Hij is niet de ster van de showquote:
Nee, dat is uber-kapitalist Mr Krabs (wat mij betreft althans)quote:
Hij is geen sterquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, dat is uber-kapitalist Mr Krabs (wat mij betreft althans)
quote:
quote:
Jep, hij stemt in dezelfde kamer als Bosmaquote:
Het afsteken van vuurwerk verdrijft boze geesten.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:50 schreef KoosVogels het volgende:
Ik heb echt de schurft aan vuurwerk. Een verbod gaat mij een tikkeltje te ver, maar als iedereen volgend jaar plots besluit om maar geen vuurwerk af te steken, dan lig ik daar niet wakker van.
Heiden!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:51 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het afsteken van vuurwerk verdrijft boze geesten.
Dan moeten we ook het offeren van mensen weer instellen, om de hergeboorte van de god(in) van de vruchtbaarheid te garanderen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:51 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het afsteken van vuurwerk verdrijft boze geesten.
Laten we beginnen met Maxime Verhagen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:00 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Dan moeten we ook het offeren van mensen weer instellen, om de hergeboorte van de god(in) van de vruchtbaarheid te garanderen.
Mag ik? Mag ik?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Laten we beginnen met Maxime Verhagen.
Word jij de volgende volkert?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Laten we beginnen met Maxime Verhagen.
Er gaat een wereld voor je openquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:08 schreef Morendo het volgende:
Ik ga denk ik binnenkort een afspraak maken bij de opticien. Heb tegenwoordig steeds meer moeite met lezen van een afstand.
Ja.quote:
Oog je gelijk een stuk intelligenter.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:11 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik neem dan wel een bril, lenzen lijken mij zo vervelend.
Die is toch ook actief binnen de Friese afscheidingsbeweging?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:12 schreef Berlitz het volgende:
[..]
pssssst... linkseboomknuffelaar heeft contacten om aan wapens te komen.
As it is word ik al vaak aangesproken met 'meneer de professor'.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oog je gelijk een stuk intelligenter.
Lenzen zijn hartstikke handig.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:11 schreef Morendo het volgende:
[..]
vast omdat je zo oubollig, saai en stijf bent.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:14 schreef Morendo het volgende:
[..]
As it is word ik al vaak aangesproken met 'meneer de professor'.
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:15 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
vast omdat je zo oubollig, saai en stijf bent.
Waarom denk je dat ik wapens nodig heb?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:12 schreef Berlitz het volgende:
[..]
pssssst... linkseboomknuffelaar heeft contacten om aan wapens te komen.
Mij noemen ze altijd wijsneus als ik professor-achtig overkomquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:14 schreef Morendo het volgende:
[..]
As it is word ik al vaak aangesproken met 'meneer de professor'.
Hoe wil je anders maxime vermoorden?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik wapens nodig heb?
Aanmelden bij KPD dus.quote:
Met een brandstapel. Volgens mij was ik daar heel duidelijk in op de vorige pagina.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:19 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Hoe wil je anders maxime vermoorden?
Een bril is wel handig maar heel vaak vergeet ik hem.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:11 schreef Morendo het volgende:
[..]
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht.quote:GroenLinks wil einde Tractor Pulling
GroenLinks Zwolle wil dat het evenement Tractor Pulling in de IJsselhallen in Zwolle wordt geschrapt.
De partij vindt het onbegrijpelijk dat de gemeente zo'n evenement toestaat. De wedstrijden tussen omgebouwde tractoren beschouwt GroenLinks als een verspilling van grondstoffen en schadelijk voor het milieu. De partij stelde in 2000 ook al vragen over Tractor Pulling. GroenLinks wil dat de gemeente in overleg gaat met de IJsselhallen om alleen activiteiten met een duurzaam karakter te programmeren.
Groenlinkers verspillen ruimte in nederland.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:25 schreef Morendo het volgende:
[..]
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht.
Terechte klacht van GL. Fuck die proletenzooi.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:25 schreef Morendo het volgende:
[..]
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht.
Mogen de tractorpullers dat zelf bepalen? GL is echt 100 keer enger dan de PVV.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Terechte klacht van GL. Fuck die proletenzooi.
Jij verspilt capaciteit van de Fok!servers. Jou bannen dus.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:26 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Groenlinkers verspillen ruimte in nederland.
Groenlinks verbieden dus.
Zie hier de moraal van de rechtsmens: tractors zijn belangrijker dan moslims.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:35 schreef Morendo het volgende:
[..]
Mogen de tractorpullers dat zelf bepalen? GL is echt 100 keer enger dan de PVV.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:36 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Zie hier de moraal van de rechtsmens: tractors zijn belangrijker dan moslims.
Jij bent eng. Mogen moslims in jouw optiek ook zelf bepalen of ze een burqa of een hoofddoek dragen?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:35 schreef Morendo het volgende:
[..]
Tsja, hobby's aan willen pakken is natuurlijk enger dan dit met leefwijzen te doenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:35 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja hoor.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:40 schreef KoosVogels het volgende:
Jij bent eng. Mogen moslims in jouw optiek ook zelf bepalen of ze een burqa of een hoofddoek dragen?
Wat boeit Wilders mij nou?quote:Vreemde reactie trouwens, uit je slof schieten wanneer ik tractor-pulling proletenzooi noem, maar intussen met het hand over je hart strijken wanneer Wilders zijn pijlen weer eens richt op onze islamitische medemens.
Ik kan niks anders dan jou uitlachen als je dit zo opvat, zet dit aub uit om een lachbui te voorkomenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:42 schreef Berlitz het volgende:
Zonder tractors verhongeren we.
Zonder moslims hebben we meer eten over.
Vertel eens.quote:
Wat klopt er niet aan?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:44 schreef JoaC het volgende:
[..]
Ik kan niks anders dan jou uitlachen als je dit zo opvat, zet dit aub uit om een lachbui te voorkomen
Feit: als jij nou zelfmoord pleegt houden we ook meer eten over.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:42 schreef Berlitz het volgende:
Weet jij wat er speelt mbt GL en tractors?quote:
Kannibalisme is verbodenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:45 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Feit: als jij nou zelfmoord pleegt houden we ook meer eten over.
Jij denkt werkelijk dat GL tractors wil verbieden?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:42 schreef Berlitz het volgende:
Geeneens kannibalisme, gewoon de afwezigheid van Berlitz en het overblijven van het eten dat hij normaal consumeert.quote:
En als ik nou eten produceer?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:47 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Geeneens kannibalisme, gewoon de afwezigheid van Berlitz en het overblijven van het eten dat hij normaal consumeert.
Dat was junkenlogica.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij denkt werkelijk dat GL tractors wil verbieden?
Ik doelde niet op jouw oorzaak-gevolgje, maar op het feit dat jij lijkt te denken dat tractors verboden moeten worden volgens GL. Dat is niet het geval.quote:
dat doe je niet. Tenzij je wilt beweren dat je boer bent natuurlijk.quote:
Dat dacht ik ook niet.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik doelde niet op jouw oorzaak-gevolgje, maar op het feit dat jij lijkt te denken dat tractors verboden moeten worden volgens GL. Dat is niet het geval.
Dat zou mij anders niks verbazen. Met zijn gebrekkige beheersing van de Nederlandse taal mag het zelfs een wonder heten als hij de middelbare school heeft gehaald. Het was of boeren of lopende bandwerk.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:50 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
dat doe je niet. Tenzij je wilt beweren dat je boer bent natuurlijk.
Dus je geeft toe dat je redenering krom was?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:53 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook niet.
Net zoals een hoofddoek verbod geen moslimverbod is.
Verlaag je nou niet tot zo'n ad hominem-niveauquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat zou mij anders niks verbazen. Met zijn gebrekkige beheersing van de Nederlandse taal mag het zelfs een wonder heten als hij de middelbare school heeft gehaald. Het was of boeren of lopende bandwerk.
Zou je dan uit willen leggen hoe een tractorpulling-verbod leidt tot hongersnood?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:53 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook niet.
Net zoals een hoofddoek verbod geen moslimverbod is.
Geen productie van extreme tractors---> geen productie---> geen werk---> geen geld--->geen eten.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zou je dan uit willen leggen hoe een tractorpulling-verbod leidt tot hongersnood?
Ja, het was om te laten zien dat een hoofddoekverbod niet hetzelfde is als een moslim verbod.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:54 schreef JoaC het volgende:
[..]
Dus je geeft toe dat je redenering krom was?
Je gevolgtrekkingen zijn nog verder gezocht dan de "vaccinatie-genocide" beschuldigingen van die bezorgde moeders.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:02 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Ja, het was om te laten zien dat een hoofddoekverbod niet hetzelfde is als een moslim verbod.
Waarom grijp jij altijd terug op opleiding?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat zou mij anders niks verbazen. Met zijn gebrekkige beheersing van de Nederlandse taal mag het zelfs een wonder heten als hij de middelbare school heeft gehaald. Het was of boeren of lopende bandwerk.
Waarom vergelijk jij een verbod op tractorpulling met een hoofddoekenverbod?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:07 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Waarom grijp jij altijd terug op opleiding?
Voor de rest geen geslaagd leven, ofzo?
Om te laten zien dat het idioot is om te beweren dat een hoofddoek verbod gelijk staat een moslim verbod.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom vergelijk jij een verbod op tractorpulling met een hoofddoekenverbod?
Waarom trok jij opleiding erbij?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom vergelijk jij een verbod op tractorpulling met een hoofddoekenverbod?
Dat beweert dan ook niemand.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:11 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Om te laten zien dat het idioot is om te beweren dat een hoofddoek verbod gelijk staat een moslim verbod.
Zegt mevrouw de pest zelfquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:12 schreef ethiraseth het volgende:
Toch opvallend dat elk topic dat Berlitz betreedt verpest raakt.
Als je het over de duivel hebt zeg.quote:
Waar precies?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:13 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Als je het over de duivel hebt zeg.
Openbaringen 13quote:
Ja, daar ben ik wel goed in. Als jij er bent zou ik zelfs zeggen dat het een makkie is.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:17 schreef ethiraseth het volgende:
Jij bent ook zo iemand die topics aardig kan verpesten.
EN D66quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:21 schreef KoosVogels het volgende:
We gaan niet terug naar Afghanistan. CU en GL keren zich tegen de missie.
Stond er niet bij. Ik dacht dat D66 er nog niet uit was.quote:
Goedzo, in dat kutland valt toch niks te halen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:21 schreef KoosVogels het volgende:
Volgens de wandelgangen is er overleg geweest tussen de drie f-voorzitters.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Stond er niet bij. Ik dacht dat D66 er nog niet uit was.
Verstandig besluit.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:21 schreef KoosVogels het volgende:
Hier werd gesteld dat je verplicht werd in de moderne samenleving je te laten leiden door winstbejag en hebberigheid. Nou vind ik het prima dat toe te geven hoor, 60 uur in de week laat ik me leiden door zelfverrijking en kapitalisme, maar die paar uur in de week dat ik muziekles geef zonder er een cent voor te krijgen, niet.quote:
Yoquote:
Zij dreigen zelf binnen onze periode weg te gaanquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:46 schreef mlg het volgende:
Lekker is dat, als die missie niet doorgaat. Staan we weer bekend bij de Duitsers als matennaaiers.
http://europa.groenlinks.nl/taxonomy/term/1105quote:De Europese Unie moet meer politietrainers inzetten in Afghanistan, stelt het Europees Parlement donderdag na stemming. De landen van de Europese Unie moeten hun eerder aangegane verplichtingen nakomen en ze moeten de Europese politietrainingsmissie EUPOL versterken. GroenLinks is het daar mee eens. De internationale gemeenschap mag zijn handen niet van Afghanistan aftrekken, stelt GroenLinks-Europarlementariër Judith Sargentini.
Eupol- of Navo-missie is groot verschilquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:52 schreef mlg het volgende:
Waarom zette GL vorig jaar op hun website, dat ze wel voor de politiemissie zijn?
[..]
http://europa.groenlinks.nl/taxonomy/term/1105
Voor dat domino-effect waren de Amerikanen ook al bang. Als Duitsland weggaat is het een kwestie van tijd voor heel Europa daar weg is.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:47 schreef JoaC het volgende:
[..]
Zij dreigen zelf binnen onze periode weg te gaan
Consistent is het niet nee, maar van de andere kant snap ik het wel, ze verliezen zo teveel kiezers.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:52 schreef mlg het volgende:
Waarom zette GL vorig jaar op hun website, dat ze wel voor de politiemissie zijn?
[..]
Ik vermoed dat die missie door GL toch wel doorgaat, tegen andere eisen, omdat ze donders goed weten dat hun achterban tegen de missie is, terwijl ze zelf voor zijn.
He, mede-full abbo..quote:
Omdat dit een ander soort missie lijkt te gaan worden.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:52 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik vermoed dat die missie door GL toch wel doorgaat, tegen andere eisen, omdat ze donders goed weten dat hun achterban tegen de missie is, terwijl ze zelf voor zijn.
Let maar op. Ze stemmen toch wel in met de missie, maar tegen andere afspraken, zoals een paar minder agenten, en dat soort onzinnige eisen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Consistent is het niet nee, maar van de andere kant snap ik het wel, ze verliezen zo teveel kiezers.
Dat denk ik niet, en bovendien zal GL daar ook niks om geven. Ze zijn bezig om hun kiezers binnenboord te houden.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:54 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Omdat dit een ander soort missie lijkt te gaan worden.
Het ligt iets ingewikkelderquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Consistent is het niet nee, maar van de andere kant snap ik het wel, ze verliezen zo teveel kiezers.
eupol/navoquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:55 schreef mlg het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, en bovendien zal GL daar ook niks om geven. Ze zijn bezig om hun kiezers binnenboord te houden.
Ze stemmen toch wel met de NAVO missie in. Ik help jullie wel herinneren als jullie een oor aangenaaid wordt.quote:
Nee, want geen EUPOL-strategiequote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:57 schreef mlg het volgende:
[..]
Ze stemmen toch wel met de NAVO missie in.
Ik help jullie wel herinneren.quote:
Goede zaak. Het ging om terroristische trainingskampen geloof ik, waar alle daders, uit Saudi-Arabie, getrained hadden. Die zijn nu wel weg na jaren oorlog voeren mag ik hopen. Kan de Taliban, net als voor 9/11 met steun van de VS, gewoon z'n ding gaan doen. Is Osama al uit z'n grot gerookt eigenlijk ?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:53 schreef Holograph het volgende:
[..]
Voor dat domino-effect waren de Amerikanen ook al bang. Als Duitsland weggaat is het een kwestie van tijd voor heel Europa daar weg is.
Quote deze post dan even:quote:
Ik heb het een maand geleden al omschreven als een 'blessing in disguise'.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:59 schreef ethiraseth het volgende:
Ik denk eigenlijk dat zelfs Rutte er niet heel rouwig om zal zijn als het niet doorgaat. Gaat toch een hoop geld schelen.
GL gaat haar stemmers strategisch belazeren. Dat is wat ik quote.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:00 schreef JoaC het volgende:
[..]
Quote deze post dan even:
Het zou slecht van D66/GL zijn met de missie in te stemmen op basis van de info die tijdens de hoorzittingen naar voren is gekomen.
quote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:01 schreef mlg het volgende:
[..]
GL gaat haar stemmers strategisch belazeren. Dat is wat ik quote.
Maak je maar geen zorgen, ik heb altijd gelijk en ik heb deze pagina ook opgeslagen.
Toch nog realismequote:
Wat ga jij doen als je ongelijk hebt, opbokken ?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:05 schreef mlg het volgende:
Wat als ik gelijk heb? Gaan alle GL'ers dan stoppen met GL stemmen?
Geen idee, ik blijf D66 stemmenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:05 schreef mlg het volgende:
Ja, daar durf ik wel een deal over te maken. Ik ben een man van het woord.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:06 schreef gelly het volgende:
[..]
Wat ga jij doen als je ongelijk hebt, opbokken ?
Om met je volgende kloon te komen. Boring.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:07 schreef mlg het volgende:
[..]
Ja, daar durf ik wel een deal over te maken. Ik ben een man van het woord.
Oh, Remlof heeft wel zo'n scansysteempje.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:08 schreef gelly het volgende:
[..]
Om met je volgende kloon te komen. Boring.
Moet daar wel een goede tegenprestatie tegenover staan.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:08 schreef mlg het volgende:
[..]
Oh, Remlof heeft wel zo'n scansysteempje.
De huidige coalitiepartners zijn geweldig natuurlijkquote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:11 schreef JoaC het volgende:
[..]
De huidige coalitiepartners zijn geweldig natuurlijk
quote:
Die woorden lijken me zeker in proportie tot genoemd evenement.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:25 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nee. Aangezien er niks beters is in de Nederlandse politiek.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:05 schreef mlg het volgende:
Vertel jij mij even wat je met sigme heeft gedaan?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:42 schreef Reya het volgende:
[..]
Die woorden lijken me zeker in proportie tot genoemd evenement.
Uw woorden laten mij in raadselen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:47 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Vertel jij mij even wat je met sigme heeft gedaan?
Stemmen ze toevallig SGP?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:53 schreef phpmystyle het volgende:
Serieus, wij hebben een jongen in de klas die thuis geen tv heeft.
Wel internetz?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:53 schreef phpmystyle het volgende:
Afgezien van de keren dat we op elkaar stuiten middels dit forum, heb ik haar in geen jaren meer gesproken. Zover ik weet is ze nog steeds bezig met het opzetten van haar quasi-zelfvoorzienende keuterboerderij.quote:
Tja. En nu?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:53 schreef phpmystyle het volgende:
Heel verstandig van die ouders/hemzelf.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:53 schreef phpmystyle het volgende:
OK.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:55 schreef Reya het volgende:
[..]
Afgezien van de keren dat we op elkaar stuiten middels dit forum, heb ik haar in geen jaren meer gesproken. Zover ik weet is ze nog steeds bezig met het opzetten van haar quasi-zelfvoorzienende keuterboerderij.
Ach met al die overdosis aan talentenshow's mis je toch niet bar veel. Hooguit de VPRO.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:55 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Heel verstandig van die ouders/hemzelf.
Het maakt de SGP indoctrinatie inderdaad een stuk eenvoudiger.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:55 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Ja.quote:
Ja, voor de rest prima jongen hoor. Geen nerd of wereldvreemde idioot ofzoquote:
Klopt, ik verbied mij kinderen later ook om naar de vara te kijken.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:55 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Niet zo minachtend over die partij doen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het maakt de SGP indoctrinatie inderdaad een stuk eenvoudiger.
Heb je al schaamhaar dan ?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt, ik verbied mij kinderen later ook om naar de vara te kijken.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niet zo minachtend over die partij doen.
een partij die in een archeologisch rapport opgenomen wil hebben dat het ook goed kan dat de aarde minder dan 10.000 jaar oud is minacht ik.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niet zo minachtend over die partij doen.
Als je me msn wil dan kun je dat ook gewoon normaal vragen.quote:
Je woont er zelf naast.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
een partij die in een archeologisch rapport opgenomen wil hebben dat het ook goed kan dat de aarde minder dan 10.000 jaar oud is minacht ik.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als je me msn wil dan kun je dat ook gewoon normaal vragen.
Dat is geen respect Du-ke.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
een partij die in een archeologisch rapport opgenomen wil hebben dat het ook goed kan dat de aarde minder dan 10.000 jaar oud is minacht ik.
Grappige is dat Duke zoiets niet over de Islam zou zeggen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:11 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat is geen respect Du-ke.![]()
Mensen mogen toch gebruik maken van het recht op vrij meningsuiting?
Bij wetenschappelijk onderzoek lijkt de ruimte daarvoor mij beperkt.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:11 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat is geen respect Du-ke.![]()
In een wetenschappelijk rapport ?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:11 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Die minacht ik net als ander geloven. Daarom zie ik het liefst alle voordelen voor alle geloven opgeheven. Echter dat alleen voor de Islam willen doen is gewoon volslagen achterlijk.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Grappige is dat Duke zoiets niet over de Islam zou zeggen.
Welk topic ook alweer, ik post in zoveel topics en heb zoveel foto's voorbij zien komen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:11 schreef phpmystyle het volgende:
Oh JoaC, kijk eens in mijn fobo, jij betichte mij ervan dat mensen niet genoeg inkijk hadden.
Staat los waarom je een partij dan zou moeten minachten?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Bij wetenschappelijk onderzoek lijkt de ruimte daarvoor mij beperkt.
Erg hypocriet, ja.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Second that.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die minacht ik net als ander geloven. Daarom zie ik het liefst alle voordelen voor alle geloven opgeheven. Echter dat alleen voor de Islam willen doen is gewoon volslagen achterlijk.
MIJN FOBO. Jij zei tegen mij dat ik A anoniem ben en B voor privacy beperking pleit.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:13 schreef JoaC het volgende:
[..]
Welk topic ook alweer, ik post in zoveel topics en heb zoveel foto's voorbij zien komen.
Papiervernipperaar-foto/drugstopic?
Mijn post over de Islam en andere geloven ook gelezen?quote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:14 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nee, maar als jonge intellectueel vind ik dat.
Yup, terwijl ik de SGP minder gevaarlijk acht dan pak hem beet een partij in Iran.quote:
Heb jij ooit een wetenschappelijk rapport van een moslim gelezen waarin iets anders wordt geclaimed dan?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
In Duitsland vind een heel debat plaats of je 'Scientology' wel moet beschouwen als religie......quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die minacht ik net als ander geloven. Daarom zie ik het liefst alle voordelen voor alle geloven opgeheven. Echter dat alleen voor de Islam willen doen is gewoon volslagen achterlijk.
Oja, in SC je eigen woorden tegen je gebruiken.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
MIJN FOBO. Jij zei tegen mij dat ik A anoniem ben en B voor privacy beperking pleit.
Je bent over de islam doorgaans meer gematigdquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:14 schreef du_ke het volgende:
[..]
Mijn post over de Islam en andere geloven ook gelezen?
Zeker. SGP is helemaal niet gevaarlijk.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Yup, terwijl ik de SGP minder gevaarlijk acht dan pak hem beet een partij in Iran.
Net zoals die organisaties eigenlijk ook ons milieu niet zouden mogen vervuilen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Second that.
Een religie zou niet moeten verschillen van een organisatie, kan geen minarettengejank of kerkklokkengeluid opleggen aan ongelovige omstanders en dienen hun persoonlijke overtuiging niet op te leggen aan heidenen of andersdenkenden. Daarmee schaden confessionelen mijn persoonlijke vrijheid.
Toon aan. Hoeveel aanslagen heeft de SGP op z'n naam?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:18 schreef Mutant01 het volgende:
De SGP is een stuk gevaarlijker (inhoudelijk) dan de meest Islamistische partij van Marokko.
Dat zegt wel wat!
Mijn bericht net wel gelezen? Dat is de basis waarop ik over zulke dingen oordeel.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:17 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je bent over de islam doorgaans meer gematigd
Ik gruwel bij de gedachte dat die partij een meerderheid zou krijgen. En 13 jarige zwangere meisjes denken heel anders over jouw uitspraak...quote:[..]
Zeker. SGP is helemaal niet gevaarlijk.
Tja wat mij part noemen ze het vereren van dat spaghettimonster een religie.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:16 schreef Morendo het volgende:
[..]
In Duitsland vind een heel debat plaats of je 'Scientology' wel moet beschouwen als religie......
Als de geschiedenis ons iets heeft geleerd dan is dat iedere vorm van overheidsterreur begint met kleine verboden en pesterijtjes. Maar het eindigt soms met:quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:42 schreef Reya het volgende:
[..]
Die woorden lijken me zeker in proportie tot genoemd evenement.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vond ik inderdaad wel een passend onderschrift dus.Die Lebenslust bringt dich um.
Hoeveel aanslagen heeft de PJD op z'n naam?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:19 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Toon aan. Hoeveel aanslagen heeft de SGP op z'n naam?
Moeilijker.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
Net zoals die organisaties eigenlijk ook ons milieu niet zouden mogen vervuilen.
Ja, maar enig opportunisme is u niet helemaal vreemdquote:
Hetzelfde ik met GL of een ander liberale partijquote:[..]
Ik gruwel bij de gedachte dat die partij een meerderheid zou krijgen.
Zou kunnen. Een SGP opvoeding kan zwanger worden best voorkomen. Niks mis met die partij.quote:En 13 jarige zwangere meisjes denken heel anders over jouw uitspraak...
Wat sterk, een vraag met een vraag beantwoorden. .quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoeveel aanslagen heeft de PJD op z'n naam?
Nee hoor, ik verander van inzicht, zoals het niet-mogen-roken-van-wiet restrictie. Dat hoeft de overheid niet te bepalen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:16 schreef JoaC het volgende:
[..]
Oja, in SC je eigen woorden tegen je gebruiken.
Sindsdien ben je genuanceerder, nu sarcasme en cynisme nog leren herkennen
Kun je dat onderbouwen of is dat ongeveer net zo gefundeerd als de soeras in de Koran?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:18 schreef Mutant01 het volgende:
De SGP is een stuk gevaarlijker (inhoudelijk) dan de meest Islamistische partij van Marokko.
Dat zegt wel wat!
De Islam ansich bedoel je?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoeveel aanslagen heeft de PJD op z'n naam?
Religies hebben grondwettelijke bescherming. Je kunt als samenleving toch niet elk obscuur clubje dat zich beroept op de godsdienstvrijheid, dat beroep ook honoreren. Dan begin ik ook maar eens een religie met mijzelf als top dog. Alleen nog aanhangers vinden.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:19 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja wat mij part noemen ze het vereren van dat spaghettimonster een religie.
Hij roept maar wat. Maar onderbouwen, ho maar.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kun je dat onderbouwen of is dat ongeveer net zo gefundeerd als de soeras in de Koran?
Niets mis met rechts liberalisme.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:22 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, maar enig opportunisme is u niet helemaal vreemd
[..]
Hetzelfde ik met GL of een ander liberale partijAl voel ik mij deels ook conservatief.
[..]
Zou kunnen. Een SGP opvoeding kan zwanger worden best voorkomen. Niks mis met die partij.
En wat heeft INHOUDELIJK gevaarlijk met je vraag te maken? Jij komt ineens vanuit het niets met aanslagen, waarmee jij kennelijk wil suggereren dat de SGP minder gevaarlijk is dan de PJD. Ik beantwoordde je vraag met een wedervraag omdat de PJD nooit aanslagen heeft gepleegd en die vraag dus compleet nergens op slaat. Ik zei dan ook dat de SGP inhoudelijk gevaarlijker is (qua radicale standpunten, over bijv. de staatsinrichting - en de daarmee samenhangende rechten voor bijv. andersgelovigen extremer is dan de meest Islamistische partij - de PJD.)quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:24 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Wat sterk, een vraag met een vraag beantwoorden. .
Ik herinner je graag aan je suggestie dat de SGP inhoudelijk gevaarlijk is. ik vraag je gewoon wat te onderbouwen. Dus waar en wanneer is de SGP gevaarlijk geweest?
Ik wacht nog wel even.
Het noemt gewoon een partquote:
Met de VVD vind ik veel mis. Teveel markt, en je ziet het resultaat. Met NS, TNT, gezondheidzorg.. Gaat helemaal mis.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niets mis met rechts liberalisme.
Sinds wanneer kan de Islam aanslagen plegen? De PJD is een politieke partij. Kolere, zelden zo'n onwetendheid gezien.quote:
Oh, zolang jij mij maar genoeg bevoegdheden geef wil ik me best als Morendoist laten registreren. De grondwettelijke bescherming kan best prettig zijn en onderlinge communicatie is niet af te luisteren aangezien dat onder het biechtgeheim valt.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:27 schreef Morendo het volgende:
[..]
Religies hebben grondwettelijke bescherming. Je kunt als samenleving toch niet elk obscuur clubje dat zich beroept op de godsdienstvrijheid, dat beroep ook honoreren. Dan begin ik ook maar eens een religie met mijzelf als top dog. Alleen nog aanhangers vinden.
Wat zegt dat dan? En is emigratie voor jou een optie wanneer de SGP, met gods zegen, doorgroeit?quote:
Emigratie is voor mij altijd een optie. Wel of geen SGP.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:29 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wat zegt dat dan? En is emigratie voor jou een optie wanneer de SGP, met gods zegen, doorgroeit?
Ik ken die hele PJD niet, maar als ik naga wat de SGP in haar verkiezingsprogramma heeft staan en wat er vandaag te dag nog gebeurd in Marokko dan is de PJD een gematigde NSDAP, de SGP wil homo's niet dood hebben, de SGP wil vrouwen niet stenigen of een hoofddoek om doen. De SGP is een bakermat van liberalisme vergeleken met Marokko. En de tragiek is is dat daar niet veel voor nodig is.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En wat heeft INHOUDELIJK gevaarlijk met je vraag te maken? Jij komt ineens vanuit het niets met aanslagen, waarmee jij kennelijk wil suggereren dat de SGP minder gevaarlijk is dan de PJD. Ik beantwoordde je vraag met een wedervraag omdat de PJD nooit aanslagen heeft gepleegd en die vraag dus compleet nergens op slaat. Ik zei dan ook dat de SGP inhoudelijk gevaarlijker is (qua radicale standpunten, over bijv. de staatsinrichting - en de daarmee samenhangende rechten voor bijv. andersgelovigen extremer is dan de meest Islamistische partij - de PJD.)
O . MY . GOD.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:30 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ken die hele PJD niet, maar als ik naga wat de SGP in haar verkiezingsprogramma heeft staan en wat er vandaag te dag nog gebeurd in Marokko dan is de PJD een gematigde NSDAP, de SGP wil homo's niet dood hebben, de SGP wil vrouwen niet stenigen of een hoofddoek om doen. De SGP is een bakermat van liberalisme vergeleken met Marokko. En de tragiek is is dat daar niet veel voor nodig is.
Volgens mij ben ik hierin vrij consequent. Dat ik niet volgens de laatste mode constant loop te schelden op de Islam of andere geloven doet daar volgens mij weinig aan af.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:22 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, maar enig opportunisme is u niet helemaal vreemd
Die zie ik niet zo snel uitlopen op een volksgericht http://geschiedenis.vpro.(...)6394/items/16067803/quote:[..]
Hetzelfde ik met GL of een ander liberale partij
En dat blijkt in de praktijk flink tegen te vallen...quote:Zou kunnen. Een SGP opvoeding kan zwanger worden best voorkomen. Niks mis met die partij.
Marokko heeft nog een machtige koning, die de partijen tegenhoudt. Jouw verweer slaat nergens opquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ken die hele PJD niet, maar als ik naga wat de SGP in haar verkiezingsprogramma heeft staan en wat er vandaag te dag nog gebeurd in Marokko dan is de PJD een gematigde NSDAP, de SGP wil homo's niet dood hebben, de SGP wil vrouwen niet stenigen of een hoofddoek om doen. De SGP is een bakermat van liberalisme vergeleken met Marokko. En de tragiek is is dat daar niet veel voor nodig is.
NS is niet geprivatiseerd, TNT heeft gewoon te weinig werk, ik heb van horen zeggen en schrijven dat hun omzet jaarlijks met 8 procent daalt. Dan zijn ontslagen gewoon onvermijdelijk. Maar kijk bijvoorbeeld naar de telecom sector, gaat prima toch?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:29 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het noemt gewoon een part
[..]
Met de VVD vind ik veel mis. Teveel markt, en je ziet het resultaat. Met NS, TNT, gezondheidzorg.. Gaat helemaal mis.
Ik weet niet als jij het nieuws volgt maar vervolgingen tegen minderheden zijn daar heel normaal.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:32 schreef JoaC het volgende:
[..]
Marokko heeft nog een machtige koning, die de partijen tegenhoudt. Jouw verweer slaat nergens op
QFTquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
NS is niet geprivatiseerd, TNT heeft gewoon te weinig werk, ik heb van horen zeggen en schrijven dat hun omzet jaarlijks met 8 procent daalt. Dan zijn ontslagen gewoon onvermijdelijk. Maar kijk bijvoorbeeld naar de telecom sector, gaat prima toch?
Praise the Lord. Mijn eerste aanhanger heb ik gevonden. Je kunt je hart alvast luchten via PM. En dan zullen we later overleggen hoe we dat grachtenpand in Amsterdam, als gebedshuis, willen financieren.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oh, zolang jij mij maar genoeg bevoegdheden geef wil ik me best als Morendoist laten registreren. De grondwettelijke bescherming kan best prettig zijn en onderlinge communicatie is niet af te luisteren aangezien dat onder het biechtgeheim valt.
Als je niks inhoudelijk te melden hebt kun je dat ook gewoon zeggen hoor.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
O . MY . GOD.
Ben je gewoon echt zo wereldvreemd, of lijkt het maar zo?
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En wat heeft INHOUDELIJK gevaarlijk met je vraag te maken? Jij komt ineens vanuit het niets met aanslagen, waarmee jij kennelijk wil suggereren dat de SGP minder gevaarlijk is dan de PJD. Ik beantwoordde je vraag met een wedervraag omdat de PJD nooit aanslagen heeft gepleegd en die vraag dus compleet nergens op slaat. Ik zei dan ook dat de SGP inhoudelijk gevaarlijker is (qua radicale standpunten, over bijv. de staatsinrichting - en de daarmee samenhangende rechten voor bijv. andersgelovigen extremer is dan de meest Islamistische partij - de PJD.)
Je zegt het zelf.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:18 schreef Mutant01 het volgende:
Dat zegt wel wat!
Ik weet niet of jij het nieuws volgt, maar er is een scheel knaagdier in Duitslandquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik weet niet als jij het nieuws volgt maar vervolgingen tegen minderheden zijn daar heel normaal.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Er valt niets te melden als je fabeltjes aan het vertellen bent.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als je niks inhoudelijk te melden hebt kun je dat ook gewoon zeggen hoor.
Ok, er zijn geen mensenrechtenschendingen? Prima, maar toon dat even aan dan, of is dat ook teveel gevraagd?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Er valt niets te melden als je fabeltjes aan het vertellen bent.
Beetje kromme zin ja. Kan gebeuren.quote:
We doen eeuwenlang al niets anders door iedere protestantse afscheiding snel te erkennen. In hoeverre zijn Hersteld, Vrijgemaakte, Nederlands Gereformeerde Protestanten wezenlijk anders dan mensen die in een spaghettimonster geloven?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:27 schreef Morendo het volgende:
[..]
Religies hebben grondwettelijke bescherming. Je kunt als samenleving toch niet elk obscuur clubje dat zich beroept op de godsdienstvrijheid, dat beroep ook honoreren.
Vooral doenquote:Dan begin ik ook maar eens een religie met mijzelf als top dog. Alleen nog aanhangers vinden.
Ach die hinder is niet veel lastiger te verdisconteren tot een prijsje dan het gejengel van een minaret of klokgelui.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Moeilijker.
Wat is vervuiling, wat is hinder, wat is het milieu van de organisatie en wat is het milieu van jou of mij?
Ik zeg het zelf inderdaad: IN-HOU-DE-LIJK. En dan begin jij over aanslagen, wat de neuk is daar inhoudelijk aan. Geef nou maar gewoon toe dat je weer eens even probeerde te sneren, maar je uiteindelijk faalde omdat je gewoon niet goed leest.quote:
Wat heeft mijn stelling te maken met "andere islamitische stromingen". Jij wilt het toch over mijn stelling hebben? En als ik alle partijen van Marokko erbij haal ben ik wel even bezig:quote:Ik suggereerde helemaal niks over de PJD, want ik ken die niets eens. Jij komt ermee. Ik vraag je gewoon te onderbouwen, waarom de SGP gevaarlijk is. En dan kan je wel alle partijen van Marokko erbij halen, ik kan ook wel even islamitsche stromingen erbij zoeken die wat aan noten op hun zang hebben op gebied van geweld. Dat doen ik niet, want dat is niet relevant voor de vraag die ik je stelde.
Inhoudelijk gevaarlijkER dan de PJD. Lezen is wel een kunst he! De partij ondermijnt bijv. de rechten van vrouwen aan het politieke discours deel te nemen (als ze het voor het zeggen hebben).quote:Waaruit blijkt dat de SGP gevaarlijk is? Kom dan met standpunten. Onderbouw eens wat ipv te roepen?
Hé, het zijn wel onze moderatoren.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:38 schreef EchtGaaf het volgende:
Gaat wel hard hier. Maar dat lukt prima met bakken aan onzin.
Hier sla jij toch de plank mis hoorquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als je niks inhoudelijk te melden hebt kun je dat ook gewoon zeggen hoor.
quote:Zij onderschrijft geheel en onvoorwaardelijk de drie
Formulieren van Enigheid, zoals deze zijn vastgesteld in de Nationale
Synode, gehouden te Dordrecht in de jaren 1618 en 1619.
quote:Zij belijdt mitsdien het absoluut gezag van Gods Woord (naar de zuivere
Statenvertaling) over alle terreinen des levens en derhalve mede over het
terrein van het staatkundige en maatschappelijke leven zoals nader
uitgewerkt in het Program van beginselen.
quote:Wij geloven, dat onze goede God, uit oorzaak der verdorvenheid des menselijken
geslachts, Koningen, Prinsen en Overheden verordend heeft; willende dat de
wereld geregeerd worde door wetten en politiën, opdat de ongebondenheid der
mensen bedwongen worde, en het alles met goede ordinantie onder de mensen
toega. Tot dat einde heeft Hij de Overheid het zwaard in handen gegeven tot straf
der bozen en bescherming der vromen. En hun ambt is, niet alleen acht te nemen
en te waken over de Politie, maar ook de hand te houden aan den heiligen
Kerkedienst; om te weren en uit te roeien alle afgoderij en valsen godsdienst, om het rijk
des antichrists te gronde te werpen1, en het Koninkrijk van Jezus Christus te doen
vorderen; het Woord des Evangelies overal te doen prediken, opdat God van een
iegelijk geëerd en gediend worde, gelijk Hij in Zijn Woord gebiedt. Voorts, een
ieder, van wat kwaliteit, conditie of staat hij zij, is schuldig, zich aan de Overheden
te onderwerpen, schattingen te betalen, hun eer en eerbied toe te dragen, en hun
gehoorzaam te zijn in alle dingen, die niet strijden tegen Gods Woord; voor hen
biddende in hun gebeden, opdat hen de Heere stieren wil in al hun wegen, en dat
wij een gerust en stil leven leiden in alle Godzaligheid en eerbaarheid, 1 Timotheüs
2:2. En hierin verwerpen wij de Wederdopers en andere oproerige mensen, en in
het gemeen al degenen, die de Overheden en Magistraten verwerpen en de Justitie
omstoten willen, invoerende de gemeenschap der goederen, en verwarren de
eerbaarheid, die God onder de mensen gesteld heeft.
De cursief gedrukte zinsnede bevat de 21 woorden, die in 1905 door de Synode van
de Gereformeerde Kerken werden geschrapt.
Wmb mag er best een rechtse mod bij.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:40 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hé, het zijn wel onze moderatoren.
Daarentegen erkennen wij wel het nut van dergelijke vormen van milieuverontreiniging en milieuhinder, gezien de categorieen waarin wij bedrijfsactiviteiten plaatsen. Ik weet dat het enigszins inconsistent is, maar minder minaretten of geen Corus, Rotterdamse Haven, Petrochemische industrie, Akzo Nobel en andere vervuilers, is een makkelijke keuze.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach die hinder is niet veel lastiger te verdisconteren tot een prijsje dan het gejengel van een minaret of klokgelui.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:40 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hé, het zijn wel onze moderatoren.
Boeiend, wat is je probleem? Dat er boerka's rondlopen wordt goed gepraat met het argument ''vrijheid van godsdienst'', maar dat de SGP een mening heeft die ze hoogstwaarschijnlijk nooit zal praktiseren is wel een probleem?quote:
NS is wel geprivatiseerd, Prorail dacht ik van niet....quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
NS is niet geprivatiseerd, TNT heeft gewoon te weinig werk, ik heb van horen zeggen en schrijven dat hun omzet jaarlijks met 8 procent daalt. Dan zijn ontslagen gewoon onvermijdelijk. Maar kijk bijvoorbeeld naar de telecom sector, gaat prima toch?
Wanneer zijn er homo's gestenigd?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:35 schreef phpmystyle het volgende:
Ok, er zijn geen mensenrechtenschendingen? Prima, maar toon dat even aan dan, of is dat ook teveel gevraagd?
Oh de economie is ook van groot belang dat ontken ik ook niet. Maar ik wou vooral even aangeven dat je meer soorten van hinder hebt. Waarbij je er toch wel bewust van moet zijn dat bepaalde keuzes stevige gevolgen voor anderen kunnen hebbenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daarentegen erkennen wij wel het nut van dergelijke vormen van milieuverontreiniging en milieuhinder, gezien de categorieën waarin wij bedrijfsactiviteiten plaatsen. Ik weet dat het enigszins inconsistent is, maar minder minaretten of geen Corus, Rotterdamse Haven, Petrochemische industrie, Akzo Nobel en andere vervuilers, is een makkelijke keuze.
Ze praktiseren hem, en willen deze opleggen aan anderen:quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Boeiend, wat is je probleem? Dat er boerka's rondlopen wordt goed gepraat met het argument ''vrijheid van godsdienst'', maar dat de SGP een mening heeft die ze hoogstwaarschijnlijk nooit zal praktiseren is wel een probleem?
quote:Kerk en staat
Die verhouding van kerk en staat is volgens artikel 36 NGB een
theocratische. De theocratie staat wat uitgangspunt èn richtsnoer betreft
tegenover die van de neutrale staat, die de kerk in haar wezen niet
erkent.
Ik ook dus dan kunnen we FOK! de schuld geven.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:42 schreef GSbrder het volgende:
Ik zie zwarte vierkantjes met vraagtekens waar leestekens of accenten horen.
Raar.
Desondanks blijft het wel een beetje een achtergebleven rotland, if you don't mind me saying.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wanneer zijn er homo's gestenigd?
Sinds wanneer is er een plicht om een hoofddoek oid te dragen?
Sinds wanneer worden vrouwen gestenigd?
Sinds wanneer is de PJD aan de macht?
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)hten-versterkt.dhtmlquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wanneer zijn er homo's gestenigd?
Sinds wanneer is er een plicht om een hoofddoek oid te dragen?
Sinds wanneer worden vrouwen gestenigd?
Sinds wanneer is de PJD aan de macht?
Er valt met hem niet te discussiëren.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)hten-versterkt.dhtml
Even lezen, en zolang jij niet erkent dat Marokko de mensenrechten niet schendt is elke discussie bijvoorbaat nutteloos.
Boeiend, het gaat toch via een democratische weg. En er is wel een wezenlijk verschil tussen (schenden van burgerrechten/grondrechten) of een democratisch besluit wat jou niet welgevallig is. Bij jou is dat waarschijnlijk het laatste.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:43 schreef JoaC het volgende:
[..]
Ze praktiseren hem, en willen deze opleggen aan anderen:
[..]
Klopt zo kunnen bijvoorbeeld ook ongelovigen op zondag in Staphorst geen voetbalcompetitie spelen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:43 schreef JoaC het volgende:
[..]
Ze praktiseren hem, en willen deze opleggen aan anderen:
[..]
Jij ontwijkt juist zakenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Even lezen, en zolang jij niet erkent dat Marokko de mensenrechten niet schendt is elke discussie bijvoorbaat nutteloos.
Redelijkheid en billijkheid dan maar weer?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
Oh de economie is ook van groot belang dat ontken ik ook niet. Maar ik wou vooral even aangeven dat je meer soorten van hinder hebt. Waarbij je er toch wel bewust van moet zijn dat bepaalde keuzes stevige gevolgen voor anderen kunnen hebben
Je geeft geen antwoord op mijn vraag. Wat nogal logisch is, omdat je lekker zat te liegen en het daarna ineens globaal had over "mensenrechten".quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vanuit ons perspectief bestaat 75 procent van de aardkloot uit achtergebleven landen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:44 schreef Morendo het volgende:
[..]
Desondanks blijft het wel een beetje een achtergebleven rotland, if you don't mind me saying.
Moet je zelf weten. Zeker als je er nooit geweest bent.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:44 schreef Morendo het volgende:
[..]
Desondanks blijft het wel een beetje een achtergebleven rotland, if you don't mind me saying.
Klopt. Vooral geen geld naar pompen dusquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vanuit ons perspectief bestaat 75 procent van de aardkloot uit achtergebleven landen.
Verschil tussen ons is dat ik enigszins les heb gehad in Staats en internationaal recht, in combinatie met Politieke geschiedenisquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Boeiend, het gaat toch via een democratische weg. En er is wel een wezenlijk verschil tussen (schenden van burgerrechten/grondrechten) of een democratisch besluit wat jou niet welgevallig is. Bij jou is dat waarschijnlijk het laatste.
Change is in the airquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:44 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat lijkt me de basis te moeten zijn inderdaadquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Redelijkheid en billijkheid dan maar weer?
Wat is in hemelsnaam hier gevaarlijk aan. Inhoudelijk en niet-inhoudelijk?quote:
fixedquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:46 schreef phpmystyle het volgende:
Even peuken halen, straks terug. Even googlen naar bronnen om te verdraaien
Jij bent realistisch wil je zeggen. Duke aanvallen op z'n zogenaamde hypocrisie, ondertussen ben je wel een stukje erger.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:45 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Er valt met hem niet te discussiëren.
Ik zou zeggen minimaal 90%.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vanuit ons perspectief bestaat 75 procent van de aardkloot uit achtergebleven landen.
Die ging je toch via het nternet bestellen, wat ik je overigens afraadde....quote:
Ze hebben nog wel een flinke inhaalslag te maken natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Moet je zelf weten. Zeker als je er nooit geweest bent.
Alleen welke grondwettelijke rechten vallen af bij religies en welke blijven behouden omdat afschaffing daarvan niet dusdanig hinderlijk is dat hun grondrechten daarvoor moeten wijken?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:47 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat lijkt me de basis te moeten zijn inderdaad.
Praktisch gezien zorgen deze zaken voor willekeur in het recht, iets wat m.i. ongewenst isquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:47 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Wat is in hemelsnaam hier gevaarlijk aan. Inhoudelijk en niet-inhoudelijk?
Probeer jij het eens.
Ik heb de film 'Casablanca' gezien, telt dat ook?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Moet je zelf weten. Zeker als je er nooit geweest bent.
Dat is een compleet ander vraagstuk. Punt dat ik probeerde te maken is dat we niet alle landen kunnen toetsen aan onze normen en waarden. Begrijp mij niet verkeerd; ik ben fel gekant tegen mensenrechtenschendingen. Echter, telkens met een vermanend vingertje zwaaien werkt eerder averechts.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt. Vooral geen geld naar pompen dus
Eerst zien dan geloven. Straks zitten we met 10 Irans opgescheept.quote:
Nee, want die was niet in Casablanca zelf gefilmdquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:49 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik heb de film 'Casablanca' gezien, telt dat ook?
Nou ja een hele lastige is eigenlijk al het bijzonder onderwijs. Met de kwaliteit is vaak niet zo gek veel mis maar het is naar mijn idee van de zotte dat de overheid dit financiert aan de andere kant zou de situatie er op de biblebelt er anders op worden als meisjes op school niet meer verplicht worden een rok te dragen?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alleen welke grondwettelijke rechten vallen af bij religies en welke blijven behouden omdat afschaffing daarvan niet dusdanig hinderlijk is dat hun grondrechten daarvoor moeten wijken?
Klopt, maar financieren creeert ook afhankelijkheid. En dan gaat het me nog niet eens om het geld, echter moet telkens uitgelegd worden waarom landen gesponsord blijven door ons wanneer ze mensenrechten schenden en zijn wij daardoor medeverantwoordelijk. We kunnen landen niet toetsen, moeten we ook niet willen, maar dan is een gelijke verhouding constructiever dan die van sponsor/financier en afnemer.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is een compleet ander vraagstuk. Punt dat ik probeerde te maken is dat we niet alle landen kunnen toetsen aan onze normen en waarden. Begrijp mij niet verkeerd; ik ben fel gekant tegen mensenrechtenschendingen. Echter, telkens met een vermanend vingertje zwaaien werkt eerder averechts.
Ik wil sowieso nog wel een keer naar Marokko toe hoor. Spreekt de 'normale' bevolking Frans/Engels? Anders wordt het weer een week lang kebab eten....quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, want die was niet in Casablanca zelf gefilmd
Ach, het is wel grappig - want definieer inhaalslag. Men verwacht dat landen binnen een half jaar kunnen transformeren naar een soort van paradijs. Ik kan je verzekeren dat sinds jij het land hebt bezocht er alweer heel veel veranderd is in de gebieden waar jij bent geweest.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ze hebben nog wel een flinke inhaalslag te maken natuurlijk.
Frans/Spaans/Arabisch. De jongeren soms wel een woordje Engels.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:52 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik wil sowieso nog wel een keer naar Marokko toe hoor. Spreekt de 'normale' bevolking Frans/Engels? Anders wordt het weer een week lang kebab eten....
Neuh, daar ben ik niet zo bang voor. Noord-Afrika ligt veel meer onder de invloedssfeer van het democratische Europa.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:50 schreef Morendo het volgende:
[..]
Eerst zien dan geloven. Straks zitten we met 10 Irans opgescheept.
Ongetwijfeld en volgens mij zitten ze zeker op de goede weg. Maar ze zijn er nog lang niet en ze hebben een lange en lastige weg te gaan.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ach, het is wel grappig - want definieer inhaalslag. Men verwacht dat landen binnen een half jaar kunnen transformeren naar een soort van paradijs. Ik kan je verzekeren dat sinds jij het land hebt bezocht er alweer heel veel veranderd is in de gebieden waar jij bent geweest.
Klopt ze zijn er toch echt te dol op westerse spullen om dat in te ruilen voor een Iraans regimequote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Neuh, daar ben ik niet zo bang voor. Noord-Afrika ligt veel meer onder de invloedssfeer van het democratische Europa.
Zolang de overheid minimumcriteria eist, een bepaalde hoeveelheid vakken die ze moeten volgen, een aantal uur en een zeker niveau vraagt van afstudeerders, heb ik geen moeite met scholen, ook al komt er bijzonder onderwijs in de filosofie van jouw stokpaardje, het spaghetti-monster. Uit ervaringen weet ik dat het weinig zin heeft evolutietheorie op te leggen aan confessionele docenten en leerlingen. De ouders weten in hoeverre ze hun kind indoctrineren, de docenten weten dit, ik betwijfel of een overheid dan moet verplichten homo's aan te nemen of de leeftijd van de aarde op de basisschool te doceren.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nou ja een hele lastige is eigenlijk al het bijzonder onderwijs. Met de kwaliteit is vaak niet zo gek veel mis maar het is naar mijn idee van de zotte dat de overheid dit financiert aan de andere kant zou de situatie er op de biblebelt er anders op worden als meisjes op school niet meer verplicht worden een rok te dragen?
De facto betalen de ouders het zelf natuurlijk. Ik zou in Amerika voor een 'voucher' systeem zijn, maar de Nederlandse situatie bevalt me eerlijk gezegd prima.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nou ja een hele lastige is eigenlijk al het bijzonder onderwijs. Met de kwaliteit is vaak niet zo gek veel mis maar het is naar mijn idee van de zotte dat de overheid dit financiert aan de andere kant zou de situatie er op de biblebelt er anders op worden als meisjes op school niet meer verplicht worden een rok te dragen?
En ze willen graag vrij kunnen reizen om hun familie te zien.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:54 schreef du_ke het volgende:
[..]
Klopt ze zijn er toch echt te dol op westerse spullen om dat in te ruilen voor een Iraans regime
Ben je nog in Rabat geweest, nabij het mausoleum?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:54 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ongetwijfeld en volgens mij zitten ze zeker op de goede weg. Maar ze zijn er nog lang niet en ze hebben een lange en lastige weg te gaan.
Blind geld in een land pompen heeft bijzonder weinig zin. Maar moeten we daarom ontwikkelingssamenwerking stopzetten? Nee, wat mij betreft niet. In plaats daarvan moeten we het over een compleet andere boeg gooien. Help een land een goed draaiende economie op poten te zetten en zorg dat inwoners goed worden geschoold. Dan gaan zij zich eerder afzetten tegen een overheid die het niet zo nauw neemt met de mensenrechten. En wanneer je toch geld in een onderontwikkeld land pompt, gebruik dat dan voor de aanleg van een goede infrastructuur.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt, maar financieren creeert ook afhankelijkheid. En dan gaat het me nog niet eens om het geld, echter moet telkens uitgelegd worden waarom landen gesponsord blijven door ons wanneer ze mensenrechten schenden en zijn wij daardoor medeverantwoordelijk. We kunnen landen niet toetsen, moeten we ook niet willen, maar dan is een gelijke verhouding constructiever dan die van sponsor/financier en afnemer.
Dat waren de Perzen anders ook. Dat was echt een vrij modern land, in ieder geval de elite. En kijk nu eens....quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:54 schreef du_ke het volgende:
[..]
Klopt ze zijn er toch echt te dol op westerse spullen om dat in te ruilen voor een Iraans regime
Ik verschil daarin van mening met jou, maar dat is niet erg. Scholing en hopen dat ze zich afzetten tegen de overheid is vrij ideologisch, geld voor infrastructuur en een goed draaiende economie op poten zetten idem dito. Probleem van ontwikkelingssamenwerking is vaak dat van samenwerking geen sprake is, maar goed, heilloze discussie.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Blind geld in een land pompen heeft bijzonder weinig zin. Maar moeten we daarom ontwikkelingssamenwerking stopzetten? Nee, wat mij betreft niet. In plaats daarvan moeten we het over een compleet andere boeg gooien. Help een land een goed draaiende economie op poten te zetten en zorg dat inwoners goed worden geschoold. Dan gaan zij zich eerder afzetten tegen een overheid die het niet zo nauw neemt met de mensenrechten. En wanneer je toch geld in een onderontwikkeld land pompt, gebruik dat dan voor de aanleg van een goede infrastructuur.
Investeren in onderwijs en infrastructuur zijn inderdaad de beste methoden om een land vooruit te helpen imho.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Blind geld in een land pompen heeft bijzonder weinig zin. Maar moeten we daarom ontwikkelingssamenwerking stopzetten? Nee, wat mij betreft niet. In plaats daarvan moeten we het over een compleet andere boeg gooien. Help een land een goed draaiende economie op poten te zetten en zorg dat inwoners goed worden geschoold. Dan gaan zij zich eerder afzetten tegen een overheid die het niet zo nauw neemt met de mensenrechten. En wanneer je toch geld in een onderontwikkeld land pompt, gebruik dat dan voor de aanleg van een goede infrastructuur.
Ach, het Romeinse Rijk was ook moderner en ontwikkelder dan het bewind onder Il Duce of Berlusconi nu.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:57 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat waren de Perzen anders ook. Dat was echt een vrij modern land, in ieder geval de elite. En kijk nu eens....
Asfalt.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Investeren in onderwijs en infrastructuur zijn inderdaad de beste methoden om een land vooruit te helpen.
En ik vraag me af of het aan de overheid is om een school te financieren die weigert homo's aan te nemen, de schepping predikt of meisjes verplicht een hoofddoek of lange rok te dragen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zolang de overheid minimumcriteria eist, een bepaalde hoeveelheid vakken die ze moeten volgen, een aantal uur en een zeker niveau vraagt van afstudeerders, heb ik geen moeite met scholen, ook al komt er bijzonder onderwijs in de filosofie van jouw stokpaardje, het spaghetti-monster. Uit ervaringen weet ik dat het weinig zin heeft evolutietheorie op te leggen aan confessionele docenten en leerlingen. De ouders weten in hoeverre ze hun kind indoctrineren, de docenten weten dit, ik betwijfel of een overheid dan moet verplichten homo's aan te nemen of de leeftijd van de aarde op de basisschool te doceren.
Het lag wel behoorlijk geïsoleerd. En er was nog geen internet toenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:57 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat waren de Perzen anders ook. Dat was echt een vrij modern land, in ieder geval de elite. En kijk nu eens....
Nee zover ben ik het land niet in geweest. Hoog tijd om weer eens die kant op te gaan overigens.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ben je nog in Rabat geweest, nabij het mausoleum?
Je hebt gelijk met je laatste opmerking. Daarom schreef ik ook dat we het over een compleet andere boeg moeten gooien. De Chinezen pakken het bijvoorbeeld verstandiger aan dan wij.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik verschil daarin van mening met jou, maar dat is niet erg. Scholing en hopen dat ze zich afzetten tegen de overheid is vrij ideologisch, geld voor infrastructuur en een goed draaiende economie op poten zetten idem dito. Probleem van ontwikkelingssamenwerking is vaak dat van samenwerking geen sprake is, maar goed, heilloze discussie.
Ik vind het een lastige keuze.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:55 schreef Morendo het volgende:
[..]
De facto betalen de ouders het zelf natuurlijk. Ik zou in Amerika voor een 'voucher' systeem zijn, maar de Nederlandse situatie bevalt me eerlijk gezegd prima.
Waar was je dan wel geweest? Tanger? Hoe lang geleden was dat?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee zover ben ik het land niet in geweest. Hoog tijd om weer eens die kant op te gaan overigens.
Ik heb een zwak voor Berlusconi, dat is echt mijn favoriete 'levenskunstenaar'.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, het Romeinse Rijk was ook moderner en ontwikkelder dan het bewind onder Il Duce of Berlusconi nu.
Dat klopt maar de wereld is nu wel anders.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:57 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ieder ander was in de bajes geflikkerd wegens pedofilie.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:00 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor Berlusconi, dat is echt mijn favoriete 'levenskunstenaar'.
Tanger voornamelijk inderdaad en van daaruit een paar dagtrips. Was in 2006 meen ik.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waar was je dan wel geweest? Tanger? Hoe lang geleden was dat?
Prachtig product maar zonde dat het slijt door al die auto's.quote:
Als je een tijdje onder zijn bewind in Italië hebt gewoond en hebt gezien hoe hij het land naar de kloten heeft geholpen praat je wel anders.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:00 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor Berlusconi, dat is echt mijn favoriete 'levenskunstenaar'.
Is de overheid er alleen voor hen met een correcte mening of voor elke ideologie? Homo-emancipatie, besef van geomorfologie of een bepaald modebewustzijn dwing je niet af door subsidie te verbinden aan doctrines of plichten. Aanzetten tot geweld is in mijn ogen een grens, maar zolang overheden zelf nog diversiteitsprogamma's opzetten en aan sponsoring van bepaalde doelen doen uit onze naam, ben ik van mening dat ook afwijkingen van de norm hetzelfde recht op sponsoring hebben. Feitelijk is afwijking van de staatsleer de manier om daadwerkelijk democratisch te zijn, dat wij het verbod op discriminatie in onze grondwet hebben, wil niet zeggen dat op individueel niveau - zonder machtsmisbruik - daar een eigen mening over gevormd mag worden.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:58 schreef du_ke het volgende:
[..]
En ik vraag me af of het aan de overheid is om een school te financieren die weigert homo's aan te nemen, de schepping predikt of meisjes verplicht een hoofddoek of lange rok te dragen.
Wat zijn rechtsmensen toch schattig oppervlakkigquote:
Ik twijfel, het bespaart geld, maar van de andere kant ga ik niet bezuinigen op mijn gezondheid.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:48 schreef Morendo het volgende:
[..]
Die ging je toch via het nternet bestellen, wat ik je overigens afraadde....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |