Wie had dat nou gedacht!quote:Op zondag 6 februari 2011 22:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
OH ZE LAGEN OP EEN MAT!!!!!!!!!!!!!
Ja, duh, dat was juist het geniale!quote:Op zondag 6 februari 2011 22:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
quote:Op zondag 6 februari 2011 22:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
speciaal voor Henk en Ingrid in Jip&Janneke taalquote:Op zondag 6 februari 2011 22:07 schreef RedFever007 het volgende:
Gelukkig legt Ivo Niehe het nog even uit
dat was echt te slecht, nepheid druipt er nu al vanafquote:Op zondag 6 februari 2011 22:08 schreef June. het volgende:
Wel jammer dat het afgelopen is, wil nog wel meer Amerikaanse bzv zien
tnxquote:Op zondag 6 februari 2011 22:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
24 uur met... jack wouterse op 3
In het programma wordt dit al in het begin bekend gemaakt, het gaat om de improvisatie.quote:
weet het niet meerquote:Op zondag 6 februari 2011 22:11 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Wat was die naam van die boer ook alweer?
Ik zit ook te zoeken, zijn naam is onvindbaar.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:13 schreef roos85 het volgende:
[..]
weet het niet meerstaat ook niet op de site
Anders moet je even het programma op uitzendinggemist nakijken, zijn naam staat dan wel in beeldquote:Op zondag 6 februari 2011 22:15 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik zit ook te zoeken, zijn naam is onvindbaar.
Van die Zweed? Peter Gustafson toch?quote:Op zondag 6 februari 2011 22:11 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Wat was die naam van die boer ook alweer?
maar maar ze was echt heeel zielig hoor, ze kon niets eens over haar motor pratenquote:Op zondag 6 februari 2011 22:14 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Die zucht van Marita aan het einde, hahaha!
Goeienavondquote:Op zondag 6 februari 2011 21:09 schreef Odrazi het volgende:
Christ wat een beunhazen, kunnen geen eens pannenkoeken bakken. Zelfs ik als 14-jarige kan dat.
sneu hequote:Op zondag 6 februari 2011 22:18 schreef roos85 het volgende:
[..]
maar maar ze was echt heeel zielig hoor, ze kon niets eens over haar motor praten
Gaat ook deels over het programma wat erna kwam, special van Ivo Niehe over Bzv in andere landen.quote:
Dat heb ik ook gekekenquote:Op zondag 6 februari 2011 22:27 schreef June. het volgende:
[..]
Gaat ook deels over het programma wat erna kwam, special van Ivo Niehe over Bzv in andere landen.
http://www.tv4.se/1.19369(...)lja_kalla_mig_singelquote:Op zondag 6 februari 2011 22:18 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Van die Zweed? Peter Gustafson toch?
Ik vond hem wel cute opzich, maar 37 is te oud jaquote:Op zondag 6 februari 2011 22:29 schreef grazz het volgende:
[..]
http://www.tv4.se/1.19369(...)lja_kalla_mig_singel
en hij is 37..
Beetje te oud voor me lol
zou me niks verbazen, in zijn wereld draait het alleen om Frankquote:Op zondag 6 februari 2011 22:32 schreef Smikke het volgende:
Hoe Frank erop zinspeelde dat er wel een oplossing was voor het afstandsprobleem en Anita hem direct uit die droom hielp door 'Nee!' te zeggen.
Wilde hij nu dat ze haar studie zou afbreken? Of denk ik dan te slecht over Frank.
maar wel een mooie manquote:Op zondag 6 februari 2011 22:29 schreef grazz het volgende:
[..]
http://www.tv4.se/1.19369(...)lja_kalla_mig_singel
en hij is 37..
Beetje te oud voor me lol
Hij leek het wel een optie te vinden... Ik had ook zoiets van, dat kun je toch niet vragen, jezus, lul.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:32 schreef Smikke het volgende:
Hoe Frank erop zinspeelde dat er wel een oplossing was voor het afstandsprobleem en Anita hem direct uit die droom hielp door 'Nee!' te zeggen.
Wilde hij nu dat ze haar studie zou afbreken? Of denk ik dan te slecht over Frank.
Ja, als ie nou 36 wasquote:Op zondag 6 februari 2011 22:31 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik vond hem wel cute opzich, maar 37 is te oud ja
Jij zou je concurrente gewoon het huis uit slaan?quote:Op zondag 6 februari 2011 22:39 schreef Smikke het volgende:
Maar met afstand vind ik Marcel de grootste griebus van dit seizoen.
Zijn vrouwen echter niet minder. Het gekwezel dat er over en weer gaat. Het dunne laagje 'oh, wat hebben het leuk samen', is zo doorzichtig. Marcel wil neuken (en een kind), Ksenia een gewaarborgd leven en Marita wil Ksenia slaan en Marcel bij zijn ballen grijpen. Maar ondertussen giebelen we gewoon om de familiesla.
Schijnheilig noemt men een dergelijke vertoning ook wel
wat is griebel en wat is gekwezelquote:Op zondag 6 februari 2011 22:39 schreef Smikke het volgende:
Zijn vrouwen echter niet minder. Het gekwezel dat er over en weer gaat. Het dunne laagje 'oh, wat hebben het leuk samen', is zo doorzichtig. Marcel wil neuken (en een kind), Ksenia een gewaarborgd leven en Marita wil Ksenia slaan en Marcel bij zijn ballen grijpen. Maar ondertussen giebelen we gewoon om de familiesla.
Ja, wat een vreemd joch is het.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:36 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Hij leek het wel een optie te vinden... Ik had ook zoiets van, dat kun je toch niet vragen, jezus, lul.
Ja, maar dan moet hij bellen en dat vind hij ook niks. Hij is niet zo'n beller. En dan maar praten.. pffquote:Op zondag 6 februari 2011 22:41 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja, wat een vreemd joch is het.
In een vorige uitzending hintte hij er ook al op.
Mooie partner ben je, als je iemand haar ontwikkeling misgunt omdat jou dat beter uitkomt.
Nou, je kan zeggen wat je wil over Ksenia, maar ze is doodeerlijk tegen Marcel. Ze heeft al eerder gezegd en deze uitzending weer, dat ze nog niet verliefd is.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:39 schreef Smikke het volgende:
Zijn vrouwen echter niet minder. Het gekwezel dat er over en weer gaat is tenenkrommend. Het dunne laagje 'oh, wat hebben het leuk samen', is zo doorzichtig. Marcel wil neuken (en een kind), Ksenia een gewaarborgd leven en Marita wil Ksenia slaan en Marcel bij zijn ballen grijpen. Maar ondertussen giebelen we gewoon om de familiesla.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |