Zie mijn uitleg in de laatste postquote:Op maandag 10 januari 2011 19:32 schreef Complexiteit het volgende:
Frauduleuze praktijken
^
topictitel imo
Ja, dat is toch niet echt zoals het hoort?quote:Op maandag 10 januari 2011 19:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zie mijn uitleg in de laatste post
Nee, ik heb het vak niet gehaald.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:50 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Ja, dat is toch niet echt zoals het hoort?![]()
Je hebt het vak dus al gehaald, en je gaat nu om het ook echt te leren, of wat?
Pfoe, geen nachtmerries vannacht.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:52 schreef automatic_ het volgende:
Dit jaar ga ik overigens het artikel wel zelf schrijven hoor; even voor jullie geruststelling
Je weet maar nooit...quote:Op maandag 10 januari 2011 19:55 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Pfoe, geen nachtmerries vannacht.
Wat is er morgen dan?quote:Op maandag 10 januari 2011 20:00 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Morgen lichtelijk spannende dag dus misschien wel ja.
Dat is altijd spannend inderdaadquote:Op maandag 10 januari 2011 20:13 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Morgen begin ik met m'n nieuwe 'bijbaan'
Ja vannacht en morgen waarschijnlijk wel enigszins. Nu ben ik er helemaal niet mee bezig.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is altijd spannend inderdaad
Hoe laat moet je er zijn?quote:Op maandag 10 januari 2011 20:26 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Ja vannacht en morgen waarschijnlijk wel enigszins. Nu ben ik er helemaal niet mee bezig.
Heb de coördinator net een mail gestuurd, om 5 uur 's nachts ofzoquote:Op dinsdag 11 januari 2011 06:21 schreef automatic_ het volgende:
Ja, dan moet je een extra opdracht maken volgens mij
Hahahquote:Op dinsdag 11 januari 2011 07:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb de coördinator net een mail gestuurd, om 5 uur 's nachts ofzo. Maar een extra opdracht is geen probleem. Morgen denk ik een wintersport boeken. Wat SOGGEN toch allemaal niet teweeg brengt.
Haha oke. Volgens mij moest je zoiets bij ons doen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 07:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb de coördinator net een mail gestuurd, om 5 uur 's nachts ofzo. Maar een extra opdracht is geen probleem. Morgen denk ik een wintersport boeken. Wat SOGGEN toch allemaal niet teweeg brengt.
Je kunt je bij ons inschrijven op een bepaald thema. Hiervoor moet je een motivatie schrijven. Vaak kom je dus niet bij je eerste keus terecht. Dan heb je elke week een circle waar je elkaar helpt met de thesis en zorgt dat je een beetje op schema loopt zodat je in week 3 en week 7 een go krijgt.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:16 schreef automatic_ het volgende:
Ik wist ze eigenlijk allemaal wel, maar ik heb uiteindelijk gekozen voor GGZ en KGP. Die van Kinder/Jeugd wist ik ook wel, maar ik hoorde net voor het tentamen dat er nog een punt was & die wist ik dus niet meer![]()
Wat is zo'n circle dan? Want dat is bij ons niet
16?!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:25 schreef automatic_ het volgende:
Ooo okeDat is wel heel anders dan bij ons!
Haha. Inderdaad. Ik heb 8 kantjes, maar er zijn er ook van 16Haha.
Ik had hem vrij laatquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
16?!
Hoe kan dat in 3 uur?Ik kan echt niet zo snel schrijven.
Zie nu pas trouwens dat jullie het tentamen al hadden. Wat een luie kerel.
Een vriendin van me doet Business Studies oid en die heeft dat ook.. bij ons (lees: B-PSY en M-Communicatie) gaat het heel anders.. je benadert gewoon de begeleider van je voorkeur en dan krijg je een ja of nee.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je kunt je bij ons inschrijven op een bepaald thema. Hiervoor moet je een motivatie schrijven. Vaak kom je dus niet bij je eerste keus terecht. Dan heb je elke week een circle waar je elkaar helpt met de thesis en zorgt dat je een beetje op schema loopt zodat je in week 3 en week 7 een go krijgt.
Ik had net de 2 andere gepakt. Allebei niet zo lastig. Was wel weer flink pennen. Arme kerel die het moet nakijken, 9 a4tjes van mijn kraaienhandschrift.
Als is dat ook per richting anders hoorquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:20 schreef hetzusjevan het volgende:
Een vriendin van me doet Business Studies oid en die heeft dat ook.. bij ons (lees: B-PSY en M-Communicatie) gaat het heel anders.. je benadert gewoon de begeleider van je voorkeur en dan krijg je een ja of nee.
Ik vraag me af of dat 'elkaar helpen' fijn is of juist niet.
Kiest de begeleider jou uit dan? Hoe dan?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Als is dat ook per richting anders hoor
Wij (K&J) mogen namelijk niet zelf contact zoeken met de begeleider, haha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |