Ik vind het laat! En vooral als ik er de hele tijd op moet wachten, haha. Maar goed; het is éénmalig want vanaf volgende week heb ik diverse werkgroepen etc.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:13 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
haha filosofie duurt tot vet laat
nouja, een beetje dan
Wauw, wat een mooie post!quote:
m'n onderbewuste dankt je voor het complimentquote:
Geen dank!quote:Op maandag 24 januari 2011 18:22 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
m'n onderbewuste dankt je voor het compliment
m'n bewustzijn ligt te creperen ofzo, ik ben zo moe
Dat betekent dus ook dat, wanneer je goed voor het volgende tentamen leert, je punt achteruit gaat? :pquote:Op maandag 24 januari 2011 19:18 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb even lol hier, ook al is het puur leedvermaak. Ik heb een 4.5 voor MTO-E gehaald. Prima. Ik had er toch niets voor gedaan en ik ging herren. Nu zijn er klasgenoten die onwijs veel hebben gedaan en zeiden "Ik own MTO, dus deze haal ik ook wel" en die hebben een 4.0 "ooo het ging best goed!".
Ja, dat gaat nog een lastige keuze voor mij wordenquote:Op maandag 24 januari 2011 19:20 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Dat betekent dus ook dat, wanneer je goed voor het volgende tentamen leert, je punt achteruit gaat? :p
val jij altijd in slaap tijdens het werk?quote:Op maandag 24 januari 2011 19:16 schreef oompaloompa het volgende:
aanstellers,
Ik ben vorige week nog in gebouw P opgesloten omdat ik niet door had dat het al 23:00 was.
Een veelgehoorde stelling.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:20 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Dat betekent dus ook dat, wanneer je goed voor het volgende tentamen leert, je punt achteruit gaat? :p
Nee ik was gewoon zo hard aan het werk dat ik niet doorhad dat het al zo laat was :pquote:Op maandag 24 januari 2011 19:31 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
val jij altijd in slaap tijdens het werk?
quote:Op maandag 24 januari 2011 19:18 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb even lol hier, ook al is het puur leedvermaak. Ik heb een 4.5 voor MTO-E gehaald. Prima. Ik had er toch niets voor gedaan en ik ging herren. Nu zijn er klasgenoten die onwijs veel hebben gedaan en zeiden "Ik own MTO, dus deze haal ik ook wel" en die hebben een 4.0 "ooo het ging best goed!".
Ja,quote:Op maandag 24 januari 2011 19:46 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]hahah, dat heb ik ook een keer gehad XD (en ik was idd ook degene die lachte, gniffel).
Net een mailtje de spreekwoordelijke deur uit gedaan naar de RU.. kijken wat de toelatingseisen zijn voor een master psychologie in arbeid/organisatie met een BSc PSY van de UvT. Ben benieuwd, to be continued.
Nee, maar we willen onderhand 's gaan samenwonen en dat gaat lastig als ik elke dag op en neer naar Tilburg moet. Nijmegen is dan makkelijker..quote:Op maandag 24 januari 2011 19:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja,
Waarom wil je dat daar gaan doen? Is dat goedkoper (aangezien het je 2e master is)?
Mja dat is geen doen als ik colleges om 8.45u heb.. sowieso moet iemand me dan altijd op de eerste trein zetten in Nijmegen, want de bussen gaan zo vroeg niet vanuit mijn woonplaats.. of ik moet een auto aanschaffen (ook prijzig). Het gaat in Nijmegen 6500 euro kosten zie ik, maar ik vraag me af of ik het kan omzeilen door het behalen van mijn 1e master uit te stellen tot eind september bv.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:11 schreef automatic_ het volgende:
Ik zou daar zeker even naar kijken ja
Ik denk dat dat het op en neer gaan wel waard is...
Als ik de tekst goed lees, moet je op het moment van inschrijving nog geen eerdere mastergraad hebben gehaald. Aangezien je jezelf elk jaar opnieuw inschrijft, is zelfs een diploma aanvragen in september gevaarlijk (namelijk in het geval dat je de nieuwe opleiding niet in één jaar afrondt). Ik heb zelf in ieder geval nog geen masterdiploma totdat alles duidelijk is.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:28 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik heb me dit jaar al ingeschreven voor de master Sociale Psychologie aan de UVT (en sta nog steeds ingeschreven, maar heb geen enkel vak gevolgd). Moet ik dan nog zorgen dat ik pas na september afstudeer in mijn 1e master of loopt deze inschrijving door?
Ik vind het gewoon een belachelijke regeling, bah. Het is toch te debiel voor woorden dat we ons afstuderen moeten uitstellen?quote:Op maandag 24 januari 2011 20:36 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Als ik de tekst goed lees, moet je op het moment van inschrijving nog geen eerdere mastergraad hebben gehaald. Aangezien je jezelf elk jaar opnieuw inschrijft, is zelfs een diploma aanvragen in september gevaarlijk (namelijk in het geval dat je de nieuwe opleiding niet in één jaar afrondt). Ik heb zelf in ieder geval nog geen masterdiploma totdat alles duidelijk is.
Oeh...quote:Op maandag 24 januari 2011 22:08 schreef oompaloompa het volgende:
Wat dat betreft zit ik helemaal goed met mijn 7.5 studiejaren die me in totaal maximaal 900 euro kosten :p
Da's ook niet slimquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:14 schreef automatic_ het volgende:
Wat een muts ben ik ook he
Er stond file, dus ik dacht; laat ik eens een alternatieve route kiezen
Bingo, college gemist
Oh dat valt wel weer mee dan, maar toch, als je van tevoren had geweten dat je het college ging missen had je net zo goed uit kunnen slapenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:20 schreef automatic_ het volgende:
Naja, zo'n ramp is het niet. Kreeg net al een berichtje dat het saai was en dat de PP op internet komt. Is een introductiecollege m.b.t. de werkgroepen ofzo.
Juist en helemaal omdat ik nu pas om 16.45 college hebquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh dat valt wel weer mee dan, maar toch, als je van tevoren had geweten dat je het college ging missen had je net zo goed uit kunnen slapen
Ikke welquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Juist en helemaal omdat ik nu pas om 16.45 college heb. Ik kwam er onderweg pas achter dat ik hem ging missen, haha. Ach! ik ben nu artikelen aan het zoeken voor mijn thesis
En, heb jij er al weer helemaal zin in?
Ja ik knijp hem wel een beetjequote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:37 schreef automatic_ het volgende:
Ooo kijk, dat is mooi!
Met frisse moed er tegen aan
vreemdquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kan ik nog een SPSS-code van de UvT-site afhalen? Kan daar niet inloggen
for Tilburg University staf and intranet members only
ANR: XXXX1 does not have access to /nl/studenten/ict/software/spss.html
Ik heb tot nu toe geen vertraging opgelopen (bachelor: 3 jaar, deze master tot nu toe alles gehaald dus wss in 1 jaar), dus ik zou nog één jaar master kunnen doen die dan in dat ene jaar vertraging zou vallen zegmaar. Moet die wel in 1x halen dan, maar ik denk dat me dat wel moet lukken (niet arrogant bedoeld verder, maar ik heb wel veel doorzettingsvermogen en tot nu toe heb ik het goed volgehoudenquote:Op maandag 24 januari 2011 21:51 schreef automatic_ het volgende:
+ je moet uitkijken dat je niet over de 6 jaar gaat, want dan krijg je die ¤3000,- boete nog..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |