Het maakt de SGP indoctrinatie inderdaad een stuk eenvoudiger.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:55 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Heel verstandig van die ouders/hemzelf.
Ja.quote:
Ja, voor de rest prima jongen hoor. Geen nerd of wereldvreemde idioot ofzoquote:
Klopt, ik verbied mij kinderen later ook om naar de vara te kijken.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:55 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Heel verstandig van die ouders/hemzelf.
Niet zo minachtend over die partij doen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het maakt de SGP indoctrinatie inderdaad een stuk eenvoudiger.
Heb je al schaamhaar dan ?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt, ik verbied mij kinderen later ook om naar de vara te kijken.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niet zo minachtend over die partij doen.
een partij die in een archeologisch rapport opgenomen wil hebben dat het ook goed kan dat de aarde minder dan 10.000 jaar oud is minacht ik.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niet zo minachtend over die partij doen.
Als je me msn wil dan kun je dat ook gewoon normaal vragen.quote:
Je woont er zelf naast.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
een partij die in een archeologisch rapport opgenomen wil hebben dat het ook goed kan dat de aarde minder dan 10.000 jaar oud is minacht ik.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als je me msn wil dan kun je dat ook gewoon normaal vragen.
Dat is geen respect Du-ke.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
een partij die in een archeologisch rapport opgenomen wil hebben dat het ook goed kan dat de aarde minder dan 10.000 jaar oud is minacht ik.
Grappige is dat Duke zoiets niet over de Islam zou zeggen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:11 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat is geen respect Du-ke.![]()
Mensen mogen toch gebruik maken van het recht op vrij meningsuiting?
Bij wetenschappelijk onderzoek lijkt de ruimte daarvoor mij beperkt.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:11 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat is geen respect Du-ke.![]()
In een wetenschappelijk rapport ?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:11 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Die minacht ik net als ander geloven. Daarom zie ik het liefst alle voordelen voor alle geloven opgeheven. Echter dat alleen voor de Islam willen doen is gewoon volslagen achterlijk.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Grappige is dat Duke zoiets niet over de Islam zou zeggen.
Welk topic ook alweer, ik post in zoveel topics en heb zoveel foto's voorbij zien komen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:11 schreef phpmystyle het volgende:
Oh JoaC, kijk eens in mijn fobo, jij betichte mij ervan dat mensen niet genoeg inkijk hadden.
Staat los waarom je een partij dan zou moeten minachten?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Bij wetenschappelijk onderzoek lijkt de ruimte daarvoor mij beperkt.
Erg hypocriet, ja.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Grappige is dat Duke zoiets niet over de Islam zou zeggen.
Second that.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die minacht ik net als ander geloven. Daarom zie ik het liefst alle voordelen voor alle geloven opgeheven. Echter dat alleen voor de Islam willen doen is gewoon volslagen achterlijk.
MIJN FOBO. Jij zei tegen mij dat ik A anoniem ben en B voor privacy beperking pleit.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:13 schreef JoaC het volgende:
[..]
Welk topic ook alweer, ik post in zoveel topics en heb zoveel foto's voorbij zien komen.
Papiervernipperaar-foto/drugstopic?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |