Oh ja, dat soort vragen kregen wij ookquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:31 schreef Impressie het volgende:
Geloof dat die het nog geeft ja, maar heb geen college gevolgd.
De vraag was:
Uitspraak 1) De verzameling getallen die bestaat uit alle oneven getallen tussen 0 en 50 is een deelverzameling van de verzameling van de gehele getallen. Uitspraak 2) Het verschil x-y van twee elementen x en y uit de verzameling gehele getallen is altijd een element van de verzameling van natuurlijke getallen.
En dan of ze juist of niet waren.
Goed dat je het nog even zegt, dat lucht enorm op!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:56 schreef sk888er het volgende:
Van een topic terug over mijn post, (als iemand het nog herinnert). Ik hoef me niet meer druk te maken om micro-economie, heb het gehaald met een 6,5 (opluchting). Financial management 1 fout van de 20 meerkeuze vragen en Finance waarschijnlijk ook rond de 9 (2 fouten max). Andere 2 onderwerpen is afwachten.
Haha. Ik had dat standaard als instelling gezet maar ik vind het toch nietsquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:47 schreef Impressie het volgende:
Overigens auto, ben je weer aan de Lush omdat er overal hartjes bij je posts staan?
Hoi!quote:Op zondag 23 januari 2011 12:56 schreef Beat1987 het volgende:
Hallo! Ik had even wat vraagjes over studeren in Tilburg, en dit lijkt me de juiste plaats daarvoor
Ik denk erover na om in september een master te gaan doen in Tilburg, en anders in Amsterdam. Alleen over Amsterdam kan ik vrij veel info vinden over de universiteit/sfeer/kamers/bijbaantjes etc. maar bij Tilburg wat minder. Ik kom zelf uit Groningen en ben er ook nog nooit geweest, dus heb geen idee wat ik me ook bij de stad moet voorstellen eigenlijk
Dus bij deze de vraag: hoe is het studeren in Tilburg? Hoeveel kost een kamer ongeveer? Zijn er goedkope kamers te vinden (200-250 euro voor minimale woonruimte)? En bijbaantjes?
Alvast bedankt!
Nee, hij doet er superrrr lang over om te laden.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:03 schreef hetzusjevan het volgende:
Kan iemand op de catalogi- en informatiebestanden pagina komen van de uvt? Ik wil iets uit het depot aanvragen voor morgen (of iig kijken hoe het werkt), maar ik kom niet eens bij de GetIt zoekfunctie?
Persoonlijk vind ik er een goede sfeer hangen hier, maar het is haast niet te vergelijken, brabant is zo anders dan een stad als Amsterdam. Zoals automatic_ al zei is alles hier kleinschaliger en ook ik vind het wel prettig. Ik vind het een fijne universiteit en een gezellige studentenstad. Maar ja, waar wij Tilburg Zingt hebben, heeft Amsterdam tig pleinen vol muziek en weetikhetwat met Koninginnenacht.. tsja: het is maar waar je van houdt.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:56 schreef Beat1987 het volgende:
Hallo! Ik had even wat vraagjes over studeren in Tilburg, en dit lijkt me de juiste plaats daarvoor
Ik denk erover na om in september een master te gaan doen in Tilburg, en anders in Amsterdam. Alleen over Amsterdam kan ik vrij veel info vinden over de universiteit/sfeer/kamers/bijbaantjes etc. maar bij Tilburg wat minder. Ik kom zelf uit Groningen en ben er ook nog nooit geweest, dus heb geen idee wat ik me ook bij de stad moet voorstellen eigenlijk
Dus bij deze de vraag: hoe is het studeren in Tilburg? Hoeveel kost een kamer ongeveer? Zijn er goedkope kamers te vinden (200-250 euro voor minimale woonruimte)? En bijbaantjes?
Alvast bedankt!
Ik denk aan de master Jeugdliteratuur, die daar start in septemberquote:Op zondag 23 januari 2011 13:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoi!
Jemie, wat een verhuizing dan (vanuit Groningen!). Ik moet je eerlijk zeggen dat ik niet zoveel vragen kan beantwoorden, haha. Ik vind de sfeer en het kleinschalige wel fijn hier,Welke master wil je gaan doen?
Bedankt voor je antwoord! Ja Groningen is wat dat betreft ook een groot dorp eigenlijk. Amsterdam trekt me veel minder als stad, maar de universiteit daar lijkt me wel weer heel gaaf. En van Tilburg weet ik gewoon heel weinig, maakt het ook wel weer wat moeilijkerquote:Op zondag 23 januari 2011 14:13 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik er een goede sfeer hangen hier, maar het is haast niet te vergelijken, brabant is zo anders dan een stad als Amsterdam. Zoals automatic_ al zei is alles hier kleinschaliger en ook ik vind het wel prettig. Ik vind het een fijne universiteit en een gezellige studentenstad. Maar ja, waar wij Tilburg Zingt hebben, heeft Amsterdam tig pleinen vol muziek en weetikhetwat met Koninginnenacht.. tsja: het is maar waar je van houdt.
Kamers zijn goed te vinden en vaak voor prima prijzen. Ik betaal 240 voor 12 m2 maar dat is aan de dure kant geloof ik (maar ik woon dan wel weer met 3 vriendinnen in het centrum). Voor bijbaantjes kan je altijd terecht in de winkels in het centrum of in de horeca lijkt me, callcenter werk is er ook wel te vinden dacht ik.. gewoon standaard dus. Weet niet hoeveel vraag er op het moment is hoor.
Het ligt echt aan jezelf en wat je zelf het prettigst vindt.
Nee, deze master wordt alleen in Tilburg aangeboden. In Amsterdam zou ik kiezen voor Literatuurwetenschap of Redacteur/editor. Uit die keuze ben ik dus ook nog nietquote:Op zondag 23 januari 2011 14:29 schreef automatic_ het volgende:
Ik denk dat Tilburg meer op Groningen lijkt dan Amsterdam. Dus ja, het is maar net wat je wilt... Wil je in hetzelfde blijven hangen, dan zou ik Tilburg zeggen.
Wil je iets heeeeel anders, dan zou ik richting Amsterdam gaan.
De master is hetzelfde of niet?
Ooo okequote:Op zondag 23 januari 2011 14:58 schreef Beat1987 het volgende:
[..]
Nee, deze master wordt alleen in Tilburg aangeboden. In Amsterdam zou ik kiezen voor Literatuurwetenschap of Redacteur/editor. Uit die keuze ben ik dus ook nog niet
quote:
Goed nieuws!quote:Op maandag 24 januari 2011 12:24 schreef GlowMouse het volgende:
Je hebt weinig gemist, behalve dat muis006 weer terug is.
Deze week weet ik niet, donderdag en vrijdag sowieso niet. Anders begin volgende week? Ma-wo is voor mij beterquote:
Een stukje lopen doet wonderen, als je er even doorheen zit.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:32 schreef automatic_ het volgende:
Morgen een lekkere lange dag op de UvT. Ik ben benieuwd of ik het vol ga houden
Nou, naar huis gaan doet ook wonderen hoor.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:02 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Een stukje lopen doet wonderen, als je er even doorheen zit.
Huh? Welke colleges heb jij die ik niet heb?quote:Op maandag 24 januari 2011 17:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nou, naar huis gaan doet ook wonderen hoor.
Ik heb van 8.45-10.30 een introductiecollege en daarna van 16.45 - 18.30 een eerste college van een vak
Een keuzevak en Filosofiequote:Op maandag 24 januari 2011 17:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Huh? Welke colleges heb jij die ik niet heb?
Ik vind het laat! En vooral als ik er de hele tijd op moet wachten, haha. Maar goed; het is éénmalig want vanaf volgende week heb ik diverse werkgroepen etc.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:13 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
haha filosofie duurt tot vet laat
nouja, een beetje dan
Wauw, wat een mooie post!quote:
m'n onderbewuste dankt je voor het complimentquote:
Geen dank!quote:Op maandag 24 januari 2011 18:22 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
m'n onderbewuste dankt je voor het compliment
m'n bewustzijn ligt te creperen ofzo, ik ben zo moe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |