tuurlijk valt het tegen, de scenarios die hier over tafel zijn gevlogen, inclusief jouw Bert Visscher versie, daar kan de werkelijkheid niet tegenop. Zo saai, zo gewoon. Maar goed, er wordt over gepraat, er wordt gespeculeerd en het belangrijkste...er wordt gekeken en een kijkcijferrecord verbrokenquote:Op zondag 23 januari 2011 14:21 schreef marcodej het volgende:
Ik denk dat het alleen maar tegen kan vallen. Ik verwacht nu minimaal dat Richard Heidy, Annemieke en Soezen aantreft in zijn eigen slaapkamer (huisregel nummer 1 overtreden), naakt hangend in de touwen met een een prei in hun reet.
Dat zou nog eens wat zijn.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:21 schreef marcodej het volgende:
Ik denk dat het alleen maar tegen kan vallen. Ik verwacht nu minimaal dat hij Heidy, Annemieke en Soezen aantreft in zijn eigen slaapkamer (huisregel nummer 1 overtreden), naakt hangend in de touwen met een een prei in hun reet.
Ik vergat nog de limonadesiroop in hun navel.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:24 schreef kvd het volgende:
[..]
tuurlijk valt het tegen, de scenarios die hier over tafel zijn gevlogen, inclusief jouw Bert Visscher versie, daar kan de werkelijkheid niet tegenop. Zo saai, zo gewoon. Maar goed, er wordt over gepraat, er wordt gespeculeerd en het belangrijkste...er wordt gekeken en een kijkcijferrecord verbroken
en de touwen moeten veranderd worden in een kroonluchterquote:Op zondag 23 januari 2011 14:27 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik vergat nog de limonadesiroop in hun navel.
quote:Op zondag 23 januari 2011 14:21 schreef marcodej het volgende:
Ik denk dat het alleen maar tegen kan vallen. Ik verwacht nu minimaal dat hij Heidy, Annemieke en Soezen RICHARDS VROUW AANTREFFENaantreft in zijn eigen slaapkamer (huisregel nummer 1 overtreden), AL DAN NIET naakt hangend in de touwen met een een prei in hun haar reet.
Ja hij is best een toffe peer nog. Ik vind hem leuker dan Adriaan.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:37 schreef bascross het volgende:
Ik hoop dat Johannes gewoon blijft. Adriaan mag wel oprotten.
eigenlijk hoop ik dat Johannes helemaal blijft, dat na Adriaan Harrie het veld ruimt...wil langer van die gast genietenquote:Op zondag 23 januari 2011 15:37 schreef bascross het volgende:
Tsja, het is Johannes of Adriaan. Ik heb uiteindelijk Johannes gekozen, omdat hij de derde keuze was van Annemarie (ze twijfelde tussen hem en Sander). En volgens mij heeft hij tov Annemarie nog weinig gedaan om zich omhoog te werken in de ranglijst. Hij springt er het meest uit bij het commentaar bij de filmploeg, maar dat hoort en ziet Annemarie natuurlijk niet.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:37 schreef bascross het volgende:
Hja, ze gaan een wilde staking beginnen. Hoe exotisch is DAT?!quote:Op zondag 23 januari 2011 15:55 schreef Terreros85 het volgende:
Misschien komen de mannen bij Annemarie wel in opstand tegen de werkomstandigheden. Ze breken uit
De eerste 3 hebben vorige week al iemand weggestuurd he, de andere 2 zijn deze uitzending aan de beurt.quote:Op zondag 23 januari 2011 17:30 schreef Teslynd het volgende:
Wordt er niet pas volgende week definitief gekozen? Eerst met zijn drieën een dagje leuk doen!
ja dat bedoel ik, maar dan kun je deze aflevering niet meer een dagje met zijn 3en doen he....quote:Op zondag 23 januari 2011 18:23 schreef Teslynd het volgende:
Nee Alors, deze week moet er ook nog uit drie gekozen worden. Uit twee kiezen, dus de definitieve keuze, komt volgende week. Zo ging het tenminste de vorige keren.
Dan voorzie ik wel een klein probleempje...ik denk niet dat Annemarie van haar boerderij af wil, en ik denk ook niet dat Richard zijn boerderij zo maar achter zich zal latenquote:Op zondag 23 januari 2011 18:59 schreef JustD1984 het volgende:
Ik denk dat Richard annemarie wil! Die hebben elkaar toch ontmoet op de speed date dag.
Annemarie is een harde werker en alleen maar zakelijk. Ideaal voor richard. Zou wel mooi zijn.
Leuker dan wanneer richard alleen maar wil kappen omdat het toch niet zo leuk is, hoeveel seizoenen heeft hij al kunnen zien hoe het programma gaat.
Ik hoop toch wel op iets spectaculairs, maar denk dat het gaat tegen vallen.....
Maar bijna!!!![]()
Deze moet nog vol?
oh, ik dacht dat ze met 3 boeren was geeindigd. Maar dus geen eigen boerderij, dat 'scheelt'.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:31 schreef Andromache het volgende:
Adriaan heeft geen boerderij, da's juist het punt. Hij heeft een oudere broer die de boel bij hun ouders draait. Maar Annemarie gaat echt niet voor Adriaan kiezen, die twee verschillen zo fundamenteel in bepaalde levensopvattingen.
Daar zit wat inquote:Op zondag 23 januari 2011 19:19 schreef kvd het volgende:
[..]
Dan voorzie ik wel een klein probleempje...ik denk niet dat Annemarie van haar boerderij af wil, en ik denk ook niet dat Richard zijn boerderij zo maar achter zich zal laten
Pfffff.....zou het dan toch Harrie worden bij Annemarie, puur gebaseerd op het feit dat hij dichtbij woont en beide boerderijen operationeel zouden blijven?
Want als je allebei een boerderij hebt....wie geeft zijn/haar boerderij dan op? Johannes woont in de provincie Groningen, Adriaan weet ik eigenlijk niet. Maar als ze voor een van hen kiest, zou ook iemand zijn boerderij moeten opgeven.....
Hier ook....quote:Op zondag 23 januari 2011 19:30 schreef Teslynd het volgende:
Richard zoekt ook geen boerin, maar een vrouw van de wereld.
da's wel zeker...alles voor de kijkcijfersquote:Op zondag 23 januari 2011 19:45 schreef JustD1984 het volgende:
[..]
Daar zit wat in
[..]
Hier ook....
Toch hoop ik wel op iets spectaculairs vanavond..... maar ben bang dat het weer een domper gaat worden, zoiets van... was dat alles? Ik denk dat dit topic niet meer vol gaat raken....
Dit topic niet vol? wehehe makkelijk, volgens mij gaan er minimaal twee topics doorheen per uitzending alleen al, dus dan komt deze echt wel volquote:Op zondag 23 januari 2011 19:45 schreef JustD1984 het volgende:
Ik denk dat dit topic niet meer vol gaat raken....
Inderdaad, als de één graag van een frikandelletje smikkelt en de ander graag in een kroketje hapt kun je moeilijk met elkaar samen leven.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:31 schreef Andromache het volgende:
Adriaan heeft geen boerderij, da's juist het punt. Hij heeft een oudere broer die de boel bij hun ouders draait. Maar Annemarie gaat echt niet voor Adriaan kiezen, die twee verschillen zo fundamenteel in bepaalde levensopvattingen.
quote:Op zondag 23 januari 2011 20:07 schreef Cee het volgende:
Ik denk ook dat Richard gewoon geen zin meer heeft in deze kermis. Hij voelt voor geen van de drie vrouwen iets en weet dat het ook niets gaat worden. Dus waarom deze poppenkast, maak er maar een eind aan (figuurlijk! figuurlijk!). Hij dubt nog wat tijdens zijn gesprek met Yvon, gaat wat tactische manieren aangeven en dan zegt Yvon "Het is geen spelletje, Richard! Ga het ze vertellen!" En dan zegt hij dus dat ze alle drie hun koffers mogen pakken.
Dat, of Richard heeft uit zijn Geheime Kamer een doos Cluedo uit het stof geplukt. Een fijne avond is in het vooruitschiet! Heidy en Annemieke verkneukelen zich en leggen alvast het bord klaar, schudden de kaarten en kiezen pionnetjes uit. Ondertussen is Sooeeezun al een tijdje afwezig. Ze zou even delicious cupcakes from the oven gaan halen maar is al een dik half uur niet meer gezien. Heidy en Annemieke gaan op onderzoek uit en Sooeezun is niet in de keuken. Ook niet in de gang. De wc, nee, daar ook niet.
We zien Richard met Yvon in gesprek, buiten de boerderij. "Het is geen spelletje, Richard! Ga het ze vertellen!"
Terug naar het interieur: Heidy en Annemieke stappen gezamenlijk via de keukendeur in de stal. Ze struikelen over iets, iemand. Op dat zelfde moment doemt een schim op vanuit de achter ingang, de rechterarm in een rare bocht, de haren glinsterend, net als de ogen. Hij gaat het ze vertellen. "Het was Richard, in de stal, met het aardappelschilmesje."
sorry
ja, maar, je kunt toch niet zomaar gaan knipogen enzo? Gewerkt moet er worden!quote:Op zondag 23 januari 2011 20:10 schreef Kinga het volgende:
Ik zit er weer klaar voor. Hopelijk gaat Annemarie eens eindelijk wat gevoel tonen.
Dit. Ik denk bijna dat er geen hoop voor dat kind is. Die wil helemaal geen vent.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:11 schreef FoXje het volgende:
Als ze weer zo zenuwachtig met haar ogen gaat draaien moet ik kotsen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |