Het maakt de SGP indoctrinatie inderdaad een stuk eenvoudiger.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:55 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Heel verstandig van die ouders/hemzelf.
Ja.quote:
Ja, voor de rest prima jongen hoor. Geen nerd of wereldvreemde idioot ofzoquote:
Klopt, ik verbied mij kinderen later ook om naar de vara te kijken.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:55 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Heel verstandig van die ouders/hemzelf.
Niet zo minachtend over die partij doen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het maakt de SGP indoctrinatie inderdaad een stuk eenvoudiger.
Heb je al schaamhaar dan ?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt, ik verbied mij kinderen later ook om naar de vara te kijken.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niet zo minachtend over die partij doen.
een partij die in een archeologisch rapport opgenomen wil hebben dat het ook goed kan dat de aarde minder dan 10.000 jaar oud is minacht ik.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niet zo minachtend over die partij doen.
Als je me msn wil dan kun je dat ook gewoon normaal vragen.quote:
Je woont er zelf naast.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
een partij die in een archeologisch rapport opgenomen wil hebben dat het ook goed kan dat de aarde minder dan 10.000 jaar oud is minacht ik.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als je me msn wil dan kun je dat ook gewoon normaal vragen.
Dat is geen respect Du-ke.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
een partij die in een archeologisch rapport opgenomen wil hebben dat het ook goed kan dat de aarde minder dan 10.000 jaar oud is minacht ik.
Grappige is dat Duke zoiets niet over de Islam zou zeggen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:11 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat is geen respect Du-ke.![]()
Mensen mogen toch gebruik maken van het recht op vrij meningsuiting?
Bij wetenschappelijk onderzoek lijkt de ruimte daarvoor mij beperkt.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:11 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat is geen respect Du-ke.![]()
In een wetenschappelijk rapport ?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:11 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Die minacht ik net als ander geloven. Daarom zie ik het liefst alle voordelen voor alle geloven opgeheven. Echter dat alleen voor de Islam willen doen is gewoon volslagen achterlijk.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Grappige is dat Duke zoiets niet over de Islam zou zeggen.
Welk topic ook alweer, ik post in zoveel topics en heb zoveel foto's voorbij zien komen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:11 schreef phpmystyle het volgende:
Oh JoaC, kijk eens in mijn fobo, jij betichte mij ervan dat mensen niet genoeg inkijk hadden.
Staat los waarom je een partij dan zou moeten minachten?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Bij wetenschappelijk onderzoek lijkt de ruimte daarvoor mij beperkt.
Erg hypocriet, ja.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Second that.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die minacht ik net als ander geloven. Daarom zie ik het liefst alle voordelen voor alle geloven opgeheven. Echter dat alleen voor de Islam willen doen is gewoon volslagen achterlijk.
MIJN FOBO. Jij zei tegen mij dat ik A anoniem ben en B voor privacy beperking pleit.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:13 schreef JoaC het volgende:
[..]
Welk topic ook alweer, ik post in zoveel topics en heb zoveel foto's voorbij zien komen.
Papiervernipperaar-foto/drugstopic?
Mijn post over de Islam en andere geloven ook gelezen?quote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:14 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nee, maar als jonge intellectueel vind ik dat.
Yup, terwijl ik de SGP minder gevaarlijk acht dan pak hem beet een partij in Iran.quote:
Heb jij ooit een wetenschappelijk rapport van een moslim gelezen waarin iets anders wordt geclaimed dan?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
In Duitsland vind een heel debat plaats of je 'Scientology' wel moet beschouwen als religie......quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die minacht ik net als ander geloven. Daarom zie ik het liefst alle voordelen voor alle geloven opgeheven. Echter dat alleen voor de Islam willen doen is gewoon volslagen achterlijk.
Oja, in SC je eigen woorden tegen je gebruiken.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
MIJN FOBO. Jij zei tegen mij dat ik A anoniem ben en B voor privacy beperking pleit.
Je bent over de islam doorgaans meer gematigdquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:14 schreef du_ke het volgende:
[..]
Mijn post over de Islam en andere geloven ook gelezen?
Zeker. SGP is helemaal niet gevaarlijk.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Yup, terwijl ik de SGP minder gevaarlijk acht dan pak hem beet een partij in Iran.
Net zoals die organisaties eigenlijk ook ons milieu niet zouden mogen vervuilen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Second that.
Een religie zou niet moeten verschillen van een organisatie, kan geen minarettengejank of kerkklokkengeluid opleggen aan ongelovige omstanders en dienen hun persoonlijke overtuiging niet op te leggen aan heidenen of andersdenkenden. Daarmee schaden confessionelen mijn persoonlijke vrijheid.
Toon aan. Hoeveel aanslagen heeft de SGP op z'n naam?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:18 schreef Mutant01 het volgende:
De SGP is een stuk gevaarlijker (inhoudelijk) dan de meest Islamistische partij van Marokko.
Dat zegt wel wat!
Mijn bericht net wel gelezen? Dat is de basis waarop ik over zulke dingen oordeel.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:17 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je bent over de islam doorgaans meer gematigd
Ik gruwel bij de gedachte dat die partij een meerderheid zou krijgen. En 13 jarige zwangere meisjes denken heel anders over jouw uitspraak...quote:[..]
Zeker. SGP is helemaal niet gevaarlijk.
Tja wat mij part noemen ze het vereren van dat spaghettimonster een religie.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:16 schreef Morendo het volgende:
[..]
In Duitsland vind een heel debat plaats of je 'Scientology' wel moet beschouwen als religie......
Als de geschiedenis ons iets heeft geleerd dan is dat iedere vorm van overheidsterreur begint met kleine verboden en pesterijtjes. Maar het eindigt soms met:quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:42 schreef Reya het volgende:
[..]
Die woorden lijken me zeker in proportie tot genoemd evenement.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vond ik inderdaad wel een passend onderschrift dus.Die Lebenslust bringt dich um.
Hoeveel aanslagen heeft de PJD op z'n naam?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:19 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Toon aan. Hoeveel aanslagen heeft de SGP op z'n naam?
Moeilijker.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
Net zoals die organisaties eigenlijk ook ons milieu niet zouden mogen vervuilen.
Ja, maar enig opportunisme is u niet helemaal vreemdquote:
Hetzelfde ik met GL of een ander liberale partijquote:[..]
Ik gruwel bij de gedachte dat die partij een meerderheid zou krijgen.
Zou kunnen. Een SGP opvoeding kan zwanger worden best voorkomen. Niks mis met die partij.quote:En 13 jarige zwangere meisjes denken heel anders over jouw uitspraak...
Wat sterk, een vraag met een vraag beantwoorden. .quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoeveel aanslagen heeft de PJD op z'n naam?
Nee hoor, ik verander van inzicht, zoals het niet-mogen-roken-van-wiet restrictie. Dat hoeft de overheid niet te bepalen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:16 schreef JoaC het volgende:
[..]
Oja, in SC je eigen woorden tegen je gebruiken.
Sindsdien ben je genuanceerder, nu sarcasme en cynisme nog leren herkennen
Kun je dat onderbouwen of is dat ongeveer net zo gefundeerd als de soeras in de Koran?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:18 schreef Mutant01 het volgende:
De SGP is een stuk gevaarlijker (inhoudelijk) dan de meest Islamistische partij van Marokko.
Dat zegt wel wat!
De Islam ansich bedoel je?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoeveel aanslagen heeft de PJD op z'n naam?
Religies hebben grondwettelijke bescherming. Je kunt als samenleving toch niet elk obscuur clubje dat zich beroept op de godsdienstvrijheid, dat beroep ook honoreren. Dan begin ik ook maar eens een religie met mijzelf als top dog. Alleen nog aanhangers vinden.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:19 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja wat mij part noemen ze het vereren van dat spaghettimonster een religie.
Hij roept maar wat. Maar onderbouwen, ho maar.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kun je dat onderbouwen of is dat ongeveer net zo gefundeerd als de soeras in de Koran?
Niets mis met rechts liberalisme.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:22 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, maar enig opportunisme is u niet helemaal vreemd
[..]
Hetzelfde ik met GL of een ander liberale partijAl voel ik mij deels ook conservatief.
[..]
Zou kunnen. Een SGP opvoeding kan zwanger worden best voorkomen. Niks mis met die partij.
En wat heeft INHOUDELIJK gevaarlijk met je vraag te maken? Jij komt ineens vanuit het niets met aanslagen, waarmee jij kennelijk wil suggereren dat de SGP minder gevaarlijk is dan de PJD. Ik beantwoordde je vraag met een wedervraag omdat de PJD nooit aanslagen heeft gepleegd en die vraag dus compleet nergens op slaat. Ik zei dan ook dat de SGP inhoudelijk gevaarlijker is (qua radicale standpunten, over bijv. de staatsinrichting - en de daarmee samenhangende rechten voor bijv. andersgelovigen extremer is dan de meest Islamistische partij - de PJD.)quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:24 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Wat sterk, een vraag met een vraag beantwoorden. .
Ik herinner je graag aan je suggestie dat de SGP inhoudelijk gevaarlijk is. ik vraag je gewoon wat te onderbouwen. Dus waar en wanneer is de SGP gevaarlijk geweest?
Ik wacht nog wel even.
Het noemt gewoon een partquote:
Met de VVD vind ik veel mis. Teveel markt, en je ziet het resultaat. Met NS, TNT, gezondheidzorg.. Gaat helemaal mis.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niets mis met rechts liberalisme.
Sinds wanneer kan de Islam aanslagen plegen? De PJD is een politieke partij. Kolere, zelden zo'n onwetendheid gezien.quote:
Oh, zolang jij mij maar genoeg bevoegdheden geef wil ik me best als Morendoist laten registreren. De grondwettelijke bescherming kan best prettig zijn en onderlinge communicatie is niet af te luisteren aangezien dat onder het biechtgeheim valt.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:27 schreef Morendo het volgende:
[..]
Religies hebben grondwettelijke bescherming. Je kunt als samenleving toch niet elk obscuur clubje dat zich beroept op de godsdienstvrijheid, dat beroep ook honoreren. Dan begin ik ook maar eens een religie met mijzelf als top dog. Alleen nog aanhangers vinden.
Wat zegt dat dan? En is emigratie voor jou een optie wanneer de SGP, met gods zegen, doorgroeit?quote:
Emigratie is voor mij altijd een optie. Wel of geen SGP.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:29 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wat zegt dat dan? En is emigratie voor jou een optie wanneer de SGP, met gods zegen, doorgroeit?
Ik ken die hele PJD niet, maar als ik naga wat de SGP in haar verkiezingsprogramma heeft staan en wat er vandaag te dag nog gebeurd in Marokko dan is de PJD een gematigde NSDAP, de SGP wil homo's niet dood hebben, de SGP wil vrouwen niet stenigen of een hoofddoek om doen. De SGP is een bakermat van liberalisme vergeleken met Marokko. En de tragiek is is dat daar niet veel voor nodig is.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En wat heeft INHOUDELIJK gevaarlijk met je vraag te maken? Jij komt ineens vanuit het niets met aanslagen, waarmee jij kennelijk wil suggereren dat de SGP minder gevaarlijk is dan de PJD. Ik beantwoordde je vraag met een wedervraag omdat de PJD nooit aanslagen heeft gepleegd en die vraag dus compleet nergens op slaat. Ik zei dan ook dat de SGP inhoudelijk gevaarlijker is (qua radicale standpunten, over bijv. de staatsinrichting - en de daarmee samenhangende rechten voor bijv. andersgelovigen extremer is dan de meest Islamistische partij - de PJD.)
O . MY . GOD.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:30 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ken die hele PJD niet, maar als ik naga wat de SGP in haar verkiezingsprogramma heeft staan en wat er vandaag te dag nog gebeurd in Marokko dan is de PJD een gematigde NSDAP, de SGP wil homo's niet dood hebben, de SGP wil vrouwen niet stenigen of een hoofddoek om doen. De SGP is een bakermat van liberalisme vergeleken met Marokko. En de tragiek is is dat daar niet veel voor nodig is.
Volgens mij ben ik hierin vrij consequent. Dat ik niet volgens de laatste mode constant loop te schelden op de Islam of andere geloven doet daar volgens mij weinig aan af.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:22 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, maar enig opportunisme is u niet helemaal vreemd
Die zie ik niet zo snel uitlopen op een volksgericht http://geschiedenis.vpro.(...)6394/items/16067803/quote:[..]
Hetzelfde ik met GL of een ander liberale partij
En dat blijkt in de praktijk flink tegen te vallen...quote:Zou kunnen. Een SGP opvoeding kan zwanger worden best voorkomen. Niks mis met die partij.
Marokko heeft nog een machtige koning, die de partijen tegenhoudt. Jouw verweer slaat nergens opquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ken die hele PJD niet, maar als ik naga wat de SGP in haar verkiezingsprogramma heeft staan en wat er vandaag te dag nog gebeurd in Marokko dan is de PJD een gematigde NSDAP, de SGP wil homo's niet dood hebben, de SGP wil vrouwen niet stenigen of een hoofddoek om doen. De SGP is een bakermat van liberalisme vergeleken met Marokko. En de tragiek is is dat daar niet veel voor nodig is.
NS is niet geprivatiseerd, TNT heeft gewoon te weinig werk, ik heb van horen zeggen en schrijven dat hun omzet jaarlijks met 8 procent daalt. Dan zijn ontslagen gewoon onvermijdelijk. Maar kijk bijvoorbeeld naar de telecom sector, gaat prima toch?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:29 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het noemt gewoon een part
[..]
Met de VVD vind ik veel mis. Teveel markt, en je ziet het resultaat. Met NS, TNT, gezondheidzorg.. Gaat helemaal mis.
Ik weet niet als jij het nieuws volgt maar vervolgingen tegen minderheden zijn daar heel normaal.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:32 schreef JoaC het volgende:
[..]
Marokko heeft nog een machtige koning, die de partijen tegenhoudt. Jouw verweer slaat nergens op
QFTquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
NS is niet geprivatiseerd, TNT heeft gewoon te weinig werk, ik heb van horen zeggen en schrijven dat hun omzet jaarlijks met 8 procent daalt. Dan zijn ontslagen gewoon onvermijdelijk. Maar kijk bijvoorbeeld naar de telecom sector, gaat prima toch?
Praise the Lord. Mijn eerste aanhanger heb ik gevonden. Je kunt je hart alvast luchten via PM. En dan zullen we later overleggen hoe we dat grachtenpand in Amsterdam, als gebedshuis, willen financieren.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oh, zolang jij mij maar genoeg bevoegdheden geef wil ik me best als Morendoist laten registreren. De grondwettelijke bescherming kan best prettig zijn en onderlinge communicatie is niet af te luisteren aangezien dat onder het biechtgeheim valt.
Als je niks inhoudelijk te melden hebt kun je dat ook gewoon zeggen hoor.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
O . MY . GOD.
Ben je gewoon echt zo wereldvreemd, of lijkt het maar zo?
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En wat heeft INHOUDELIJK gevaarlijk met je vraag te maken? Jij komt ineens vanuit het niets met aanslagen, waarmee jij kennelijk wil suggereren dat de SGP minder gevaarlijk is dan de PJD. Ik beantwoordde je vraag met een wedervraag omdat de PJD nooit aanslagen heeft gepleegd en die vraag dus compleet nergens op slaat. Ik zei dan ook dat de SGP inhoudelijk gevaarlijker is (qua radicale standpunten, over bijv. de staatsinrichting - en de daarmee samenhangende rechten voor bijv. andersgelovigen extremer is dan de meest Islamistische partij - de PJD.)
Je zegt het zelf.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:18 schreef Mutant01 het volgende:
Dat zegt wel wat!
Ik weet niet of jij het nieuws volgt, maar er is een scheel knaagdier in Duitslandquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik weet niet als jij het nieuws volgt maar vervolgingen tegen minderheden zijn daar heel normaal.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Er valt niets te melden als je fabeltjes aan het vertellen bent.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als je niks inhoudelijk te melden hebt kun je dat ook gewoon zeggen hoor.
Ok, er zijn geen mensenrechtenschendingen? Prima, maar toon dat even aan dan, of is dat ook teveel gevraagd?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Er valt niets te melden als je fabeltjes aan het vertellen bent.
Beetje kromme zin ja. Kan gebeuren.quote:
We doen eeuwenlang al niets anders door iedere protestantse afscheiding snel te erkennen. In hoeverre zijn Hersteld, Vrijgemaakte, Nederlands Gereformeerde Protestanten wezenlijk anders dan mensen die in een spaghettimonster geloven?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:27 schreef Morendo het volgende:
[..]
Religies hebben grondwettelijke bescherming. Je kunt als samenleving toch niet elk obscuur clubje dat zich beroept op de godsdienstvrijheid, dat beroep ook honoreren.
Vooral doenquote:Dan begin ik ook maar eens een religie met mijzelf als top dog. Alleen nog aanhangers vinden.
Ach die hinder is niet veel lastiger te verdisconteren tot een prijsje dan het gejengel van een minaret of klokgelui.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Moeilijker.
Wat is vervuiling, wat is hinder, wat is het milieu van de organisatie en wat is het milieu van jou of mij?
Ik zeg het zelf inderdaad: IN-HOU-DE-LIJK. En dan begin jij over aanslagen, wat de neuk is daar inhoudelijk aan. Geef nou maar gewoon toe dat je weer eens even probeerde te sneren, maar je uiteindelijk faalde omdat je gewoon niet goed leest.quote:
Wat heeft mijn stelling te maken met "andere islamitische stromingen". Jij wilt het toch over mijn stelling hebben? En als ik alle partijen van Marokko erbij haal ben ik wel even bezig:quote:Ik suggereerde helemaal niks over de PJD, want ik ken die niets eens. Jij komt ermee. Ik vraag je gewoon te onderbouwen, waarom de SGP gevaarlijk is. En dan kan je wel alle partijen van Marokko erbij halen, ik kan ook wel even islamitsche stromingen erbij zoeken die wat aan noten op hun zang hebben op gebied van geweld. Dat doen ik niet, want dat is niet relevant voor de vraag die ik je stelde.
Inhoudelijk gevaarlijkER dan de PJD. Lezen is wel een kunst he! De partij ondermijnt bijv. de rechten van vrouwen aan het politieke discours deel te nemen (als ze het voor het zeggen hebben).quote:Waaruit blijkt dat de SGP gevaarlijk is? Kom dan met standpunten. Onderbouw eens wat ipv te roepen?
Hé, het zijn wel onze moderatoren.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:38 schreef EchtGaaf het volgende:
Gaat wel hard hier. Maar dat lukt prima met bakken aan onzin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |