Zie mijn uitleg in de laatste postquote:Op maandag 10 januari 2011 19:32 schreef Complexiteit het volgende:
Frauduleuze praktijken
^
topictitel imo
Ja, dat is toch niet echt zoals het hoort?quote:Op maandag 10 januari 2011 19:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zie mijn uitleg in de laatste post
Nee, ik heb het vak niet gehaald.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:50 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Ja, dat is toch niet echt zoals het hoort?![]()
Je hebt het vak dus al gehaald, en je gaat nu om het ook echt te leren, of wat?
Pfoe, geen nachtmerries vannacht.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:52 schreef automatic_ het volgende:
Dit jaar ga ik overigens het artikel wel zelf schrijven hoor; even voor jullie geruststelling
Je weet maar nooit...quote:Op maandag 10 januari 2011 19:55 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Pfoe, geen nachtmerries vannacht.
Wat is er morgen dan?quote:Op maandag 10 januari 2011 20:00 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Morgen lichtelijk spannende dag dus misschien wel ja.
Dat is altijd spannend inderdaadquote:Op maandag 10 januari 2011 20:13 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Morgen begin ik met m'n nieuwe 'bijbaan'
Ja vannacht en morgen waarschijnlijk wel enigszins. Nu ben ik er helemaal niet mee bezig.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is altijd spannend inderdaad
Hoe laat moet je er zijn?quote:Op maandag 10 januari 2011 20:26 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Ja vannacht en morgen waarschijnlijk wel enigszins. Nu ben ik er helemaal niet mee bezig.
Heb de coördinator net een mail gestuurd, om 5 uur 's nachts ofzoquote:Op dinsdag 11 januari 2011 06:21 schreef automatic_ het volgende:
Ja, dan moet je een extra opdracht maken volgens mij
Hahahquote:Op dinsdag 11 januari 2011 07:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb de coördinator net een mail gestuurd, om 5 uur 's nachts ofzo. Maar een extra opdracht is geen probleem. Morgen denk ik een wintersport boeken. Wat SOGGEN toch allemaal niet teweeg brengt.
Haha oke. Volgens mij moest je zoiets bij ons doen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 07:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb de coördinator net een mail gestuurd, om 5 uur 's nachts ofzo. Maar een extra opdracht is geen probleem. Morgen denk ik een wintersport boeken. Wat SOGGEN toch allemaal niet teweeg brengt.
Je kunt je bij ons inschrijven op een bepaald thema. Hiervoor moet je een motivatie schrijven. Vaak kom je dus niet bij je eerste keus terecht. Dan heb je elke week een circle waar je elkaar helpt met de thesis en zorgt dat je een beetje op schema loopt zodat je in week 3 en week 7 een go krijgt.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:16 schreef automatic_ het volgende:
Ik wist ze eigenlijk allemaal wel, maar ik heb uiteindelijk gekozen voor GGZ en KGP. Die van Kinder/Jeugd wist ik ook wel, maar ik hoorde net voor het tentamen dat er nog een punt was & die wist ik dus niet meer![]()
Wat is zo'n circle dan? Want dat is bij ons niet
16?!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:25 schreef automatic_ het volgende:
Ooo okeDat is wel heel anders dan bij ons!
Haha. Inderdaad. Ik heb 8 kantjes, maar er zijn er ook van 16Haha.
Ik had hem vrij laatquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
16?!
Hoe kan dat in 3 uur?Ik kan echt niet zo snel schrijven.
Zie nu pas trouwens dat jullie het tentamen al hadden. Wat een luie kerel.
Een vriendin van me doet Business Studies oid en die heeft dat ook.. bij ons (lees: B-PSY en M-Communicatie) gaat het heel anders.. je benadert gewoon de begeleider van je voorkeur en dan krijg je een ja of nee.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je kunt je bij ons inschrijven op een bepaald thema. Hiervoor moet je een motivatie schrijven. Vaak kom je dus niet bij je eerste keus terecht. Dan heb je elke week een circle waar je elkaar helpt met de thesis en zorgt dat je een beetje op schema loopt zodat je in week 3 en week 7 een go krijgt.
Ik had net de 2 andere gepakt. Allebei niet zo lastig. Was wel weer flink pennen. Arme kerel die het moet nakijken, 9 a4tjes van mijn kraaienhandschrift.
Als is dat ook per richting anders hoorquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:20 schreef hetzusjevan het volgende:
Een vriendin van me doet Business Studies oid en die heeft dat ook.. bij ons (lees: B-PSY en M-Communicatie) gaat het heel anders.. je benadert gewoon de begeleider van je voorkeur en dan krijg je een ja of nee.
Ik vraag me af of dat 'elkaar helpen' fijn is of juist niet.
Kiest de begeleider jou uit dan? Hoe dan?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Als is dat ook per richting anders hoor
Wij (K&J) mogen namelijk niet zelf contact zoeken met de begeleider, haha.
Nee, wij melden ons bij de coördinator met verschillende onderwerpen/begeleiders van jouw keuze en daarna krijg je een mailtje van de coördinator of hij/zij nog tijd heeft (/bij wie je komt uit jouw lijstje). Wij mogen ook ons pas aanmelden als je in principe meteen kunt beginnen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:25 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Kiest de begeleider jou uit dan? Hoe dan?
ja.. dus wat is de bedoeling?quote:
Oh?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:30 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
ja.. dus wat is de bedoeling?
topic lijkt beetje deaud..
jullie zijn ook van de uvt?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:33 schreef GlowMouse het volgende:
Gisteren liep het topic heel erg hard
ja maar die klopt heul niet altijd ..quote:
hier welquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:36 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
ja maar die klopt heul niet altijd ..
Deze wel. Want wij zijn goed.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:36 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
ja maar die klopt heul niet altijd ..
Het is erg wisselendquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:30 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
ja.. dus wat is de bedoeling?
topic lijkt beetje deaud..
Haha, grappigquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:51 schreef Tegan het volgende:
Was leuk, je zat op de grond met CL. Op een R&P meet, omdat er niet genoeg plaats was.
Die heeft, zogezegd, geen tijd daarvoor en daarom heeft hij het Discussion Board op BB opengegooid waar iedereen de klachten kan posten (heuse spam). Hij sluit zich 2 weken af om het na te kijken zei hij.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:16 schreef GlowMouse het volgende:
Was je al bij de docent binnengelopen om eens te vragen hoe het zit?
Hahaquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:26 schreef GlowMouse het volgende:
whehe, ik zal hem de groeten doen als ik hem zie
dat heeft me dus 32 punten gekostquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:07 schreef Granaatappel het volgende:
Accounting 1 was ook wel een zooitje zeg.
Nogal wat vragen waarbij meerdere antwoorden mogelijk waren (MC), de vraagstelling vaag/incompleet was, enz. Bij 1 van de 2 open cases was het voor sommige studenten niet duidelijk wat er nu precies gevraagd werd, er werd slechts gemeld dat 'de volgende transacties nog niet verwerkt zijn'. Het was mij wel duidelijk maar dit moest dus uitgezocht worden bij de docent: in de ene zaal werd dit verhelderd, in de andere zaal niet. Vraag me af wat ze hiermee gaan doen.
Vervolgens leek het de sectie Accounting wel leuk om de antwoorden op twitter en blackboard te zetten: 2 verschillende normeringen.
Je bent vast eerder klaarquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:54 schreef Granaatappel het volgende:
Dadelijk om 19.00-22.00 tentamen maken,. Tot 10 uur zeg.
Het is Macro-economie, nu ken ik de verbanden wel heel goed etc. maar je moet eigenlijk bij elke vraag een grafiekje voor jezelf tekenen en de gevolgen analyseren, dat vereist wel wat denkwerk.quote:
Dat is wel flink vervelend, ik denk alleen niet dat 'ie heel die case gaat schrappen maar de normering mag zeker aangepast worden!quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:58 schreef ANCT het volgende:
[..]
dat heeft me dus 32 punten gekostdaag tentamen
Ach, als je om 21.45 klaar bent, dan ben je ook eerder klaarquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:11 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Het is Macro-economie, nu ken ik de verbanden wel heel goed etc. maar je moet eigenlijk bij elke vraag een grafiekje voor jezelf tekenen en de gevolgen analyseren, dat vereist wel wat denkwerk.
Het zijn 25 MC dus denk ook wel dat ik eerder klaar ben maar ik benut mijn tijd wel.
nee het wordt waarschijnlijk herkansen, maar ik baal er wel van. Voor de her even journaalposten bekijken en dan haal ik het makkelijk, ik had de MC namelijk wel goed gemaaktquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:11 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Dat is wel flink vervelend, ik denk alleen niet dat 'ie heel die case gaat schrappen maar de normering mag zeker aangepast worden!
Het is dan ook uiterst vreemd dat je dit vak kan halen als je alleen journaalposten kan opstellen. Je kunt dit vak halen door alleen journaalposten op te stellen en alle 25 MC vragen fout te hebben.
1337!quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
He, een aftelscherm in blackboard tot de nieuwe update. Wat spannend!
Dan krijg je geen cijfer. Dat zal je leren!quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:11 schreef arucard het volgende:
Wat gebeurt er als je wel ingeschreven staat voor een tentamen maar niet gaat? Want ik denk dat ik maar voor de herkansing ga, ik ga dit nooit halen.
Maar geen cijfer krijgen heeft verder geen gevolgen ofzo?quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dan krijg je geen cijfer. Dat zal je leren!
Nee. Ik schrijf me ook altijd voor alles in waar ik mogelijk een tentamen van kan gaan maken en dan zie ik wel. Sta dus meestal ook gewoon al ingeschreven voor herkansingen die ik meestal niet ga maken.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:14 schreef arucard het volgende:
[..]
Maar geen cijfer krijgen heeft verder geen gevolgen ofzo?
Ik vind het zelf altijd wel handig om te gaan en te zien hoe het tentamen eruit ziet. Vaak kun je een zelfde soort opbouw in de herkansing vinden.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:17 schreef arucard het volgende:
Bedankt voor de reactie. Ik kan wel gaan natuurlijk, maar als ik de stof toch niet beheers.Ik ga nu gewoon tot de herkansing van voor af aan beginnen.
Wiskunde 1 of 2?quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:20 schreef arucard het volgende:
Mwah, het is wiskunde. Dat zijn gewoon sommetjes natuurlijk. Nu brengen jullie me weer aan het twijfelen.
In mijn tijd (Wiskunde 1 16-mar-2007 7.5 ) waren alle tentamens hetzelfde opgebouwd. De oefententamens van blackboard waren erg representatief en op het tentamen wordt alleen verwacht dat je precies hetzelfde trucje kunt uitvoeren als bij de oefententamens.quote:
Ik zie die blauwe vellen na een tentamen, en dan is er rustig 1/5de deel zonder handtekening. Gebeurt inderdaad niks mee.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:11 schreef arucard het volgende:
Wat gebeurt er als je wel ingeschreven staat voor een tentamen maar niet gaat? Want ik denk dat ik maar voor de herkansing ga, ik ga dit nooit halen.
Had vandaag ook 'zoiets'.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:16 schreef GlowMouse het volgende:
Zit je de hele dag de blackboardsite te F5'en omdat de uitslag vandaag bekend zou worden, krijg je om 16.00 mail dat de uitslag vandaag toch maar niet komt.
Dat had ik vorige week, 's avonds om 22.40 had hij het online gezet.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:28 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Had vandaag ook 'zoiets'.
Telkens even BB checken voor de uitslag announcement, blijkt 'ie het sneaky onder course documents te hebben gezet zonder announcement.
Succes ermee.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:27 schreef automatic_ het volgende:
Hiep Hoi!
Morgen mijn laatste tentamen van deze periode
Merci! En tof dat je kon ruilen!quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Succes ermee.Ik ga maar weer eens werken.
Je kan je wel uitschrijven en ik heb begrepen dat het zeer gewaardeerd wordt, want het bespaart heeul veul bomen.. vaak zitten ze met een stapel hertentamens te kijken omdat de helft niet komt opdagen..quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:11 schreef arucard het volgende:
Ik sta op die vellen tegenwoordig als *hetzusjevan* BSc. - en ik ben altijd de enige op dat gedeelte van de lijst waarbij dat erachter staat. Hebben jullie dat ook? Of zouden toevallig alle andere mensen op de lijst premasterstudenten zijn? Krijg je dan ook zoiets, als je alleen de premaster hebt gedaan eigenlijk?quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:17 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik zie die blauwe vellen na een tentamen, en dan is er rustig 1/5de deel zonder handtekening. Gebeurt inderdaad niks mee.
hehe.. ben benieuwd wat het nu wordtquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:16 schreef GlowMouse het volgende:
Zit je de hele dag de blackboardsite te F5'en omdat de uitslag vandaag bekend zou worden, krijg je om 16.00 mail dat de uitslag vandaag toch maar niet komt.
Het zal wel aan mij liggen, maar ik krijg er maar 1 normering voor gevonden, en dat is degene op twitter. Waar kan ik de normering op blackboard vinden?quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:07 schreef Granaatappel het volgende:
Accounting 1 was ook wel een zooitje zeg.
Nogal wat vragen waarbij meerdere antwoorden mogelijk waren (MC), de vraagstelling vaag/incompleet was, enz. Bij 1 van de 2 open cases was het voor sommige studenten niet duidelijk wat er nu precies gevraagd werd, er werd slechts gemeld dat 'de volgende transacties nog niet verwerkt zijn'. Het was mij wel duidelijk maar dit moest dus uitgezocht worden bij de docent: in de ene zaal werd dit verhelderd, in de andere zaal niet. Vraag me af wat ze hiermee gaan doen.
Vervolgens leek het de sectie Accounting wel leuk om de antwoorden op twitter en blackboard te zetten: 2 verschillende normeringen.
F. van het Chasse, staat ook met ing. op die lijstenquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:47 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik sta op die vellen tegenwoordig als *hetzusjevan* BSc. - en ik ben altijd de enige op dat gedeelte van de lijst waarbij dat erachter staat. Hebben jullie dat ook? Of zouden toevallig alle andere mensen op de lijst premasterstudenten zijn? Krijg je dan ook zoiets, als je alleen de premaster hebt gedaan eigenlijk?
Nu komt de uitslag 'maandag in de loop van de middag'. De reden van de vertraagde uitslag is dat een deel van de tentamens is zoekgeraakt bij een postzending door een fout bij het expeditiebedrijf.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:16 schreef GlowMouse het volgende:
Volgens mij een foutje, want dat kan geeneens.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Tentamenresultaten van Hersenen en Gedrag online. Iemand heeft het gewoon gepresteerd om een -1 te halen. Echt hoor.. Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar.!
Was een multiplechoice tentamen. Die kerel had er 10 van de 50 goed.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:52 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Volgens mij een foutje, want dat kan geeneens.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:16 schreef GlowMouse het volgende:
En sinds vandaag:quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:34 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Nu komt de uitslag 'maandag in de loop van de middag'. De reden van de vertraagde uitslag is dat een deel van de tentamens is zoekgeraakt bij een postzending door een fout bij het expeditiebedrijf.
De herkansing zou dinsdagmorgen om 8.30 zijn, maar die wordt nu verplaatst. Verplaatsen van een tentamen kan alleen in geval van overmacht. Het tentamen wordt nu alsnog binnen de termijn van 15 werkdagen nagekeken, dus ik vraag mij af waarom dit als overmacht geldt. Zeker als je bedankt dat er geen sprake is van overmacht wanneer de treinen door sneeuw niet rijden en je daardoor een tentamen mist.
quote:Omdat het verwerken van de tentamenresultaten meer tijd in beslag neemt dan gepland, zal de inzage die was gepland om 16.45 u. niet doorgaan. U ontvangt zo spoedig mogelijk bericht over een nieuw tijdstip voor de inzage. Onze excuses voor het ongemak.
Hoe krijg je dat voor elkaar inderdaad?quote:Op maandag 17 januari 2011 12:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Tentamenresultaten van Hersenen en Gedrag online. Iemand heeft het gewoon gepresteerd om een -1 te halen. Echt hoor.. Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar.!
9. Het duurt lang deze keer voordat de resultaten worden bijgeschreven. Heb nog altijd geen officiële ECTS erbij gekregen.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar inderdaad?
Wat had jij?
Netjes!quote:Op maandag 17 januari 2011 16:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
9. Het duurt lang deze keer voordat de resultaten worden bijgeschreven. Heb nog altijd geen officiële ECTS erbij gekregen.
quote:Mon, Jan 17, 2011 -- Resultaten tentamen beschikbaar
De resultaten van het tentamen van 22.12.2010 zijn beschikbaar onder Course Information. Onze felicitaties aan al wie geslaagd is. Nogmaals onze excuses voor de vertraging. Over de nieuwe inzagedatum ontvangt u nade bericht via Blackboard.
Mail kan ik wel even doenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:40 schreef Friek_ het volgende:
Zou iemand hetzusjevan erop kunnen wijzen dat ze een PM heeft? Via mail misschien? Het is vrij noodzakelijk.
Nee, wel een paar flinke hooivorken en wat fakkels.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:47 schreef GlowMouse het volgende:
heb je al eieren ingeslagen voor vrijdag?
Hihi, wel grappig dat hij belde!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:56 schreef hetzusjevan het volgende:
sta in DB, belt mn vader op dat ie mail heeft van ene "glow" nogiets.. Haha. heb je pm gelezen friek.. Tis zo fucked up. Zie pm.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:56 schreef hetzusjevan het volgende:
sta in DB, belt mn vader op dat ie mail heeft van ene "glow" nogiets.. Haha. heb je pm gelezen friek.. Tis zo fucked up. Zie pm.
Slecht.quote:
Er stond iets in van dat ik mijn PM moest checken omdat het blijkbaar urgent was.. vandaar dat ie meteen belde, maar hij snapte niet precies wat het allemaal te betekenen hadquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hihi, wel grappig dat hij belde!
Ik doe wel digitaal meequote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:38 schreef GlowMouse het volgende:
10 bussen naar Den Haag vanuit Tilburg:
http://tilburg.metdebusnaardenhaag.nl/content/go-hague
Je mag geen hooivorken meenemen in de trein.quote:
bol.com werkt erg goed en anders bij de winkel op de campusquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:25 schreef Granaatappel het volgende:
Iemand een tip waar je tweedehands studieboeken voor wat euro's kunt verkopen?
Had al gekeken op de lijst die ze op de campus accepteren alleen zitten daar bijna geen eerstejaars boeken tussen en ze betalen slechts 30% van de nieuwprijs.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
bol.com werkt erg goed en anders bij de winkel op de campus
Marktplaats bedoel je?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:38 schreef automatic_ het volgende:
Ik vind dat bol.com beter werkt dan MP
Oh ik verkoop altijd alles via MP.. daar kan ik tenminste foto's opzetten en dat werkt vaak het beste, dan zien mensen meteen dat ik niet lieg over de staat van de boekenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:38 schreef automatic_ het volgende:
Ik vind dat bol.com beter werkt dan MP
Ik heb het beide gedaan (omdat ik ook zweerde bij MP, haha), maar via MP had ik niets verkocht en bij bol.com had ik er drie op één dag verkocht :s De boeken stonden gewoon op beide sites toen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:41 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Oh ik verkoop altijd alles via MP.. daar kan ik tenminste foto's opzetten en dat werkt vaak het beste, dan zien mensen meteen dat ik niet lieg over de staat van de boeken.
Hoezo is het minder werk? Je moet het bij bol.com toch opsturen? Als ik het via MP verkoop zet ik er altijd bij dat we kunnen afspreken op de UvT, vind ik veel minder werk dan boeken opsturen haha.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb het beide gedaan (omdat ik ook zweerde bij MP, haha), maar via MP had ik niets verkocht en bij bol.com had ik er drie op één dag verkocht :s De boeken stonden gewoon op beide sites toen.
Sindsdien vind ik bol.com gewoon makkelijker, mede doordat het minder werk is
Aangetekende brief en anders dagvaarden.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:40 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Marktplaats bedoel je?
Daar begin ik echt niet meer aan, heb al meerdere malen meegemaakt dat er een afspraak wordt gemaakt om het op te halen / te betalen en vervolgens hoor ik niets meer.
Vraag me toch soms echt af hoe mensen je kunnen laten zitten zonder even te laten weten dat je van gedachte bent veranderd en de koop niet doorgaat...
BSc BE/FE/E&BEquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:32 schreef Impressie het volgende:
Welke boeken probeer je te verkopen? Misschien heb ik wel interesse als het me een leuk onderwerp lijkt om ooit eens wat over te lezen.
Wow, wat ben jij goed bezig!quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:38 schreef hetzusjevan het volgende:
Yeaa tentamen binnengetikt met een 8,5 + nog geen herkansingen gehad tot nu toe ^-^. Vooral dat laatste is zo fijn. Ik haat herkansingen.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:38 schreef hetzusjevan het volgende:
Yeaa tentamen binnengetikt met een 8,5 + nog geen herkansingen gehad tot nu toe ^-^. Vooral dat laatste is zo fijn. Ik haat herkansingen.
Welke?quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Ik sta weer ingeschrevenen ik ga proberen drie vakken te halen dit semester
Ooo spannend!quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:54 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Cultural psychology, social cognition en de her van psy A+E.
Ik loop heel erg achter
Ja, ik moet dat ook via de examencommissie regelen, omdat de verdeling van ECTS ook anders is.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo spannend!
Wel vervelend dat Cultural Psycholgoy en A+E nu helemaal anders zijn dan toen jij het deed
Oooo echt? Dat is wel irritant dan! Maar zou dat zo'n gedoe zijn of dat weet je niet?quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja, ik moet dat ook via de examencommissie regelen, omdat de verdeling van ECTS ook anders is.
Ik ben heel blij dat ik PPO al hadhoef ik daar niet meer naar om te kijken.
Nice!quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:38 schreef hetzusjevan het volgende:
Is goed ik ontvang graag wat van je.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:22 schreef Impressie het volgende:
Ik heb wel interesse in Microeconomics by David Besanko. Via pm verder afhandelen met prijs en locatie etc?
Bij dezequote:Op woensdag 19 januari 2011 16:03 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Is goed ik ontvang graag wat van je.
Welke volg je nu allemaal dan?quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:35 schreef Complexiteit het volgende:
Grappig, sociale psychologie.
Volgens mij ben ik iemand die bewust hindernissen opwerpt, zoals beschreven in het begin van het boek.
5 extra vakken, een totaal van 11, en dan nog een bijbaan van 12u
zou vet zijn als dat lukt
offe, het moet lukken![]()
Er zit een vak van 2 pt bij, verder 5 a 6 ja. Totaal is het 62 ECTS, klinkt compleet gestoord vind ik zelf maar ik heb dit semester gezien dat je sommige vakken kan halen met nauwelijks inzet... dus daar gok ik nu ook heel hard opquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:14 schreef Impressie het volgende:
Ik vond mijn 5-6 vakken al veel voor deze periodeZijn het allemaal 5-6 ECTS vakken?
En sociale psy is echt supertof ja! Ik zat er ook echt op te wachten na al dat saaie van hersenen en gedrag etc
Mag ik lachen als je gok fout bleek te zijn?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:41 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Er zit een vak van 2 pt bij, verder 5 a 6 ja. Totaal is het 62 ECTS, klinkt compleet gestoord vind ik zelf maar ik heb dit semester gezien dat je sommige vakken kan halen met nauwelijks inzet... dus daar gok ik nu ook heel hard op
Uiteindelijk ga ik voor 3 a 4 van de 11 vakken veel doen, denk ik.
Neequote:Op woensdag 19 januari 2011 23:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mag ik lachen als je gok fout bleek te zijn?![]()
Morgen even voor een half uur naar Tilburg voor een gesprekjeEn dan denk ik ook nog dat het korter gaat duren... Naja, een vriendinnetje gaat mee en dan gaan we daarna even naar de stad
Nee, dat sowieso niet.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:53 schreef GlowMouse het volgende:
Alsof je alle colleges moet volgen.
Op blackboard heb je een discussion board. Daar kan je een oproepje plaatsen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:26 schreef gniffie het volgende:
Hoe schrijf ik me voor een groep in voor groepsopdrachten, heb eerst op andere uni gezeten en als je dan te laat was werd je automatisch ergens bij gedumpt maar hier mag je je tentamen opeens niet maken. Ik heb me al wel voor het vak zelf ingeschreven.
Heb het al aan de leraar gevraagd en die zegt dat ik het maar zelf moet uitzoeken. Ken voor de rest ook niemand omdat ik in mijn eigen stad gewoon nog mijn studie volg en dus niet naar intro ben geweest en geen colleges volg...
Dat is volgens mij nog meer dan ik volg. Ik zit ergens in de 50 dacht ik.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:41 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Er zit een vak van 2 pt bij, verder 5 a 6 ja. Totaal is het 62 ECTS, klinkt compleet gestoord vind ik zelf maar ik heb dit semester gezien dat je sommige vakken kan halen met nauwelijks inzet... dus daar gok ik nu ook heel hard op
Uiteindelijk ga ik voor 3 a 4 van de 11 vakken veel doen, denk ik.
Oh, dat scheelt nogal. Ik dacht dus aan het dubbelequote:Op donderdag 20 januari 2011 23:48 schreef GlowMouse het volgende:
Ik *vermoed* dat je inschrijving als premaster telt als inschrijving voor de master, en dat dan de tweejaarstermijn die je voor je master hebt begint te lopen.
De master rechtsgeleerdheid / strafrecht duurt één jaar. Daar gaat nog één jaar premaster aan vooraf. Het moet dus kunnen in twee jaar.
Hmm, dat is in ieder geval al positief. Ik heb gelukkig nog wel even, dus ik kan nog wel het een en ander op school vragen, maar het is zo in ieder geval een stuk duidelijker. Thanksquote:Collegegeld betaal je maar één keer. Ik ken wel iemand die de premaster ernaast heeft gedaan, maar ken de details niet. Het ging op de UvT wel goed in ieder geval.
Maar dan betaal je toch wel 'gewoon' dubbelquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:21 schreef automatic_ het volgende:
Volgens mij is het inderdaad zoals GM zegt, maar wat betreft de pre-master-structuur zit er ook veel verschil tussen de universiteiten in NL. Bij de één moet je het pre-master-jaar het instellingsgeld betalen en het masterjaar is dan weer tegen het tarief van de overheid.
al zijn de meeste gewoon tegen het tarief van de overheid
Nee, je betaalt maar één keer collegegeld en dan boeit het niet hoeveel studies je doet. Maar goed; een pre-master kan/ga je pas doen als je je HBO afgerond hebt, dus heb je niets meer met je HBO te makenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Maar dan betaal je toch wel 'gewoon' dubbel? De HBO-instelling zal toch ook collegegeld vragen, neem ik aan?
quote:Heeft er, buiten dit verhaal om, verder iemand ervaring met de JHS-UvT-samenwerking, zoja, is het een aanrader om in het tweede jaar vakken naast het reguliere blok vakken aan de UvT te volgen. Dan betaal je overigens, neem ik aan, gewoon twee keer schoolgeld?
Oke, dat wist ik nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:31 schreef Complexiteit het volgende:
Sommige premasters kunnen al tijdens het HBO gedaan worden, automatic. Rechten kent zulke samenwerkingen tussen hogeschool en uni.
Dan betaal je gewoon 1x, met contractonderwijs heb je niks te maken lijkt me.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:42 schreef Complexiteit het volgende:
De wereld staat of valt met het recht.
L e t t e r l i j k
Ga je schamen dat je er niet in thuis bent
Te laat!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:17 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Nouja, dat hoeft nou ook weer niet he.
Moest jij die maken dan?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 04:26 schreef Impressie het volgende:
Wat naar dat ze de sleutel van het wiskunde testimonium nog niet online hebben. Ik wil kijken of ik een fout heb of niet want we hadden een mooie discussie erover.
Oh ja, dat soort vragen kregen wij ookquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:31 schreef Impressie het volgende:
Geloof dat die het nog geeft ja, maar heb geen college gevolgd.
De vraag was:
Uitspraak 1) De verzameling getallen die bestaat uit alle oneven getallen tussen 0 en 50 is een deelverzameling van de verzameling van de gehele getallen. Uitspraak 2) Het verschil x-y van twee elementen x en y uit de verzameling gehele getallen is altijd een element van de verzameling van natuurlijke getallen.
En dan of ze juist of niet waren.
Goed dat je het nog even zegt, dat lucht enorm op!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:56 schreef sk888er het volgende:
Van een topic terug over mijn post, (als iemand het nog herinnert). Ik hoef me niet meer druk te maken om micro-economie, heb het gehaald met een 6,5 (opluchting). Financial management 1 fout van de 20 meerkeuze vragen en Finance waarschijnlijk ook rond de 9 (2 fouten max). Andere 2 onderwerpen is afwachten.
Haha. Ik had dat standaard als instelling gezet maar ik vind het toch nietsquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:47 schreef Impressie het volgende:
Overigens auto, ben je weer aan de Lush omdat er overal hartjes bij je posts staan?
Hoi!quote:Op zondag 23 januari 2011 12:56 schreef Beat1987 het volgende:
Hallo! Ik had even wat vraagjes over studeren in Tilburg, en dit lijkt me de juiste plaats daarvoor
Ik denk erover na om in september een master te gaan doen in Tilburg, en anders in Amsterdam. Alleen over Amsterdam kan ik vrij veel info vinden over de universiteit/sfeer/kamers/bijbaantjes etc. maar bij Tilburg wat minder. Ik kom zelf uit Groningen en ben er ook nog nooit geweest, dus heb geen idee wat ik me ook bij de stad moet voorstellen eigenlijk
Dus bij deze de vraag: hoe is het studeren in Tilburg? Hoeveel kost een kamer ongeveer? Zijn er goedkope kamers te vinden (200-250 euro voor minimale woonruimte)? En bijbaantjes?
Alvast bedankt!
Nee, hij doet er superrrr lang over om te laden.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:03 schreef hetzusjevan het volgende:
Kan iemand op de catalogi- en informatiebestanden pagina komen van de uvt? Ik wil iets uit het depot aanvragen voor morgen (of iig kijken hoe het werkt), maar ik kom niet eens bij de GetIt zoekfunctie?
Persoonlijk vind ik er een goede sfeer hangen hier, maar het is haast niet te vergelijken, brabant is zo anders dan een stad als Amsterdam. Zoals automatic_ al zei is alles hier kleinschaliger en ook ik vind het wel prettig. Ik vind het een fijne universiteit en een gezellige studentenstad. Maar ja, waar wij Tilburg Zingt hebben, heeft Amsterdam tig pleinen vol muziek en weetikhetwat met Koninginnenacht.. tsja: het is maar waar je van houdt.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:56 schreef Beat1987 het volgende:
Hallo! Ik had even wat vraagjes over studeren in Tilburg, en dit lijkt me de juiste plaats daarvoor
Ik denk erover na om in september een master te gaan doen in Tilburg, en anders in Amsterdam. Alleen over Amsterdam kan ik vrij veel info vinden over de universiteit/sfeer/kamers/bijbaantjes etc. maar bij Tilburg wat minder. Ik kom zelf uit Groningen en ben er ook nog nooit geweest, dus heb geen idee wat ik me ook bij de stad moet voorstellen eigenlijk
Dus bij deze de vraag: hoe is het studeren in Tilburg? Hoeveel kost een kamer ongeveer? Zijn er goedkope kamers te vinden (200-250 euro voor minimale woonruimte)? En bijbaantjes?
Alvast bedankt!
Ik denk aan de master Jeugdliteratuur, die daar start in septemberquote:Op zondag 23 januari 2011 13:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoi!
Jemie, wat een verhuizing dan (vanuit Groningen!). Ik moet je eerlijk zeggen dat ik niet zoveel vragen kan beantwoorden, haha. Ik vind de sfeer en het kleinschalige wel fijn hier,Welke master wil je gaan doen?
Bedankt voor je antwoord! Ja Groningen is wat dat betreft ook een groot dorp eigenlijk. Amsterdam trekt me veel minder als stad, maar de universiteit daar lijkt me wel weer heel gaaf. En van Tilburg weet ik gewoon heel weinig, maakt het ook wel weer wat moeilijkerquote:Op zondag 23 januari 2011 14:13 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik er een goede sfeer hangen hier, maar het is haast niet te vergelijken, brabant is zo anders dan een stad als Amsterdam. Zoals automatic_ al zei is alles hier kleinschaliger en ook ik vind het wel prettig. Ik vind het een fijne universiteit en een gezellige studentenstad. Maar ja, waar wij Tilburg Zingt hebben, heeft Amsterdam tig pleinen vol muziek en weetikhetwat met Koninginnenacht.. tsja: het is maar waar je van houdt.
Kamers zijn goed te vinden en vaak voor prima prijzen. Ik betaal 240 voor 12 m2 maar dat is aan de dure kant geloof ik (maar ik woon dan wel weer met 3 vriendinnen in het centrum). Voor bijbaantjes kan je altijd terecht in de winkels in het centrum of in de horeca lijkt me, callcenter werk is er ook wel te vinden dacht ik.. gewoon standaard dus. Weet niet hoeveel vraag er op het moment is hoor.
Het ligt echt aan jezelf en wat je zelf het prettigst vindt.
Nee, deze master wordt alleen in Tilburg aangeboden. In Amsterdam zou ik kiezen voor Literatuurwetenschap of Redacteur/editor. Uit die keuze ben ik dus ook nog nietquote:Op zondag 23 januari 2011 14:29 schreef automatic_ het volgende:
Ik denk dat Tilburg meer op Groningen lijkt dan Amsterdam. Dus ja, het is maar net wat je wilt... Wil je in hetzelfde blijven hangen, dan zou ik Tilburg zeggen.
Wil je iets heeeeel anders, dan zou ik richting Amsterdam gaan.
De master is hetzelfde of niet?
Ooo okequote:Op zondag 23 januari 2011 14:58 schreef Beat1987 het volgende:
[..]
Nee, deze master wordt alleen in Tilburg aangeboden. In Amsterdam zou ik kiezen voor Literatuurwetenschap of Redacteur/editor. Uit die keuze ben ik dus ook nog niet
quote:
Goed nieuws!quote:Op maandag 24 januari 2011 12:24 schreef GlowMouse het volgende:
Je hebt weinig gemist, behalve dat muis006 weer terug is.
Deze week weet ik niet, donderdag en vrijdag sowieso niet. Anders begin volgende week? Ma-wo is voor mij beterquote:
Een stukje lopen doet wonderen, als je er even doorheen zit.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:32 schreef automatic_ het volgende:
Morgen een lekkere lange dag op de UvT. Ik ben benieuwd of ik het vol ga houden
Nou, naar huis gaan doet ook wonderen hoor.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:02 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Een stukje lopen doet wonderen, als je er even doorheen zit.
Huh? Welke colleges heb jij die ik niet heb?quote:Op maandag 24 januari 2011 17:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nou, naar huis gaan doet ook wonderen hoor.
Ik heb van 8.45-10.30 een introductiecollege en daarna van 16.45 - 18.30 een eerste college van een vak
Een keuzevak en Filosofiequote:Op maandag 24 januari 2011 17:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Huh? Welke colleges heb jij die ik niet heb?
Ik vind het laat! En vooral als ik er de hele tijd op moet wachten, haha. Maar goed; het is éénmalig want vanaf volgende week heb ik diverse werkgroepen etc.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:13 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
haha filosofie duurt tot vet laat
nouja, een beetje dan
Wauw, wat een mooie post!quote:
m'n onderbewuste dankt je voor het complimentquote:
Geen dank!quote:Op maandag 24 januari 2011 18:22 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
m'n onderbewuste dankt je voor het compliment
m'n bewustzijn ligt te creperen ofzo, ik ben zo moe
Dat betekent dus ook dat, wanneer je goed voor het volgende tentamen leert, je punt achteruit gaat? :pquote:Op maandag 24 januari 2011 19:18 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb even lol hier, ook al is het puur leedvermaak. Ik heb een 4.5 voor MTO-E gehaald. Prima. Ik had er toch niets voor gedaan en ik ging herren. Nu zijn er klasgenoten die onwijs veel hebben gedaan en zeiden "Ik own MTO, dus deze haal ik ook wel" en die hebben een 4.0 "ooo het ging best goed!".
Ja, dat gaat nog een lastige keuze voor mij wordenquote:Op maandag 24 januari 2011 19:20 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Dat betekent dus ook dat, wanneer je goed voor het volgende tentamen leert, je punt achteruit gaat? :p
val jij altijd in slaap tijdens het werk?quote:Op maandag 24 januari 2011 19:16 schreef oompaloompa het volgende:
aanstellers,
Ik ben vorige week nog in gebouw P opgesloten omdat ik niet door had dat het al 23:00 was.
Een veelgehoorde stelling.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:20 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Dat betekent dus ook dat, wanneer je goed voor het volgende tentamen leert, je punt achteruit gaat? :p
Nee ik was gewoon zo hard aan het werk dat ik niet doorhad dat het al zo laat was :pquote:Op maandag 24 januari 2011 19:31 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
val jij altijd in slaap tijdens het werk?
quote:Op maandag 24 januari 2011 19:18 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb even lol hier, ook al is het puur leedvermaak. Ik heb een 4.5 voor MTO-E gehaald. Prima. Ik had er toch niets voor gedaan en ik ging herren. Nu zijn er klasgenoten die onwijs veel hebben gedaan en zeiden "Ik own MTO, dus deze haal ik ook wel" en die hebben een 4.0 "ooo het ging best goed!".
Ja,quote:Op maandag 24 januari 2011 19:46 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]hahah, dat heb ik ook een keer gehad XD (en ik was idd ook degene die lachte, gniffel).
Net een mailtje de spreekwoordelijke deur uit gedaan naar de RU.. kijken wat de toelatingseisen zijn voor een master psychologie in arbeid/organisatie met een BSc PSY van de UvT. Ben benieuwd, to be continued.
Nee, maar we willen onderhand 's gaan samenwonen en dat gaat lastig als ik elke dag op en neer naar Tilburg moet. Nijmegen is dan makkelijker..quote:Op maandag 24 januari 2011 19:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja,
Waarom wil je dat daar gaan doen? Is dat goedkoper (aangezien het je 2e master is)?
Mja dat is geen doen als ik colleges om 8.45u heb.. sowieso moet iemand me dan altijd op de eerste trein zetten in Nijmegen, want de bussen gaan zo vroeg niet vanuit mijn woonplaats.. of ik moet een auto aanschaffen (ook prijzig). Het gaat in Nijmegen 6500 euro kosten zie ik, maar ik vraag me af of ik het kan omzeilen door het behalen van mijn 1e master uit te stellen tot eind september bv.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:11 schreef automatic_ het volgende:
Ik zou daar zeker even naar kijken ja
Ik denk dat dat het op en neer gaan wel waard is...
Als ik de tekst goed lees, moet je op het moment van inschrijving nog geen eerdere mastergraad hebben gehaald. Aangezien je jezelf elk jaar opnieuw inschrijft, is zelfs een diploma aanvragen in september gevaarlijk (namelijk in het geval dat je de nieuwe opleiding niet in één jaar afrondt). Ik heb zelf in ieder geval nog geen masterdiploma totdat alles duidelijk is.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:28 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik heb me dit jaar al ingeschreven voor de master Sociale Psychologie aan de UVT (en sta nog steeds ingeschreven, maar heb geen enkel vak gevolgd). Moet ik dan nog zorgen dat ik pas na september afstudeer in mijn 1e master of loopt deze inschrijving door?
Ik vind het gewoon een belachelijke regeling, bah. Het is toch te debiel voor woorden dat we ons afstuderen moeten uitstellen?quote:Op maandag 24 januari 2011 20:36 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Als ik de tekst goed lees, moet je op het moment van inschrijving nog geen eerdere mastergraad hebben gehaald. Aangezien je jezelf elk jaar opnieuw inschrijft, is zelfs een diploma aanvragen in september gevaarlijk (namelijk in het geval dat je de nieuwe opleiding niet in één jaar afrondt). Ik heb zelf in ieder geval nog geen masterdiploma totdat alles duidelijk is.
Oeh...quote:Op maandag 24 januari 2011 22:08 schreef oompaloompa het volgende:
Wat dat betreft zit ik helemaal goed met mijn 7.5 studiejaren die me in totaal maximaal 900 euro kosten :p
Da's ook niet slimquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:14 schreef automatic_ het volgende:
Wat een muts ben ik ook he
Er stond file, dus ik dacht; laat ik eens een alternatieve route kiezen
Bingo, college gemist
Oh dat valt wel weer mee dan, maar toch, als je van tevoren had geweten dat je het college ging missen had je net zo goed uit kunnen slapenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:20 schreef automatic_ het volgende:
Naja, zo'n ramp is het niet. Kreeg net al een berichtje dat het saai was en dat de PP op internet komt. Is een introductiecollege m.b.t. de werkgroepen ofzo.
Juist en helemaal omdat ik nu pas om 16.45 college hebquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh dat valt wel weer mee dan, maar toch, als je van tevoren had geweten dat je het college ging missen had je net zo goed uit kunnen slapen
Ikke welquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Juist en helemaal omdat ik nu pas om 16.45 college heb. Ik kwam er onderweg pas achter dat ik hem ging missen, haha. Ach! ik ben nu artikelen aan het zoeken voor mijn thesis
En, heb jij er al weer helemaal zin in?
Ja ik knijp hem wel een beetjequote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:37 schreef automatic_ het volgende:
Ooo kijk, dat is mooi!
Met frisse moed er tegen aan
vreemdquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kan ik nog een SPSS-code van de UvT-site afhalen? Kan daar niet inloggen
for Tilburg University staf and intranet members only
ANR: XXXX1 does not have access to /nl/studenten/ict/software/spss.html
Ik heb tot nu toe geen vertraging opgelopen (bachelor: 3 jaar, deze master tot nu toe alles gehaald dus wss in 1 jaar), dus ik zou nog één jaar master kunnen doen die dan in dat ene jaar vertraging zou vallen zegmaar. Moet die wel in 1x halen dan, maar ik denk dat me dat wel moet lukken (niet arrogant bedoeld verder, maar ik heb wel veel doorzettingsvermogen en tot nu toe heb ik het goed volgehoudenquote:Op maandag 24 januari 2011 21:51 schreef automatic_ het volgende:
+ je moet uitkijken dat je niet over de 6 jaar gaat, want dan krijg je die ¤3000,- boete nog..
yay, gelukt!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:21 schreef GlowMouse het volgende:
Eens kijken of ik het gebouw nog uitkom.
Het lukte mij zelfs 5 minuten later nogquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:21 schreef GlowMouse het volgende:
Eens kijken of ik het gebouw nog uitkom.
Eerste vraag moet je alleen fysiologische kenmerken en cognitieve geven als antwoordquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:59 schreef Complexiteit het volgende:
Ik ben benieuwd naar de toetsjes van Sociale Psychologie. Moet allebei de artikelen nog helemaal lezen![]()
Vanavond![]()
Dan verwerken m'n hersenen 't vannacht tenminste, anders kan het nog wel eens lastig worden
https://prismaprint.uvt.nl/loginpw/ ?quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:44 schreef sk888er het volgende:
Ik moet een reader Business Ethics aanschaffen. Fijn dat ze dat vermelden maar ik weet dus niet waar en hoe ik deze kan aanschaffen? Kan ik deze gewoon bij de bookshop aanschaffen of hoe werkt dit?
quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Californication heeft me van sociale psychologie gehouden vandaag. Verdomme ook.
Jullie zijn goed bezig mannenquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:44 schreef Impressie het volgende:
Ik was er ook niet, stel degeneratieven dat we zijn
Kon dat nog steeds dan?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:25 schreef Complexiteit het volgende:
Zo, het schijnt dat er een camera is opgehangen bij de printer in M, al weet ik niet of het echt zo is
daar gratis printen is iig een risico geworden, iemand is vandaag betrapt
jammer eigenlijk, dat gaat me geld kosten
Kun je me PMen hoe?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:30 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Sterker nog, het kan nogsteeds, ze zijn er alleen wel van op de hoogte.
Ja, een maximum van een X aantal pagina's per week wel.. ik weet wel hoe dat in M werkt, maar ik waag me er niet aanquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:36 schreef automatic_ het volgende:
Je kan toch ook bij de Study Store gratis printen (maar dan met reclame) ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |