken. Ze moet toch iets hebben om op terug te vallen? Maja, wat weet meneertje nou van studeren? Inderdaad. Niks.
Van Judith krijg ik geen hoogte.. een voor mij moeilijk te doorgronden type.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:57 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik vind Judith leuker. en die is ook te goed voor Frank..Ze zijn allebei te goed voor hem
Ik had eigenlijk gehoopt dat Anita de eer aan zich zelf zou houden toen Frank min of meer voorstelde dat ze maar moest stoppen met de studie.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:15 schreef roos85 het volgende:
[..]
maar een studerende vriendin past niet in zijn wereld..
Nee, gelijk samenwonen en verwachten dat het meisje in kwestie haar toekomstdroom wel even laat schieten voor de jouwe, dat is een grote kans op succesquote:Op maandag 7 februari 2011 13:39 schreef Hephaistos. het volgende:
Ja wat een sukkel zeg, dat ie een langeafstandsrelatie laat schieten. Iedereen weet hoe hoog het succespercentage daarvan is.
had ik wel tof gevonden, echt een eikel is die gastquote:Op maandag 7 februari 2011 13:35 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk gehoopt dat Anita de eer aan zich zelf zou houden toen Frank min of meer voorstelde dat ze maar moest stoppen met de studie.
Echt, wat een eng ventje. Gelijk al willen hokken ook.
ik denk dat hij geen hoog opgeleide vriendin wilt, hij wil vast iemand die 100% afhankelijk van hem moet zijn.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:27 schreef marcodej het volgende:
Anita: "Ik kan er ook gewoon niks aan veranderen."
Frank: "Dat kan wel, maar dan moet je... (stoppen met studeren)
Anita: "Nee, ik kan er niks aan veranderen."
Frank: "Oh nee."
Als je echt iemand leuk vindt, kan je je er bestwel overheen zetten dat je "niet wil bellen."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |