Om met je volgende kloon te komen. Boring.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:07 schreef mlg het volgende:
[..]
Ja, daar durf ik wel een deal over te maken. Ik ben een man van het woord.
Oh, Remlof heeft wel zo'n scansysteempje.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:08 schreef gelly het volgende:
[..]
Om met je volgende kloon te komen. Boring.
Moet daar wel een goede tegenprestatie tegenover staan.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:08 schreef mlg het volgende:
[..]
Oh, Remlof heeft wel zo'n scansysteempje.
De huidige coalitiepartners zijn geweldig natuurlijkquote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:11 schreef JoaC het volgende:
[..]
De huidige coalitiepartners zijn geweldig natuurlijk
quote:
Die woorden lijken me zeker in proportie tot genoemd evenement.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:25 schreef Morendo het volgende:
[..]
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht.
Nee. Aangezien er niks beters is in de Nederlandse politiek.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:05 schreef mlg het volgende:
Wat als ik gelijk heb? Gaan alle GL'ers dan stoppen met GL stemmen?
Vertel jij mij even wat je met sigme heeft gedaan?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:42 schreef Reya het volgende:
[..]
Die woorden lijken me zeker in proportie tot genoemd evenement.
Uw woorden laten mij in raadselen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:47 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Vertel jij mij even wat je met sigme heeft gedaan?
Stemmen ze toevallig SGP?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:53 schreef phpmystyle het volgende:
Serieus, wij hebben een jongen in de klas die thuis geen tv heeft.
Wel internetz?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:53 schreef phpmystyle het volgende:
Afgezien van de keren dat we op elkaar stuiten middels dit forum, heb ik haar in geen jaren meer gesproken. Zover ik weet is ze nog steeds bezig met het opzetten van haar quasi-zelfvoorzienende keuterboerderij.quote:
Tja. En nu?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:53 schreef phpmystyle het volgende:
Heel verstandig van die ouders/hemzelf.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:53 schreef phpmystyle het volgende:
OK.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:55 schreef Reya het volgende:
[..]
Afgezien van de keren dat we op elkaar stuiten middels dit forum, heb ik haar in geen jaren meer gesproken. Zover ik weet is ze nog steeds bezig met het opzetten van haar quasi-zelfvoorzienende keuterboerderij.
Ach met al die overdosis aan talentenshow's mis je toch niet bar veel. Hooguit de VPRO.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:55 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Heel verstandig van die ouders/hemzelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |