quote:
quote:
dankje dankjequote:Op zondag 6 februari 2011 21:19 schreef Silenus het volgende:
Hehe, mooie TT. Deze uitzending was leuker dan vorige week!
ben ook wel benieuwd..quote:Op zondag 6 februari 2011 21:20 schreef Lov1 het volgende:
TT
Toch wel een beetje benieuwd naar de TV show met die buitenlandse boeren... Zelfs als dat dan gepresenteerd moet worden door Ivo Niehe
Ik ga wel even kijken, al vind ik Ivo Niehe ook verschrikkelijk irritant.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:20 schreef Lov1 het volgende:
TT
Toch wel een beetje benieuwd naar de TV show met die buitenlandse boeren... Zelfs als dat dan gepresenteerd moet worden door Ivo Niehe
Ik ga ook kijken, ben benieuwd.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:20 schreef Lov1 het volgende:
TT
Ja, je hebt gelijk.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:20 schreef Hippos het volgende:
Omdat sommigen het gemist hebben; nu ik zie hoe zakelijk alles wordt benaderd (Gijsbende: afstand...oei, Frank, bedrijf - afstand - studie Anita , Annemarie: bedrijf bedrijf bedrijf bedrijf bedrijf bedrijf bedrijf bedrijf bedrijf bedrijf bedrijf bedrijf bedrijf bedrijf bedrijf bedrijf bedrijf bedrijf bedrijf bedrijf bedrijf bedrijf bedrijf bedrijf bedrijf bedrijf bedrijf bedrijf bedrijf bedrijf bedrijf bedrijf bedrijf ) verlang ik echt weer naar een seizoen ala
http://i56.tinypic.com/1zd3dzm.jpg
eenschquote:Op zondag 6 februari 2011 21:22 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk.Het algemene thema van dit seizoen is toch wel dat de passie ver te zoeken is.
Nou.... Richard heeft een beetje teveel passie. Die gene die mocht blijven (?) werd er eng vanquote:Op zondag 6 februari 2011 21:22 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk.Het algemene thema van dit seizoen is toch wel dat de passie ver te zoeken is.
ik denk dat ze voor Adriaan gaat, die is op de boerderij het meest praktisch inzetbaarquote:Op zondag 6 februari 2011 21:23 schreef Bladergroen het volgende:
Ik vind Adriaan steeds sympathieker. Gewoon een integere kerel met stiekem ook nog gevoel voor humor.
Curly Harrie lijkt me een slapjanus. En hij heeft te lange wimpers.
quote:Op zondag 6 februari 2011 21:24 schreef Silenus het volgende:
Nu over naar boer Ali uit Caïro die klaagt over het gebrek aan vrouwelijke reacties.
Ik vrees dat ze hem toch gaat kiezenquote:Op zondag 6 februari 2011 21:24 schreef sheotah het volgende:
Harrie heeft echt het iq van een visstick, hoor. Er mist iets aan die knul.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Apart dat diegene met de meeste brieven uiteindelijk de grootste sukkel blijkt te zijn.quote:
Harrie is een toffe peer. Misschien een beetje simpel, maar wel gewoon tof denk ik.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:24 schreef sheotah het volgende:
Harrie heeft echt het iq van een visstick, hoor. Er mist iets aan die knul.
Goed verwoord.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:27 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik vond deze aflevering best interessant om te kijken. Bij Marita zag je gewoon de jaloezie ervan af spatten. Anti-Held Marcel heeft vooralsnog niks in de gaten omdat hij voor Ksenia gaat. Gijsbert was al een toffe gast, maar hoe hij dat met José heeft aangepakt maakt Gijsbert voor mij de held van dit seizoen. Alles is daar open en eerlijk op tafel gegooid zoals het hoort. Onze Annemarie komt steeds meer los en voert zelfs voor haar doen diepgaande gesprekken, maar het staat toch vast dat ze voor Harrie gaat. Over Richard zeg ik maar een paar woorden: Emotionele achtbaan. Frank heeft het niet makkelijk om die keuze te maken, maar zijn broer geeft aan dat hij moet gaan voor een leuke en lieve meid. Dus het gaat Judith worden omdat hij ook iemand zoekt die eventueel meteen kan intrekken.
Ik denk Judith, hij valt op Anita, maar die moet nog te lang studerenquote:Op zondag 6 februari 2011 21:29 schreef marcodej het volgende:
Alleen bij Frank is het nog onduidelijk wie hij kiest. Ik hoop voor hem Judith, maar dat hoop ik niet voor haar. Anita en Frank verdienen elkaar.
Zeker, maar vergeet Berber en Yvonne niet.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:29 schreef RedFever007 het volgende:
Judith is wmb de leukste vrouw dit seizoen
Vind ik echt vlees noch vis, muurbloempje in de buitencategorie.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:29 schreef RedFever007 het volgende:
Judith is wmb de leukste vrouw dit seizoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |