Hij is niet de ster van de showquote:
Nee, dat is uber-kapitalist Mr Krabs (wat mij betreft althans)quote:
Hij is geen sterquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, dat is uber-kapitalist Mr Krabs (wat mij betreft althans)
quote:
quote:
Jep, hij stemt in dezelfde kamer als Bosmaquote:
Het afsteken van vuurwerk verdrijft boze geesten.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:50 schreef KoosVogels het volgende:
Ik heb echt de schurft aan vuurwerk. Een verbod gaat mij een tikkeltje te ver, maar als iedereen volgend jaar plots besluit om maar geen vuurwerk af te steken, dan lig ik daar niet wakker van.
Heiden!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:51 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het afsteken van vuurwerk verdrijft boze geesten.
Dan moeten we ook het offeren van mensen weer instellen, om de hergeboorte van de god(in) van de vruchtbaarheid te garanderen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:51 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het afsteken van vuurwerk verdrijft boze geesten.
Laten we beginnen met Maxime Verhagen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:00 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Dan moeten we ook het offeren van mensen weer instellen, om de hergeboorte van de god(in) van de vruchtbaarheid te garanderen.
Mag ik? Mag ik?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Laten we beginnen met Maxime Verhagen.
Word jij de volgende volkert?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Laten we beginnen met Maxime Verhagen.
Er gaat een wereld voor je openquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:08 schreef Morendo het volgende:
Ik ga denk ik binnenkort een afspraak maken bij de opticien. Heb tegenwoordig steeds meer moeite met lezen van een afstand.
Ja.quote:
Oog je gelijk een stuk intelligenter.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:11 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik neem dan wel een bril, lenzen lijken mij zo vervelend.
Die is toch ook actief binnen de Friese afscheidingsbeweging?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:12 schreef Berlitz het volgende:
[..]
pssssst... linkseboomknuffelaar heeft contacten om aan wapens te komen.
As it is word ik al vaak aangesproken met 'meneer de professor'.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oog je gelijk een stuk intelligenter.
Lenzen zijn hartstikke handig.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:11 schreef Morendo het volgende:
[..]
vast omdat je zo oubollig, saai en stijf bent.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:14 schreef Morendo het volgende:
[..]
As it is word ik al vaak aangesproken met 'meneer de professor'.
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:15 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
vast omdat je zo oubollig, saai en stijf bent.
Waarom denk je dat ik wapens nodig heb?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:12 schreef Berlitz het volgende:
[..]
pssssst... linkseboomknuffelaar heeft contacten om aan wapens te komen.
Mij noemen ze altijd wijsneus als ik professor-achtig overkomquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:14 schreef Morendo het volgende:
[..]
As it is word ik al vaak aangesproken met 'meneer de professor'.
Hoe wil je anders maxime vermoorden?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik wapens nodig heb?
Aanmelden bij KPD dus.quote:
Met een brandstapel. Volgens mij was ik daar heel duidelijk in op de vorige pagina.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:19 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Hoe wil je anders maxime vermoorden?
Een bril is wel handig maar heel vaak vergeet ik hem.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:11 schreef Morendo het volgende:
[..]
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht.quote:GroenLinks wil einde Tractor Pulling
GroenLinks Zwolle wil dat het evenement Tractor Pulling in de IJsselhallen in Zwolle wordt geschrapt.
De partij vindt het onbegrijpelijk dat de gemeente zo'n evenement toestaat. De wedstrijden tussen omgebouwde tractoren beschouwt GroenLinks als een verspilling van grondstoffen en schadelijk voor het milieu. De partij stelde in 2000 ook al vragen over Tractor Pulling. GroenLinks wil dat de gemeente in overleg gaat met de IJsselhallen om alleen activiteiten met een duurzaam karakter te programmeren.
Groenlinkers verspillen ruimte in nederland.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:25 schreef Morendo het volgende:
[..]
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht.
Terechte klacht van GL. Fuck die proletenzooi.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:25 schreef Morendo het volgende:
[..]
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht.
Mogen de tractorpullers dat zelf bepalen? GL is echt 100 keer enger dan de PVV.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Terechte klacht van GL. Fuck die proletenzooi.
Jij verspilt capaciteit van de Fok!servers. Jou bannen dus.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:26 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Groenlinkers verspillen ruimte in nederland.
Groenlinks verbieden dus.
Zie hier de moraal van de rechtsmens: tractors zijn belangrijker dan moslims.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:35 schreef Morendo het volgende:
[..]
Mogen de tractorpullers dat zelf bepalen? GL is echt 100 keer enger dan de PVV.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:36 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Zie hier de moraal van de rechtsmens: tractors zijn belangrijker dan moslims.
Jij bent eng. Mogen moslims in jouw optiek ook zelf bepalen of ze een burqa of een hoofddoek dragen?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:35 schreef Morendo het volgende:
[..]
Tsja, hobby's aan willen pakken is natuurlijk enger dan dit met leefwijzen te doenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:35 schreef Morendo het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |