Zie mijn uitleg in de laatste postquote:Op maandag 10 januari 2011 19:32 schreef Complexiteit het volgende:
Frauduleuze praktijken
^
topictitel imo
Ja, dat is toch niet echt zoals het hoort?quote:Op maandag 10 januari 2011 19:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zie mijn uitleg in de laatste post
Nee, ik heb het vak niet gehaald.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:50 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Ja, dat is toch niet echt zoals het hoort?![]()
Je hebt het vak dus al gehaald, en je gaat nu om het ook echt te leren, of wat?
Pfoe, geen nachtmerries vannacht.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:52 schreef automatic_ het volgende:
Dit jaar ga ik overigens het artikel wel zelf schrijven hoor; even voor jullie geruststelling
Je weet maar nooit...quote:Op maandag 10 januari 2011 19:55 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Pfoe, geen nachtmerries vannacht.
Wat is er morgen dan?quote:Op maandag 10 januari 2011 20:00 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Morgen lichtelijk spannende dag dus misschien wel ja.
Dat is altijd spannend inderdaadquote:Op maandag 10 januari 2011 20:13 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Morgen begin ik met m'n nieuwe 'bijbaan'
Ja vannacht en morgen waarschijnlijk wel enigszins. Nu ben ik er helemaal niet mee bezig.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is altijd spannend inderdaad
Hoe laat moet je er zijn?quote:Op maandag 10 januari 2011 20:26 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Ja vannacht en morgen waarschijnlijk wel enigszins. Nu ben ik er helemaal niet mee bezig.
Heb de coördinator net een mail gestuurd, om 5 uur 's nachts ofzoquote:Op dinsdag 11 januari 2011 06:21 schreef automatic_ het volgende:
Ja, dan moet je een extra opdracht maken volgens mij
Hahahquote:Op dinsdag 11 januari 2011 07:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb de coördinator net een mail gestuurd, om 5 uur 's nachts ofzo. Maar een extra opdracht is geen probleem. Morgen denk ik een wintersport boeken. Wat SOGGEN toch allemaal niet teweeg brengt.
Haha oke. Volgens mij moest je zoiets bij ons doen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 07:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb de coördinator net een mail gestuurd, om 5 uur 's nachts ofzo. Maar een extra opdracht is geen probleem. Morgen denk ik een wintersport boeken. Wat SOGGEN toch allemaal niet teweeg brengt.
Je kunt je bij ons inschrijven op een bepaald thema. Hiervoor moet je een motivatie schrijven. Vaak kom je dus niet bij je eerste keus terecht. Dan heb je elke week een circle waar je elkaar helpt met de thesis en zorgt dat je een beetje op schema loopt zodat je in week 3 en week 7 een go krijgt.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:16 schreef automatic_ het volgende:
Ik wist ze eigenlijk allemaal wel, maar ik heb uiteindelijk gekozen voor GGZ en KGP. Die van Kinder/Jeugd wist ik ook wel, maar ik hoorde net voor het tentamen dat er nog een punt was & die wist ik dus niet meer![]()
Wat is zo'n circle dan? Want dat is bij ons niet
16?!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:25 schreef automatic_ het volgende:
Ooo okeDat is wel heel anders dan bij ons!
Haha. Inderdaad. Ik heb 8 kantjes, maar er zijn er ook van 16Haha.
Ik had hem vrij laatquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
16?!
Hoe kan dat in 3 uur?Ik kan echt niet zo snel schrijven.
Zie nu pas trouwens dat jullie het tentamen al hadden. Wat een luie kerel.
Een vriendin van me doet Business Studies oid en die heeft dat ook.. bij ons (lees: B-PSY en M-Communicatie) gaat het heel anders.. je benadert gewoon de begeleider van je voorkeur en dan krijg je een ja of nee.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je kunt je bij ons inschrijven op een bepaald thema. Hiervoor moet je een motivatie schrijven. Vaak kom je dus niet bij je eerste keus terecht. Dan heb je elke week een circle waar je elkaar helpt met de thesis en zorgt dat je een beetje op schema loopt zodat je in week 3 en week 7 een go krijgt.
Ik had net de 2 andere gepakt. Allebei niet zo lastig. Was wel weer flink pennen. Arme kerel die het moet nakijken, 9 a4tjes van mijn kraaienhandschrift.
Als is dat ook per richting anders hoorquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:20 schreef hetzusjevan het volgende:
Een vriendin van me doet Business Studies oid en die heeft dat ook.. bij ons (lees: B-PSY en M-Communicatie) gaat het heel anders.. je benadert gewoon de begeleider van je voorkeur en dan krijg je een ja of nee.
Ik vraag me af of dat 'elkaar helpen' fijn is of juist niet.
Kiest de begeleider jou uit dan? Hoe dan?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Als is dat ook per richting anders hoor
Wij (K&J) mogen namelijk niet zelf contact zoeken met de begeleider, haha.
Nee, wij melden ons bij de coördinator met verschillende onderwerpen/begeleiders van jouw keuze en daarna krijg je een mailtje van de coördinator of hij/zij nog tijd heeft (/bij wie je komt uit jouw lijstje). Wij mogen ook ons pas aanmelden als je in principe meteen kunt beginnen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:25 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Kiest de begeleider jou uit dan? Hoe dan?
ja.. dus wat is de bedoeling?quote:
Oh?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:30 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
ja.. dus wat is de bedoeling?
topic lijkt beetje deaud..
jullie zijn ook van de uvt?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:33 schreef GlowMouse het volgende:
Gisteren liep het topic heel erg hard
ja maar die klopt heul niet altijd ..quote:
hier welquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:36 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
ja maar die klopt heul niet altijd ..
Deze wel. Want wij zijn goed.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:36 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
ja maar die klopt heul niet altijd ..
Het is erg wisselendquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:30 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
ja.. dus wat is de bedoeling?
topic lijkt beetje deaud..
Haha, grappigquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:51 schreef Tegan het volgende:
Was leuk, je zat op de grond met CL. Op een R&P meet, omdat er niet genoeg plaats was.
Die heeft, zogezegd, geen tijd daarvoor en daarom heeft hij het Discussion Board op BB opengegooid waar iedereen de klachten kan posten (heuse spam). Hij sluit zich 2 weken af om het na te kijken zei hij.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:16 schreef GlowMouse het volgende:
Was je al bij de docent binnengelopen om eens te vragen hoe het zit?
Hahaquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:26 schreef GlowMouse het volgende:
whehe, ik zal hem de groeten doen als ik hem zie
dat heeft me dus 32 punten gekostquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:07 schreef Granaatappel het volgende:
Accounting 1 was ook wel een zooitje zeg.
Nogal wat vragen waarbij meerdere antwoorden mogelijk waren (MC), de vraagstelling vaag/incompleet was, enz. Bij 1 van de 2 open cases was het voor sommige studenten niet duidelijk wat er nu precies gevraagd werd, er werd slechts gemeld dat 'de volgende transacties nog niet verwerkt zijn'. Het was mij wel duidelijk maar dit moest dus uitgezocht worden bij de docent: in de ene zaal werd dit verhelderd, in de andere zaal niet. Vraag me af wat ze hiermee gaan doen.
Vervolgens leek het de sectie Accounting wel leuk om de antwoorden op twitter en blackboard te zetten: 2 verschillende normeringen.
Je bent vast eerder klaarquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:54 schreef Granaatappel het volgende:
Dadelijk om 19.00-22.00 tentamen maken,. Tot 10 uur zeg.
Het is Macro-economie, nu ken ik de verbanden wel heel goed etc. maar je moet eigenlijk bij elke vraag een grafiekje voor jezelf tekenen en de gevolgen analyseren, dat vereist wel wat denkwerk.quote:
Dat is wel flink vervelend, ik denk alleen niet dat 'ie heel die case gaat schrappen maar de normering mag zeker aangepast worden!quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:58 schreef ANCT het volgende:
[..]
dat heeft me dus 32 punten gekostdaag tentamen
Ach, als je om 21.45 klaar bent, dan ben je ook eerder klaarquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:11 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Het is Macro-economie, nu ken ik de verbanden wel heel goed etc. maar je moet eigenlijk bij elke vraag een grafiekje voor jezelf tekenen en de gevolgen analyseren, dat vereist wel wat denkwerk.
Het zijn 25 MC dus denk ook wel dat ik eerder klaar ben maar ik benut mijn tijd wel.
nee het wordt waarschijnlijk herkansen, maar ik baal er wel van. Voor de her even journaalposten bekijken en dan haal ik het makkelijk, ik had de MC namelijk wel goed gemaaktquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:11 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Dat is wel flink vervelend, ik denk alleen niet dat 'ie heel die case gaat schrappen maar de normering mag zeker aangepast worden!
Het is dan ook uiterst vreemd dat je dit vak kan halen als je alleen journaalposten kan opstellen. Je kunt dit vak halen door alleen journaalposten op te stellen en alle 25 MC vragen fout te hebben.
1337!quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
He, een aftelscherm in blackboard tot de nieuwe update. Wat spannend!
Dan krijg je geen cijfer. Dat zal je leren!quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:11 schreef arucard het volgende:
Wat gebeurt er als je wel ingeschreven staat voor een tentamen maar niet gaat? Want ik denk dat ik maar voor de herkansing ga, ik ga dit nooit halen.
Maar geen cijfer krijgen heeft verder geen gevolgen ofzo?quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dan krijg je geen cijfer. Dat zal je leren!
Nee. Ik schrijf me ook altijd voor alles in waar ik mogelijk een tentamen van kan gaan maken en dan zie ik wel. Sta dus meestal ook gewoon al ingeschreven voor herkansingen die ik meestal niet ga maken.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:14 schreef arucard het volgende:
[..]
Maar geen cijfer krijgen heeft verder geen gevolgen ofzo?
Ik vind het zelf altijd wel handig om te gaan en te zien hoe het tentamen eruit ziet. Vaak kun je een zelfde soort opbouw in de herkansing vinden.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:17 schreef arucard het volgende:
Bedankt voor de reactie. Ik kan wel gaan natuurlijk, maar als ik de stof toch niet beheers.Ik ga nu gewoon tot de herkansing van voor af aan beginnen.
Wiskunde 1 of 2?quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:20 schreef arucard het volgende:
Mwah, het is wiskunde. Dat zijn gewoon sommetjes natuurlijk. Nu brengen jullie me weer aan het twijfelen.
In mijn tijd (Wiskunde 1 16-mar-2007 7.5 ) waren alle tentamens hetzelfde opgebouwd. De oefententamens van blackboard waren erg representatief en op het tentamen wordt alleen verwacht dat je precies hetzelfde trucje kunt uitvoeren als bij de oefententamens.quote:
Ik zie die blauwe vellen na een tentamen, en dan is er rustig 1/5de deel zonder handtekening. Gebeurt inderdaad niks mee.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:11 schreef arucard het volgende:
Wat gebeurt er als je wel ingeschreven staat voor een tentamen maar niet gaat? Want ik denk dat ik maar voor de herkansing ga, ik ga dit nooit halen.
Had vandaag ook 'zoiets'.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:16 schreef GlowMouse het volgende:
Zit je de hele dag de blackboardsite te F5'en omdat de uitslag vandaag bekend zou worden, krijg je om 16.00 mail dat de uitslag vandaag toch maar niet komt.
Dat had ik vorige week, 's avonds om 22.40 had hij het online gezet.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:28 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Had vandaag ook 'zoiets'.
Telkens even BB checken voor de uitslag announcement, blijkt 'ie het sneaky onder course documents te hebben gezet zonder announcement.
Succes ermee.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:27 schreef automatic_ het volgende:
Hiep Hoi!
Morgen mijn laatste tentamen van deze periode
Merci! En tof dat je kon ruilen!quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Succes ermee.Ik ga maar weer eens werken.
Je kan je wel uitschrijven en ik heb begrepen dat het zeer gewaardeerd wordt, want het bespaart heeul veul bomen.. vaak zitten ze met een stapel hertentamens te kijken omdat de helft niet komt opdagen..quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:11 schreef arucard het volgende:
Ik sta op die vellen tegenwoordig als *hetzusjevan* BSc. - en ik ben altijd de enige op dat gedeelte van de lijst waarbij dat erachter staat. Hebben jullie dat ook? Of zouden toevallig alle andere mensen op de lijst premasterstudenten zijn? Krijg je dan ook zoiets, als je alleen de premaster hebt gedaan eigenlijk?quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:17 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik zie die blauwe vellen na een tentamen, en dan is er rustig 1/5de deel zonder handtekening. Gebeurt inderdaad niks mee.
hehe.. ben benieuwd wat het nu wordtquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:16 schreef GlowMouse het volgende:
Zit je de hele dag de blackboardsite te F5'en omdat de uitslag vandaag bekend zou worden, krijg je om 16.00 mail dat de uitslag vandaag toch maar niet komt.
Het zal wel aan mij liggen, maar ik krijg er maar 1 normering voor gevonden, en dat is degene op twitter. Waar kan ik de normering op blackboard vinden?quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:07 schreef Granaatappel het volgende:
Accounting 1 was ook wel een zooitje zeg.
Nogal wat vragen waarbij meerdere antwoorden mogelijk waren (MC), de vraagstelling vaag/incompleet was, enz. Bij 1 van de 2 open cases was het voor sommige studenten niet duidelijk wat er nu precies gevraagd werd, er werd slechts gemeld dat 'de volgende transacties nog niet verwerkt zijn'. Het was mij wel duidelijk maar dit moest dus uitgezocht worden bij de docent: in de ene zaal werd dit verhelderd, in de andere zaal niet. Vraag me af wat ze hiermee gaan doen.
Vervolgens leek het de sectie Accounting wel leuk om de antwoorden op twitter en blackboard te zetten: 2 verschillende normeringen.
F. van het Chasse, staat ook met ing. op die lijstenquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:47 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik sta op die vellen tegenwoordig als *hetzusjevan* BSc. - en ik ben altijd de enige op dat gedeelte van de lijst waarbij dat erachter staat. Hebben jullie dat ook? Of zouden toevallig alle andere mensen op de lijst premasterstudenten zijn? Krijg je dan ook zoiets, als je alleen de premaster hebt gedaan eigenlijk?
Nu komt de uitslag 'maandag in de loop van de middag'. De reden van de vertraagde uitslag is dat een deel van de tentamens is zoekgeraakt bij een postzending door een fout bij het expeditiebedrijf.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:16 schreef GlowMouse het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |