abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91860756
Haha die muts van translink op tv trouwens.

"Ja niets aan de hand want het is toch strafbaar dus..... *stilte*"

:')
Conscience do cost.
pi_91860791
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 19:20 schreef JoshuaL het volgende:
Ik vraag me af waarom ze niet gewoon gekeken hebben naar hoe de chipknip werkt. Deze is toch ook prima beveiligd?
Ze wilden een contactloze kaart. De chipknip moet fysiek contact maken met een leesapparaat, de ov-chipkaart hoeft dat niet. Die kan gewoon in je portemonee blijven. :)
pi_91860868
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 19:22 schreef ems. het volgende:
Haha die muts van translink op tv trouwens.

"Ja niets aan de hand want het is toch strafbaar dus..... *stilte*"

:')
:') dat is wel erg naïef zeg :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_91861092
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 19:22 schreef Light het volgende:

[..]

Ze wilden een contactloze kaart. De chipknip moet fysiek contact maken met een leesapparaat, de ov-chipkaart hoeft dat niet. Die kan gewoon in je portemonee blijven. :)
Ahja klopt! Even niet over nagedacht. Ik verwacht niet dat mensen op grote schaal gaan frauderen met hun kaart, want het is natuurlijk wel link, de kans dat ze je kunnen vinden is er natuurlijk wel.
pi_91861236
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 19:27 schreef JoshuaL het volgende:

[..]

Ahja klopt! Even niet over nagedacht. Ik verwacht niet dat mensen op grote schaal gaan frauderen met hun kaart, want het is natuurlijk wel link, de kans dat ze je kunnen vinden is er natuurlijk wel.
Als je met een kaart wilt frauderen, koop je natuurlijk een anonieme kaart die je met contant geld afrekent. Ze moeten wel moeite doen om je te vinden natuurlijk ;)
pi_91861531
is die software al ergens te vinden?
niet meer
pi_91861656
quote:

[..]

Gast, het is het eerste wat ik ga proberen dit weekend :')!
pi_91861708
Hallo :W
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_91861937
quote:

[..]

Jij denkt niet dat mensen massaal gaan frauderen met iets dat veel geld kost, redelijk makkelijk is en de kans dat ze je uberhaupt vinden erg klein is, want hoe gaan ze ja pakken ?

Gaan ze staan bij een poortje waar je eke dag incheckt ?

Dat is net zo naief om te denken dat mensen muziek niet illegaal gaan downloaden :)
pi_91862030
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 19:42 schreef macca728 het volgende:

[..]

Jij denkt niet dat mensen massaal gaan frauderen met iets dat veel geld kost, redelijk makkelijk is en de kans dat ze je uberhaupt vinden erg klein is, want hoe gaan ze ja pakken ?

Dat is net zo naief om te denken dat mensen muziek niet illegaal gaan downloaden :)
Alleen de reden dat je minimaal 20e + kosten treinkaart op je chip hebt moeten staan is al voldoende om voor de kraak te gaan. Die heb je dan namelijk na 1x reizen terugverdiend.
pi_91862057
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 19:42 schreef macca728 het volgende:

[..]

Met een gepersonaliseerde kaart kunnen ze er uiteindelijk toch wel achterkomen? En volgens mij heeft het meerendeel van de mensen een gepersonaliseerde kaart.
Een anonieme kaart is misschien wel lastiger te achterhalen, maar ik denk dat ze als ze een nieuwe beveiliging toepassen ze deze sneller zullen toepassen op anonieme kaarten dan op gepersonaliseerde.
pi_91862604
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 19:43 schreef JoshuaL het volgende:

[..]

Met een gepersonaliseerde kaart kunnen ze er uiteindelijk toch wel achterkomen? En volgens mij heeft het meerendeel van de mensen een gepersonaliseerde kaart.
Een anonieme kaart is misschien wel lastiger te achterhalen, maar ik denk dat ze als ze een nieuwe beveiliging toepassen ze deze sneller zullen toepassen op anonieme kaarten dan op gepersonaliseerde.
Het hele punt is dat het met een anonieme kaart kan. Wie gaat er nou een enkeltje spoorwegpolitie riskeren door je volledige gegevens te gebruiken bij een illegale kaart, als dat niet hoeft.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 20:08:34 #15
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_91863540
quote:

[..]

Uh, NEE. Vanavond laten ze het zien in het Pownews.

@brenno: Straks in het #Pownews bewijs ik dat de bewering van detectie van TLS ook aperte onzin is. Morgen detail uitleg op webwereld.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 20:10:30 #16
2964 Armageddon
pi_91863649
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 19:34 schreef welkominspace het volgende:
is die software al ergens te vinden?
Even zoeken op crapto1gui
pi_91863741
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 20:08 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Uh, NEE. Vanavond laten ze het zien in het Pownews.

@brenno: Straks in het #Pownews bewijs ik dat de bewering van detectie van TLS ook aperte onzin is. Morgen detail uitleg op webwereld.
Ben benieuwd!
pi_91867601
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 20:10 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Even zoeken op crapto1gui
Nope, dat is alleen de software om de code van de OV-Chipkaart te kraken. De software die nu uitgekomen is, maakt een dump van je OV-Chipkaart en die dump kan je later weer op je OV-Chipkaart zetten, zodat je oude saldo er weer opstaat na het reizen met de kaart.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 21:30:54 #19
2964 Armageddon
pi_91868451
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:17 schreef Moos. het volgende:

[..]

Nope, dat is alleen de software om de code van de OV-Chipkaart te kraken. De software die nu uitgekomen is, maakt een dump van je OV-Chipkaart en die dump kan je later weer op je OV-Chipkaart zetten, zodat je oude saldo er weer opstaat na het reizen met de kaart.
Ow, dan even wachten op een goede link. ;)
pi_91878392
Ik voorspel veel gratis reizen pasjes.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  Redactie Games woensdag 26 januari 2011 @ 00:29:03 #21
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_91879076
TVP voor OVsaldo.. :P
lama...

[ Bericht 13% gewijzigd door Mr.Noodle op 26-01-2011 01:25:27 ]
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_91881483

[ Bericht 51% gewijzigd door o.us op 26-01-2011 03:02:30 ]
Feyenoord Rotterdam
  woensdag 26 januari 2011 @ 03:11:54 #23
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_91881591
Heb het bestandje bemachtigd..nog even nadenken of ik het ga doen.

Zijn de readers ook ergens in de winkel te koop?
pi_91883536
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:17 schreef Moos. het volgende:

[..]

dan heb je er nog niets aan ouwe saldo dan moet je er 20 euro + 7.50 al in hebben zitten
dat is al 1 reis dus niet rendable !!! . zeker weten dat ze na 1 rit je kaart blokkeren

om goed te doen moet het dus 7.50 contant en geen saldo mogelijk zijn om er 20 euro op te zetten. dan na 1 reis is je kaart eruit.
moet je natuurlijk wel even bij alle grootte station anonieme kaarten kopen en niet vergeten contant te betalen in je boerka ;)

maar wie geeft even een linkje naar de juist software, of is het altijd een dump maken van ouwe kaart ??

een goedkope cardreader link is ook wel welcome, alhoewel dat misschien weer reclame is ??

het ov chip kaart systeem is nog verder te kraken, zo ook dat de achter office waar mevrouw van translink het over heeft niets merkt. hoe dat moet weet ik al alleen de uitvoering zit beetje moeilijk in elkaar omdat zo ver ik weet alle kaarten een uniek nummer hebben vanaf de fabriek
die niet herschrijfbaar is :'(
pi_91884983
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')