Ik ben benieuwd welke vrouw van jou dan zo'n zuur persoon gemaakt heeft. Wat een heks moet dat zijn zeg...quote:Op zondag 6 februari 2011 21:42 schreef Deckard het volgende:
Die femke heeft die Gijsbert ook helemaal weer bespeeld, verschrikkelijk gewoon. De nu nog toffe gijsbert zal veranderen in een persoon die constant gestuurd wordt door dat secreet. bah.
quote:
Marita lekt dan uit alle gaten die ze heeft.quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 21:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dina Tersago, vorig jaar nog Miss België.
[ afbeelding ]
"Is dat een douchekop of ben je blij me te zien?"quote:Op zondag 6 februari 2011 21:51 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Marita lekt dan uit alle gaten die ze heeft.
Niks zuurs aan hoor. Niet iedere vrouw is zoals femke, er zijn tenslotte ook nog leuke vrouwen.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:49 schreef Devz het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd welke vrouw van jou zo'n zuur persoon gemaakt heeft. Wat een heks moet dat zijn zeg...
iiiiieeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuwwwwwwwwwquote:Op zondag 6 februari 2011 21:51 schreef Cee het volgende:
[..]
"Is dat een douchekop of ben je blij me te zien?"
ieeeuw. iiieeeuwwww ik ga over m'n nek.
ja echt hequote:Op zondag 6 februari 2011 21:52 schreef SonicVolcano het volgende:
Dat Zuid-Afrikaanse accent is geniaal trouwens.
Nou inderdaad, de simpelheid straalt er vanaf. Amerikanenquote:Op zondag 6 februari 2011 21:50 schreef SonicVolcano het volgende:
Dit is wel puur hoor.
Puur Amerikaans
"Sorry, jongens, sorry"quote:Op zondag 6 februari 2011 21:54 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ik blijf dit ook geweldig vinden:
ja hequote:Op zondag 6 februari 2011 21:54 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ik blijf dit ook geweldig vinden:
Gelukkig zeg jij het als eerst. Hoef ik niet naar de hel. Of ja, eigenlijk, het is gewoon zo. Het kind loenst als de neten.quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 21:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Gelukkig zeg jij het als eerst. Hoef ik niet naar de hel. Of ja, eigenlijk, het is gewoon zo. Het kind loenst als de neten.
"Fritzel, öffne die Tür, verdammt noch mal!"quote:Op zondag 6 februari 2011 21:54 schreef pfaf het volgende:
In Oostenrijk hebben ze alleen maar Richards natuurlijk... Gevaarlijke serie.
In Sparta wisten ze ook wel raad met zulke kinderen inderdaad.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:55 schreef Silenus het volgende:
[..]
Niet echt volgens het Arisch principe inderdaad.
quote:Op zondag 6 februari 2011 21:56 schreef Cee het volgende:
Dit is gewoon Ivo's excuus om z'n talenknobbel weer eens te showen.
Hey Ivo is dat je talenknobbel of ben je blij ons te interviewen?
iieuw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |