SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:33 schreef wieksel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:39 schreef Ooi86 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Annemarie? Neem aan dat je Annemieke bedoeldquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:11 schreef Terreros85 het volgende:
Als hij nou hoteldebotel van Annemarie is, oké. Maar van Heidy
dan gok ik op Harriequote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:51 schreef megamandy het volgende:
Een van de mannen van Annemarie zou ook een kind hebben?
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:07 schreef Silenus het volgende:
Harrie is überhaupt de enige die seks heeft gehad van die vier, denk ik.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:07 schreef Silenus het volgende:
Harrie is überhaupt de enige die seks heeft gehad van die vier, denk ik.
het was laat.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:37 schreef kvd het volgende:
[..]
Annemarie? Neem aan dat je Annemieke bedoeld
Nee hij zeker niet. Ok, ik denk dat Johannes wel ooit geneukt heeft. Ik hoop het ook, want ik vind hem een sympathieke baas.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:34 schreef Beach het volgende:
Adriaan heeft nog nooit geneukt omdat dat pas mag na het trouwen.
En dan bekken met Harrie. En de volgende dag wist ze niets meer. En Harrie bleef achter met een gebroken hartquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:43 schreef Jojoke het volgende:
We hebben alleen de ochtend van dag 1 gezien, wie weet wat er later op de dag is gebeurd![]()
Kan me overigens niet voorstellen dat er nooit wat op die tig schuurfeesten is gebeurd, als Annemarie volgegoten is met drank.
Daar zit Annemarie ook helemaal niet op te wachten.......quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:54 schreef Silenus het volgende:
Harrie lacht al z'n problemen weg. Lijkt me moeilijk om daar een serieus gesprek mee te voeren.
Zou Annemarie van lekker eten houden?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:59 schreef Silenus het volgende:
Precies, en daarom passen ze prima bij elkaar.
Die gaan hun hele leven op de bank 'Gezellig!' tegen elkaar zeggen. En tijdens het avondeten natuurlijk "Hoe smaakt het?" en "Het smaakt goed hoor!"
Leuk!
Haha, klopt. Natuurlijk is het prima, als Annemarie straks gelukkig wordt (en Harrie ook) is het programma geslaagd. Dat ik (en met mij waarschijnlijk vele anderen) compleet suïcidaal word bij zo'n manier van met elkaar omgaan doet eigenlijk niet ter zake. Het zijn onze zaken niet.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:01 schreef Petit het volgende:
Mja kan me voorstellen dat die mensen er zijn, als ze er zelf gelukkig mee zijn prima dan toch.. maar voor ons niet zo spannend
En daarom probeer hij het nu via deze manierquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:49 schreef Terreros85 het volgende:
En dan bekken met Harrie. En de volgende dag wist ze niets meer. En Harrie bleef achter met een gebroken hart
Ik ben benieuwd of ze de komende uitzending over de 5 miljoen gaan.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:03 schreef Terreros85 het volgende:
Finale van TVOH haalt 3,7 miljoen kijkers. BZV 4,9 bij de laatste aflevering. Niet eens de finale
Misschien wel van exotische gerechten als spaghettiquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:00 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Zou Annemarie van lekker eten houden?
Ik weet niet, er stond iets over op het officiële forum. Mijn mam las het en vond het maar spannend, ik net opzoeken via google, maar de link werkt niet meer. Worden we gesaboteerd door de kro?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:28 schreef Teslynd het volgende:
Volgens de achterklap heeft Johannes een ex=vriendin die zwanger van hem is. Waarschijnlijk wordt daar aan gerefereerd.
Annemarie zou haar schildklier na moeten laten kijken. Ze is niet alleen energiek & snel, maar ook gejaagd. Dat zou op hyperthyroïdie kunnen slaan. Haar lichaamsbouw past daar wel bij. Het maakt het haar natuurlijk wel mogelijk om dat bedrijf zo te voeren met een zeer strikt schema. Maar er is geen ruimte & rust voor een man of een gezin.
oei....dat zou wel heel interessant zijn. Even speculeren...als zij zwanger is, dan is het waarschijnlijk vlak voor bzv uitgegaan...zal Johannes dan voor z'n ex gaan of voor Annemarie....tjshaaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:28 schreef Teslynd het volgende:
Volgens de achterklap heeft Johannes een ex=vriendin die zwanger van hem is. Waarschijnlijk wordt daar aan gerefereerd.
Annemarie zou haar schildklier na moeten laten kijken. Ze is niet alleen energiek & snel, maar ook gejaagd. Dat zou op hyperthyroïdie kunnen slaan. Haar lichaamsbouw past daar wel bij. Het maakt het haar natuurlijk wel mogelijk om dat bedrijf zo te voeren met een zeer strikt schema. Maar er is geen ruimte & rust voor een man of een gezin.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:38 schreef kvd het volgende:
[..]
oei....dat zou wel heel interessant zijn. Even speculeren...als zij zwanger is, dan is het waarschijnlijk vlak voor bzv uitgegaan...zal Johannes dan voor z'n ex gaan of voor Annemarie....tjshaahjaa
30.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:32 schreef zeebeschuit het volgende:
Hoe oud was die Sonja eigenlijk..
quote:Sonja niet meer verliefd op boer Marcel
van onze redactie
AMSTERDAM - Sonja, die afgelopen zondag het programma Boer Zoekt Vrouw moest verlaten, is niet meer verliefd op boer Marcel.
"Het duurde een paar dagen voordat ik me realiseerde dat het niet zo was, dat het Marcel niet zou worden", vertelt Sonja. "Na een paar dagen lukte het om de knop om te zetten. Het is 'm gewoon niet. Dat besef je dan. De verliefde gevoelens duurden wel wat langer, maar die zijn nu gewoon weg."
Sonja heeft Marcel nog een keer aan de telefoon gehad en dat heeft haar veel goed gedaan. "Het is me wel duidelijker geworden waarom hij niet voor mij koos. Het heeft een plekje, en ik ga gewoon verder met mijn leven."
De brunette heeft absoluut geen spijt van haar deelname aan Boer Zoekt Vrouw. "Je komt dichterbij jezelf. Dat het gelukt is om mezelf te zijn, dat ik een eerlijk persoon ben, sterkt wel. Dat geeft mij een goed gevoel over mezelf."
Zij geeft me wel een heel andere kijk op het woord brunette.quote:
Verliefd op het leventje wat hij had ja. Ze kreeg hem erbij.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:22 schreef saskiia het volgende:
ik geloof er niets van dat ze echt verliefd op hem was, het kwam zo ongeloofwaardig over!!
Ze was verliefd op het luie leventje die ze zou leiden bij Marcel. Dacht ze nou echt dat Marcel zo wanhopig was. 95% zou voor die Ksenia gaan!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:49 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Verliefd op het leventje wat hij had ja. Ze kreeg hem erbij.
Yvonne zegt ook al ergens in een filmpje dat er dit seizoen een moment komt dat zij het meest verbaasd was (van alle afleveringen). Dat is misschien dat wel?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:32 schreef Terreros85 het volgende:
Ik gooi nog maar eens wat olie op het vuur voor morgen. Ik heb viavia gehoord dat er morgen dingen gebeuren in de uitzending die nog nooit vertoond zijn in Boer Zoekt Vrouw. Persoon zit dichtbij het vuur van het programma dus best betrouwbaar.
Dat worden dus >5 miljoen kijkersquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:32 schreef Terreros85 het volgende:
Ik gooi nog maar eens wat olie op het vuur voor morgen. Ik heb viavia gehoord dat er morgen dingen gebeuren in de uitzending die nog nooit vertoond zijn in Boer Zoekt Vrouw. Persoon zit dichtbij het vuur van het programma dus best betrouwbaar.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:44 schreef FoXje het volgende:
Boer Gijsbert heeft boer Frank oraal bevredigd in het bijzijn van Yvon Jaspers. En Annemarie maakte er smegmakaasranden van. Heb ik uit een bron ZEER dichtbij de bron.
hjaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:44 schreef FoXje het volgende:
Boer Gijsbert heeft boer Frank oraal bevredigd in het bijzijn van Yvon Jaspers. En Annemarie maakte er smegmakaasranden van. Heb ik uit een bron ZEER dichtbij de bron.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:52 schreef Applebaum het volgende:
Ik heb via via van iemand die bij de productie werkt gehoord datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar serieus. Ik denk dat Richard in bed ligt met één van de dames.De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:13 schreef Terreros85 het volgende:
[..]maar niet in zijn eigen bed, zijn slaapkamer was toch verboden terrein?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar serieus. Ik denk dat Richard in bed ligt met één van de dames.
Hjjaaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:41 schreef kvd het volgende:
[..]
maar niet in zijn eigen bed, zijn slaapkamer was toch verboden terrein?
Yvonne?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:47 schreef wieksel het volgende:
ik denk dat Richard misschien sjans heeft met een andere vrouw? anders zou annemieke niet zeggen dat ze alle 3 wegmoeten....
of Richard spreekt zijn liefde uit voor Heidy, wil zowel Annemieke als Susen naar huis sturen. Maar Heidy ziet hem niet zitten, wil hem gaan verlaten. Heidy verteld dat aan Annemieke, die 2 zijn nogal close. Annemieke wil geen 2de of 3de keus zijn, dus wil ook weg. En Susan weet er ook vanaf, dus zij zegt ook bye byequote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:47 schreef wieksel het volgende:
ik denk dat Richard misschien sjans heeft met een andere vrouw? anders zou annemieke niet zeggen dat ze alle 3 wegmoeten....
Sonja zit bij Gijsbert, bedoel je hem?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:01 schreef marcodej het volgende:
Ik denk dat Richard voor Sonja kiest.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:10 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Sonja zit bij Gijsbert, bedoel je hem?
Dat klinkt plausibel.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:51 schreef kvd het volgende:
[..]
of Richard spreekt zijn liefde uit voor Heidy, wil zowel Annemieke als Susen naar huis sturen. Maar Heidy ziet hem niet zitten, wil hem gaan verlaten. Heidy verteld dat aan Annemieke, die 2 zijn nogal close. Annemieke wil geen 2de of 3de keus zijn, dus wil ook weg. En Susan weet er ook vanaf, dus zij zegt ook bye bye
Waarom vond je het ongeloofwaardig? Moet je bepaalde woorden uitspreken t.b.v. de geloofwaardigheid of in een bepaalde houding gaan zitten? Of???quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:22 schreef saskiia het volgende:ik geloof er niets van dat ze echt verliefd op hem was, het kwam zo ongeloofwaardig over!!
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:06 schreef Jojoke het volgende:
[..]
En daarom probeer hij het nu via deze manierMaar ik denk dat haar onderbewustzijn het zich nog wel herinnert, want ze is nog steeds Harrie-focused. Ze let steeds het meest op hem.
Ik denk dat Adriaan of Johannes eruit gaan. Adriaan vanwege verschil in mening met Annemarie over samenwonen etc. Johannes omdat Annemarie al 20 kazen heeft gemaakt in de tijd dat hij een volzin afmaakt. Harrie is een vrolijke gast, misschien lacht hij zijn problemen weg of misschien heeft hij wel helemaal geen problemen. Hij lijkt het best bij Annemarie te passen want hij is gezellig en het moet niet allemaal zo 'serieus'. Dat is oké, er bestaan gewoon veel mensen zoals zij die liefst zoveel mogelijk lachend door het leven gaan, want 'het leven is al kort genoeg'.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:46 schreef kvd het volgende:
dan weten we het dus...Richard en Heidy samen in de koeienstal, verplaatsen zich richting de damesslaapkamer, worden betrapt door Annemieke, Heidy stormt als schamend het erf af (hopelijk wel met kleding aan), Annemieke confronteert Richard in de koeienstal (wederom) en Soezen begrijpt er helemaal niks van want alles is in het Nederlands en Richard mompeld al zo en heeft toch een lekker duits accentje erbij....
schattig leukquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:15 schreef Smikke het volgende:
[..]
:
Ondanks zijn verstoorde ademhalingstechniek vind ik Johannes eigenlijk ook leuk. (Leukleuk, niet sexyleuk.)
quote:Op zondag 23 januari 2011 00:16 schreef MissJ het volgende:
Ik lees net over hetgeen wat morgen zou gaan gebeuren - iets wat nog nooit eerder gebeurd is bij BZV - het volgende (deel van het bericht gedelete, want dat is niet van toepassing hier) op een ander subforum:Mja, LekkerSimpel zou ik met een korrel zout nemen. Maar het is natuurlijk geen gekke gis als je de voorfilmpjes zien. Ook gezien Yvons opmerking: "Het is géén spelletje Richard en we gaan ze het nu vertellen." Ik heb alleen het idee dat er eerder zoiets heeft gespeeld. Ik weet alleen niet meer in welk seizoen en met welke boer. Volgens mij is het in elk geval niet voor het eerst dat een boer schoongenoeg heeft van de camera's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
quote:Op zondag 23 januari 2011 00:16 schreef MissJ het volgende:
Ik lees net over hetgeen wat morgen zou gaan gebeuren - iets wat nog nooit eerder gebeurd is bij BZV - het volgende (deel van het bericht gedelete, want dat is niet van toepassing hier) op een ander subforum:Onzin, BzV is zeker niet geregisseerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yep, aflevering 8 doet al weken de ronde als de aflevering waarin deze serie ontploft.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:32 schreef Terreros85 het volgende:
quote:Op de boerderijen van Frank, Gijsbert en Marcel zijn na vorige week nog maar twee vrouwen over. Annemarie moet vandaag haar eerste keuze maken. Tot die tijd maakt ze gretig gebruik van het feit dat ze drie sterke mannen op de boerderij heeft. Marcel rijdt rond op een overvolle trekker, genietend van de aandacht. Dit leidt tot jaloezie bij een van de dames. Frank zet intussen zijn gevoel opzij en gaat op zoek naar de praktische kant van zijn keuze. Eén van de vrouwen van Gijsbert heeft behoefte aan een gesprekje alleen met haar boer. Susan en Heidy en proberen Richard ook even alleen te spreken, voordat hij zijn eerste keuze maakt. Dit krijgt een heel opmerkelijk staartje...
Hebben ze niet 2 uitzendingen door elkaar gehaald hier? Dat vetgedrukte was vorige week toch al?quote:Op zondag 23 januari 2011 11:13 schreef Terreros85 het volgende:
Officiele info van de KRO. Ik word nu ook zenuwachtig.
[..]Op de boerderijen van Frank, Gijsbert en Marcel zijn na vorige week nog maar twee vrouwen over. Annemarie moet vandaag haar eerste keuze maken. Tot die tijd maakt ze gretig gebruik van het feit dat ze drie sterke mannen op de boerderij heeft. Marcel rijdt rond op een overvolle trekker, genietend van de aandacht. Dit leidt tot jaloezie bij een van de dames. Frank zet intussen zijn gevoel opzij en gaat op zoek naar de praktische kant van zijn keuze. Eén van de vrouwen van Gijsbert heeft behoefte aan een gesprekje alleen met haar boer. Susan en Heidy en proberen Richard ook even alleen te spreken, voordat hij zijn eerste keuze maakt. Dit krijgt een heel opmerkelijk staartje...
Nou lijkt me best logisch dat Marita het jaloerse type is en dat dat over vandaag gaat.quote:Op zondag 23 januari 2011 11:20 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Hebben ze niet 2 uitzendingen door elkaar gehaald hier? Dat vetgedrukte was vorige week toch al?
Neequote:Op zondag 23 januari 2011 11:20 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Hebben ze niet 2 uitzendingen door elkaar gehaald hier? Dat vetgedrukte was vorige week toch al?
Hij reed toen op weg naar z'n akker in een overvolle trekker kan ik me herinneren...quote:Op zondag 23 januari 2011 11:24 schreef kvd het volgende:
[..]
Nee
Marcel reed toen met 2 apart (1 op de aardappelberg), niet in een overvolle trekker
Frank heeft niet nagedacht over pratische overwegingen, dacht alleen maar aan werk
Gijs wilde met Yvonne praten, het was niet zo dat een van de dames met hem wilde praten
quote:Boer zoekt Vrouw: wie moet de boerderij verlaten?
Uitzenddatum: 16/01/2011
De logeerweek is in volle gang. Richard en zijn vrouwen genieten met volle teugen van elkaars gezelschap en van de mooie boerderij. Vol trots laat Richard zijn grote bedrijf zien. Bij Annemarie moet er altijd hard gewerkt worden, maar nu ze drie assistenten in huis heeft, gooit ze er nog een schepje bovenop.
Deze week worden de eerste vrouwen op de boerderijen van Frank, Gijsbert en Marcel weggestuurd.
De aanvaring met Berber van vorige week dreunt nog na op de geitenboerderij van Frank. Hij moet vandaag zijn eerste keuze maken. Eén van de vrouwen van Marcel verklaart hem de liefde, maar of dat gevolgen heeft voor zijn keuze....? Gijsbert doet een uiterste poging al zijn vrouwen te leren kennen, alvorens de eerste vrouw de deur te wijzen.
van tvgids.nlquote:Heel Nederland viel al over Franks anti-vegetariërtirade. Nu krijgt de arme boer ook nog eens de jongerenorganisatie van de Partij voor de Dieren op zijn kop.
Wie herinnert zich niet de intens ongemakkelijke discussie tussen boer Frank en de Groningse Berber over het wel of niet eten van vlees? Het onderwerp zat de Gelderse boer hoog en dat zou Berber weten. Hij hield een tirade die Berber's warme gevoelens voor de boer in een klap van tafel wist te vegen.
De wereld op z'n kop
De jongerenorganisatie van de Partij voor de Dieren, Pink!, neemt het nu op voor Berber. Ze vinden Franks' betoog de wereld op z'n kop. "Het eten van vlees heeft negatieve gevolgen voor dieren, klimaat, milieu en de wereldvoedselverdeling. Als er iemand zich moet verantwoorden aan tafel is het de vleester", aldus de organisatie.
Lidmaatschap datingsite
Van een stukje zelfpromotie is Pink! ook niet vies. Ze bieden Berber een lidmaatschap van datingsite Vegadates aan, zodat ze dit soort conversaties met potentiële vriendjes in de toekomst niet meer hoeft te voeren
Boer Peter (weet zo niet uit m'n hoofd welk seizoen dat was) had ook al een vriendin voor de opnames op de boerderij begonnen. Zij wilde niet in beeld, dus kwamen er drie andere dames logeren. Dat liep ook niet zo soepel allemaal.quote:Op zondag 23 januari 2011 00:45 schreef Duderella het volgende:
[..]
Volgens mij is het in elk geval niet voor het eerst dat een boer schoongenoeg heeft van de camera's.
We moeten dus vanavond echt kijkenquote:Op zondag 23 januari 2011 10:57 schreef dolfg het volgende:
[..]
Yep, aflevering 8 doet al weken de ronde als de aflevering waarin deze serie ontploft.
Gelukkig zijn mijn bronnen zo betrouwbaar en zo dicht op het vuur dat ze er verder niets over loslaten.
Alle speculaties van mensen die 'via de produktie gehoord hebben dat.....' kunnen naar het land der fabelen. En zo niet, dan is dat de laatste werkdag voor die persoon bij dat programma.
Er staat zo ongeveer de doodstraf op het voortijdig lekken van informatie in de categorie BZV, De Mol etc.etc.
Ik ken best veel mensen die bij BZV en WIDM werken en nooit doet iemand zijn mond open en ik vraag nooit ergens naar.
Het heeft geen zin, het is de gouden regel om minder dan 0,0 los te laten over namen en omstandigheden.
Maar dat WE vanavond met z'n allen voor de buis moeten gaan zitten is wel duidelijk.
Chips, cola, bier en genieten maar!
tuurlijk valt het tegen, de scenarios die hier over tafel zijn gevlogen, inclusief jouw Bert Visscher versie, daar kan de werkelijkheid niet tegenop. Zo saai, zo gewoon. Maar goed, er wordt over gepraat, er wordt gespeculeerd en het belangrijkste...er wordt gekeken en een kijkcijferrecord verbrokenquote:Op zondag 23 januari 2011 14:21 schreef marcodej het volgende:
Ik denk dat het alleen maar tegen kan vallen. Ik verwacht nu minimaal dat Richard Heidy, Annemieke en Soezen aantreft in zijn eigen slaapkamer (huisregel nummer 1 overtreden), naakt hangend in de touwen met een een prei in hun reet.
Dat zou nog eens wat zijn.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:21 schreef marcodej het volgende:
Ik denk dat het alleen maar tegen kan vallen. Ik verwacht nu minimaal dat hij Heidy, Annemieke en Soezen aantreft in zijn eigen slaapkamer (huisregel nummer 1 overtreden), naakt hangend in de touwen met een een prei in hun reet.
Ik vergat nog de limonadesiroop in hun navel.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:24 schreef kvd het volgende:
[..]
tuurlijk valt het tegen, de scenarios die hier over tafel zijn gevlogen, inclusief jouw Bert Visscher versie, daar kan de werkelijkheid niet tegenop. Zo saai, zo gewoon. Maar goed, er wordt over gepraat, er wordt gespeculeerd en het belangrijkste...er wordt gekeken en een kijkcijferrecord verbroken
en de touwen moeten veranderd worden in een kroonluchterquote:Op zondag 23 januari 2011 14:27 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik vergat nog de limonadesiroop in hun navel.
quote:Op zondag 23 januari 2011 14:21 schreef marcodej het volgende:
Ik denk dat het alleen maar tegen kan vallen. Ik verwacht nu minimaal dat hij Heidy, Annemieke en Soezen RICHARDS VROUW AANTREFFENaantreft in zijn eigen slaapkamer (huisregel nummer 1 overtreden), AL DAN NIET naakt hangend in de touwen met een een prei in hun haar reet.
Ja hij is best een toffe peer nog. Ik vind hem leuker dan Adriaan.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:37 schreef bascross het volgende:
Ik hoop dat Johannes gewoon blijft. Adriaan mag wel oprotten.
eigenlijk hoop ik dat Johannes helemaal blijft, dat na Adriaan Harrie het veld ruimt...wil langer van die gast genietenquote:Op zondag 23 januari 2011 15:37 schreef bascross het volgende:
Tsja, het is Johannes of Adriaan. Ik heb uiteindelijk Johannes gekozen, omdat hij de derde keuze was van Annemarie (ze twijfelde tussen hem en Sander). En volgens mij heeft hij tov Annemarie nog weinig gedaan om zich omhoog te werken in de ranglijst. Hij springt er het meest uit bij het commentaar bij de filmploeg, maar dat hoort en ziet Annemarie natuurlijk niet.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:37 schreef bascross het volgende:
Hja, ze gaan een wilde staking beginnen. Hoe exotisch is DAT?!quote:Op zondag 23 januari 2011 15:55 schreef Terreros85 het volgende:
Misschien komen de mannen bij Annemarie wel in opstand tegen de werkomstandigheden. Ze breken uit
De eerste 3 hebben vorige week al iemand weggestuurd he, de andere 2 zijn deze uitzending aan de beurt.quote:Op zondag 23 januari 2011 17:30 schreef Teslynd het volgende:
Wordt er niet pas volgende week definitief gekozen? Eerst met zijn drieën een dagje leuk doen!
ja dat bedoel ik, maar dan kun je deze aflevering niet meer een dagje met zijn 3en doen he....quote:Op zondag 23 januari 2011 18:23 schreef Teslynd het volgende:
Nee Alors, deze week moet er ook nog uit drie gekozen worden. Uit twee kiezen, dus de definitieve keuze, komt volgende week. Zo ging het tenminste de vorige keren.
Dan voorzie ik wel een klein probleempje...ik denk niet dat Annemarie van haar boerderij af wil, en ik denk ook niet dat Richard zijn boerderij zo maar achter zich zal latenquote:Op zondag 23 januari 2011 18:59 schreef JustD1984 het volgende:
Ik denk dat Richard annemarie wil! Die hebben elkaar toch ontmoet op de speed date dag.
Annemarie is een harde werker en alleen maar zakelijk. Ideaal voor richard. Zou wel mooi zijn.
Leuker dan wanneer richard alleen maar wil kappen omdat het toch niet zo leuk is, hoeveel seizoenen heeft hij al kunnen zien hoe het programma gaat.
Ik hoop toch wel op iets spectaculairs, maar denk dat het gaat tegen vallen.....
Maar bijna!!!![]()
Deze moet nog vol?
oh, ik dacht dat ze met 3 boeren was geeindigd. Maar dus geen eigen boerderij, dat 'scheelt'.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:31 schreef Andromache het volgende:
Adriaan heeft geen boerderij, da's juist het punt. Hij heeft een oudere broer die de boel bij hun ouders draait. Maar Annemarie gaat echt niet voor Adriaan kiezen, die twee verschillen zo fundamenteel in bepaalde levensopvattingen.
Daar zit wat inquote:Op zondag 23 januari 2011 19:19 schreef kvd het volgende:
[..]
Dan voorzie ik wel een klein probleempje...ik denk niet dat Annemarie van haar boerderij af wil, en ik denk ook niet dat Richard zijn boerderij zo maar achter zich zal laten
Pfffff.....zou het dan toch Harrie worden bij Annemarie, puur gebaseerd op het feit dat hij dichtbij woont en beide boerderijen operationeel zouden blijven?
Want als je allebei een boerderij hebt....wie geeft zijn/haar boerderij dan op? Johannes woont in de provincie Groningen, Adriaan weet ik eigenlijk niet. Maar als ze voor een van hen kiest, zou ook iemand zijn boerderij moeten opgeven.....
Hier ook....quote:Op zondag 23 januari 2011 19:30 schreef Teslynd het volgende:
Richard zoekt ook geen boerin, maar een vrouw van de wereld.
da's wel zeker...alles voor de kijkcijfersquote:Op zondag 23 januari 2011 19:45 schreef JustD1984 het volgende:
[..]
Daar zit wat in
[..]
Hier ook....
Toch hoop ik wel op iets spectaculairs vanavond..... maar ben bang dat het weer een domper gaat worden, zoiets van... was dat alles? Ik denk dat dit topic niet meer vol gaat raken....
Dit topic niet vol? wehehe makkelijk, volgens mij gaan er minimaal twee topics doorheen per uitzending alleen al, dus dan komt deze echt wel volquote:Op zondag 23 januari 2011 19:45 schreef JustD1984 het volgende:
Ik denk dat dit topic niet meer vol gaat raken....
Inderdaad, als de één graag van een frikandelletje smikkelt en de ander graag in een kroketje hapt kun je moeilijk met elkaar samen leven.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:31 schreef Andromache het volgende:
Adriaan heeft geen boerderij, da's juist het punt. Hij heeft een oudere broer die de boel bij hun ouders draait. Maar Annemarie gaat echt niet voor Adriaan kiezen, die twee verschillen zo fundamenteel in bepaalde levensopvattingen.
quote:Op zondag 23 januari 2011 20:07 schreef Cee het volgende:
Ik denk ook dat Richard gewoon geen zin meer heeft in deze kermis. Hij voelt voor geen van de drie vrouwen iets en weet dat het ook niets gaat worden. Dus waarom deze poppenkast, maak er maar een eind aan (figuurlijk! figuurlijk!). Hij dubt nog wat tijdens zijn gesprek met Yvon, gaat wat tactische manieren aangeven en dan zegt Yvon "Het is geen spelletje, Richard! Ga het ze vertellen!" En dan zegt hij dus dat ze alle drie hun koffers mogen pakken.
Dat, of Richard heeft uit zijn Geheime Kamer een doos Cluedo uit het stof geplukt. Een fijne avond is in het vooruitschiet! Heidy en Annemieke verkneukelen zich en leggen alvast het bord klaar, schudden de kaarten en kiezen pionnetjes uit. Ondertussen is Sooeeezun al een tijdje afwezig. Ze zou even delicious cupcakes from the oven gaan halen maar is al een dik half uur niet meer gezien. Heidy en Annemieke gaan op onderzoek uit en Sooeezun is niet in de keuken. Ook niet in de gang. De wc, nee, daar ook niet.
We zien Richard met Yvon in gesprek, buiten de boerderij. "Het is geen spelletje, Richard! Ga het ze vertellen!"
Terug naar het interieur: Heidy en Annemieke stappen gezamenlijk via de keukendeur in de stal. Ze struikelen over iets, iemand. Op dat zelfde moment doemt een schim op vanuit de achter ingang, de rechterarm in een rare bocht, de haren glinsterend, net als de ogen. Hij gaat het ze vertellen. "Het was Richard, in de stal, met het aardappelschilmesje."
sorry
ja, maar, je kunt toch niet zomaar gaan knipogen enzo? Gewerkt moet er worden!quote:Op zondag 23 januari 2011 20:10 schreef Kinga het volgende:
Ik zit er weer klaar voor. Hopelijk gaat Annemarie eens eindelijk wat gevoel tonen.
Dit. Ik denk bijna dat er geen hoop voor dat kind is. Die wil helemaal geen vent.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:11 schreef FoXje het volgende:
Als ze weer zo zenuwachtig met haar ogen gaat draaien moet ik kotsen!
maar wel meteen een hele mooiequote:Op zondag 23 januari 2011 20:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Ho eens even...het is geen spelletje he!
Je bord ookquote:Op zondag 23 januari 2011 20:26 schreef Silenus het volgende:
Jaa ik ben er! Gvd buikpijn zeg, heb m'n bord eten in 3 minuten naar binnen geschoven.
Het heerst in Limburgquote:Op zondag 23 januari 2011 20:27 schreef kvd het volgende:
Nu een kinderwens bij Frank....die kinderen ook de hele tijd...
Ja ik ook als ik naar Gijs kijk ;-)quote:Op zondag 23 januari 2011 20:28 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja, ik voel mijn eierstokken ook al rammelen door bzv
quote:Op zondag 23 januari 2011 20:30 schreef Cee het volgende:
"Yeah. Yeah" Versta d'r geen zak van maar Yeah.
Of Richard moet Engels leren.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:30 schreef BobW het volgende:
Leer Nederlands soeezan, zo krijg je hem nooit
Dat idee kreeg ik ook ja, ff in een week de boerderij op orde krijgen en dan weer lozen die kerels.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:32 schreef BobW het volgende:
Annemarie zoekt gewoon gratis hulp voor de boederij
quote:Op zondag 23 januari 2011 20:33 schreef Nuchterheid het volgende:
Annemarie checkt wie van de 3 het beste kan spuiten.
ikvoelmewelopmijngemakopdeboerderijkeuzemomentspannendquote:Op zondag 23 januari 2011 20:34 schreef Cee het volgende:
Geen. Woord. Werkelijk, geen woord van verstaan.
Siemen.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:35 schreef megamandy het volgende:
Johannes praat als de postbode uit Zaai, ik ben zijn naam kwijt.
Siemonquote:Op zondag 23 januari 2011 20:35 schreef megamandy het volgende:
Siemeeeeeeeeennnnnnnnnnnnquote:Op zondag 23 januari 2011 20:35 schreef megamandy het volgende:
Hele talenfaculteiten in Amsterdam zijn er weken full-time mee aan het ontcijferen geweest.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:34 schreef Livra het volgende:
Respect voor de mensen bij 888, ze kregen Adriaan ondertiteld
Dat geloof ik graag.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:35 schreef pfaf het volgende:
[..]
Hele talenfaculteiten in Amsterdam zijn er weken full-time mee aan het ontcijferen geweest.
quote:Op zondag 23 januari 2011 20:36 schreef DrMarten het volgende:
Ik zoek niet een of andere dressuurmuts
quote:Op zondag 23 januari 2011 20:37 schreef Wilskracht het volgende:
We pakken die knol effen en verder is het prima
kro goed leven Gijsbert.
Alles ook op een soort fluistertoon, zacht en zweverig.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:39 schreef dakpan90 het volgende:
Hier kan ik echt niet tegen! Deze halfslachtige gesprekken van Marcel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |