abonnement Unibet Coolblue
pi_91126393
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 18:54 schreef Martinovibes het volgende:
Helaas slechte ervaringen met RD4 in [TK]1TB / 1000GB SATA Notebook harddisk.
Afgelopen Dinsdag de bevestiging van hem gekregen dat het geld op zijn rekening stond en dat het pakje Woensdag of Donderdag op de post zou gaan maar sindsdien niks meer gehoord van hem en geen pakje mogen ontvangen
TNT is eigenlijk nooit trager dan 2 dagen
Ik heb hem 2 dagen geleden nog een PM gestuurd maar helaas geen reactie op gekregen .
Ik hoop dat er iemand is die me kan helpen.
Ik zal hem even proberen te contacten via pm. Moet wel zeggen dat er geen andere negatieve ervaringen zijn met RD4 en dat ik weet dat ie door zijn werk soms dagen niet op FOK! komt, maar dat neemt niet weg dat we natuurlijk willen weten waar het pakketje blijft :)
pi_91128898
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 18:57 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Ik zal hem even proberen te contacten via pm. Moet wel zeggen dat er geen andere negatieve ervaringen zijn met RD4 en dat ik weet dat ie door zijn werk soms dagen niet op FOK! komt, maar dat neemt niet weg dat we natuurlijk willen weten waar het pakketje blijft :)
Ja dat was mij ook al opgevallen , daarom vind ik het ook zo vreemd
Hij is ook al Fokker sinds 2005 en post regelmatig .
We wachten het af
Alvast bedankt!
pi_91128950
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 19:41 schreef Martinovibes het volgende:

[..]

Ja dat was mij ook al opgevallen , daarom vind ik het ook zo vreemd
Hij is ook al Fokker sinds 2005 en post regelmatig .
We wachten het af
Alvast bedankt!
En hij is V&A mod geweest. Maar pm is verstuurd dus ik kan alleen afwachten
pi_91135181
Geen idee of dit ook voor de goede ervaringen is, maar ik wil royscheper toch even bedanken voor de super snelle afhandeling van dit item. Geld zaterdag overgemaakt, hij heeft het dezelfde dag nog op de post gedaan en maandag had ik mijn bluray binnen. Netjes verpakt.

Ik zou zonder twijfel nog een keer een artikel van hem kopen.

Dus Roy: bedankt!
pi_91162563
Helaas ook een slechte ervaring met RD4 ivm de aankoop van een 500gb laptopschijf [TK] 500GB SATA Notebook harddisk..
Kreeg dinsdag ook een berichtje dat het geld op zijn rekening stond en dat de schijf woensdag of donderdag verzonden zou worden. Helaas sindsdien ook niets meer gehoord... Reageert niet op PM`s... Vreemd...
pi_91163056
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 14:57 schreef mennomenno11 het volgende:
Helaas ook een slechte ervaring met RD4 ivm de aankoop van een 500gb laptopschijf [TK] 500GB SATA Notebook harddisk..
Kreeg dinsdag ook een berichtje dat het geld op zijn rekening stond en dat de schijf woensdag of donderdag verzonden zou worden. Helaas sindsdien ook niets meer gehoord... Reageert niet op PM`s... Vreemd...
Ook hiervoor is een pm verstuurd. Ben ermee bezig :Y
  dinsdag 11 januari 2011 @ 16:55:21 #7
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_91167831
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 18:57 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Ik zal hem even proberen te contacten via pm. Moet wel zeggen dat er geen andere negatieve ervaringen zijn met RD4 en dat ik weet dat ie door zijn werk soms dagen niet op FOK! komt, maar dat neemt niet weg dat we natuurlijk willen weten waar het pakketje blijft :)
PM beantwoord met link naar T&T nr :)
pi_91174062
[TK] AMD Dualcore setje kan dicht, vanmiddag het geld ontvangen.
Bedankt voor de hulp AA ;)

Edit; verkeerde topic, sorry

[ Bericht 61% gewijzigd door Pr0blame op 11-01-2011 23:32:00 ]
pi_91174957
Nog steeds geen Fable III binnen van Dutchskill. Wel €32 euro betaald. :( (op 21-12-2010 overgemaakt)

[TK] Xbox360 spellen (Fable III, Halo Reach en meer)

Ik heb er al contact met hem over gehad via p.m. en sinds 04-01 niets meer van hem vernomen.
Zie net dat hij 12 minuten geleden online is geweest. Helaas geen reactie op mijn laatste mail.
pi_91175165
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 19:33 schreef Etimm het volgende:
Nog steeds geen Fable III binnen van Dutchskill. Wel €32 euro betaald. :( (op 21-12-2010 overgemaakt)

[TK] Xbox360 spellen (Fable III, Halo Reach en meer)

Ik heb er al contact met hem over gehad via p.m. en sinds 04-01 niets meer van hem vernomen.
Zie net dat hij 12 minuten geleden online is geweest. Helaas geen reactie op mijn laatste mail.

Ik ga een PM er tegenaan gooien :Y
pi_91176280
Goede ervaring met Chiba!
[TK] Cort x-2 beginners gitaar

Heb hem een versterker verkocht, geld was snel overgemaakt en door omstandigheden heeft het wat langer geduurd van mijn kant, maar hij had er begrip voor en was erg geduldig!
pi_91194347
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 16:55 schreef RD4 het volgende:

[..]

PM beantwoord met link naar T&T nr :)
PFFFF echt een opluchting, het is niet voor het eerst dat ik opgelicht ben namelijk
Ik schoot en beetje in de stress toen ik niks van je hoorde maar ik heb begrepen dat dit met je werk te maken kan hebben .
Het leek me al zo sterk toen ik je postgeschiedenis checkte .
anyhoe.....fijn dat het allemaal op zijn pootjes terecht is gekomen
Ik wil Admiraal ook nog even bedanken voor de genomen moeite en uiteraard RD4 nog bedankt voor de HD
pi_91222070
Goede ervaring met Lindstrøm in dit topic: [TK] 2x1 GB SODIMM geheugen (notebook)
pi_91243921
Goede ervaring met wc-eend! Heb hem een ps3 spel verkocht. Hij had het geld snel overgemaakt en reageert goed op de pm's!

[TK][TR]Ps3 games + strategy guide
pi_91244761
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 23:44 schreef lelouch het volgende:
Goede ervaring met wc-eend! Heb hem een ps3 spel verkocht. Hij had het geld snel overgemaakt en reageert goed op de pm's!

[TK][TR]Ps3 games + strategy guide
Ik heb goede ervaring met Lelouch, reageert ook goed op PM's en heeft het spel direct verstuurd na ontvangst geld. Spel werkt ook gewoon, hoesje en dergelijke zeer goede conditie :)

^O^
pi_91264288
Goede ervaring met Piet_Piraat in dit topic
[TK] Stille en kleine Fujitsu Intel Core 2 Duo Desktop PC

en een goede ervaring met ursel in dit topic
[TK]Kelderopruiming
pi_91270279
Ik heb ook mijn harddisk binnen gekregen van RD4, en hij werkt perfect. Tnx!!
Was ook even een beetje bezorgd toen het wat langer duurde en ik maar niets hoorde, maar alles is goedgekomen!
pi_91402183
Goede ervaring met Juicyhil;
[TK] Sony Vaio VPCF13M1E/H

Prima laptop. Werkt perfect. Kreeg er zelfs hersteldisks bij :). Aardige kerel, en een klein probleempje werd telefonisch prima opgelost.
pi_91422351
Goede ervaring met w00h00, broek was snel binnen en in goede staat:)
Of niet dan?
  zondag 16 januari 2011 @ 20:34:33 #20
126923 curtazimo
Do or do not! There is no try!
pi_91428294
Heb goede ervaring met bear87 opgedaan, zie smartcard Ziggo Snelle communicatie en smartcard keurig in bubbelenvelop verzonden. Top!
When people are talking behind my back, they are in a good position to kiss my ass...
  zondag 16 januari 2011 @ 20:39:03 #21
126923 curtazimo
Do or do not! There is no try!
pi_91428695
Mocht bij KcA op 1e Kerstdag een Samsung lcd ophalen. Snelle reactie van m gekregen en dus snel gehandeld. TV picobello in orde, alle toebehoren erbij, nette transactie!
When people are talking behind my back, they are in a good position to kiss my ass...
pi_91603470
Goeie ervaring met Naaaait93!

Red Dead Redemption van hem gekocht. Had het geld overgemaakt, en hij heeft het spel dezelfde dag nog op de post gedaan.

Spel is in prima staat aangekomen!
pi_91802189
Misschien past het hier wel niet maar is er ook een topic waar je kan zien hoeveel goede deals er met een persoon zijn gesloten

Bijvoorbeeld

User X 10 goede ervaringen, 1 slechte ervaring.
Of bestaat dit al? Bedankt :)
pi_91804077
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 15:58 schreef Stephan1237 het volgende:
Misschien past het hier wel niet maar is er ook een topic waar je kan zien hoeveel goede deals er met een persoon zijn gesloten

Bijvoorbeeld

User X 10 goede ervaringen, 1 slechte ervaring.
Of bestaat dit al? Bedankt :)
We zijn bezig zo'n systeem op te zetten,alleen dat heeft wel tijd nodig omdat andere dingen meer prio hebben. Maar er wordt dus aan gewerkt :Y
  dinsdag 25 januari 2011 @ 11:43:05 #25
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_91841349
Goeie ervaring met NeonPanda.

[TK][PS3] Gran Turismo 5

Geld zondag overgemaakt, spel gisteren verstuurd en vandaag binnen.

^O^
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_91942396
Redelijke ervaring met Dionysiou in [TK] Panasonic DMC TZ10 ZGAN incl. garantie.

Duurde mij eigenlijk allemaal veel te lang. Versturen van de camera duurde een klein weekje (Is verlengd door een weekeinde)
Maar de verdere afhandeling was eigenlijk belabberd te noemen. Pas 3 dagen geleden alles geregeld terwijl ik 23-11 de betaling heb overgemaakt..
Camera zou compleet nieuw in doos moeten zitten. Maar miste toch nog delen die er origineel bij hoorde. (Polsbandje, doosje van de accu en de bon.)

Originele bon zou met de post verstuurd zijn maar nooit ontvangen. Heb nu een mail ontvangen met de bestelbevestiging van de winkel. Polsbandje heeft hij me financieel voor gecompenseerd en doosje van de accu vond ik de moeite niet waard.

Al met al dus niet echt een goede ervaring. Hopelijk gaan volgende deals een stuk beter.
pi_91982951
Goedemorgen...

Dit [TK] Playstation 3 Fat 60GB! topic mag wat mij betreft wel op slot en Braddie mag ook wat mij betreft een levenslange ban krijgen op IP want wat ik gister heb meegemaakt kan écht niet...
Snap vooraf dat ik dit niet uit rancune doe maar om jullie en andere fokkers te waarschuwen...

Gisteravond zou ik dus tegen 5 uur de PS3 ophalen... Vanwege m'n werk wilde ik dit later doen dus netjes een PM gestuurd. Geen antwoord op gekregen ook al had "zij" 3 dagen de tijd.
Dus ik maar op de goede gok maar heen gereden, maar door de topics op Fok en de commentaren erbij had ik toch een raar onderbuik gevoel...

Dit bleek achteraf volledig te kloppen !

Ik kom daar aan, zie een scooterje of 5 voor de deur staan, bel aan, en de deur wordt (waarschijnlijk) door z'n moeder open gedaan.
"Ja?" Zegt ze, ik geef aan dat ik voor Bradley / Braddie kom. "Weet ie dat je komt?" Ja dat hoop ik wel mevrouw, ik kom een PS3 ophalen die ik gekocht heb. "Nou ik ken je niet, maar hier komt zoveel volk over de vloer, hij is boven, loop maar door...

Naar boven lopend vielen me op de overloop de toren breedbeedl tv's al op, maar nog steeds geen probleem.
Ik zie een deur op een kier staan, met een aantal jongens in de kamer en bij het zien van mij wordt de deur dicht gegooid.
Ik klop aan, de deur gaat open en de wietgeur bereikt me... Verschrikt kijken ze me allemaal aan.
Ik vraag wie Bradley is en zeg dat ik een Ps3 kom ophalen die ik gekocht had.
Een van de jongens(! Dus geen meisje zoals in "haar" profiel staat) meldt zich en begint rood te worden en te stamelen. Eerst weet ie van niks, heeft niks verkocht, kent geen Fok en later mompelt ie dat ie niet meer op Fok kan of mag en dat de PS3 al is verkocht.

Ondertussen heb ik de kamer eens rondgekeken en er staan een stuk of wat Wii's, wat andere hele dure spullen zoals het Keyboard wat ie nog te koop aan biedt, de brian may gitaar, en een dikke minmaal 46" lcd tv...

Ondertussen is ie wat bekomen van de schrik, mompelt nog wat en zegt vervolgens dat ie als ik nog wil hij voor die prijs nog wel een ps3 kan regelen van den week !

Je kan me nog meer vertellen, en ik ben niet achterlijk, dat is gewoon jatten op bestelling, ik weet voor 99.9% zeker dat het gejatte handel betreft.

een spelcomputer hebben kan, en je kan een Wii, ps3 en xbox hebben maar niet een aantal Wii's meerdere tv's en overal maar roepen dat je het weg wil doen omdat je in de financiele problemen zit.

Alle feiten los van elkaar roepen vraagtekens op, maar zouden eventueel nog kunnen maar alles bij elkaar, het feit dat er zoveel (dure) spullen staan, er jan en alleman over de vloer komt plus alle andere dingen er teveel puzzelstukjes zijn die niet inelkaar vallen.

Ik wil jullie dan ook waarschuwen, ook aangezien het in eerdere topics ook al eens geopperd is dat het gejatte handel zou kunnen betreffen, of hier in ieder geval vermoedens voor waren. En het feit dat hij zijn afspraken niet nakomt en eventueel wel op bestelling kan leveren...
En ik wil andere fokkers voor hetzelfde behoeden...
Lach, en de hele wereld lacht met je mee; snurk en je slaapt alleen...
[img]http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Dengaman.png[/img]
pi_91991679
-edit: niet doen

[ Bericht 99% gewijzigd door admiraal_anaal op 28-01-2011 15:45:47 ]
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_92018420
Goede ervaring met Rossdale!
GTA IV is snel en in topstaat aangekomen.
mn buurjongetje is er superblij mee!
pi_92077680
Prima ervaring met Gohan16.
Afgesproken op station in Ede, snel afgehandeld en Gohan16 kon de trein weer in.
Zo mag het vaker ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-01-2011 17:14:12 ]
  zondag 30 januari 2011 @ 16:26:58 #31
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_92082789
Goed ervaring met Elvander.

Heeft het product (harddisk) naar station gebracht! Heel fijn, waardoor ik weer snel de trein terug kon pakken.
I used to be schizofrenic, but we're okay now.
pi_92108083
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 11:47 schreef Dengaman het volgende:
Goedemorgen...

Dit [TK] Playstation 3 Fat 60GB! topic mag wat mij betreft wel op slot en Braddie mag ook wat mij betreft een levenslange ban krijgen op IP want wat ik gister heb meegemaakt kan écht niet...
Snap vooraf dat ik dit niet uit rancune doe maar om jullie en andere fokkers te waarschuwen...

Gisteravond zou ik dus tegen 5 uur de PS3 ophalen... Vanwege m'n werk wilde ik dit later doen dus netjes een PM gestuurd. Geen antwoord op gekregen ook al had "zij" 3 dagen de tijd.
Dus ik maar op de goede gok maar heen gereden, maar door de topics op Fok en de commentaren erbij had ik toch een raar onderbuik gevoel...

Dit bleek achteraf volledig te kloppen !

Ik kom daar aan, zie een scooterje of 5 voor de deur staan, bel aan, en de deur wordt (waarschijnlijk) door z'n moeder open gedaan.
"Ja?" Zegt ze, ik geef aan dat ik voor Bradley / Braddie kom. "Weet ie dat je komt?" Ja dat hoop ik wel mevrouw, ik kom een PS3 ophalen die ik gekocht heb. "Nou ik ken je niet, maar hier komt zoveel volk over de vloer, hij is boven, loop maar door...

Naar boven lopend vielen me op de overloop de toren breedbeedl tv's al op, maar nog steeds geen probleem.
Ik zie een deur op een kier staan, met een aantal jongens in de kamer en bij het zien van mij wordt de deur dicht gegooid.
Ik klop aan, de deur gaat open en de wietgeur bereikt me... Verschrikt kijken ze me allemaal aan.
Ik vraag wie Bradley is en zeg dat ik een Ps3 kom ophalen die ik gekocht had.
Een van de jongens(! Dus geen meisje zoals in "haar" profiel staat) meldt zich en begint rood te worden en te stamelen. Eerst weet ie van niks, heeft niks verkocht, kent geen Fok en later mompelt ie dat ie niet meer op Fok kan of mag en dat de PS3 al is verkocht.

Ondertussen heb ik de kamer eens rondgekeken en er staan een stuk of wat Wii's, wat andere hele dure spullen zoals het Keyboard wat ie nog te koop aan biedt, de brian may gitaar, en een dikke minmaal 46" lcd tv...

Ondertussen is ie wat bekomen van de schrik, mompelt nog wat en zegt vervolgens dat ie als ik nog wil hij voor die prijs nog wel een ps3 kan regelen van den week !

Je kan me nog meer vertellen, en ik ben niet achterlijk, dat is gewoon jatten op bestelling, ik weet voor 99.9% zeker dat het gejatte handel betreft.

een spelcomputer hebben kan, en je kan een Wii, ps3 en xbox hebben maar niet een aantal Wii's meerdere tv's en overal maar roepen dat je het weg wil doen omdat je in de financiele problemen zit.

Alle feiten los van elkaar roepen vraagtekens op, maar zouden eventueel nog kunnen maar alles bij elkaar, het feit dat er zoveel (dure) spullen staan, er jan en alleman over de vloer komt plus alle andere dingen er teveel puzzelstukjes zijn die niet inelkaar vallen.

Ik wil jullie dan ook waarschuwen, ook aangezien het in eerdere topics ook al eens geopperd is dat het gejatte handel zou kunnen betreffen, of hier in ieder geval vermoedens voor waren. En het feit dat hij zijn afspraken niet nakomt en eventueel wel op bestelling kan leveren...
En ik wil andere fokkers voor hetzelfde behoeden...
Gejatte handel?
Die 2 tv`s op de gang waren defect en heb ik gekregen een aantal jaren geleden(toen ik nog geen fatsoenlijke lcd tv had.. zoals nu wel, dat Low-end toestel van 32")
Ik heb verder helemaal geen consoles, en die ps3 was goud eerlijk.
Ik heb mezelf een tijdje van het fokken ontdaan omdat ik er ff klaar mee was, ik heb je eerlijk verteld dat ik niet op fok kon/wilde en hem al verkocht had, en je zei tegen me dat je het niet erg vond omdat je toch in de buurt was... Dus kom hier dan niet zeiken.

Ik heb met meerdere mensen op fok zaken gedaan, voor wat Lp`s en voor een midikeyboard en eenplaten spelen en dit verliep zonder problemen.

Ik weet niet wat er nou allemaal is, maar gejatte handel?
Alles wat er staat is of gekregen van Famillie of gekocht.
pi_92129488
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 23:56 schreef Braddie het volgende:

[..]

Gejatte handel?
Die 2 tv`s op de gang waren defect en heb ik gekregen een aantal jaren geleden(toen ik nog geen fatsoenlijke lcd tv had.. zoals nu wel, dat Low-end toestel van 32")
Ik heb verder helemaal geen consoles, en die ps3 was goud eerlijk.
Ik heb mezelf een tijdje van het fokken ontdaan omdat ik er ff klaar mee was, ik heb je eerlijk verteld dat ik niet op fok kon/wilde en hem al verkocht had, en je zei tegen me dat je het niet erg vond omdat je toch in de buurt was... Dus kom hier dan niet zeiken.

Ik heb met meerdere mensen op fok zaken gedaan, voor wat Lp`s en voor een midikeyboard en eenplaten spelen en dit verliep zonder problemen.

Ik weet niet wat er nou allemaal is, maar gejatte handel?
Alles wat er staat is of gekregen van Famillie of gekocht.
Woei.
  maandag 31 januari 2011 @ 17:48:53 #34
241851 Muchachooo
Kan ook gitaar spelen!
pi_92131320
nvm

[ Bericht 97% gewijzigd door Muchachooo op 31-01-2011 17:56:59 ]
Maar doet dat eigenlijk nauwelijks nog.
  maandag 31 januari 2011 @ 18:16:48 #35
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_92132605
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 23:56 schreef Braddie het volgende:

[..]

Gejatte handel?
Die 2 tv`s op de gang waren defect en heb ik gekregen een aantal jaren geleden(toen ik nog geen fatsoenlijke lcd tv had.. zoals nu wel, dat Low-end toestel van 32")
Ik heb verder helemaal geen consoles, en die ps3 was goud eerlijk.
Ik heb mezelf een tijdje van het fokken ontdaan omdat ik er ff klaar mee was, ik heb je eerlijk verteld dat ik niet op fok kon/wilde en hem al verkocht had, en je zei tegen me dat je het niet erg vond omdat je toch in de buurt was... Dus kom hier dan niet zeiken.

Ik heb met meerdere mensen op fok zaken gedaan, voor wat Lp`s en voor een midikeyboard en eenplaten spelen en dit verliep zonder problemen.

Ik weet niet wat er nou allemaal is, maar gejatte handel?
Alles wat er staat is of gekregen van Famillie of gekocht.
pi_92185283
Goede ervaringen met Daeron. Iphone zag er perfect uit, goede communicatie en kon meteen langskomen om de Iphone te bezichtigen. Zo zien we dit graag!
Bedankt Daeron!
betreft dit topic.
when we drink ; we get drunk ; when we get drunk ;
we fall asleep ; when we fall asleep ; we commit no sin ;
when we commit no sin ; we go to heaven ;
So. Let's all get drunk and go to heaven!
pi_92187576
Onlangs de samsung galaxy s gekocht van DawesNL. Voor een goede prijs een spliksplinter nieuwe telefoon gekocht. Goeie eerlijke vent! Kun je zeker met een gerust hart een koop mee afsluiten!
Puddi
  woensdag 2 februari 2011 @ 09:18:15 #38
22273 Dizer
Save the beard!
pi_92210742
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 23:56 schreef Braddie het volgende:

[..]

Gejatte handel?
Die 2 tv`s op de gang waren defect en heb ik gekregen een aantal jaren geleden(toen ik nog geen fatsoenlijke lcd tv had.. zoals nu wel, dat Low-end toestel van 32")
Ik heb verder helemaal geen consoles, en die ps3 was goud eerlijk.
Ik heb mezelf een tijdje van het fokken ontdaan omdat ik er ff klaar mee was, ik heb je eerlijk verteld dat ik niet op fok kon/wilde en hem al verkocht had, en je zei tegen me dat je het niet erg vond omdat je toch in de buurt was... Dus kom hier dan niet zeiken.

Ik heb met meerdere mensen op fok zaken gedaan, voor wat Lp`s en voor een midikeyboard en eenplaten spelen en dit verliep zonder problemen.

Ik weet niet wat er nou allemaal is, maar gejatte handel?
Alles wat er staat is of gekregen van Famillie of gekocht.
Op dit verhaal komen we nog op terug.
Friends don't let friends remain beardless...
pi_92216554
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 23:56 schreef Braddie het volgende:

[..]

Gejatte handel?
Die 2 tv`s op de gang waren defect en heb ik gekregen een aantal jaren geleden(toen ik nog geen fatsoenlijke lcd tv had.. zoals nu wel, dat Low-end toestel van 32")
Ik heb verder helemaal geen consoles, en die ps3 was goud eerlijk.
Ik heb mezelf een tijdje van het fokken ontdaan omdat ik er ff klaar mee was, ik heb je eerlijk verteld dat ik niet op fok kon/wilde en hem al verkocht had, en je zei tegen me dat je het niet erg vond omdat je toch in de buurt was... Dus kom hier dan niet zeiken.

Ik heb met meerdere mensen op fok zaken gedaan, voor wat Lp`s en voor een midikeyboard en eenplaten spelen en dit verliep zonder problemen.

Ik weet niet wat er nou allemaal is, maar gejatte handel?
Alles wat er staat is of gekregen van Famillie of gekocht.
Luister, ik heb geen zin om met modder te gaan gooien... Ik heb gezegd wat ik vond dat er gezegd moest worden...
Ik heb nog wat PM's gestuurd, en mocht iemand meer willen weten kunnen ze me Pm'en en dat had ik eigenlijk ook wel zo netjes van jou gevonden als je het niet met mijn lezing eens bent, maar in plaats daar van ga je dan hier lopen te rellen...
Lach, en de hele wereld lacht met je mee; snurk en je slaapt alleen...
[img]http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Dengaman.png[/img]
  woensdag 2 februari 2011 @ 12:27:46 #40
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_92216706
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 12:24 schreef Dengaman het volgende:

[..]

Luister, ik heb geen zin om met modder te gaan gooien... Ik heb gezegd wat ik vond dat er gezegd moest worden...
Ik heb nog wat PM's gestuurd, en mocht iemand meer willen weten kunnen ze me Pm'en en dat had ik eigenlijk ook wel zo netjes van jou gevonden als je het niet met mijn lezing eens bent, maar in plaats daar van ga je dan hier lopen te rellen...
Jij mag hem hier wel zwart maken (al dan niet terecht) maar hij mag zich niet komen verdedigen? Dat is natuurlijk onzin hè.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  woensdag 2 februari 2011 @ 12:32:44 #41
22273 Dizer
Save the beard!
pi_92216918
Ik wil graag de discussie nu stoppen. Wat gezegd is gezegd. We zijn er mee bezig.
Er wordt nu alleen nog maar met modder gegooid en echt zinnige uitspraken doet niemand meer.
Friends don't let friends remain beardless...
  donderdag 3 februari 2011 @ 16:41:43 #42
187289 Charged
Ziet em duun.
pi_92279891
Peter_Aragorn Killzone 2....snelle afhandeling en in zeer goede staat,Thnx!
Graag verwijderen.
pi_92331379
Hele slechte ervaring met Dutchskill :r }:| :N
Ik heb na 1,5maand nog steeds geen Fable III ontvangen en wel €32 betaald.
Na meerdere pogingen om tot een oplossing te komen laat hij niets meer van zich horen.
Hij blijft (met andere woorden) suggereren dat ik het spel heb ontvangen en ondertussen hem mijn geld probeer af te troggelen.

[TK] Xbox360 spellen (Fable III, Halo Reach en meer)

Ik ben inmiddels 32 euro armer en heb nog steeds geen Fable III :( :(
Hij heeft nu zijn geld binnen en vind het blijkbaar wel best.

Al geeft 'ie me de helft terug dan laat hij in iedergeval zien dat hij wil meewerken.

Dankzij Men_mulder ben ik mijn vertrouwen in kopen via Fok niet helemaal verloren.
Ik heb Dance Central voor de XBOX360 keurig en binnen 2 werkdagen ontvangen!
_O_
[TK] [XBOX360] Games
  zaterdag 5 februari 2011 @ 11:35:13 #44
22273 Dizer
Save the beard!
pi_92364160
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 17:01 schreef Etimm het volgende:
Hele slechte ervaring met Dutchskill :r }:| :N
Ik heb na 1,5maand nog steeds geen Fable III ontvangen en wel €32 betaald.
Na meerdere pogingen om tot een oplossing te komen laat hij niets meer van zich horen.
Hij blijft (met andere woorden) suggereren dat ik het spel heb ontvangen en ondertussen hem mijn geld probeer af te troggelen.

[TK] Xbox360 spellen (Fable III, Halo Reach en meer)

Ik ben inmiddels 32 euro armer en heb nog steeds geen Fable III :( :(
Hij heeft nu zijn geld binnen en vind het blijkbaar wel best.

Al geeft 'ie me de helft terug dan laat hij in iedergeval zien dat hij wil meewerken.
Topic is op slot en ik heb een PM gestuurd. Ik hou je op de hoogte.
Friends don't let friends remain beardless...
  zaterdag 5 februari 2011 @ 11:37:06 #45
22273 Dizer
Save the beard!
pi_92364209
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 23:56 schreef Braddie het volgende:

[..]

Gejatte handel?
Die 2 tv`s op de gang waren defect en heb ik gekregen een aantal jaren geleden(toen ik nog geen fatsoenlijke lcd tv had.. zoals nu wel, dat Low-end toestel van 32")
Ik heb verder helemaal geen consoles, en die ps3 was goud eerlijk.
Ik heb mezelf een tijdje van het fokken ontdaan omdat ik er ff klaar mee was, ik heb je eerlijk verteld dat ik niet op fok kon/wilde en hem al verkocht had, en je zei tegen me dat je het niet erg vond omdat je toch in de buurt was... Dus kom hier dan niet zeiken.

Ik heb met meerdere mensen op fok zaken gedaan, voor wat Lp`s en voor een midikeyboard en eenplaten spelen en dit verliep zonder problemen.

Ik weet niet wat er nou allemaal is, maar gejatte handel?
Alles wat er staat is of gekregen van Famillie of gekocht.
Beste Dengaman, Beste Braddie,

Naar aanleiding van jullie woordenwissel, ook naar de mods, hebben wij het volgende besproken:

Dengaman heeft het een en ander gezien en daaruit een aantal waarnemingen geconstateerd. Als gevolg hiervan een aantal beschuldigingen neergezet. Echter zulke beschuldigingen kunnen wij als FOK! niets mee omdat wij dit niet waar kunnen maken. Tot op heden kunnen we aangeven dat er geen transacties geweest zin tussen users en Braddie die banwaardig zijn.

Kortom, er is niks gebeurt waardoor wij genoodzaakt zin om drastisch in te grijpen. Zijn er klachten? Ja er zijn klachten, maar zoals hierboven omschreven hebben wij tot op heden niet gehoord dat mensen hun spullen niet hebben gekregen, hun geld verloren zijn, of dat geld kwijt zijn aan spullen die later kapot of illegaal blijken te zijn.

Conclusie, laten we de strijdbijl begraven, het laten rusten. Uiteraard blijven wij als mods en admins de boel monitoren en wanneer het wel een keer mis gaat, het proberen preventief op te lossen of drastische maatregelen toe te passen.

vriendelijke groet,
moderators V&A.
Friends don't let friends remain beardless...
  zondag 6 februari 2011 @ 13:07:11 #46
20468 BYM
Ohjáhjoh?
pi_92407034
Dacht een cadeautje te kopen voor mijn nichtje, maar spulletjes lijken niet aan te komen.

En ben klaar met mevrouw candygirl.

(TK) opruiming, diverse!
Speak only if it improves upon the silence....
pi_92476069
Slecht ervaring met storemem. [TK]Ps3 controller
Na het ontvangen van mijn geld zou hij woensdagmiddag het pakketje op de post doen.
naar verwachting zou ik het dus donderdag, vrijdag, dan wel zaterdag ontvangen.
maar heb tot op heden nog niks ontvangen.

Na een PM te hebben gestuurd of ie nog een Track&Trace code had, komt ie met een lulverhaal waarvan ik zelf niks van snapte, maar t kwam erop neer dat de Primera(?) had gezegd dat het niet met de pakketpost mee hoefde. Nou weet ik niet precies waar hij woont( nog niet), maar ik denk dat die PS3 controller niet door een gemiddelde Nederlandse brievenbus gaat passen.
Mijn conclusie is dus als volgt; of zwaar geestelijk gehandicapt, of ik ben opgelicht. waarschijnlijk een combinatie ervan, doe dus geen zaken met storemem!
  dinsdag 8 februari 2011 @ 15:44:18 #48
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_92504462
Tijd voor een goede ervaring.

drie truien gekocht van zwartemarkplaats in [TK] Herenkleding als nieuw, (Boss, RL,Lacoste, Tommy, Abercrombie)
hoewel zn naam anders doet vermoeden alles in perfecte staat gekregen. TOP!
Lege virente, virent cuncta
  dinsdag 8 februari 2011 @ 22:11:00 #49
20468 BYM
Ohjáhjoh?
pi_92523529
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 13:07 schreef BYM het volgende:
Dacht een cadeautje te kopen voor mijn nichtje, maar spulletjes lijken niet aan te komen.

En ben klaar met mevrouw candygirl.

(TK) opruiming, diverse!
Geld teruggekregen, bleek verkeerde plaatsnaam ingevuld te hebben.
Speak only if it improves upon the silence....
  woensdag 9 februari 2011 @ 10:18:45 #50
279202 storemem
dit is mijn ondertitel
pi_92536473
Naait je berichtje slaat alles, ik wil best zoeken naar een oplossing voor een probleem ik heb hier al zovaak dingen verkocht wat altijd goed is gegaan.
Ik heb geen idee waarom het nu ineens niet goed gaat maar dan hoef je niet een dergelijk bericht te posten.
Als je op zon manier begint heb ik er al geen zin meer in om naar een oplossing te zoeken,
Ik had het pakketje samen met een andere naar de primera gebracht en daar zijden ze hoeveel erop moest dat heb ik betaald en ben weg gegaan.
  woensdag 9 februari 2011 @ 16:36:23 #51
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_92550965
Ik heb vandaag mijn aankoop ontvangen van super-muffin. Er bleek een misverstand in het spel en met wat hulp van admiraal_anaal is het allemaal goed gekomen. Tnx!
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_92571696
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 19:30 schreef Transmittendus het volgende:
Onlangs de samsung galaxy s gekocht van DawesNL. Voor een goede prijs een spliksplinter nieuwe telefoon gekocht. Goeie eerlijke vent! Kun je zeker met een gerust hart een koop mee afsluiten!
En vanaf de andere kant een goede klant om zaken mee te doen :)
// Dawes
  woensdag 9 februari 2011 @ 23:17:26 #53
179869 Motar
I smack ass like the Revenant!
pi_92572741
Goede deal met Snakeplahah in dit topic:

[TK] Snakeplahah Opruimhoekje (Blu-Ray,Xbox360,Merchandise)

Spel (Gears of war 2) was goed verpakt en in goede staat!
Omdat er ook kale mannen moeten zijn!
  donderdag 10 februari 2011 @ 21:23:11 #54
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_92608753
Goeie ervaring met ForrestX in dit topic.

Snelle afhandeling, perfect geregeld! Bedankt ForrestX !
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  donderdag 10 februari 2011 @ 21:46:16 #55
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_92610449
quote:
14s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:23 schreef Qwea het volgende:
Goeie ervaring met ForrestX in dit topic.

Snelle afhandeling, perfect geregeld! Bedankt ForrestX !
Dat is uiteraard wederzijds!

"Het regent op zondag pijpenstelen" ;)
[TK] GVB Golfregels (NGF) Boeken + DVD
Just a little lovin', early in the mornin'
Beats a cup of coffee for startin' off the day.
  donderdag 10 februari 2011 @ 21:48:46 #56
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_92610718
Uitstekende ervaringen met Smart-Einstein in dit topic: [TK] Network Blu-Ray Speler (nieuw in doos)

Super! En bedankt!
[TK] GVB Golfregels (NGF) Boeken + DVD
Just a little lovin', early in the mornin'
Beats a cup of coffee for startin' off the day.
pi_92626808
Goede ervaring met IggyM in [TK] 'HighEnd' AMD systeem (X6 1055T, 6850Crossfire)
Duidelijke afspraken en snelle verkoop :)

[ Bericht 1% gewijzigd door Pr0blame op 11-02-2011 10:16:27 ]
pi_92678413
Goede ervaring met TS van [TK][PS3] GTA IV & Fifa 09 & GTA Liberty city episodes.

Zojuist spel in goede staat ontvangen.
  maandag 14 februari 2011 @ 21:37:56 #59
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_92791829
[TK] Adidas Busenitz maat 43.

geld overgemaakt naar Henk, Kijkewatiedoet :P
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  woensdag 16 februari 2011 @ 19:28:34 #60
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_92880104
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 21:37 schreef One_conundrum het volgende:
[TK] Adidas Busenitz maat 43.

geld overgemaakt naar Henk, Kijkewatiedoet :P
Binnen, geen klachten. Bedankt ^O^
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_92947015
Goede zaken gedaan met Bart-Willem [TK] Acer lichtgewicht notebook p3 1ghz, 30gb hdd, 384mb ram etc
Pakket keurig en netjes bezorgd, alles voorgeinstalleerd...

Mijn complimenten aan deze fokker
b.. bl.. bla..
pi_92952724
Helaas slechte ervaring met Naaaait93.
Nadat ik in een topic vroeg naar Little Big Planet op de PS3, kreeg ik een PM dat hij deze voor mij zou hebben. Vorige week geld over gemaakt en er werd gezegd dat de opgestuurd zou worden. Expliciet even erbij gevraagd; stuur mij een PM terug wanneer deze opgestuurd is, dan weet ik waar ik aan toe ben. Geld was ontvangen door hem en zou hem opsturen. Deze week niets ontvangen dus ga ik navraag doen, waar bij ik als antwoord kreeg;

"Deze is afgelopen vrijdag op de bus gedaan". Terwijl dat dus niet mogelijk is, omdat ik zaterdag een PM kreeg met "Hij gaat morgen op de bus".

Ik krijg dus het idee dat dit geen goede afloop gaat krijgen :( (is het mogelijk bij de bank geld te storneren?)

[ Bericht 9% gewijzigd door 907 op 18-02-2011 07:42:49 ]
Who is it?
pi_92955586
2E neg ervaring met naaaait dus
pi_92975763
Jij ook kikoooooo? Wat ging er bij jou mis? Ik denk dat ik naar mijn geld kan fluiten :(
Hm, ik kan ook nog aangifte eventueel doen, in de mailheaders staat voldoende info
Who is it?
pi_92975918
Nee, je bent de tweede in dit topic. Lees em ff door.
pi_92975987
Ow kut ik las het verkeerd, naait heeft zelf problemen met iemand
pi_92981305
Kan admiraal_anaal misschien hem eens een PM sturen? Misschien dat dat helpt? :@
Who is it?
pi_92989677
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 20:16 schreef 907 het volgende:
Kan admiraal_anaal misschien hem eens een PM sturen? Misschien dat dat helpt? :@
Ik heb een pm gestuurd namens een andere user maar zal zeer zeker er voor jou ook achteraan gaan :Y
Kan je mij jullie pm geschiedenis even doorsturen?
pi_92991272
Mijn PSP is verkocht, mag dicht! xx

[TK] PSP + Buzz + 8gb geheugenkaart **BIJNA NIEUW!**
pi_93006233
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 22:24 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Ik heb een pm gestuurd namens een andere user maar zal zeer zeker er voor jou ook achteraan gaan :Y
Kan je mij jullie pm geschiedenis even doorsturen?
Ga ik doen. :)

edit:

Oh sorry, dat is niet een complete geschiedenis die ik gestuurd heb. Wil je de PM's verwijderen die je van mij hebt gekregen? Dan stuur ik de complete geschiedenis even door :) (wil je trouwens ontvangen en gestuurde PM's hebben?)

[ Bericht 19% gewijzigd door 907 op 19-02-2011 11:39:07 ]
Who is it?
pi_93049241
Grote pluim voor Phaelanx_NL nav [CENTRAAL] Xbox 360-games ruil/verkoop topic deel 43

Ten eerste afhandeling, geld overmaken, verzenden ging allemaal goed en de boel was netjes verpakt.
Bleek dat een van mijn aankopen een grote kras had. Direct PM gestuurd, snel antwoord met excuses gehad en mijn aankoopbedrag terug.

Chapeau!
pi_93166203
Goede ervaring met MrDeX in [TK] HP DV6-1220SD en Xbox360 Premium

Snelle reactie op PM's, laptop is inderdaad in heel nette staat, en is netjes verpakt bij mij afgeleverd incl. schone installatie! ^O^
pi_93197559
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 07:31 schreef 907 het volgende:
Helaas slechte ervaring met Naaaait93.
Nadat ik in een topic vroeg naar Little Big Planet op de PS3, kreeg ik een PM dat hij deze voor mij zou hebben. Vorige week geld over gemaakt en er werd gezegd dat de opgestuurd zou worden. Expliciet even erbij gevraagd; stuur mij een PM terug wanneer deze opgestuurd is, dan weet ik waar ik aan toe ben. Geld was ontvangen door hem en zou hem opsturen. Deze week niets ontvangen dus ga ik navraag doen, waar bij ik als antwoord kreeg;

"Deze is afgelopen vrijdag op de bus gedaan". Terwijl dat dus niet mogelijk is, omdat ik zaterdag een PM kreeg met "Hij gaat morgen op de bus".

Ik krijg dus het idee dat dit geen goede afloop gaat krijgen :( (is het mogelijk bij de bank geld te storneren?)
Hiermee verdergaand, ik heb ook geld overgemaakt voor MOH:AA en heb nog steeds niets ontvangen. Moet ik mijn PM geschiedenis even doorgeven A_A?
Tevens weet ik in welke stad hij woont.
If i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?
pi_93241858
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 13:45 schreef Mr.Jorn. het volgende:

[..]

Hiermee verdergaand, ik heb ook geld overgemaakt voor MOH:AA en heb nog steeds niets ontvangen. Moet ik mijn PM geschiedenis even doorgeven A_A?
Tevens weet ik in welke stad hij woont.
PM openen, en daar op doorsturen klikken.
Heb jij email contact gehad met hem? Ik heb helaas ook niets meer gehoord en ook niets ontvangen tot nu toe
Who is it?
pi_93318748
Gewoon de bank op bellen en het geld laten terug storten, gisteren nog gedaan duurt 4-6 dagen.
pi_93347463
slechte ervaring met storemem.

Paar weken geleden Uncharted 1 gekocht, afgehandeld via PM.

Geld overgemaakt, nooit niks ontvangen. Via PM contact gezocht, storemem bleef erbij dat hij de game op de post had gedaan.

Naaaaait heb je ondertussen iets ontvangen?

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 26-02-2011 14:23:54 ]
pi_93373277
quote:
Op vrijdag 25 februari 2011 19:20 schreef men.mulder het volgende:
Gewoon de bank op bellen en het geld laten terug storten, gisteren nog gedaan duurt 4-6 dagen.
:')
pi_93393389
Ook slechte ervaring met Naaaait93 :r
een maand geleden een gameboy advance van hem gekocht, geld overgemaakt maar tot heden niks mogen ontvangen -O-
[TK] PC games, va 4,-

////Hij is trouwens nu gebanned/////
pi_93459648
Kan er misschien iets anders gedaan worden aangezien er weer iemand een negatieve ervaring met hem heeft? Gezamelijke aangifte? Fok heeft zn IP wel :)
Who is it?
pi_93459785
Achter de schermen zijn we bezig hiermee. Vanavond zal ik iedereen een update geven die nog een openstaande slechte ervaring heeft :Y
pi_93459885
Wow ... snelle reactie AA! :o
Ben benieuwd ... bedankt in ieder geval voor de moeite, lijkt me nogal rot om hier iets tegen te doen.
Who is it?
pi_93503296
Goede ervaring met Gemaskerde! :Y

Duidelijke en open communicatie en prima verzending :)
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_93514940
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 20:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
Achter de schermen zijn we bezig hiermee. Vanavond zal ik iedereen een update geven die nog een openstaande slechte ervaring heeft :Y
Ik heb nog geen update ontvangen, kan dat kloppen?
If i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?
pi_93517418
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 22:07 schreef Mr.Jorn. het volgende:

[..]

Ik heb nog geen update ontvangen, kan dat kloppen?
ik denk ff geduld hebben :)
Who is it?
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:48:33 #85
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_93534856
Helaas ben ik met mijn suffe, hoogzwangere kop in de mooie praatjes van Bierbadje gestonken...
[TK] Enkele Wii games + 2 TV Series ( Lost + Two and a Half Men )

Na wat zoeken ben ik erachter dat hij hier eerder mensen heeft opgelicht onder de username Seriefreaker, onder meer in dit topic [TK] DVD ( Serie + Film boxen ), PSP ea. Zie ook het ervaringen-topic: [V&A | EV | Ervaringen] Door schade en schande wijs! # 3.

Ik heb geld overgemaakt naar I. Holkenborg in Veenendaal, maar ben er achter dat het dus weer om Ingmar Bocker gaat. Ik heb hem net een pm gestuurd waarin ik aan heb gegeven dat ik aangifte ga doen als het geld morgen niet op mijn rekening is teruggestort.

Damn, oen die ik er ben (is het een geldig excuus dat ik hoogzwanger ben en dus vol happy hormones zit? :D).
Ik moet echt meer op mijn eerste gevoel gaan vertrouwen, if it walks and talks like a duck, it usually is a duck...


Mod's ik heb jullie ook een topicrapport gestuurd hierover.
  woensdag 2 maart 2011 @ 19:12:04 #86
325861 zakkenjongen
Een jongen van zakken.
pi_93552217
Zeer onaangename ervaringen met de gebruiker Duuc-nl [TK] Zelfbouw PC: E7400, 4GB, HD 5770 en 21,5" Full HD scherm
Ik zou mijn PC aan hem verkopen. We hebben veel gePMd, echt om het uur antwoord, 2 dagen lang perfect. Hij zou het geld overmaken. Ik heb 2x gevraagd of hij wel heel zeker was, en of hij wel heel heel zeker was. Het antwoord was ja. Vervolgens heb ik te horen gekregen dat het geld is overgemaakt. Ik heb een grote rol bubbeltjesplastic gekocht voor 8,75 euro om de PC goed te beschermen. Heb ook alle lokale supermarkten afgereden om hele grote dozen te vinden en er zelf iets bijpassend van te bouwen. Al met al, erg veel tijd en moeite in gestoken.
Wat blijkt? De user negeert me sinds een aantal dagen, en ik heb ondertussen al 3 PMs gestuurd. Ik zie in zijn profiel dat hij al meerdere malen online is geweest en mij dus opzettelijk negeert. Van het geld heb ik niks meer gezien, 4 dagen (3 als je zondag niet meetelt).
Ik vind dit echt onacceptabel en laag, om niet eens te laten weten dat je van de koop afziet. Geen lef daarvoor hebben en ook nog voordoen alsof je mijn PMs niet leest. Ik zou erg dankbaar zijn als iemand hem aan het praten zou krijgen want ik ben benieuwd wat deze kleuter te vertellen heeft. 9 euro is weggegooid geld, net als de tijd die ik erin heb gestoken.

Ik heb overigens alle PMs als bewijs.

PS. Het meest ironische is misschien dat hij mij eerst de helft wilde betalen en na ontvangst de andere, omdat hij zogenaamd 'op was gelicht met een PS3'. Ik ben blij dat ik hier niet op in ben gegaan, want de andere helft zou ik waarschijnlijk nooit terugzien.

[ Bericht 1% gewijzigd door zakkenjongen op 02-03-2011 19:20:20 ]
pi_93554564
Vandaag Need For Speed Hot Pursuit binnen gekregen van
Rick_dB (http://forum.fok.nl/topic/1612419/1/50#93554472)
Hij is heel snel binnen.
Perfect verpakt, in hele goede staat, en voor een zeer schappelijke prijs.
Ben heel erg tevreden!
pi_93555003
ook voor juxta een review
- snelle betaler
- reageert vlot
- heeft rekening kunnen houden met een latere bezorging (dag later dan gepland)
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
pi_93556103
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 22:07 schreef Mr.Jorn. het volgende:

[..]

Ik heb nog geen update ontvangen, kan dat kloppen?
Klopt, we zijn even aan het inventariseren gezien er meerdere users zijn. Maar vanavond sowieso heeft iedereen een pm

quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:48 schreef twentemeisje het volgende:
Helaas ben ik met mijn suffe, hoogzwangere kop in de mooie praatjes van Bierbadje gestonken...
[TK] Enkele Wii games + 2 TV Series ( Lost + Two and a Half Men )

Na wat zoeken ben ik erachter dat hij hier eerder mensen heeft opgelicht onder de username Seriefreaker, onder meer in dit topic [TK] DVD ( Serie + Film boxen ), PSP ea. Zie ook het ervaringen-topic: [V&A | EV | Ervaringen] Door schade en schande wijs! # 3.

Ik heb geld overgemaakt naar I. Holkenborg in Veenendaal, maar ben er achter dat het dus weer om Ingmar Bocker gaat. Ik heb hem net een pm gestuurd waarin ik aan heb gegeven dat ik aangifte ga doen als het geld morgen niet op mijn rekening is teruggestort.

Damn, oen die ik er ben (is het een geldig excuus dat ik hoogzwanger ben en dus vol happy hormones zit? :D).
Ik moet echt meer op mijn eerste gevoel gaan vertrouwen, if it walks and talks like a duck, it usually is a duck...


Mod's ik heb jullie ook een topicrapport gestuurd hierover.
Zou je alle info ook naar mij kunnen sturen per pm?

quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 19:12 schreef zakkenjongen het volgende:
Zeer onaangename ervaringen met de gebruiker Duuc-nl [TK] Zelfbouw PC: E7400, 4GB, HD 5770 en 21,5" Full HD scherm
Ik zou mijn PC aan hem verkopen. We hebben veel gePMd, echt om het uur antwoord, 2 dagen lang perfect. Hij zou het geld overmaken. Ik heb 2x gevraagd of hij wel heel zeker was, en of hij wel heel heel zeker was. Het antwoord was ja. Vervolgens heb ik te horen gekregen dat het geld is overgemaakt. Ik heb een grote rol bubbeltjesplastic gekocht voor 8,75 euro om de PC goed te beschermen. Heb ook alle lokale supermarkten afgereden om hele grote dozen te vinden en er zelf iets bijpassend van te bouwen. Al met al, erg veel tijd en moeite in gestoken.
Wat blijkt? De user negeert me sinds een aantal dagen, en ik heb ondertussen al 3 PMs gestuurd. Ik zie in zijn profiel dat hij al meerdere malen online is geweest en mij dus opzettelijk negeert. Van het geld heb ik niks meer gezien, 4 dagen (3 als je zondag niet meetelt).
Ik vind dit echt onacceptabel en laag, om niet eens te laten weten dat je van de koop afziet. Geen lef daarvoor hebben en ook nog voordoen alsof je mijn PMs niet leest. Ik zou erg dankbaar zijn als iemand hem aan het praten zou krijgen want ik ben benieuwd wat deze kleuter te vertellen heeft. 9 euro is weggegooid geld, net als de tijd die ik erin heb gestoken.

Ik heb overigens alle PMs als bewijs.

PS. Het meest ironische is misschien dat hij mij eerst de helft wilde betalen en na ontvangst de andere, omdat hij zogenaamd 'op was gelicht met een PS3'. Ik ben blij dat ik hier niet op in ben gegaan, want de andere helft zou ik waarschijnlijk nooit terugzien.
Kheb hem een DM gestuurd om contact met jou op te nemen, ik heb vernomen dat hij jou daarop een pm heeft gestuurd (inhoud ken ik niet dus mochten jullie er niet uitkomen dan hoor ik het wel per pm :Y
  woensdag 2 maart 2011 @ 20:52:29 #90
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_93558834
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 20:14 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Zou je alle info ook naar mij kunnen sturen per pm?
Done :s) .
pi_93597833
Zover ik weet heeft iedereen nu een pm gehad die nog iets af te handelen had. Heb je geen pm ontvangen zou je mij dan een pm kunnen sturen :)
pi_93598661
Hebben de mensen die zaken hebben gedaan met Naaait93 ook geld overgemaakt naar TJA Meijer uit Nijmegen?
If i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?
pi_93602875
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 17:29 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Hebben de mensen die zaken hebben gedaan met Naaait93 ook geld overgemaakt naar TJA Meijer uit Nijmegen?
yep, gezamenlijk aangifte doen?
  vrijdag 4 maart 2011 @ 13:09:30 #94
335146 Bierbadje
Life's a bitch, then you
pi_93637178
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 20:52 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Done :s) .
Inmiddels geregeld.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 13:31:27 #95
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_93638169
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 13:09 schreef Bierbadje het volgende:

[..]

Inmiddels geregeld.
Klopt, ik heb mijn geld terug.
pi_93676383
Hele goede ervaring met Mkr in [TK] Call of Duty: Black Ops X360
Snelle reacties, snelle verzending, en kwam perfect aan in bubblewrap envelop. ^O^
pi_93725868
Goede ervaring met Askbrad tot nu toe.
Schoenen van hem gekocht : [TK] Nieuwe Converse Weapon 86 Hi (maat 42)
Snelle afhandeling, nu nog wachten tot ze binnenkomen :P
pi_93811521
Goede ervaring met w00h00 in dit topic. Alles netjes geregeld, radio snel binnen en netjes. Alles prima wat mij betreft!
Hier had uw reclame kunnen staan.
pi_93812587
Goede ervaring met _Drake_ in [TK] Toshiba Satellite L40 (T2310 Dual Core) nieuwstaat.

Snelle reactie op PM's, snelle reactie op mijn bod en de laptop is inderdaad in onberispelijke staat. Top! ^O^
pi_93813979
[TK] Samsung Galaxy S i9000

Goede deal gemaakt met Kensei. Hij heeft het geld netjes diezelfde dag nog overgeschreven. Heb totaal geen problemen met hem ondervonden, is allemaal zeer soepel verlopen!

Goeie ervaring. :Y
  dinsdag 8 maart 2011 @ 14:47:32 #101
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_93814970
Goede ervaring met Tumble in het volgende topic: [TK] ps3 slim 120gb met 44 games 3 guitaren en move controller

Snelle reacties via PM, trackingcode meegekregen, en een uurtje of 2 geleden binnen gekregen. Ziet er perfect uit.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 17:50:03 #102
221328 MelanieA
What we think, we become.
pi_93822436
Ikke ook supergoede ervaring met Tumble! Spel hartstikke snel binnen en netjes ingepakt!
Thnx!!! :D
We are born and we die. These are certainties. Everything else in between is of our own making; so make it good.
pi_93826634
Zeer goede ervaring met Hertjesftw nav dit topic:

[TK] Asus Eee PC 1201PN (Zilver)

Zo mag het elke keer gaan: duidelijke communicatie, goede verpakking, snelle verzending en product in nieuwstaat. :)

Een dikke aanrader dus.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 21:51:28 #104
264281 livalo
Parttime internetheldin.
pi_93835999
Goede ervaring met Ewelina naar aanleiding van dit topic:

[TK]Dameskleding en schoenen

Jurkje netjes op de post binnen gekregen en zoals gezegd was hij alleen maar gepast, het maatkaartje zat er zelfs nog aan. Ook leuk dat er een briefje in de envelop zat. Ze heeft me van tevoren verder goed geholpen door de maten aan te geven en te kijken of hij mij ook goed zou staan dus een aanrader.
Op zaterdag 23 januari 2010 18:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
JIJ HEKS :'(
pi_93840700
Goede ervaring met Grav1ty naar aanleiding van dit topic:
[TK] ibm thinkcentre 8183-35g + philips 150b4

Snelle reactie en verzending!
  woensdag 9 maart 2011 @ 08:11:41 #106
126005 Tumble
Ik val en sta weer op
pi_93848811
en van deze kant ook prima ervaring met melanieA en Darkestrah lekker vlotte communicatie en ik had mijn geld ook in no time binnen ^O^
Life never gets darker then midnight
pi_93859639
Goede ervaring met einschtein: [TK] Samsung Galaxy S i9000

Telefoon in perfect nieuwstaat ontvangen. Alles is perfect verlopen :)
pi_93862683
Zeer goede ervaring met JeOma naar aanleiding van dit topic: [TK] LaCie Quadra 500gb externe harddisk

Snelle reactie, scherpe prijs, snelle verzending en goed verpakt.

Toppie ^O^
pi_93868552
Goede ervaring met zeross (Ipod oordopjes)
  vrijdag 11 maart 2011 @ 13:31:29 #110
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_93953831
Hoewel mijn betaling slecht doorkwam ( van mijn kant ( bank problemen ) ) is het alsnog snel en goed geregeld

Thnx the_jestert

[ Bericht 15% gewijzigd door mitchelll0181 op 11-03-2011 13:37:40 ]
pi_93955119
Ik als verkoper heb slechte ervaringen met Dionysiou.

Ik heb/had mijn Escort in de verkoop.
Dion reageerde dat hij hier interesse in had.

goed, aantal gegevens uitgewisseld, telefoonnummer..
halverwege 't gesprek besloot ie ineens af te kappen omdat ie boodschappen nodig had..
fijn, toch eindelijk deal rond gemaakt.

na een aantal dagen geen contact kreeg ik een berichtje dat hij wilde afzien van de verkoop.
okay, fair enough, dan niet.

hoop in middels opgegeven om de auto via Fok kwijt te raken. een week later, en dag na dat mijn topic werd gesloten, een week later benaderde Dion mij dat hij hem alsnog wilde kopen.

Goed, 2e kans.
Aantal dingen voor hem geregeld. vrij genomen zodat ik hem zou kunnen brengen aangezien de goede man nog geen rijbewijs heeft.

Geen reactie.
Heb hem enkele keren gebeld en kreeg steeds voicemail.
Ook op sms geen reactie.
Dag naar de klote.

Eind van de avond kreeg ik een bericht dat het hem speet dat hij zijn telefoon niet bij zich had.
Okay, ook best. kan gebeuren.
hoe nu verder dan?
geen reactie..
bellen.. geen reactie..

daarna een sms. ik zit in vergadering (21:00), kan dit vanavond laat?
wel ja.

weer geen reactie.
vanmorgen gebeld, weer die rot voicemail.
en nou laat hij me voor de 2e keer zitten omdat hij me opdringerig vind.

zeg nou zelf, is het raar als je een auto verkoopt wat 1400 euro moet opleveren, dat je een koper achter de vodden aan gaat als deze verzaakt in het nakomen van afspraken?
pi_93955209
@FlyingDutchman: Ik vind dat je gelijk hebt, gewoon erg flauw van hem. De schuld ligt dan ook zeker aan zijn kant..
  vrijdag 11 maart 2011 @ 19:08:24 #113
268749 Qaox
Aardappel
pi_93968817
Schoenen gekocht van W00h00, goed gegaan. Ik heb betaald, hij verstuurd en allemaal goed ontvangen. Misschien wat onhandig verpakt, maar wel goed aangekomen. Inclusief groet aan de binnenkant van de doos. 14.gif
pi_94049908
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 13:58 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
Ik als verkoper heb slechte ervaringen met Dionysiou.

Ik heb/had mijn Escort in de verkoop.
Dion reageerde dat hij hier interesse in had.

goed, aantal gegevens uitgewisseld, telefoonnummer..
halverwege 't gesprek besloot ie ineens af te kappen omdat ie boodschappen nodig had..
fijn, toch eindelijk deal rond gemaakt.

na een aantal dagen geen contact kreeg ik een berichtje dat hij wilde afzien van de verkoop.
okay, fair enough, dan niet.

hoop in middels opgegeven om de auto via Fok kwijt te raken. een week later, en dag na dat mijn topic werd gesloten, een week later benaderde Dion mij dat hij hem alsnog wilde kopen.

Goed, 2e kans.
Aantal dingen voor hem geregeld. vrij genomen zodat ik hem zou kunnen brengen aangezien de goede man nog geen rijbewijs heeft.

Geen reactie.
Heb hem enkele keren gebeld en kreeg steeds voicemail.
Ook op sms geen reactie.
Dag naar de klote.

Eind van de avond kreeg ik een bericht dat het hem speet dat hij zijn telefoon niet bij zich had.
Okay, ook best. kan gebeuren.
hoe nu verder dan?
geen reactie..
bellen.. geen reactie..

daarna een sms. ik zit in vergadering (21:00), kan dit vanavond laat?
wel ja.

weer geen reactie.
vanmorgen gebeld, weer die rot voicemail.
en nou laat hij me voor de 2e keer zitten omdat hij me opdringerig vind.

zeg nou zelf, is het raar als je een auto verkoopt wat 1400 euro moet opleveren, dat je een koper achter de vodden aan gaat als deze verzaakt in het nakomen van afspraken?
Zo dat staat niet netjes van hem! :o nu post ie in een ander topic met de vraag om foto's van een auto.
All good things are wild and free.
pi_94093973
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 14:24 schreef apenkont het volgende:
Goede ervaring met Askbrad tot nu toe.
Schoenen van hem gekocht : [TK] Nieuwe Converse Weapon 86 Hi (maat 42)
Snelle afhandeling, nu nog wachten tot ze binnenkomen :P
Schoenen vandaag in perfecte staat binnen gekregen, ook nog eens zorgvuldig verpakt.
^O^ voor Askbrad
pi_94146618
Zeer goede deal met SilverBolt, heb het heel goed verpakt gekregen met alles nog in de originele dozen, tevens heeft hij als de eerste op internet, de pakket verzonden voordat hij het geld kreeg. Nog kudo's voor deze vertrouwen in je medemens (Y).
pi_94151621
Zeer goede ervaringen met MaffeManiak ! Keurig op tijd met ophalen en een bonus voor de ontvanger (die niet wist hoe ie het had) Bedankt namens Mukszoon !
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_94173853
Hoe zit het inmiddels met de andere gedupeerden van naaait93?
If i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?
pi_94212156
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 23:33 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Hoe zit het inmiddels met de andere gedupeerden van naaait93?
Blijkbaar heeft hij nog geen contact opgenomen met de gedupeerde. Heb hem nogmaals verzocht dit per ommegaande te gaan doen
  Boks-Chick vrijdag 18 maart 2011 @ 09:26:07 #120
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_94279429
Topervaring met JeOma.

De dag nadat ik betaald had werd de rugzak direct op de bus gedaan, en die had ik de volgende dag, prima verpakt, binnen.
lolwut
  vrijdag 18 maart 2011 @ 10:18:19 #121
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_94280978
Even een andere vraag.
Al die ervaringen hier, kunnen die niet om de zoveel tijd in een overzichtelijker schema hier geplaatst worden? Zo kan je sneller zien of iemand niet of wel te vertrouwen is. :)
pi_94281129
Goede ervaringen met B3rt in [TK][PS3] Need for speed hot pursuit.

Snelle betaling
pi_94300203
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 23:33 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Hoe zit het inmiddels met de andere gedupeerden van naaait93?
Hey jorn, had een pm van hem gekregen dat hij de helft zou terugstorten ( omdat hij het zogenaamd wel verstuurd zou hebben ) :r

maar zelfs dat is nog niet eens binnen :r :r

Naaaait93 :r :r :r
pi_94302311
Goede ervaringen met Haque en Waterweg, beiden hebben snel betaald en contact per PM was zeer netjes !
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
  zaterdag 19 maart 2011 @ 19:07:20 #125
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_94342757
Goede ervaring met Sickert. Vrijdag geld overgemaakt en dinsdag pakketje met videokaart ontvangen.
I used to be schizofrenic, but we're okay now.
pi_94345953
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 18:13 schreef apenkont het volgende:

[..]

Hey jorn, had een pm van hem gekregen dat hij de helft zou terugstorten ( omdat hij het zogenaamd wel verstuurd zou hebben ) :r

maar zelfs dat is nog niet eens binnen :r :r

Naaaait93 :r :r :r
Ik heb nieteens een PM gekregen. Weet iemand waar die gast woont? Aangezien er volgens mij wel meerdere mensen gedupeert zijn, is misschien aangifte een idee? Want vind niet echt dat dit zomaar ongestraft voorbij kan worden laten gegaan ...
Who is it?
pi_94347791
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 20:23 schreef 907 het volgende:

[..]

Ik heb nieteens een PM gekregen. Weet iemand waar die gast woont? Aangezien er volgens mij wel meerdere mensen gedupeert zijn, is misschien aangifte een idee? Want vind niet echt dat dit zomaar ongestraft voorbij kan worden laten gegaan ...
Ik heb in ieder geval naam bankrekening en woonplaats... maar iedereen die een betaling heeft gedaan waarschijnlijk ook. Als we gezamenlijk aangifte ( of iets anders O-) ) gaan doen ... count me in
pi_94347907
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 21:02 schreef apenkont het volgende:

[..]

Ik heb in ieder geval naam bankrekening en woonplaats... maar iedereen die een betaling heeft gedaan waarschijnlijk ook. Als we gezamenlijk aangifte ( of iets anders O-) ) gaan doen ... count me in
Ik heb vandaag een pm ontvangen dat hij vandaag alles op de post heeft gedaan maar dat het artikel van apenkont allang opgestuurd is. Blijkbaar heeft ie met jou een deal gemaakt om de helft terug te storten? En dat is dus ook nog niet nagekomen?
pi_94348638
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 21:04 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Ik heb vandaag een pm ontvangen dat hij vandaag alles op de post heeft gedaan maar dat het artikel van apenkont allang opgestuurd is. Blijkbaar heeft ie met jou een deal gemaakt om de helft terug te storten? En dat is dus ook nog niet nagekomen?
Whyy meee ;(
maar inderdaad nog niks binnengekomen... en dat was anderhalf week geleden.
Dus ik heb volgens mij het volle recht om te denken dat die andere producten ook niet gaan binnenkomen, ik hoop natuurlijk dat ik het aan het verkeerde eind heb voor mijn mede gedupeerden :Y

en wat kan FOK eigenlijk voor de gedupeerden betekenen? geeft Fok bijvoorbeeld gegevens vrij?
pi_94348645
oeps, dubbel post
pi_94349034
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 21:20 schreef apenkont het volgende:

[..]

Whyy meee ;(
maar inderdaad nog niks binnengekomen... en dat was anderhalf week geleden.
Dus ik heb volgens mij het volle recht om te denken dat die andere producten ook niet gaan binnenkomen, ik hoop natuurlijk dat ik het aan het verkeerde eind heb voor mijn mede gedupeerden :Y

en wat kan FOK eigenlijk voor de gedupeerden betekenen? geeft Fok bijvoorbeeld gegevens vrij?
FOK! geeft enkel (ip)gegevens op aanvraag van OvJ en dus niet aan de users zelf. Dus veel meer als contact op blijven zoeken met betreffende user via mail/pm of zelfs wel eens telefoonnummer ( :@ ) bellen kunnen wij niet. Dus enkel wij als V&A mods proberen achter users aan te gaan maar ook bij moeten binnen de regels van de wetten blijven.
pi_94402067
slechte ervaring met VeronicaMarsfan heb daar charmed en lost gekocht voor 110 euro,
de afspraak was om de helft van te voren over te maken (ik heb dus al 55 euro betaald)
Het zou verstuurd worden, en toen was het retour gekomen en zou het weer verstuurd worden.
We zijn u anderhalve maand verder en ik heb nog steeds niks ontvangen. Ik krijg overigens geen reactie meer ook, en hij is al 33 dagen niet meer aangemeld. :N
Kan ik hier nog iets aan doen? :?
Ik heb wel een adres maar ik kan het telefoonnummer niet achterhalen en ik kan er ook niet langs want het is gewoon te ver weg. :{
pi_94402337
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 23:43 schreef esmee_vlinder het volgende:
slechte ervaring met VeronicaMarsfan heb daar charmed en lost gekocht voor 110 euro,
de afspraak was om de helft van te voren over te maken (ik heb dus al 55 euro betaald)
Het zou verstuurd worden, en toen was het retour gekomen en zou het weer verstuurd worden.
We zijn u anderhalve maand verder en ik heb nog steeds niks ontvangen. Ik krijg overigens geen reactie meer ook, en hij is al 33 dagen niet meer aangemeld. :N
Kan ik hier nog iets aan doen? :?
Ik heb wel een adres maar ik kan het telefoonnummer niet achterhalen en ik kan er ook niet langs want het is gewoon te ver weg. :{
Stuur even alle gegevens per pm door naar mij. Graag een kopie van alle pm's naar elkaar en alle gegevens die je hebt. Dan ga ik kijken wat ik eraan kan doen
pi_94402540
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 23:47 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Stuur even alle gegevens per pm door naar mij. Graag een kopie van alle pm's naar elkaar en alle gegevens die je hebt. Dan ga ik kijken wat ik eraan kan doen
moet ik alle mailtjes doormailen of kan dit op de een of andere manier via één mail?
pi_94402665
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 23:52 schreef esmee_vlinder het volgende:

[..]

moet ik alle mailtjes doormailen of kan dit op de een of andere manier via één mail?
Mag je zelf bepalen :Y Of per stuk doorsturen of even kopiëren/plakken in een nieuwe pm
pi_94403387
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 23:55 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Mag je zelf bepalen :Y Of per stuk doorsturen of even kopiëren/plakken in een nieuwe pm
Oke, ik heb het in een mail geplakt,
alvast bedankt! :)
pi_94404186
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 00:11 schreef esmee_vlinder het volgende:

[..]

Oke, ik heb het in een mail geplakt,
alvast bedankt! :)
Ben er nu mee bezig en verwacht snel een reactie ;)
pi_94430905
Nog niets gehoord (of gezien) van Naaaait93 ... ;(
Who is it?
pi_94465592
Slechte ervaring met zeross tot nu toe. Ik wilde TNT, hij heeft op het laatste moment gekozen voor DHL. Pakket is nu kwijtgeraakt en zeross geeft aan dat ik de titels van de spellen moet doorgeven en mijn geld wel terug krijg. Nouja hou jullie op de hoogte.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_94467797
Goede ervaring met TweakersOnly mbt festivaltickets Rock Werchter. Goede communicatie, en de kaartjes waren snel binnen.
pi_94468789
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 18:33 schreef 907 het volgende:
Nog niets gehoord (of gezien) van Naaaait93 ... ;(
If i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?
pi_94475573
Ik heb (compleet onverwacht) het product van Naaait93 binnen gekregen (met excuus briefje).
En daarbij wil ik A_A ook even bedanken :)
Who is it?
pi_94490482
Prima ervaring met "33" nav dit topic:
[TK] Wacom Graphire 4 classic (A6) tekentablet!

We hadden afgesproken het tekentablet in een stevige envelop te verzenden ivm de lagere kosten.
Dit bleek niet te kunnen en "33" heeft de extra kosten op zich genomen, zelfs na aandringen van mijn kant wilde hij de extra kosten niet vergoed hebben van mij.

Bijna te vriendelijk afgehandeld dus!

Nu aan de slag met het apparaat want het kost wel enige gewenning!
  dinsdag 22 maart 2011 @ 22:54:55 #144
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_94491429
Goede ervaring met Aventura.

[TK] Laptop Dell Inspiron 1545 cherry red

Verzenden duurde even (weekje) maar contact was goed, en het product en de prijs die ik daarvoor betaald heb ook. Al met al prima dus ^O^
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 23 maart 2011 @ 18:54:24 #145
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_94521307
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_94523876
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 18:54 schreef Netsplitter het volgende:
Goede ervaring met Wouzer in [GEZ] Gewichtjeshouder Logitech G5. ^O^
Dezelfde ervaring terug.
Hulde voor jouw mooie donatie aan Kika! Veel muis-plezier met jouw "nieuwe" gewichtjes ;)
Carpe Diem
pi_94524429
quote:
Op woensdag 23 maart 2011 18:54 schreef Netsplitter het volgende:
Goede ervaring met Wouzer in [GEZ] Gewichtjeshouder Logitech G5. ^O^
Hulde voor die donatie ^O^ *O*
  donderdag 24 maart 2011 @ 08:34:43 #148
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_94543327
Prima ervaring met Chahid.

[TK] Gloednieuwe 11" Macbook Air!

Gisteravond opgehaald, aardige gast en snelle, prettige afhandeling! :)
pi_94547630
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 13:39 schreef Tamashii het volgende:
Slechte ervaring met zeross tot nu toe. Ik wilde TNT, hij heeft op het laatste moment gekozen voor DHL. Pakket is nu kwijtgeraakt en zeross geeft aan dat ik de titels van de spellen moet doorgeven en mijn geld wel terug krijg. Nouja hou jullie op de hoogte.
Update? Mag ook per pm :Y

quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 15:23 schreef Mr.Jorn. het volgende:

[..]

Nog steeds niet?

quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 18:23 schreef 907 het volgende:
Ik heb (compleet onverwacht) het product van Naaait93 binnen gekregen (met excuus briefje).
En daarbij wil ik A_A ook even bedanken :)
Gelukkig maar :Y
pi_94558848
Goede ervaringen met Pagafile in dit topic:
[TK] PS3, Xbox 360 en Wii games vanaf 9 euro inc.
pi_94558903
Goed ervaring met Chibii & Ill-Skillz!

Snelle reacties en snel verzonden!
pi_94565567
Inmiddels wel. Chapeau A_A.
If i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?
pi_94566398
quote:
Op donderdag 24 maart 2011 19:11 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Inmiddels wel. Chapeau A_A.
ben ik nu de enige? forever alone...
  vrijdag 25 maart 2011 @ 00:43:38 #154
178500 Der_Rudi
Arsenal o/
pi_94583985
Goede ervaring met Marmelade Snel betaald en de volgende dag netjes een berichtje dat de dvd's binnen waren. w/
pi_94763688
Hele goede ervaring met Timo12, gisteren het geld overgemaakt en vandaag al de xbox in huis ^O^
pi_94782071
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 23:43 schreef esmee_vlinder het volgende:
slechte ervaring met VeronicaMarsfan heb daar charmed en lost gekocht voor 110 euro,
de afspraak was om de helft van te voren over te maken (ik heb dus al 55 euro betaald)
Het zou verstuurd worden, en toen was het retour gekomen en zou het weer verstuurd worden.
We zijn u anderhalve maand verder en ik heb nog steeds niks ontvangen. Ik krijg overigens geen reactie meer ook, en hij is al 33 dagen niet meer aangemeld. :N
Kan ik hier nog iets aan doen? :?
Ik heb wel een adres maar ik kan het telefoonnummer niet achterhalen en ik kan er ook niet langs want het is gewoon te ver weg. :{
is inmiddels opgelost!
bedankt :)
  woensdag 30 maart 2011 @ 10:18:44 #157
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_94799287
Goede ervaring met B.ertha.

[TK] Compaq Presario V6000 ter reparatie/voor onderdelen

Snel en goed verpakt verzonden, thanks ^O^
pi_94800592
Prima ervaring met gohan16. Ipod gekocht, goed verpakt en snel verzonden. ^O^

[GEZ] Ipod Touch 2G, 3G of 4G
pi_94806157
Goede ervaring met gizmo6666

(TK) Ipod Nano 3G.8gb+AV/Dockingstation+usb kabel

Snel verzonden, goed verpakt, goede info.
  woensdag 30 maart 2011 @ 19:58:48 #160
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_94823500
quote:
Op woensdag 30 maart 2011 10:58 schreef ColtZ40 het volgende:
Prima ervaring met gohan16. Ipod gekocht, goed verpakt en snel verzonden. ^O^

[GEZ] Ipod Touch 2G, 3G of 4G
Goede ervaring met ColtZ40. Snel afgehandeld via pm en snel geld overgemaakt.
I used to be schizofrenic, but we're okay now.
pi_94888301
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 19:11 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Inmiddels wel. Chapeau A_A.
^O^

quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 21:42 schreef esmee_vlinder het volgende:

[..]

is inmiddels opgelost!
bedankt :)
^O^

quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 19:29 schreef apenkont het volgende:

[..]

ben ik nu de enige? forever alone...
Inmiddels stond het op je rekening toch? Helaas niet zoals het hoort te zijn ;(

Zijn er verder nog users met onafgehandelde deals?
  Moderator vrijdag 1 april 2011 @ 11:50:17 #162
45833 crew  Fogel
pi_94896470
Zeer goede ervaring met timbob in [TK] White Stripes - De Stijl (Split Colour Vinyl). Alles netjes verpakt en verstuurd, goede communicatie via PM, en in het pakket zat zelfs nog een kaartje met verjaardagswensen in het Noors! ^O^

En een dikke plus voor betaling via paypal, we zo handig voor iemand als mij zonder Nederlandse rekening :)
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_94916462
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 02:00 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

^O^

[..]

^O^

[..]

Inmiddels stond het op je rekening toch? Helaas niet zoals het hoort te zijn ;(

Zijn er verder nog users met onafgehandelde deals?
Ik heb nog steeds hetzelfde probleem met Naait93, die constant online is op FOK maar geen PM's beantwoordt...
pi_94919934
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 20:29 schreef Ill-Skillz het volgende:

[..]

Ik heb nog steeds hetzelfde probleem met Naait93, die constant online is op FOK maar geen PM's beantwoordt...
Kga er even achteraan ;) Laat je straks wat weten :Y
pi_94950205
Hey ik ben opgelicht op fok door tigerr. [TK] Ipod touch 4g in perfecte staat Wat moet ik doen ik heb het pakket opgestuurd?Ik ga nu naar de politie om aangifte te doen.Hij vind het schijnbaar nog grappig ook door er een apart topic voor te maken. :{
pi_94950352
Stuur alle pm's die je hebt van jullie even door naar vacrew met tekst en uitleg aub :)
pi_94950512
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 19:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
Stuur alle pm's die je hebt van jullie even door naar vacrew met tekst en uitleg aub :)
Hey is goed wat kunnen jullie voor me betekenen dan? :)
  zondag 3 april 2011 @ 14:24:05 #168
70982 Ill-Skillz
Allegretto
pi_94977493
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 21:32 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Kga er even achteraan ;) Laat je straks wat weten :Y
Is nu geloof ik geregeld. Hij gaat geld overmaken.

Even voor alle lezers in dit topic dan maar.
Naaait93 had me imitatieoordopjes van apple verkocht i.p.v. de beloofde originele.
Die dingen gingen dus na 3 dagen kapot.

Na veel PM's, tijd en hulp van A_A maakt hij nu 7 euro terug over, van de 10 die ik er voor betaald heb.
pi_95099628
Hallo allemaal,

Ben nieuw in V&A dus geen idee of ik hier in het goede topic zit. Maar waar moet ik terecht als ik van anderen wil horen hoe het over één bepaalde persoon gaat? Ik zie een heel mooi topic van sander_kok ( [TK] Point of View Mobii Tegra 10 (Android tablet) ).
Niet dat ik de persoon niet vertrouw, maar zijn er hier wat ervaringen bekend ? ( Ik zag net dus ook al een topic over het feit dat iemand opgelicht is, dus nouja vertrouwen is een beetje weg )
pi_95104578
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 23:31 schreef Hyundai het volgende:
Hallo allemaal,

Ben nieuw in V&A dus geen idee of ik hier in het goede topic zit. Maar waar moet ik terecht als ik van anderen wil horen hoe het over één bepaalde persoon gaat? Ik zie een heel mooi topic van sander_kok ( [TK] Point of View Mobii Tegra 10 (Android tablet) ).
Niet dat ik de persoon niet vertrouw, maar zijn er hier wat ervaringen bekend ? ( Ik zag net dus ook al een topic over het feit dat iemand opgelicht is, dus nouja vertrouwen is een beetje weg )
Te zien aan zijn postgeschiedenis heeft al redelijk wat dingen via V&A verkocht, ik zie verder in zijn notes of waar dan ook geen slechte recensies of problemen met het afhandelen van deals.
Sowieso altijd bij iedere deal duidelijke afspraken maken, goed communiceren en bij twijfel doorvragen of gewoon afhaken. Verzekerd opsturen is aan te raden en zorg dat je de 3s code(verstuurcode) krijgt zodat je je pakket kan volgen.
pi_95119839
-edit: spam

[ Bericht 99% gewijzigd door admiraal_anaal op 06-04-2011 17:10:20 ]
pi_95182531
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 14:24 schreef Ill-Skillz het volgende:

Na veel PM's, tijd en hulp van A_A maakt hij nu 7 euro terug over, van de 10 die ik er voor betaald heb.
Na een week nog steeds niet de denderende 7 knaken mogen ontvangen, maar dat ter zijde :')
pi_95183769
Goede ervaring met flappiewappie en Bobr. ^O^

Hier:

[TK] Hollister/Abercrombie opruiming

En hier:

[TK] 1 nieuwe Hollister polo | Maat: M
No resentment ever evened out a weaker hand
  Boks-Chick donderdag 7 april 2011 @ 20:25:09 #174
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_95183884
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 20:01 schreef Ill-Skillz het volgende:

[..]

Na een week nog steeds niet de denderende 7 knaken mogen ontvangen, maar dat ter zijde :')
ik heb het even achter neergelegd. A_A is op vakantie, dus die doet efkes niets :+
lolwut
  donderdag 7 april 2011 @ 23:43:04 #175
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_95198976
Redelijke ervaring met zoz: [TK] Dell studio i7 laptop

Na goed contact heb ik de laptop gekocht. Toen hij bij mij thuis op de tafel stond bleek dat hij veel te heet werd en ook spontaan uitviel. Zoz zegt hier thuis nooit problemen gehad mee te hebben en dat het wellicht door het transport komt (geen transportschade overigens).

Ik zeg op mijn beurt dat als ik iets koop dat het, zeker voor dit bedrag, gewoon moet werken als ik het ontvang. Zijn woord tegen het mijne, maar dat viel ook te verwachten.

Zoz wilde de laptop niet terugnemen maar bood wel aan service te willen verlenen (reparatie door monteur bij hem thuis). Uiteindelijk heb ik besloten de laptop maar weer verder te verkopen, en gelukkig is dit gelukt voor bijna hetzelfde bedrag dus ben ik er uiteindelijk niet echt mee de boot in gegaan.

Tip van mij: Bij aanschaf van een laptop, hoe mooi en betrouwbaar het ook lijkt, ga hem persoonlijk halen (had verkoper ook aangeboden)! En draai minimaal een aantal minuten een CPU en GPU stresstest!
  donderdag 7 april 2011 @ 23:54:30 #176
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_95199588
quote:
Op donderdag 7 april 2011 23:43 schreef leolinedance het volgende:
Redelijke ervaring met zoz: [TK] Dell studio i7 laptop

Na goed contact heb ik de laptop gekocht. Toen hij bij mij thuis op de tafel stond bleek dat hij veel te heet werd en ook spontaan uitviel. Zoz zegt hier thuis nooit problemen gehad mee te hebben en dat het wellicht door het transport komt (geen transportschade overigens).

Ik zeg op mijn beurt dat als ik iets koop dat het, zeker voor dit bedrag, gewoon moet werken als ik het ontvang. Zijn woord tegen het mijne, maar dat viel ook te verwachten.

Zoz wilde de laptop niet terugnemen maar bood wel aan service te willen verlenen (reparatie door monteur bij hem thuis). Uiteindelijk heb ik besloten de laptop maar weer verder te verkopen, en gelukkig is dit gelukt voor bijna hetzelfde bedrag dus ben ik er uiteindelijk niet echt mee de boot in gegaan.

Tip van mij: Bij aanschaf van een laptop, hoe mooi en betrouwbaar het ook lijkt, ga hem persoonlijk halen (had verkoper ook aangeboden)! En draai minimaal een aantal minuten een CPU en GPU stresstest!
[Trolmodus]Dus eigenlijk ben jij erger, want je verkoopt een laptop met een mankement wat bekend is bij jou? [/trolmodus]

Zoz verleent je service. Hij heeft gelijk dat dit onder garantie valt en niet onder zijn verantwoordelijkheid. Het feit dat hij hier niet eerder aanspraak op geeft gemaakt geeft aan dat het probleem niet bekend was. Er stat duidelijk in de advertentie dat hij nog 3 jaar garantie heeft.

[ Bericht 0% gewijzigd door gohan16 op 07-04-2011 23:56:08 (Net over het randje zeker?Delete maar in dat geval) ]
I used to be schizofrenic, but we're okay now.
  vrijdag 8 april 2011 @ 00:00:54 #177
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_95199857
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 23:54 schreef gohan16 het volgende:

[..]

[Trolmodus]Dus eigenlijk ben jij erger, want je verkoopt een laptop met een mankement wat bekend is bij jou? [/trolmodus]

Zoz verleent je service. Hij heeft gelijk dat dit onder garantie valt en niet onder zijn verantwoordelijkheid. Het feit dat hij hier niet eerder aanspraak op geeft gemaakt geeft aan dat het probleem niet bekend was. Er stat duidelijk in de advertentie dat hij nog 3 jaar garantie heeft.
Ik heb uiteraard eerlijk gemeld dat de laptop een defect heeft ;)

Dat hij geen aanspraak op heeft gemaakt wil helemaal niet zeggen dat het probleem niet bekend was. Dit laptoptype is gewoon waardeloos (lees de internetfora er maar op na) en misschien wilde hij er wel gewoon snel vanaf. Onder hele lage belasting merk je het nl. niet zo heel goed maar bij het afspelen van een filmpje ofzo gaat het al fout.

Nu kunnen we wel vanalles suggereren maar laten we dat niet doen. Laten we het op een vervelende samenloop van omstandigheden houden, eind goed al goed.

Daarom zeg ik ook "redelijke ervaring met". Als ik echt negatief zou zijn had ik het ook wel gemeld. Het ging mij er vooral om de tip even achter te laten :)
  zaterdag 9 april 2011 @ 12:19:26 #178
174296 Siyara
Feyenoord!
pi_95254859
Goede ervaring met Rossdale, snelle betaling en gaf netjes aan toen het pakketje ontvangen was!
Niets is sterker dan dat ene woord...
  zaterdag 9 april 2011 @ 15:18:28 #179
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_95260909
Zeer goede ervaring met Sosa, serie met hem geruild via de post. Erg netjes ontvangen in bubbeltjes-envelop. Hij had er geen problemen mee dat ik wachtte met verzenden tot ik de dvd van hem ontvangen had.
Hey hallo wat een enorm kuttopic.
  zaterdag 9 april 2011 @ 16:01:01 #180
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_95262737
Uitstekende ervaring met Strolie75 in [TK] PSP-3000 Slim + übergames. Snel afgehandeld en in prima staat ontvangen. :)
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
pi_95269439
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 16:01 schreef lizardtattoo het volgende:
Uitstekende ervaring met Strolie75 in [TK] PSP-3000 Slim + übergames. Snel afgehandeld en in prima staat ontvangen. :)
Dit dus! Bedankt O+
pi_95290790
goede ervaring met Lunatic141 [TK] Ipad 16Gb WiFi
snel en goed afgehandeld
  maandag 11 april 2011 @ 07:18:36 #183
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_95331052
Slechte ervaring met VanKampen. We hadden via pm al adres uitgewisseld over de strijkbout die ik te koop heb. Gelukkig heb ik gewacht met versturen.

Heb namelijk geen geld ontvangen en hij reageert ook compleet niet meer.

Prima. Dan niet. Misschien heeft hij een reden, maar op mij komt het niet betrouwbaar over.
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
  maandag 11 april 2011 @ 08:33:04 #184
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_95331636
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 07:18 schreef JeOma het volgende:
Slechte ervaring met VanKampen. We hadden via pm al adres uitgewisseld over de strijkbout die ik te koop heb. Gelukkig heb ik gewacht met versturen.

Heb namelijk geen geld ontvangen en hij reageert ook compleet niet meer.

Prima. Dan niet. Misschien heeft hij een reden, maar op mij komt het niet betrouwbaar over.
Hoeveel dagen heeft hij dan al niet geantwoord sinds het PM'en?
Hey hallo wat een enorm kuttopic.
pi_95343682
Prima ervaring met Thongkhamma in dit topic: [TK] Nike Air Jordan 1 Retro Hi Premier (Maat 44)
Schoenen waren in nieuwstaat zoals beschreven (ruiken nog lekker nieuw :)), en persoonlijk afgeleverd :D
  maandag 11 april 2011 @ 16:58:53 #186
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_95348077
Goede ervaring met Azrael! Heeft tegen kostprijs zijn oude GBA opgestuurd _O_
Scratch a liberal and you will find a fascist
  maandag 11 april 2011 @ 19:36:06 #187
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_95355043
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 08:33 schreef Gemaskerde het volgende:

[..]

Hoeveel dagen heeft hij dan al niet geantwoord sinds het PM'en?
20-03 berichtje van "vanKampen": hij zegt "Euro's komen eraan".
22-03 berichtje van "vanKampen": hij zegt "Sorry, even druk op kantoor. Geld komt eraan." (en hij stuurt zijn adres mee)
27-03 berichtje van "vanKampen": hij zegt "Sorry, week druk geweest. Niet aan toegekomen. Zit nu een week in Zwitserland op wintersport."

(tussendoor heb ik hem diverse keren gevraagd waar het geld bleef)

Ik ben van mening dat ik lang genoeg heb gewacht. Wat mij betreft dus gewoon onbetrouwbaar. Period.
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
  maandag 11 april 2011 @ 20:48:40 #188
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_95360376
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 19:36 schreef JeOma het volgende:

[..]

20-03 berichtje van "vanKampen": hij zegt "Euro's komen eraan".
22-03 berichtje van "vanKampen": hij zegt "Sorry, even druk op kantoor. Geld komt eraan." (en hij stuurt zijn adres mee)
27-03 berichtje van "vanKampen": hij zegt "Sorry, week druk geweest. Niet aan toegekomen. Zit nu een week in Zwitserland op wintersport."

(tussendoor heb ik hem diverse keren gevraagd waar het geld bleef)

Ik ben van mening dat ik lang genoeg heb gewacht. Wat mij betreft dus gewoon onbetrouwbaar. Period.
Geef je gelijk, in de tussentijd had hij vast wel de mogelijkheid gehad om geld te storten :)
Je hebt ruim een halve maand gewacht tot je hij het geld zou storten.
Hey hallo wat een enorm kuttopic.
pi_95390629
Goede ervaring met Guard, hij wilde zijn oude processor uit overleden PC wel aan mij doneren voor een kleine vergoeding. Scheelt mij weer een aanschaf van nieuwe processor met bijbehorend mobo en RAM. Kortom, ik kan er weer een tijd tegenaan, bedankt!
Als je doet wat je deed, dan krijg je wat je kreeg.
pi_95396211
goede ervaring met Elias3, maakt het geld gelijk over en is erg respectvol!
veel plezier met de jordans :D !!!
pi_95680013
Super ervaring met JK1982

Gisteren een autorai kaartje gekocht en overgemaakt.

Vanmiddag in de brievenbus gehad.

TOPPERTJE!!!
Born to be wild!
pi_95725953
Een PS3 gekocht van Trusten en de volgende dag gelijk thuis :D
Even snel op de post gedaan als haar reacties!! Heel erg bedankt!!
pi_95726201
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 19:11 schreef Thongkamma het volgende:
Een PS3 gekocht van Trusten en de volgende dag gelijk thuis :D
Even snel op de post gedaan als haar reacties!! Heel erg bedankt!!
Eveneens snelle reactie en snelle betaling van Thongkamma :).
  donderdag 21 april 2011 @ 23:41:59 #194
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_95834249
[TK] AC Ryan Playon!HD Mini - nieuw in doos, ongebruikt

Uitstekende ervaring met vanhal! Netjes de ACRyan in doos opgestuurd gekregen én op tijd, zoals afgesproken.
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_95840598
Top, ook hier niks anders dan positieve ervaringen met Sosa, goede mailwisseling en correcte betaling ^O^
pi_95841262
quote:
99s.gif Op maandag 18 april 2011 19:18 schreef Arek het volgende:
Super ervaring met JK1982

Gisteren een autorai kaartje gekocht en overgemaakt.

Vanmiddag in de brievenbus gehad.

TOPPERTJE!!!
Hey, thanks! :)

Tevens een goede ervaring met jou dus, het geld stond al na een paar minuten bij mij op de rekening ^O^

Offtopic: ik vond de Rai wel een klein beetje tegenvallen helaas :{
  dinsdag 26 april 2011 @ 17:50:09 #197
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_96002657
AllesWatWas

[GRATIS] Boekjes

Gratis boekjes en nog snel opgestuurd ook. _O_
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_96017437
goede ervaring met w00h00
Lacoste Polo longsleeve in perfecte staat ontvangen.

Super ervaring met Timv37
Armani horloge van hem gekocht, zelfde avond foto van het ingepakte pakket,dag erop track en trace code in de bus,en 3 dagen later een berichtje of ik het pakket al had opgehaald,omdat de status via track en trace stond op pakket is af te halen bij het postkantoor... Niks dan lof!
pi_96040644
Prima deal gemaakt met sinterklaaskapoentje (in dit topic) en snel afgehandeld via PM, gemeet op het station, kon zo de trein weer in. Top.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 27 april 2011 @ 13:12:38 #200
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_96040782
Goede ervaring met DeWitteNinja vanwege dit topic: [TK] éS-petten + TPB-comics
Alleen zooooooo jammer dat m'n nick verkeerd gespeld is. :')
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  donderdag 28 april 2011 @ 17:06:50 #201
325861 zakkenjongen
Een jongen van zakken.
pi_96095533
Slechte ervaring met SpamNinja uit dit topic: [TK] Vans Era White Maat: US 10,5 (EU 43/43,5)
Er zit een gat in de Vans en dat is handig verborgen op de foto, omdat het gat aan de andere kant zit, die niet is gefotografeerd. Ik zou persoonlijk geen zaken meer met hem/haar doen.
  zondag 1 mei 2011 @ 11:13:59 #202
343369 Laser.
Love Always Shines
pi_96200182
Weten jullie misschien hoe lang het kan duren voordat geld is overgemaakt? Iemand op dit forum zegt geld te hebben overgemaakt op afgelopen donderdag (rond 19:00 uur). Ik heb op dit moment nog steeds niets ontvangen en weiger dus ook om de producten te versturen totdat het geld op mijn rekening staat.

Toch op vrijdag een PM gestuurd dat ik nog niets had ontvangen en deze user vond dat nogal vreemd en wil nog afwachten.

Maar kan het echt zo lang duren dat het op donderdag 19:00 uur verstuurd is en op zondag 11:00 uur nog steeds niet op mijn rekening staat?
pi_96200302
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 11:13 schreef Laser. het volgende:
Weten jullie misschien hoe lang het kan duren voordat geld is overgemaakt? Iemand op dit forum zegt geld te hebben overgemaakt op afgelopen donderdag (rond 19:00 uur). Ik heb op dit moment nog steeds niets ontvangen en weiger dus ook om de producten te versturen totdat het geld op mijn rekening staat.

Toch op vrijdag een PM gestuurd dat ik nog niets had ontvangen en deze user vond dat nogal vreemd en wil nog afwachten.

Maar kan het echt zo lang duren dat het op donderdag 19:00 uur verstuurd is en op zondag 11:00 uur nog steeds niet op mijn rekening staat?
Kan altijd wel wat duren als het tussen bijvoorbeeld ING en een andere bank is. Ik zou ieder geval morgen nog even afwachten. :)
  zondag 1 mei 2011 @ 11:28:08 #204
343369 Laser.
Love Always Shines
pi_96200541
Ga ik doen. Bedankt! :)
  zondag 1 mei 2011 @ 12:19:49 #205
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_96201835
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 11:13 schreef Laser. het volgende:
Weten jullie misschien hoe lang het kan duren voordat geld is overgemaakt? Iemand op dit forum zegt geld te hebben overgemaakt op afgelopen donderdag (rond 19:00 uur). Ik heb op dit moment nog steeds niets ontvangen en weiger dus ook om de producten te versturen totdat het geld op mijn rekening staat.

Toch op vrijdag een PM gestuurd dat ik nog niets had ontvangen en deze user vond dat nogal vreemd en wil nog afwachten.

Maar kan het echt zo lang duren dat het op donderdag 19:00 uur verstuurd is en op zondag 11:00 uur nog steeds niet op mijn rekening staat?
Is mij laatst ook gebeurd, alleen was ik ditmaal degene die het geld gestort had. Vrijdag rond 14:30, stond pas maandag rond 13:00 op de rekening van de verkoper :)
Kan dus inderdaad een tijdje tussen zitten.
Hey hallo wat een enorm kuttopic.
  zondag 1 mei 2011 @ 12:20:10 #206
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_96201849
-edit- dubbelpost
Hey hallo wat een enorm kuttopic.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 17:43:53 #207
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_96302851
Het spel Assassin's Creed: Brotherhood gekocht van user Cliffy. Afgelopen zaterdag/zondag geld overgemaakt en het spel is nu binnen. Is compleet/geen krasjes. Hartstikke goed.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_96336851
Scooter vandaag verkocht aan user Joe-Momma. Netjes opgehaald, naar het postkantoor gegaan om het kentekenbewijs over te zetten. Al met al een goede deal! ^O^
  woensdag 4 mei 2011 @ 18:08:22 #209
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_96350874
Uitstekende ervaring met Freezepop in [GEZ] PCI of PCI x16 express videokaart, zou tof zijn als alle verkopen via internet zo makkelijk en snel zouden gaan. Snel verstuurd, stevig verpakt, dikke aanrader
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_96477520
Goede ervaring met Zwartedoos! [TK]Jamie Oliver-the naked chef

Ben een daar dagen weg geweest en vond vandaag een pakketje in mn brievenbus, goed verpakt en indd in nieuwstaat :)
...::: Feyenoord < > Rotterdam:::...
  zaterdag 7 mei 2011 @ 18:00:11 #211
179869 Motar
I smack ass like the Revenant!
pi_96478362
Goede ervaring met Grimace: http://forum.fok.nl

Net pm verkeer en geen gedoe, een aanrader!
Omdat er ook kale mannen moeten zijn!
pi_96480819
Ghehe hier een goede ervaring met Motar, binnen 1 dag zowat het pakketje al binnen. Top!
  zaterdag 7 mei 2011 @ 19:31:42 #213
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_96481012
[TK] Ipod touch 3G 32 GB + accesoires

goede ervaring met cafpow :)
goed en snel afgehandeld :) alles doet het super en leuke extra's ben er blij mee
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
  maandag 9 mei 2011 @ 00:36:18 #214
325861 zakkenjongen
Een jongen van zakken.
pi_96532614
Het is weer zover. Ik zou een footswitch nagestuurd krijgen van The_Dean uit dit topic [TK] Cort Zenox Z-22 [electrische gitaar] , wacht al 2-3 weken, geen antwoord op PM etc.
  maandag 9 mei 2011 @ 11:13:47 #215
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_96538851
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 00:36 schreef zakkenjongen het volgende:
Het is weer zover. Ik zou een footswitch nagestuurd krijgen van The_Dean uit dit topic [TK] Cort Zenox Z-22 [electrische gitaar] , wacht al 2-3 weken, geen antwoord op PM etc.
Je doet je naam niet echt eer aan, twee keer opgelicht op een pagina.
Wel klote, hoop dat je het nog krijgt :)
Hey hallo wat een enorm kuttopic.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 9 mei 2011 @ 11:16:01 #216
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_96538917
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 00:36 schreef zakkenjongen het volgende:
Het is weer zover. Ik zou een footswitch nagestuurd krijgen van The_Dean uit dit topic [TK] Cort Zenox Z-22 [electrische gitaar] , wacht al 2-3 weken, geen antwoord op PM etc.
V&A mods zijn op de hoogte neem ik aan?
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  maandag 9 mei 2011 @ 11:46:01 #217
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_96539879
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 11:13 schreef Gemaskerde het volgende:

[..]

Je doet je naam niet echt eer aan, twee keer opgelicht op een pagina.
Wel klote, hoop dat je het nog krijgt :)
Ik snap het niet?
  maandag 9 mei 2011 @ 11:48:42 #218
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_96539967
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 11:46 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ik snap het niet?
Zijn username is zakkenjongen, oftewel dan verwacht je dat ie altijd goede deals sluit etc.
Echter is al twee keer opgelicht, te lezen op deze pagina :)

- Edit: Bedenk mij net dat het zakkenjongen is en niet ZAKENjongen :')
Hey hallo wat een enorm kuttopic.
  maandag 9 mei 2011 @ 12:19:09 #219
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_96541096
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 11:48 schreef Gemaskerde het volgende:

- Edit: Bedenk mij net dat het zakkenjongen is en niet ZAKENjongen :')
Dat dus :P
  Boks-Chick maandag 9 mei 2011 @ 12:57:30 #220
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_96542487
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 00:36 schreef zakkenjongen het volgende:
Het is weer zover. Ik zou een footswitch nagestuurd krijgen van The_Dean uit dit topic [TK] Cort Zenox Z-22 [electrische gitaar] , wacht al 2-3 weken, geen antwoord op PM etc.
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 11:16 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

V&A mods zijn op de hoogte neem ik aan?
Dit, heb je een van ons hierover al benaderd? Zo niet, zou je je verhaal via PM naar VAcrew willen doen ajb?
lolwut
  maandag 9 mei 2011 @ 17:49:04 #221
214697 The_Dean
Ebut Riggs
pi_96555588
Heb totaal niet het gevoel dat ik mezelf moet verdedigen of verantwoorden, maar:
De footswitch is wederom onderweg naar zakkenjongen. Door enige drukte kwam ik er niet aan toe hem direct te verzenden. Daarna is het even ergens missgegaan bij de TNT hier, en onderweg.
Vrijdag de TNT aan de lijn gehad, pakketje was zaterdag netjes terug. Vandaag weer onderweg gestuurd [en achteraan gebeld, alles was in orde], track/trace via PM gegeven. Wacht het nu netjes af, maar denk dat het wel goed komt.

Verder heeft zakkenjongen ook erg weinig geduld. Als hij de ene dag een PM stuurt met een vraag heb ik een dag later al twee PM's erbij waarom ik geen antwoord heb gegeven. Ik, zoals velen, ben niet fulltime online, en heb doordeweek en weekends vaak wel andere drukte. Als ik wel even online ben wil niet zeggen dat ik meteen in de gelegenheid ben iets te versturen of ergens achter aan te bellen.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
  Boks-Chick maandag 9 mei 2011 @ 18:34:54 #222
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_96557560
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 17:49 schreef The_Dean het volgende:
Heb totaal niet het gevoel dat ik mezelf moet verdedigen of verantwoorden, maar:
De footswitch is wederom onderweg naar zakkenjongen. Door enige drukte kwam ik er niet aan toe hem direct te verzenden. Daarna is het even ergens missgegaan bij de TNT hier, en onderweg.
Vrijdag de TNT aan de lijn gehad, pakketje was zaterdag netjes terug. Vandaag weer onderweg gestuurd [en achteraan gebeld, alles was in orde], track/trace via PM gegeven. Wacht het nu netjes af, maar denk dat het wel goed komt.

Verder heeft zakkenjongen ook erg weinig geduld. Als hij de ene dag een PM stuurt met een vraag heb ik een dag later al twee PM's erbij waarom ik geen antwoord heb gegeven. Ik, zoals velen, ben niet fulltime online, en heb doordeweek en weekends vaak wel andere drukte. Als ik wel even online ben wil niet zeggen dat ik meteen in de gelegenheid ben iets te versturen of ergens achter aan te bellen.
^O^ Dank je voor je uitleg, ik heb er alle vertrouwen in dat het opgelost wordt.
Voor een volgende V&A verkoop: het is wel handig (en wordt ook wel min of meer van verkopers verwacht) als je elke dag even de status van je topic en aanverwante PM's checkt, en daarop reageert. Tevens is het ook zo natuurlijk dat kopers wel ietsje geduld mogen hebben, maar evenzogoed. Het is een en-en verhaal :).

anyways, dank je voor je uitleg!
lolwut
  dinsdag 10 mei 2011 @ 10:28:35 #223
325861 zakkenjongen
Een jongen van zakken.
pi_96587643
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 17:49 schreef The_Dean het volgende:
Heb totaal niet het gevoel dat ik mezelf moet verdedigen of verantwoorden, maar:
De footswitch is wederom onderweg naar zakkenjongen. Door enige drukte kwam ik er niet aan toe hem direct te verzenden. Daarna is het even ergens missgegaan bij de TNT hier, en onderweg.
Vrijdag de TNT aan de lijn gehad, pakketje was zaterdag netjes terug. Vandaag weer onderweg gestuurd [en achteraan gebeld, alles was in orde], track/trace via PM gegeven. Wacht het nu netjes af, maar denk dat het wel goed komt.

Verder heeft zakkenjongen ook erg weinig geduld. Als hij de ene dag een PM stuurt met een vraag heb ik een dag later al twee PM's erbij waarom ik geen antwoord heb gegeven. Ik, zoals velen, ben niet fulltime online, en heb doordeweek en weekends vaak wel andere drukte. Als ik wel even online ben wil niet zeggen dat ik meteen in de gelegenheid ben iets te versturen of ergens achter aan te bellen.
Ho eens even. Als jij vindt dat ik weinig geduld heb, ga eens bij jezelf na of je op iets zou wachten, bijna 3 weken lang en zonder enig bericht van jou sinds anderhalf week. Ik had ook gecheckt of je online was en dat was je ook, vandaar mijn bericht of je wilde antwoorden. Je kan zeggen dat je het druk hebt, er vanalles misging, maar meld dat dan ook even, want als ik niks weet en er komt maar niks aan dan heb ik het gevoel dat ik ben opgelicht. En door bijdehande opmerkingen te maken als 'het spijt me maar ik ben niet altijd online' kom je nergens.

Vooral het stuk over dat ik weinig geduld heb vind ik belachelijk. Je had bijna 2 weken om iets te laten weten, ik ben ondertussen zelfs op vakantie geweest, niks aan berichten. Dan moet je je daarna niet verwonderen waarom ik bang word dat ik niks meer zal krijgen. De gitaar speelt btw wel echt fantastisch.
pi_96591130
Silverbolt top gozer ^O^

Gisteren op de post heb het net binnen gekregen :D

Spotgoedkoop ook :D

Nogmaals top!
Jah Rastafari Pride
Haile Selassie (23 juli 1892 – 27 augustus 1975)
Jah Bless! 400Years, 400Years.
http://www.theconsoleplace.co.uk/
  dinsdag 10 mei 2011 @ 12:57:06 #225
214697 The_Dean
Ebut Riggs
pi_96593490
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 10:28 schreef zakkenjongen het volgende:

[..]

Ho eens even. Als jij vindt dat ik weinig geduld heb, ga eens bij jezelf na of je op iets zou wachten, bijna 3 weken lang en zonder enig bericht van jou sinds anderhalf week. Ik had ook gecheckt of je online was en dat was je ook, vandaar mijn bericht of je wilde antwoorden. Je kan zeggen dat je het druk hebt, er vanalles misging, maar meld dat dan ook even, want als ik niks weet en er komt maar niks aan dan heb ik het gevoel dat ik ben opgelicht. En door bijdehande opmerkingen te maken als 'het spijt me maar ik ben niet altijd online' kom je nergens.

Vooral het stuk over dat ik weinig geduld heb vind ik belachelijk. Je had bijna 2 weken om iets te laten weten, ik ben ondertussen zelfs op vakantie geweest, niks aan berichten. Dan moet je je daarna niet verwonderen waarom ik bang word dat ik niks meer zal krijgen. De gitaar speelt btw wel echt fantastisch.
Ik ging er gewoon vanuit dat het onderweg was, dus als je vroeg dacht ik, laat maar, hij heeft hem geheid inmiddels al gekregen. Dat bleek anders, helaas.

Verder is het nu wel opgelost zo, je zou hem morgen moet ontvangen.
En dat is een hele fijne gitaar inderdaad, met veel plezier op gespeeld :)
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
  dinsdag 10 mei 2011 @ 13:20:11 #226
325861 zakkenjongen
Een jongen van zakken.
pi_96594464
Oke, nu begrijp ik het! Fijn dat het duidelijk is geworden. Bedankt voor de set, ik ben er enorm tevreden mee verder.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 14:05:10 #227
340341 Blester
Membre très utile
pi_96596362
Goede ervaring met Perenijsje Gears of War en PGR 4 in perfecte staat gekregen, geen enkele beschadiging, als nieuw. Spellen werken perfect. Ik moet toch echt complimenten geven over hoe goed het in ingepakt, zat zelfs even te prutsen om hem open te krijgen. Bedankt nogmaals Perenijsje! :)
~ Love comes unseen; we only see it go
  dinsdag 10 mei 2011 @ 16:23:08 #228
40432 SpookY22
I Stack #FAIL
pi_96602430
super ervaring met tuut-chips in [tk] Mortal Kombat (360) afhandeling was snel en goede communicatie. Item is in topstaat ontvangen.
ICT'er, Gamer, Social, Loveable, Huggable, Computer-Fixer, Limited Edition Geek, Good Laugh and a good friend if you need it.
X360 Gamertag: SpoekGTi ; Twitter: @ SpoekGTi #WoWPlayer
pi_96662470
Goede ervaring met DutchErrorist in [TK]Veel Xbox360 Spellen. Goede communicatie, alleen door weekend ertussen duurde het wat langer ivm overmaken geld enz :P
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  woensdag 11 mei 2011 @ 20:23:08 #230
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_96666416
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 17:30 schreef Feyenoord_Epe het volgende:
Goede ervaring met Zwartedoos! [TK]Jamie Oliver-the naked chef

Ben een daar dagen weg geweest en vond vandaag een pakketje in mn brievenbus, goed verpakt en indd in nieuwstaat :)
o dank je, ik zie dit nu pas, ik had je toevallig vandaag een pm gestuurd met de vraag of je hem wel ok had ontvangen omdat ik niks meer gehoord had :D
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_96680081
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 20:23 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

o dank je, ik zie dit nu pas, ik had je toevallig vandaag een pm gestuurd met de vraag of je hem wel ok had ontvangen omdat ik niks meer gehoord had :D
Had er ff niet aan gedacht,had je alsnog ff een pm gedaan :)
...::: Feyenoord < > Rotterdam:::...
pi_96684590
Goede ervaring met Piet_Piraat in [TK] PC kast + AM3 Moederbord + DDR3 geheugen en [TK] XFX HD6950 2GB, AMDPhenom X2 565 BE. Heldere communicatie en snelle afhandeling, super :)
pi_96740426
Hier ook goede ervaringen met Piet_Piraat, topic [TK] Asus V7-p7h55e barebone, nieuw in doos :)
pi_96743559
Pr0blame en vanhal, beide betrouwbare verkopers. ^O^
pi_96745626
^O^
pi_96784792
Een dikke :N voor OPM. Eerst plaatst hij een mailadres dat niet werkt, reageert dan niet op PM en begint dan per PM later te schelden als ik een andere koper heb. Dus volgens meneertje zou je geen reactie toch al koop moeten beschouwen? En ik heb hem 3 dagen de tijd gegeven.
  Boks-Chick zaterdag 14 mei 2011 @ 08:21:34 #237
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_96784899
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 07:47 schreef eRKa het volgende:
Een dikke :N voor OPM. Eerst plaatst hij een mailadres dat niet werkt, reageert dan niet op PM en begint dan per PM later te schelden als ik een andere koper heb. Dus volgens meneertje zou je geen reactie toch al koop moeten beschouwen? En ik heb hem 3 dagen de tijd gegeven.
:D dat is wel suf idd :').
lolwut
pi_96877489
Doe géén zaken met Replay11nl

Altijd bieden, bij akkoord weigerd hij.

quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2011 08:54 schreef replay11nl het volgende:

[..]

Yo, ik zie er toch vanaf, dacht dat ik oblivion wel zou gaan spelen, omdat ik hem kwijt was, maar ik heb hem dus weer gevonden. Bioshock is trouwens wel erg vet, had hem op de Xbox 360.
Bedankt voor de moeite
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 14:05 schreef replay11nl het volgende:
€800 geboden met de SSD erbij
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 19:46 schreef replay11nl het volgende:
Heb helaas toch voor een gewone desktop pc gekozen. Bedankt
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 21:29 schreef replay11nl het volgende:
€10
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 22:48 schreef replay11nl het volgende:
Is me veels te veel XD
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 23:08 schreef replay11nl het volgende:
ik bedoelde veels te ver haha
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 23:19 schreef replay11nl het volgende:

[..]

Laat maar, gaat niet door
En zo kan ik nog wel even doorgaan.
pi_97083744
Aankoop gedaan bij Lapsjwans. Vandaag ontvangen, prima afgehandeld.
  zaterdag 21 mei 2011 @ 12:45:16 #240
339405 replay11nl
Corvo Attano
pi_97113727
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 10:43 schreef MarkyB het volgende:
Doe géén zaken met Replay11nl

Altijd bieden, bij akkoord weigerd hij.

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Wat jij wilt joh!
  zaterdag 21 mei 2011 @ 13:01:52 #241
340341 Blester
Membre très utile
pi_97114243
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 10:43 schreef MarkyB het volgende:
Doe géén zaken met Replay11nl

Altijd bieden, bij akkoord weigerd hij.

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Dat is inderdaad niet zo netjes van hem..
~ Love comes unseen; we only see it go
  zaterdag 21 mei 2011 @ 14:21:06 #242
339405 replay11nl
Corvo Attano
pi_97117003
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 10:43 schreef MarkyB het volgende:
Doe géén zaken met Replay11nl

Altijd bieden, bij akkoord weigerd hij.

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Wat is je probleem trouwens? Het kan toch allemaal. Die kast ophalen kon ik niet, de nieuwe pc heb ik nou eenmaal gewoon gekocht ipv je laptop, en Oblivion was ik wel degelijk kwijt, en ik heb hem weer gevonden. Dus ga geen conclusies trekken voordat je weet wat er aan de hand is. Mongool
  zaterdag 21 mei 2011 @ 14:25:45 #243
187510 IrCute
Americunt
pi_97117149
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 14:21 schreef replay11nl het volgende:

[..]

Wat is je probleem trouwens? Het kan toch allemaal. Die kast ophalen kon ik niet, de nieuwe pc heb ik nou eenmaal gewoon gekocht ipv je laptop, en Oblivion was ik wel degelijk kwijt, en ik heb hem weer gevonden. Dus ga geen conclusies trekken voordat je weet wat er aan de hand is. Mongool
Waarom bied je dan eerst voor de laptop om vervolgens 5 uur later tot de conclusie te komen dat je toch een desktop pc wil hebben? En eerst bieden op een PC kast om vervolgens toch te realiseren dat het te ver is?

Het is gewoon bloedirritant, bied alleen als je écht geinteresseerd bent.
  zaterdag 21 mei 2011 @ 14:27:50 #244
339405 replay11nl
Corvo Attano
pi_97117215
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 14:25 schreef IrCute het volgende:

[..]

Waarom bied je dan eerst voor de laptop om vervolgens 5 uur later tot de conclusie te komen dat je toch een desktop pc wil hebben? En eerst bieden op een PC kast om vervolgens toch te realiseren dat het te ver is?

Het is gewoon bloedirritant, bied alleen als je écht geinteresseerd bent.
Ik was wel degelijk geinteresseerd in die kast, maar aangezien de verzendkosten iets van €13 bedragen, en het te ver was om hem op te halen, zie ik er van af. Bij de laptop was ik ook geinteresseerd alleen zat ik nog te twijfelen tussen een gewone game pc of een game laptop, en het is dus een pc geworden.
  zaterdag 21 mei 2011 @ 14:30:33 #245
187510 IrCute
Americunt
pi_97117305
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 14:27 schreef replay11nl het volgende:

[..]

Ik was wel degelijk geinteresseerd in die kast, maar aangezien de verzendkosten iets van €13 bedragen, en het te ver was om hem op te halen, zie ik er van af. Bij de laptop was ik ook geinteresseerd alleen zat ik nog te twijfelen tussen een gewone game pc of een game laptop, en het is dus een pc geworden.
Dus waarom kijk je dan eerst niet hoeveel de verzendkosten zijn of dat je de kast kunt ophalen voordat je gaat bieden? Een keer kan voorkomen dat je van je bod afziet, maar al minstens 3x bij dezelfde persoon is wel heel erg. :{
  zaterdag 21 mei 2011 @ 14:32:26 #246
340341 Blester
Membre très utile
pi_97117363
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 14:30 schreef IrCute het volgende:

[..]

Dus waarom kijk je dan eerst niet hoeveel de verzendkosten zijn of dat je de kast kunt ophalen voordat je gaat bieden? Een keer kan voorkomen dat je van je bod afziet, maar al minstens 3x bij dezelfde persoon is wel heel erg. :{
Ja klopt, gewoon een beetje boden uitbregen in het wilde weg en wanneer hij ziet "oh, hij accepteerd het" gewoon de deal afkappen is vrij laf.
~ Love comes unseen; we only see it go
  zaterdag 21 mei 2011 @ 14:32:52 #247
339405 replay11nl
Corvo Attano
pi_97117377
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 14:30 schreef IrCute het volgende:

[..]

Dus waarom kijk je dan eerst niet hoeveel de verzendkosten zijn of dat je de kast kunt ophalen voordat je gaat bieden? Een keer kan voorkomen dat je van je bod afziet, maar al minstens 3x bij dezelfde persoon is wel heel erg. :{
Is niet eens 3x, maar goed, dan hoeft hij niet meteen conclusies te gaan trekken dat ik een slechte koper bent o.i.d. Waar hij woont is me gewoon te ver en ik heb geen zin om het halve bedrag van die kast nog eens aan verzendkosten te gaan betalen.
  zaterdag 21 mei 2011 @ 14:38:11 #248
187510 IrCute
Americunt
pi_97117557
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 14:32 schreef replay11nl het volgende:

[..]

Is niet eens 3x, maar goed, dan hoeft hij niet meteen conclusies te gaan trekken dat ik een slechte koper bent o.i.d. Waar hij woont is me gewoon te ver en ik heb geen zin om het halve bedrag van die kast nog eens aan verzendkosten te gaan betalen.
- 1x laptop
- 1x spelletje
- 1x pc kast

Voordat je je bod uitbracht op die pc kast wist je toch waar hij woonde? En je kan zelf toch ook wel inzien dat het minstens 6.75 kost om dat ding op te sturen? Kortom: niet zomaar in de wilde weg gaan bieden, ga eerst na of je de kast zelf kan ophalen, als je dat niet kan dan zul je verzendkosten moeten betalen en vraag je aan de TS hoeveel de verzendkosten zullen zijn ipv. gelijk een bod uit te brengen en die een 1 en 15min later weer in te trekken.
  zaterdag 21 mei 2011 @ 14:40:49 #249
339405 replay11nl
Corvo Attano
pi_97117641
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 14:38 schreef IrCute het volgende:

[..]

- 1x laptop
- 1x spelletje
- 1x pc kast

Voordat je je bod uitbracht op die pc kast wist je toch waar hij woonde? En je kan zelf toch ook wel inzien dat het minstens 6.75 kost om dat ding op te sturen? Kortom: niet zomaar in de wilde weg gaan bieden, ga eerst na of je de kast zelf kan ophalen, als je dat niet kan dan zul je verzendkosten moeten betalen en vraag je aan de TS hoeveel de verzendkosten zullen zijn ipv. gelijk een bod uit te brengen en die een 1 en 15min later weer in te trekken.
Nee dat wist ik niet, verzenden kostte geen 6.75 maar rond de 13 euro. En ik hou hier verder mijn mond.
  zaterdag 21 mei 2011 @ 15:05:46 #250
340341 Blester
Membre très utile
pi_97118438
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 14:40 schreef replay11nl het volgende:

[..]

Nee dat wist ik niet, verzenden kostte geen 6.75 maar rond de 13 euro. En ik hou hier verder mijn mond.
Dat is het beste wat je kunt doen ja :')
~ Love comes unseen; we only see it go
  zaterdag 21 mei 2011 @ 20:24:34 #251
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
  maandag 23 mei 2011 @ 23:51:58 #252
119606 habanero
577000 Scoville
pi_97231317
goede ervaring met mikevdzanden
kleding van gekocht :D
pi_97258535
Goede ervaring met Solipsis.
Blotter art
Erg snel, heel goed verpakt, puntgaaf. Top!
pi_97279462
[TK] Tweetal Zippo's (nieuw)

Mag de reactie van baas123 pleite?
pi_97299167
Hele goede ervaring met Perenijsje [TK] DVD's en XBOX360 games
Betaald & de volgende dag al in huis :D Super!

En ben ook tevreden over DutchErrorist [TK]Veel Xbox360 Spellen
't duurde alleen een klein weekje voor ik ze thuis had, maar ik heb nu wel twee topspellen voor een prikkie :D Top!

[ Bericht 3% gewijzigd door ellenatmars op 26-05-2011 09:32:03 ]
  vrijdag 27 mei 2011 @ 17:20:00 #256
107802 Keasis
Sappy pathetic little me.
pi_97389951
Perfecte ervaring met Motar in [TK] Assassins creed 2 white edition pc

Motar is naar Amsterdam CS gefietst zodat ik het spel direct kon meenemen vanaf mijn werk.
(en 2e hands games wisselen voor de ingang van de Free Record Shop is gewoon zo pro).
pi_97403448
Uitstekende ervaring met Motar hier ook, keurige snelle afhandeling en goed verpakt!
Even a broken clock is right twice a day.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 23:03:04 #258
179869 Motar
I smack ass like the Revenant!
pi_97404860
Idem ervaringen met Keasis en danos, beide heren bedankt en veel plezier met de spullen!
Omdat er ook kale mannen moeten zijn!
pi_97584871
prima ervaring met El_Hijo_Del_Jefe ([CENTRAAL] PS3 games verkoop/ruil topic deel 19)
en ook met (vriend van) invine ([TR] Verschillende PS3 Games te ruil tegen 360 games)

beide binnen 2 dagen in huis!

[ Bericht 19% gewijzigd door desub op 01-06-2011 17:06:22 ]
elk oordeel heeft z'n nadeel
pi_97584905
Ik had goeie ervaringen met iemand van FOK die mijn Z5500 kocht.

Die kwam samen met zn pa langs om even te luisteren en die was binnen no time weer weg en gaf daarna toen ie thuis kwam nog een reactie terug hoe vet hij de set vond.

:)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_97590921
HELE goede ervaring met starbeach
2 diesel shirts van hem gekocht en direct de dag erna
waren ze binnen, heel erg bedankt!!
pi_97605186
Ook perfect ervaring met Thongkamma.
Na het overeenkomen van de prijs heeft hij zeer snel betaald en uitstekend gecommuniceerd ^O^
pi_97651312
[GEZ] Logitech Driving Force GT

Mag dicht, gekocht van dumb_8

Tevens prima ervaring met dumb_8 tot zo ver!
"Rest in pieces.."
  zaterdag 4 juni 2011 @ 13:45:24 #264
339405 replay11nl
Corvo Attano
pi_97694730
Goede ervaring met Chixu, binnen 1 dag spel al geleverd
  zondag 5 juni 2011 @ 18:39:26 #265
164959 krimpenrik
Telefoonfreak
pi_97747669
Weg gehaald voor overleg.

[ Bericht 89% gewijzigd door Netsplitter op 05-06-2011 18:48:05 ]
  maandag 6 juni 2011 @ 08:51:34 #266
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_97775392
[TK] GVB Golfregels (NGF) Boeken + DVD
Just a little lovin', early in the mornin'
Beats a cup of coffee for startin' off the day.
pi_97842305
Prima ervaring met Osiris024 in dit topic.
Zaterdagavond PM verstuurd, nu net het spel binnen. Top.
  woensdag 8 juni 2011 @ 22:56:46 #268
158518 Sjechov
Medisch Commercieel Actief!
pi_97914943
Zeer goede ervaring met J3lmar in [TK] HP Pavilion dv7-4050ed + ruim 1 jaar garantie
Perfect !!!!
Je hoeft de wereld niet te snappen, je hoeft er alleen maar je weg in te vinden
pi_97920005
Zeer goede ervaring met Keesos..

Had een tablet overgenomen, perfecte staat. Snel afgehandeld, eerstvolgende mogelijkheid op de post, top!

Zag dat Stijn-5 hier weer actief is. Geen goede ervaring met hem. Had een shirt van hem overgenomen, in 'goede staat'. Komt het shirt aan, blijken er allemaal olievlekken etc. in te zitten. Is een tijdje geleden, toch het vermelden waard. Hij zou de verzendkosten aan me overmaken, zodat ik hem eventueel terug kon sturen. Nooit wat van gezien..
pi_97925775
[TK] Xbox 360 Pro + games
Hele goede ervaring met Sygnus! Afgelopen dinsdag de xbox opgehaald bij hem. Zeer vriendelijk en nam de moeite om alles de demonstreren etc. Top! Bedankt :)
pi_97969247
Ontzettend prettige en goede ervaring met SicSicSics. Via het metaltopic erachter gekomen dat hij de microfoon had die ik zocht, PM contact gehad en binnen een halve week de microfoon thuisgestuurd gekregen. Erg leuk cadeaupapiertje ook, niets meer dan lof! _O_
† The 3 Kings †
  vrijdag 10 juni 2011 @ 15:32:24 #272
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_97983944
Nog zo'n veer in me hol en ik vlieg weg! :')

TheSorrow heeft zich ook als een voorbeeldig klant gedragen. Altijd snel een reactie, samen in spanning zitten wachten tot het pakketje aangemeld werd bij tracktrace en zelf daarvoor al zijn geld overgemaakt. Zijn geld, 4500 eurocent, heeft mijn leven veranderd. Het was echt geweldig! Ik hoop dat hij veel plezier van zijn aankoop heeft. O+
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_97989555
Goede ervaring met Roces18 in [TK] Blu-Rays & DVD's | o.a. The Big Bang Theory & Pirates of the C
Blurays in PERFECTE staat en snel ontvangen!
pi_98187839
voegt niets toe

[ Bericht 99% gewijzigd door Symphonic op 21-06-2011 11:41:18 ]
pi_98207642
MikeGSM heeft netjes de werkgeheugen modules verstuurd m.b.v. een bubbeltjes envelop.
Iedere geheugen module zat apart in een stevige plastic beschermhoes verpakt.
Daar kunnen een hoop webwinkels nog van leren hoe ze goed en netjes producten kunnen versturen.
Bedankt. ^O^

[TK] /[TR] 6x 512mb DDR PC2700 CL2.5
History can't change the past, the future can.
  woensdag 15 juni 2011 @ 22:11:30 #276
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_98225416
Goede ervaringen met m0ridin http://forum.fok.nl/topic/1658293

Goede heldere communicatie, snel opgestuurd en trackntrace code gekregen. Telefoon zelf was boven verwachting in een zeer goede staat en het de telefoon was goed verpakt. Top!
pi_98507417
[TK] Intel Quadcore Upgradeset (CPU/Mobo/RAM/Koeler)

TS reageerde niet op zijn PM! Maar ik begreep waarom, toen ik het pakketje ontving! Keurig verpakt! Heeft er netjes werk van gemaakt! TS bedankt!

Mdma98!
pi_98644659
Ik heb geen goede ervaring met Madell.

Ik blijf continu PM's sturen en op zijn topic reageren, maar hij zegt nooit meer wat terug. Ik had een bod geplaatst, hij ging akkoord en sinds dien zegt hij niets meer.
Excuse me, but do you suck ballz?
pi_98689461
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 14:14 schreef RGS18 het volgende:
Ik heb geen goede ervaring met Madell.

Ik blijf continu PM's sturen en op zijn topic reageren, maar hij zegt nooit meer wat terug. Ik had een bod geplaatst, hij ging akkoord en sinds dien zegt hij niets meer.
Is het mogelijk om hier op te reageren? Ik ken de regels namelijk niet van dit topic.
Het betreft dit topic; [TK] HTC Desire HD

Ik vind het een beetje zwak van je om mij hier zwart te maken. Volgens mij probeer je de mensen van mij weg te houden door ze leugens te vertellen. Maar goed;

Ik heb zover ik weet altijd gereageerd op de vele (te lage) biedingen die jij hebt gedaan. Ik heb ook een keer mijn excuses aangeboden omdat ik je over het hoofd had gezien. Verder ben ik nergens mee akkoord gegaan. Als ik enkele malen zeg dat mijn laagste verkoopprijs 250 excl verzenden is ga ik niet meer reageren op 255 incl verzenden.

Verder moet je ook niet verwachten dat het voor mij mogelijk is om direct op elke post van je te reageren. Ik zit namelijk niet 24/7 achter de laptop op biedingen af te wachten.

[ Bericht 7% gewijzigd door Madell op 26-06-2011 20:35:42 ]
  maandag 27 juni 2011 @ 14:44:59 #280
107802 Keasis
Sappy pathetic little me.
pi_98719495
Goede ervaring met freak1 in [TK] Freak1's Pinkster opruimings\Electronica Dump

Pen en webcam zijn in nette staat. Freak1 heeft ze na betaling direct op de post gedaan en hoefte dus ook niet lang te wachten op mijn spulletjes :)
pi_98738057
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 14:02 schreef MdMa98 het volgende:
[TK] Intel Quadcore Upgradeset (CPU/Mobo/RAM/Koeler)

TS reageerde niet op zijn PM! Maar ik begreep waarom, toen ik het pakketje ontving! Keurig verpakt! Heeft er netjes werk van gemaakt! TS bedankt!

Mdma98!
Systeem draait :7

+1 voor Fok! TS en V&A
pi_98738736
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 14:44 schreef Keasis het volgende:
Goede ervaring met freak1 in [TK] Freak1's Pinkster opruimings\Electronica Dump

Pen en webcam zijn in nette staat. Freak1 heeft ze na betaling direct op de post gedaan en hoefte dus ook niet lang te wachten op mijn spulletjes :)
Ik ook :Y

Nu alleen die printserver nog aan de praat krijgen. Hij heeft me in ieder geval getipt via PM, dus dat gaan we nog maar eens proberen :)
"If you're not a manc, you're a wank"
  dinsdag 28 juni 2011 @ 20:53:04 #283
179869 Motar
I smack ass like the Revenant!
pi_98787470
Goede ervaring met tijdrenner in dit topic:

[TK] Externe hd's, honden speakertjes en een flitser voor Nikon.

HD was verpakt in bubbeltjesplastic en werkt naar behoren.
Omdat er ook kale mannen moeten zijn!
pi_98804188
Eerlijke en uitstekende verkoper: Viere
Topic: [TK] Wii / Xbox360 / Playstation 3 games

Verzending in bubbeltjes envelop en spel zonder krassen met werkende DLC code en alles compleet.
pi_98817040
- post verwijderen aub, opgelost -

[ Bericht 49% gewijzigd door bear87 op 01-07-2011 10:53:50 ]
pi_98861805
Motar = goed: [TK] Mario allstars snes. Snel verzonden in bubbelenveloppe.

[ Bericht 7% gewijzigd door vriendelijkevriend op 30-06-2011 14:42:08 (Usernames goed spellen kan ik niet.) ]
pi_98891301
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 20:02 schreef Madell het volgende:

[..]

Is het mogelijk om hier op te reageren? Ik ken de regels namelijk niet van dit topic.
Het betreft dit topic; [TK] HTC Desire HD

Ik vind het een beetje zwak van je om mij hier zwart te maken. Volgens mij probeer je de mensen van mij weg te houden door ze leugens te vertellen. Maar goed;

Ik heb zover ik weet altijd gereageerd op de vele (te lage) biedingen die jij hebt gedaan. Ik heb ook een keer mijn excuses aangeboden omdat ik je over het hoofd had gezien. Verder ben ik nergens mee akkoord gegaan. Als ik enkele malen zeg dat mijn laagste verkoopprijs 250 excl verzenden is ga ik niet meer reageren op 255 incl verzenden.

Verder moet je ook niet verwachten dat het voor mij mogelijk is om direct op elke post van je te reageren. Ik zit namelijk niet 24/7 achter de laptop op biedingen af te wachten.

Ik wil jou absoluut niet zwart maken. Ik zeg alleen de waarheid. Ik bleef reageren in je topic, ik bleef PM's sturen. Uiteindelijk kwam er 1 doorheen en ging je akkoord met mijn bod. Daarna had ik weer niks van je gehoord en moest ik uiteindelijk weer gaan PM'en, waarna ik deze reply kreeg "ik wacht het nog even af".

PM log heb ik gewoon nog, voor het geval je me weer een leugenaar wilt noemen. :)
Excuse me, but do you suck ballz?
  vrijdag 1 juli 2011 @ 13:08:30 #288
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_98905118
Perfecte ervaring met F4T4L_3RR0R in [TK] Sony Ericsson Cedar gsm telefoon.
Vrij snelle afhandeling, en telefoon werd al opgestuurd toen ik het geld zelfs nog niet overgemaakt had. (Geen idee of hij dat zelf door had)

Telefoon ziet er puntgaaf uit, oplader is netjes, dus ik ben meer dan tevreden.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 15:23:12 #289
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_98911227
Zeer goeie ervaring gehad met Thomas-sama in [TK]Street Fighter IV (Xbox 360)

Snel en goed verpakt verstuurd :)
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  zondag 3 juli 2011 @ 03:59:03 #290
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_98972917
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 13:08 schreef Darkestrah het volgende:
Perfecte ervaring met F4T4L_3RR0R in [TK] Sony Ericsson Cedar gsm telefoon.
Vrij snelle afhandeling, en telefoon werd al opgestuurd toen ik het geld zelfs nog niet overgemaakt had. (Geen idee of hij dat zelf door had)

Telefoon ziet er puntgaaf uit, oplader is netjes, dus ik ben meer dan tevreden.
Jij ook bedankt voor de prettige afhandeling! Pakketje ging helaas een dagje later weg dan gepland, maar dat komt omdat ik thuis zit met een gebroken enkel en gescheurde enkelbanden, dus moest het even via iemand anders regelen.

Dat van het versturen voordat het geld binnen was wist ik, het is gewoon een stukje vertrouwen naar de mensheid toe. :)
Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...
  zondag 3 juli 2011 @ 18:32:12 #291
325861 zakkenjongen
Een jongen van zakken.
pi_98990459
Top ervaring met henkie-gek: [TK] Nieuw! Medion Laptop /i3/4GB/640GB/ USB3.0
Goede communicatie, komt netjes op tijd en alles was snel afgehandeld. Product met bon en helemaal nieuw in doos zoals beloofd :)
  woensdag 6 juli 2011 @ 16:22:15 #292
252757 LethalP
Dodelijk.
pi_99115480
Vraagje!

Ik heb mogelijk interesse in de schoenen uit dit topic.
Het enige probleem is dat TS nu al zo'n 4 dagen niet online is geweest, en ik hem dus niet kan bereiken!

Misschien dat Modjes hem wel op de een of andere manier kunnen bereiken?
pi_99116912
Net een bootje opgehaald, heel erg vriendelijk, ze hebben meegeholpen met het bootje op het dak van mn auto te leggen. Super!

[TK] Zeilbootje Optimist, 50 eu!

Mascini bedankt!
  Moderator donderdag 7 juli 2011 @ 10:12:17 #294
9859 crew  Karina
Woman
pi_99143173
Goede ervaring met kryptex - Donkey Kong gekocht en uit dit topic [TK] RETRO Nintendo shop | Games & Consoles, na betaling lag het 2 dagen later in de bus ^O^
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_99234682
[TK] 2x Rift (MMO) Prepaid Gamecard 60 dagen

Ik dacht dat prepaid-kaartjes enzulks niet meer hier verkocht mochten worden.

- Verkeerd topic zie ik nu - :')

[ Bericht 25% gewijzigd door RolStaart-Beer op 09-07-2011 14:28:47 ]
pi_99357698
Vandaag mijn pakket ontvangen van "Tijdrenner". Perfect op tijd zoals afgesproken! Vrijdag betaald en vandaag binnen (eerder kon ook niet door de TNT).

[TK] Playstation move starter pack + extra controller + 2 gratis games
pi_99404846
Slechte ervaringen met Chinless.
Zou zijn lens kopen. Bijna afspraak gemaakt, ging inderdaad wat moeilijk want wilde ik wilde niet verzenden vanwege lens. Reageert hij niet meer, heeft iemand anders hem gekocht. :')
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  woensdag 13 juli 2011 @ 12:33:06 #298
339405 replay11nl
Corvo Attano
pi_99407594
slechte ervaring met Grandhustler, wilt een spel van me kopen, ben akkoord en laat vervolgens niks meer van zich horen(al 2 weken niet!)
  vrijdag 15 juli 2011 @ 14:51:09 #299
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_99502723
Frishe. Woensdagavond betaald, net in de brievenbus. Lekker snel!

[TK] PS3 en XBOX360 games
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  Moderator zaterdag 16 juli 2011 @ 11:45:10 #300
5023 crew  Geckoo
Good news everyone
pi_99535522
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 11:11 schreef Tamashii het volgende:
Slechte ervaringen met Chinless.
Zou zijn lens kopen. Bijna afspraak gemaakt, ging inderdaad wat moeilijk want wilde ik wilde niet verzenden vanwege lens. Reageert hij niet meer, heeft iemand anders hem gekocht. :')
sorry... ik begreep van hem dat de andere koper (jij dus) niet meer reageerde...
heb hem btw zaterdag opgehaald, is netjes, geen krasjes etc. misschien een smetje dat hij het eerste half met jou had afgesproken....
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
  zaterdag 16 juli 2011 @ 18:19:34 #301
345680 Leanotsoynus
Dat klopt ja.
pi_99549991
Goede ervaring met JeMoeder (sowieso heb ik goede ervaringen met alle moeders)

Goede communicatie en afhandeling. :)

Nieuwe deel: [V&A] [Ervaringen] Voor kopers en verkopers
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')