abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91725228
Annemieke zegt dat ze alle drie vertrekken als hij er zo instaat. Misschien dat hij zegt alleen voor de lol mee te doen. Of dat ze hem betrappen in bed met een vrouwelijke werknemer. Of dat hij alle vrouwen kust tijdens de individuele gesprekken en dat ze daar achter komen. Ik ben in ieder geval benieuwd :Y)
pi_91727234
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 19:51 schreef kvd het volgende:

[..]

of Richard spreekt zijn liefde uit voor Heidy, wil zowel Annemieke als Susen naar huis sturen. Maar Heidy ziet hem niet zitten, wil hem gaan verlaten. Heidy verteld dat aan Annemieke, die 2 zijn nogal close. Annemieke wil geen 2de of 3de keus zijn, dus wil ook weg. En Susan weet er ook vanaf, dus zij zegt ook bye bye
Dat klinkt plausibel.
know'm sayin?
word? word.
pi_91727756
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 15:22 schreef saskiia het volgende:ik geloof er niets van dat ze echt verliefd op hem was, het kwam zo ongeloofwaardig over!!
Waarom vond je het ongeloofwaardig? Moet je bepaalde woorden uitspreken t.b.v. de geloofwaardigheid of in een bepaalde houding gaan zitten? Of???

Voor haar was een soort liefde op het eerste gezicht en ze heeft na de speeddate helemaal vergeten om die eerste reactie aan de werkelijkheid te toetsten. Dat interview vond ik niet zo gek. Ik vind haar saai en kleurloos, maar ze is wel consistent. Dat ze de knop kon omzetten, zal wel verband houden met slechte ervaringen en met zelfbescherming, plus het feit dat dat ze twee kleine kinderen heeft en gewoon verder moet met haar leven. De meeste deelnemers houden het juist een beetje neutraal uit zelfbescherming, zodat ze niet met gebroken hart hoeven te vertrekken.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 23:15:43 #79
267451 Smikke
Formerly known as Smirre
pi_91729611
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 13:06 schreef Jojoke het volgende:

[..]

En daarom probeer hij het nu via deze manier :Y Maar ik denk dat haar onderbewustzijn het zich nog wel herinnert, want ze is nog steeds Harrie-focused. Ze let steeds het meest op hem.

Ik denk dat Adriaan of Johannes eruit gaan. Adriaan vanwege verschil in mening met Annemarie over samenwonen etc. Johannes omdat Annemarie al 20 kazen heeft gemaakt in de tijd dat hij een volzin afmaakt. Harrie is een vrolijke gast, misschien lacht hij zijn problemen weg of misschien heeft hij wel helemaal geen problemen. Hij lijkt het best bij Annemarie te passen want hij is gezellig en het moet niet allemaal zo 'serieus'. Dat is oké, er bestaan gewoon veel mensen zoals zij die liefst zoveel mogelijk lachend door het leven gaan, want 'het leven is al kort genoeg'.
:D :

Ondanks zijn verstoorde ademhalingstechniek vind ik Johannes eigenlijk ook leuk. (Leukleuk, niet sexyleuk.)

[ Bericht 5% gewijzigd door Smikke op 22-01-2011 23:21:39 ]
Opinions are like assholes, everybody's got one.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 23:28:00 #80
267451 Smikke
Formerly known as Smirre
pi_91730244
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 19:46 schreef kvd het volgende:
dan weten we het dus...Richard en Heidy samen in de koeienstal, verplaatsen zich richting de damesslaapkamer, worden betrapt door Annemieke, Heidy stormt als schamend het erf af (hopelijk wel met kleding aan), Annemieke confronteert Richard in de koeienstal (wederom) en Soezen begrijpt er helemaal niks van want alles is in het Nederlands en Richard mompeld al zo en heeft toch een lekker duits accentje erbij....
_O-
Je verwoordt het zeer beeldend. Ik zie het zo voor me: Soezen met haar mimiek continue op standje :?

NB. En even voor de fans van Richard als boer. Hij is mede-eigenaar van deze toko en zijn werk zal inderdaad iets anders behelzen dan de poezelige hoefjes van de koeien eigenhandig te bekappen. Meer een manager dus, met veel bedrijfshulpen. Niet minder of meer, maar anders dan een boer.
Opinions are like assholes, everybody's got one.
pi_91730250
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 23:15 schreef Smikke het volgende:

[..]

:D :

Ondanks zijn verstoorde ademhalingstechniek vind ik Johannes eigenlijk ook leuk. (Leukleuk, niet sexyleuk.)
schattig leuk

en een vermoeden dat hij nu RTL7 aan het kijken is....basic instinct ;)
pi_91730488
Ik vind Johannes ook een schatje O+

Ik was benieuwd of Silenus deze week ook weer zo'n hilarisch stukje heeft geschreven over de uitzending?
pi_91732617
Ik lees net over hetgeen wat morgen zou gaan gebeuren - iets wat nog nooit eerder gebeurd is bij BZV - het volgende (deel van het bericht gedelete, want dat is niet van toepassing hier) op een ander subforum:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  zondag 23 januari 2011 @ 00:45:20 #84
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_91733770
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 00:16 schreef MissJ het volgende:
Ik lees net over hetgeen wat morgen zou gaan gebeuren - iets wat nog nooit eerder gebeurd is bij BZV - het volgende (deel van het bericht gedelete, want dat is niet van toepassing hier) op een ander subforum:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja, LekkerSimpel zou ik met een korrel zout nemen. Maar het is natuurlijk geen gekke gis als je de voorfilmpjes zien. Ook gezien Yvons opmerking: "Het is géén spelletje Richard en we gaan ze het nu vertellen." Ik heb alleen het idee dat er eerder zoiets heeft gespeeld. Ik weet alleen niet meer in welk seizoen en met welke boer. Volgens mij is het in elk geval niet voor het eerst dat een boer schoongenoeg heeft van de camera's.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  zondag 23 januari 2011 @ 04:26:57 #85
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_91737646
Je bedoelt Teus, Duderella, van seizoen 1. Tijdens de citytrip (ja, toen pas, gek genoeg) wilde Astrid (de ICT-vrouw met bruine krullenbos en brilletje) een serieus gesprek aangaan over hoe Teus een eventuele relatie met haar voor zich zou zien (welke dagen bij elkaar, is er ruimte voor een weekendje weg etc.). En Teus flipte totaal tijdens het eten: "Daar wil ik het nu NIET over hebben, met al die camera's erbij!!!"
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
Surf prive met PureVPNZenmate VPNCyberghost VPN
  zondag 23 januari 2011 @ 07:42:02 #86
94647 Beach
pi_91738011
Of Jan die naar buiten stormde.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zondag 23 januari 2011 @ 09:10:06 #87
284850 wieksel
pi_91738302
jan had geen vrouwen meer over :P
  zondag 23 januari 2011 @ 09:35:59 #88
220171 Devz
Devz
pi_91738522
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 00:16 schreef MissJ het volgende:

SPOILER
Onzin, BzV is zeker niet geregisseerd.
  zondag 23 januari 2011 @ 10:41:48 #89
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_91739243
Was er bij Henk niet ook een meisje dat wel met hem wilde daten, maar dan niet met camera's erbij?
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
  zondag 23 januari 2011 @ 10:57:59 #90
10721 dolfg
RegiZeur
pi_91739557
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 16:32 schreef Terreros85 het volgende:
Ik gooi nog maar eens wat olie op het vuur voor morgen. Ik heb viavia gehoord dat er morgen dingen gebeuren in de uitzending die nog nooit vertoond zijn in Boer Zoekt Vrouw. Persoon zit dichtbij het vuur van het programma dus best betrouwbaar.
Yep, aflevering 8 doet al weken de ronde als de aflevering waarin deze serie ontploft.
Gelukkig zijn mijn bronnen zo betrouwbaar en zo dicht op het vuur dat ze er verder niets over loslaten.
Alle speculaties van mensen die 'via de produktie gehoord hebben dat.....' kunnen naar het land der fabelen. En zo niet, dan is dat de laatste werkdag voor die persoon bij dat programma.
Er staat zo ongeveer de doodstraf op het voortijdig lekken van informatie in de categorie BZV, De Mol etc.etc.
Ik ken best veel mensen die bij BZV en WIDM werken en nooit doet iemand zijn mond open en ik vraag nooit ergens naar.
Het heeft geen zin, het is de gouden regel om minder dan 0,0 los te laten over namen en omstandigheden.

Maar dat WE vanavond met z'n allen voor de buis moeten gaan zitten is wel duidelijk.
Chips, cola, bier en genieten maar!
[i]Rare jongens, die Nederlanders....[/i]
  zondag 23 januari 2011 @ 11:13:04 #91
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_91739889
Officiele info van de KRO. Ik word nu ook zenuwachtig.

quote:
Op de boerderijen van Frank, Gijsbert en Marcel zijn na vorige week nog maar twee vrouwen over. Annemarie moet vandaag haar eerste keuze maken. Tot die tijd maakt ze gretig gebruik van het feit dat ze drie sterke mannen op de boerderij heeft. Marcel rijdt rond op een overvolle trekker, genietend van de aandacht. Dit leidt tot jaloezie bij een van de dames. Frank zet intussen zijn gevoel opzij en gaat op zoek naar de praktische kant van zijn keuze. Eén van de vrouwen van Gijsbert heeft behoefte aan een gesprekje alleen met haar boer. Susan en Heidy en proberen Richard ook even alleen te spreken, voordat hij zijn eerste keuze maakt. Dit krijgt een heel opmerkelijk staartje...
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  zondag 23 januari 2011 @ 11:20:31 #92
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_91740095
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 11:13 schreef Terreros85 het volgende:
Officiele info van de KRO. Ik word nu ook zenuwachtig.

[..]Op de boerderijen van Frank, Gijsbert en Marcel zijn na vorige week nog maar twee vrouwen over. Annemarie moet vandaag haar eerste keuze maken. Tot die tijd maakt ze gretig gebruik van het feit dat ze drie sterke mannen op de boerderij heeft. Marcel rijdt rond op een overvolle trekker, genietend van de aandacht. Dit leidt tot jaloezie bij een van de dames. Frank zet intussen zijn gevoel opzij en gaat op zoek naar de praktische kant van zijn keuze. Eén van de vrouwen van Gijsbert heeft behoefte aan een gesprekje alleen met haar boer. Susan en Heidy en proberen Richard ook even alleen te spreken, voordat hij zijn eerste keuze maakt. Dit krijgt een heel opmerkelijk staartje...
Hebben ze niet 2 uitzendingen door elkaar gehaald hier? Dat vetgedrukte was vorige week toch al?
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
  zondag 23 januari 2011 @ 11:22:36 #93
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_91740146
Klinkt als vorige week idd, maar kan ook deze week gebeuren. Weet iemand hoeveel afleveringen er nog komen?
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  zondag 23 januari 2011 @ 11:23:24 #94
94647 Beach
pi_91740170
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 11:20 schreef NouMooiNiet het volgende:

[..]

Hebben ze niet 2 uitzendingen door elkaar gehaald hier? Dat vetgedrukte was vorige week toch al?
Nou lijkt me best logisch dat Marita het jaloerse type is en dat dat over vandaag gaat.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zondag 23 januari 2011 @ 11:24:06 #95
172572 kvd
pi_91740193
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 11:20 schreef NouMooiNiet het volgende:

[..]

Nee
Marcel reed toen met 2 apart (1 op de aardappelberg), niet in een overvolle trekker
Frank heeft niet nagedacht over pratische overwegingen, dacht alleen maar aan werk
Gijs wilde met Yvonne praten, het was niet zo dat een van de dames met hem wilde praten
Surf volledig anoniem met NordVPNDe snelste VPN - FastestVPNAnoniem en veilig met ProtonVPN
  zondag 23 januari 2011 @ 11:25:00 #96
318376 Robby87
pi_91740214
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 11:24 schreef kvd het volgende:

[..]

Nee
Marcel reed toen met 2 apart (1 op de aardappelberg), niet in een overvolle trekker
Frank heeft niet nagedacht over pratische overwegingen, dacht alleen maar aan werk
Gijs wilde met Yvonne praten, het was niet zo dat een van de dames met hem wilde praten
Hij reed toen op weg naar z'n akker in een overvolle trekker kan ik me herinneren...
  zondag 23 januari 2011 @ 11:29:26 #97
172572 kvd
pi_91740332
Ga er maar van uit dat het klopt, al die afleveringen lijken in het begin op elkaar, die boeren doen volgens mij elke dag hetzelfde en zitten nu eenmaal in de fase van keuzes maken, dus beide afleveringen zullen vrijwel hetzelfde zijn.

Dit was de omschrijving voor de vorige aflevering en die was toch spot-on goed
quote:
Boer zoekt Vrouw: wie moet de boerderij verlaten?

Uitzenddatum: 16/01/2011

De logeerweek is in volle gang. Richard en zijn vrouwen genieten met volle teugen van elkaars gezelschap en van de mooie boerderij. Vol trots laat Richard zijn grote bedrijf zien. Bij Annemarie moet er altijd hard gewerkt worden, maar nu ze drie assistenten in huis heeft, gooit ze er nog een schepje bovenop.
Deze week worden de eerste vrouwen op de boerderijen van Frank, Gijsbert en Marcel weggestuurd.
De aanvaring met Berber van vorige week dreunt nog na op de geitenboerderij van Frank. Hij moet vandaag zijn eerste keuze maken. Eén van de vrouwen van Marcel verklaart hem de liefde, maar of dat gevolgen heeft voor zijn keuze....? Gijsbert doet een uiterste poging al zijn vrouwen te leren kennen, alvorens de eerste vrouw de deur te wijzen.
  zondag 23 januari 2011 @ 12:12:28 #98
300082 roos85
JUICHEN!
pi_91741917
quote:
Heel Nederland viel al over Franks anti-vegetariërtirade. Nu krijgt de arme boer ook nog eens de jongerenorganisatie van de Partij voor de Dieren op zijn kop.

Wie herinnert zich niet de intens ongemakkelijke discussie tussen boer Frank en de Groningse Berber over het wel of niet eten van vlees? Het onderwerp zat de Gelderse boer hoog en dat zou Berber weten. Hij hield een tirade die Berber's warme gevoelens voor de boer in een klap van tafel wist te vegen.

De wereld op z'n kop
De jongerenorganisatie van de Partij voor de Dieren, Pink!, neemt het nu op voor Berber. Ze vinden Franks' betoog de wereld op z'n kop. "Het eten van vlees heeft negatieve gevolgen voor dieren, klimaat, milieu en de wereldvoedselverdeling. Als er iemand zich moet verantwoorden aan tafel is het de vleester", aldus de organisatie.

Lidmaatschap datingsite
Van een stukje zelfpromotie is Pink! ook niet vies. Ze bieden Berber een lidmaatschap van datingsite Vegadates aan, zodat ze dit soort conversaties met potentiële vriendjes in de toekomst niet meer hoeft te voeren
van tvgids.nl
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  zondag 23 januari 2011 @ 12:19:20 #99
331697 scorpione
pi_91742281
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 00:45 schreef Duderella het volgende:

[..]

Volgens mij is het in elk geval niet voor het eerst dat een boer schoongenoeg heeft van de camera's.
Boer Peter (weet zo niet uit m'n hoofd welk seizoen dat was) had ook al een vriendin voor de opnames op de boerderij begonnen. Zij wilde niet in beeld, dus kwamen er drie andere dames logeren. Dat liep ook niet zo soepel allemaal.
I got rhythm,
I got music,
I got my man,
Who could ask for anything more?
  zondag 23 januari 2011 @ 14:00:14 #100
274656 Jojoke
pi_91746979
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 10:57 schreef dolfg het volgende:

[..]

Yep, aflevering 8 doet al weken de ronde als de aflevering waarin deze serie ontploft.
Gelukkig zijn mijn bronnen zo betrouwbaar en zo dicht op het vuur dat ze er verder niets over loslaten.
Alle speculaties van mensen die 'via de produktie gehoord hebben dat.....' kunnen naar het land der fabelen. En zo niet, dan is dat de laatste werkdag voor die persoon bij dat programma.
Er staat zo ongeveer de doodstraf op het voortijdig lekken van informatie in de categorie BZV, De Mol etc.etc.
Ik ken best veel mensen die bij BZV en WIDM werken en nooit doet iemand zijn mond open en ik vraag nooit ergens naar.
Het heeft geen zin, het is de gouden regel om minder dan 0,0 los te laten over namen en omstandigheden.

Maar dat WE vanavond met z'n allen voor de buis moeten gaan zitten is wel duidelijk.
Chips, cola, bier en genieten maar!
We moeten dus vanavond echt kijken :Y)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')