Dat mag jij vinden. Je mag ook vinden dat ik dat geen probleem vind, ik schrijf dat namelijk nergens.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:36 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Dus als je je paspoort kwijtraakt en iemand leest je naam, geboorte en woonplaats is dat geen probleem. Als je je OV chipkaart kwijt raakt en iemand ziet welke geboortedatum daarbij hoort, is dat wel een probleem.
Dat vind ik wel heel bijzonder.
Voor de 'ouderwetse' tickets. Of heb jij andere in gedachten?quote:Welke automatisch opengaande poortjes had de RET al?
Hé, volgens jou heb ik blijkbaar weer meer gezegd dan er staat.quote:Goh. Ik denk juist dat kwaliteit duur is. Maar bij jou heb je dus goede kwaliteit als je weinig betaald. Aparte denkwijze.
En die nieuwe treinen en betere voorzieningen (zoals?) zouden er anders niet komen? Maak dat de kat wijs.quote:Of het nieuwe systeem geld gaat besparen is dus afwachten. Ik denk trouwens niet dat je dat aan de kaartprijs gaan merken maar eerder aan nieuwe treinen, betere voorzieningen op stations e.d.
In het nieuwsbericht staat dat het komt doordat mensen verkeerd in of uitchecken, niet omdat het systeem niet werkt.quote:De RET zegt ook dat het aan het systeem ligt. De RET zegt nergens dat het alleen maar aan de klanten ligt.
Ik weet niet de status van alle poortjes van Rotterdam op dit moment. Ik zou zeggen: doe eens wat moeite en ga het na.quote:Dat staat nog nergens. Het is een vraag van mij aan jou.
Lijkt me handig.quote:Op donderdag 15 januari 2009 @ 00:53 schreef Stupendous76 het volgende:
En hier een aanverwante discussie: OV-chipkaartdatabase kan boetetransacties niet ophoesten #2
Topicmerge?
Mij niet want zo'n topic is toch binnen de kortste keren vol als er een paar trollen verschijnen die totaal elkaars argumenten niet lezen maar bij dezelfde plaat blijven hangen die voor hun kop hangt.quote:
Puur hypothetisch hè?quote:Op donderdag 15 januari 2009 08:27 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Mij niet want zo'n topic is toch binnen de kortste keren vol als er een paar trollen verschijnen die totaal elkaars argumenten niet lezen maar bij dezelfde plaat blijven hangen die voor hun kop hangt.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:39 schreef macca728 het volgende:
Volgens mij zit daar geen verschil tussen, alleen met een persoonlijke OV chipkaart kan je korting krijgen.
Hoe komt de directeur van de RET dan aan zon antwoord ?
nee maar je kan vragen stellen aan hem via het AD en dit was een antwoord. Ik vind het heel merkwaardig, want wat ik begrepen heb is dat je alleen korting krijg met reizen bij de persoonlijke chipkaartquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:41 schreef Q. het volgende:
[..]!
Ik kan die vent zooooo niet serieus meer nemen hè?
kies dan een andere vraag voor publicatie, zo kom je echt als een idioot over !!!quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:44 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Zie je hoeveel duimen dit icoontje heeft. Beetej op die duimen zuigen, zo komt een directeur aan een antwoord waarvan hij eigenlijk niet weet wat hij moet zeggen. Zeggen dat hij niet weet hoe de ov chip knip zal gaan werken zou natuurlijk een blamage zijn voor die directeur daarom zegt hij maar iets.
Blijkbaar was dit de vraag waar het minst idiote antwoord op mogelijk was.quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:45 schreef macca728 het volgende:
[..]
kies dan een andere vraag voor publicatie, zo kom je echt als een idioot over !!!
quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Blijkbaar was dit de vraag waar het minst idiote antwoord op mogelijk was.
Ja hoor, misschien kan jij het antwoord van de directeur van de RET verduidelijken.quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:42 schreef snowgoon het volgende:
Mag je hier ook posten als je niet actief zoekt gaat naar problemeen met de OV chipkaart?
Ouderwetse tickets die poortjes openden voor de metro?quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:49 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden. Je mag ook vinden dat ik dat geen probleem vind, ik schrijf dat namelijk nergens.
[..]
Voor de 'ouderwetse' tickets. Of heb jij andere in gedachten?
[..]
Hé, volgens jou heb ik blijkbaar weer meer gezegd dan er staat.
[..]
En die nieuwe treinen en betere voorzieningen (zoals?) zouden er anders niet komen? Maak dat de kat wijs.
[..]
In het nieuwsbericht staat dat het komt doordat mensen verkeerd in of uitchecken, niet omdat het systeem niet werkt.
[..]
Ik weet niet de status van alle poortjes van Rotterdam op dit moment. Ik zou zeggen: doe eens wat moeite en ga het na.
Geef eens een link naar het hele verhaal van die directeur. Ik wil wel eens de hele context zien en aangezien jij uitermate subjectief aan het posten bent denk ik niet dat jij de hele context laat zien.quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:45 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja hoor, misschien kan jij het antwoord van de directeur van de RET verduidelijken.
Ik heb nooit begrepen dat je met de wegwerpkaart ook korting kon krijgen, maar volgens hem kan dat dus wel. Nou prima als dat waar is.
Ah we gaan op de man spelen, leuk want als hier iemand van objectiviteit gespeend is.quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:52 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Geef eens een link naar het hele verhaal van die directeur. Ik wil wel eens de hele context zien en aangezien jij uitermate subjectief aan het posten bent denk ik niet dat jij de hele context laat zien.
Wat is voor jou een acceptable MTBF . Ik zou met mijn dikke duim zeggen dat maar 1 op de 10.000 transacties een probleem mag opleveren, als dat cijfer nu nog veel hoger ligt is een outrol het stomste wat men kan doen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:51 schreef snowgoon het volgende:
Ik heb gister een bericht gezien waarbij het RET ook zei dat het niet alleen aan de mensen lag. Kan het bericht niet zo snel vinden en vind het ook niet zo belangrijk om uitgebreid te gaan zoeken.
Jij bent diegene die beweerd dat de poortjes niet goed werken. Ik kan uit de berichten van gebruikers niet opmaken dat ze erg vaak slecht.
lees het AD maar, staat op pagina 3, klein berichtjequote:Op donderdag 15 januari 2009 10:52 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Geef eens een link naar het hele verhaal van die directeur. Ik wil wel eens de hele context zien en aangezien jij uitermate subjectief aan het posten bent denk ik niet dat jij de hele context laat zien.
Ik heb hier niet alle kranten uit Nederland voor me liggenquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:00 schreef macca728 het volgende:
[..]
lees het AD maar, staat op pagina 3, klein berichtje
er staat letterlijk Als uw dochter recht heeft op korting kan ze het beste de wegwerp ov chipkaart kiezen
en later als ze geen recht heeft op reductie kan ze ook de anonieme OV chipkaart kopen
misschien kan iemand anders dat berciht inscannen of mij steunen, dan geloof je het ook
Het zou best kunnen alleen heb ik begrepen dat de wegwerp en anonieme kaart in feite hetzelfde werken alleen wegwerp staan 1 of 2 ritten op en anonieme kan je laden met saldo
ik ben niet zo rijk dat ik een telefoon met camera heb, die van mij is al 5 jaar oud.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:04 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Ik heb hier niet alle kranten uit Nederland voor me liggen
Maak er een foto van met je telefoon ofzo. Ik ga niet oordelen over die uitspraken aan de hand van jouw uitleg.
Ik gok dat er dus, net als de roze strippenkaart, ook een aparte wegwerpkaart is.quote:Naast de persoonlijke OV-chipkaart en de Anonieme OV-chipkaart is er ook een Wegwerp OV-chipkaart. Hier kunt u het volgende opladen: RET 2 uur reizen, RET 2 metroreizen en RET 1 dagkaart. Dit geldt voor zowel voltarief als voor reductietarief. Na gebruik van deze reisproducten is de kaart niet meer te gebruiken. Op de wegwerp OV-chipkaart kan geen saldo worden geladen . Blokkering na verlies of diefstal is niet mogelijk.
De wegwerp OV-chipkaart is te koop bij de verkoop- en oplaadautomaten op de metrostations. De prijs van deze OV-chipkaart is gratis, u betaalt alleen het product dat u op de kaart wenst te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |