Consistent is het niet nee, maar van de andere kant snap ik het wel, ze verliezen zo teveel kiezers.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:52 schreef mlg het volgende:
Waarom zette GL vorig jaar op hun website, dat ze wel voor de politiemissie zijn?
[..]
http://europa.groenlinks.nl/taxonomy/term/1105
Ik vermoed dat die missie door GL toch wel doorgaat, tegen andere eisen, omdat ze donders goed weten dat hun achterban tegen de missie is, terwijl ze zelf voor zijn.
He, mede-full abbo..quote:
Omdat dit een ander soort missie lijkt te gaan worden.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:52 schreef mlg het volgende:
Waarom zette GL vorig jaar op hun website, dat ze wel voor de politiemissie zijn?
[..]
http://europa.groenlinks.nl/taxonomy/term/1105
Ik vermoed dat die missie door GL toch wel doorgaat, tegen andere eisen, omdat ze donders goed weten dat hun achterban tegen de missie is, terwijl ze zelf voor zijn.
Let maar op. Ze stemmen toch wel in met de missie, maar tegen andere afspraken, zoals een paar minder agenten, en dat soort onzinnige eisen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Consistent is het niet nee, maar van de andere kant snap ik het wel, ze verliezen zo teveel kiezers.
Dat denk ik niet, en bovendien zal GL daar ook niks om geven. Ze zijn bezig om hun kiezers binnenboord te houden.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:54 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Omdat dit een ander soort missie lijkt te gaan worden.
Het ligt iets ingewikkelderquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Consistent is het niet nee, maar van de andere kant snap ik het wel, ze verliezen zo teveel kiezers.
eupol/navoquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:55 schreef mlg het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, en bovendien zal GL daar ook niks om geven. Ze zijn bezig om hun kiezers binnenboord te houden.
Ze stemmen toch wel met de NAVO missie in. Ik help jullie wel herinneren als jullie een oor aangenaaid wordt.quote:
Nee, want geen EUPOL-strategiequote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:57 schreef mlg het volgende:
[..]
Ze stemmen toch wel met de NAVO missie in.
Ik help jullie wel herinneren.quote:
Goede zaak. Het ging om terroristische trainingskampen geloof ik, waar alle daders, uit Saudi-Arabie, getrained hadden. Die zijn nu wel weg na jaren oorlog voeren mag ik hopen. Kan de Taliban, net als voor 9/11 met steun van de VS, gewoon z'n ding gaan doen. Is Osama al uit z'n grot gerookt eigenlijk ?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:53 schreef Holograph het volgende:
[..]
Voor dat domino-effect waren de Amerikanen ook al bang. Als Duitsland weggaat is het een kwestie van tijd voor heel Europa daar weg is.
Quote deze post dan even:quote:
Ik heb het een maand geleden al omschreven als een 'blessing in disguise'.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:59 schreef ethiraseth het volgende:
Ik denk eigenlijk dat zelfs Rutte er niet heel rouwig om zal zijn als het niet doorgaat. Gaat toch een hoop geld schelen.
GL gaat haar stemmers strategisch belazeren. Dat is wat ik quote.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:00 schreef JoaC het volgende:
[..]
Quote deze post dan even:
Het zou slecht van D66/GL zijn met de missie in te stemmen op basis van de info die tijdens de hoorzittingen naar voren is gekomen.
quote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:01 schreef mlg het volgende:
[..]
GL gaat haar stemmers strategisch belazeren. Dat is wat ik quote.
Maak je maar geen zorgen, ik heb altijd gelijk en ik heb deze pagina ook opgeslagen.
Toch nog realismequote:
Wat ga jij doen als je ongelijk hebt, opbokken ?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:05 schreef mlg het volgende:
Wat als ik gelijk heb? Gaan alle GL'ers dan stoppen met GL stemmen?
Geen idee, ik blijf D66 stemmenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:05 schreef mlg het volgende:
Wat als ik gelijk heb? Gaan alle GL'ers dan stoppen met GL stemmen?
Ja, daar durf ik wel een deal over te maken. Ik ben een man van het woord.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:06 schreef gelly het volgende:
[..]
Wat ga jij doen als je ongelijk hebt, opbokken ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |