Kan altijd wel wat duren als het tussen bijvoorbeeld ING en een andere bank is. Ik zou ieder geval morgen nog even afwachten.quote:Op zondag 1 mei 2011 11:13 schreef Laser. het volgende:
Weten jullie misschien hoe lang het kan duren voordat geld is overgemaakt? Iemand op dit forum zegt geld te hebben overgemaakt op afgelopen donderdag (rond 19:00 uur). Ik heb op dit moment nog steeds niets ontvangen en weiger dus ook om de producten te versturen totdat het geld op mijn rekening staat.
Toch op vrijdag een PM gestuurd dat ik nog niets had ontvangen en deze user vond dat nogal vreemd en wil nog afwachten.
Maar kan het echt zo lang duren dat het op donderdag 19:00 uur verstuurd is en op zondag 11:00 uur nog steeds niet op mijn rekening staat?
Is mij laatst ook gebeurd, alleen was ik ditmaal degene die het geld gestort had. Vrijdag rond 14:30, stond pas maandag rond 13:00 op de rekening van de verkoperquote:Op zondag 1 mei 2011 11:13 schreef Laser. het volgende:
Weten jullie misschien hoe lang het kan duren voordat geld is overgemaakt? Iemand op dit forum zegt geld te hebben overgemaakt op afgelopen donderdag (rond 19:00 uur). Ik heb op dit moment nog steeds niets ontvangen en weiger dus ook om de producten te versturen totdat het geld op mijn rekening staat.
Toch op vrijdag een PM gestuurd dat ik nog niets had ontvangen en deze user vond dat nogal vreemd en wil nog afwachten.
Maar kan het echt zo lang duren dat het op donderdag 19:00 uur verstuurd is en op zondag 11:00 uur nog steeds niet op mijn rekening staat?
Je doet je naam niet echt eer aan, twee keer opgelicht op een pagina.quote:Op maandag 9 mei 2011 00:36 schreef zakkenjongen het volgende:
Het is weer zover. Ik zou een footswitch nagestuurd krijgen van The_Dean uit dit topic [TK] Cort Zenox Z-22 [electrische gitaar] , wacht al 2-3 weken, geen antwoord op PM etc.
V&A mods zijn op de hoogte neem ik aan?quote:Op maandag 9 mei 2011 00:36 schreef zakkenjongen het volgende:
Het is weer zover. Ik zou een footswitch nagestuurd krijgen van The_Dean uit dit topic [TK] Cort Zenox Z-22 [electrische gitaar] , wacht al 2-3 weken, geen antwoord op PM etc.
Ik snap het niet?quote:Op maandag 9 mei 2011 11:13 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Je doet je naam niet echt eer aan, twee keer opgelicht op een pagina.
Wel klote, hoop dat je het nog krijgt
Zijn username is zakkenjongen, oftewel dan verwacht je dat ie altijd goede deals sluit etc.quote:
Dat dusquote:Op maandag 9 mei 2011 11:48 schreef Gemaskerde het volgende:
- Edit: Bedenk mij net dat het zakkenjongen is en niet ZAKENjongen
quote:Op maandag 9 mei 2011 00:36 schreef zakkenjongen het volgende:
Dit, heb je een van ons hierover al benaderd? Zo niet, zou je je verhaal via PM naar VAcrew willen doen ajb?quote:Op maandag 9 mei 2011 11:16 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
V&A mods zijn op de hoogte neem ik aan?
quote:Op maandag 9 mei 2011 17:49 schreef The_Dean het volgende:
Heb totaal niet het gevoel dat ik mezelf moet verdedigen of verantwoorden, maar:
De footswitch is wederom onderweg naar zakkenjongen. Door enige drukte kwam ik er niet aan toe hem direct te verzenden. Daarna is het even ergens missgegaan bij de TNT hier, en onderweg.
Vrijdag de TNT aan de lijn gehad, pakketje was zaterdag netjes terug. Vandaag weer onderweg gestuurd [en achteraan gebeld, alles was in orde], track/trace via PM gegeven. Wacht het nu netjes af, maar denk dat het wel goed komt.
Verder heeft zakkenjongen ook erg weinig geduld. Als hij de ene dag een PM stuurt met een vraag heb ik een dag later al twee PM's erbij waarom ik geen antwoord heb gegeven. Ik, zoals velen, ben niet fulltime online, en heb doordeweek en weekends vaak wel andere drukte. Als ik wel even online ben wil niet zeggen dat ik meteen in de gelegenheid ben iets te versturen of ergens achter aan te bellen.
Ho eens even. Als jij vindt dat ik weinig geduld heb, ga eens bij jezelf na of je op iets zou wachten, bijna 3 weken lang en zonder enig bericht van jou sinds anderhalf week. Ik had ook gecheckt of je online was en dat was je ook, vandaar mijn bericht of je wilde antwoorden. Je kan zeggen dat je het druk hebt, er vanalles misging, maar meld dat dan ook even, want als ik niks weet en er komt maar niks aan dan heb ik het gevoel dat ik ben opgelicht. En door bijdehande opmerkingen te maken als 'het spijt me maar ik ben niet altijd online' kom je nergens.quote:Op maandag 9 mei 2011 17:49 schreef The_Dean het volgende:
Heb totaal niet het gevoel dat ik mezelf moet verdedigen of verantwoorden, maar:
De footswitch is wederom onderweg naar zakkenjongen. Door enige drukte kwam ik er niet aan toe hem direct te verzenden. Daarna is het even ergens missgegaan bij de TNT hier, en onderweg.
Vrijdag de TNT aan de lijn gehad, pakketje was zaterdag netjes terug. Vandaag weer onderweg gestuurd [en achteraan gebeld, alles was in orde], track/trace via PM gegeven. Wacht het nu netjes af, maar denk dat het wel goed komt.
Verder heeft zakkenjongen ook erg weinig geduld. Als hij de ene dag een PM stuurt met een vraag heb ik een dag later al twee PM's erbij waarom ik geen antwoord heb gegeven. Ik, zoals velen, ben niet fulltime online, en heb doordeweek en weekends vaak wel andere drukte. Als ik wel even online ben wil niet zeggen dat ik meteen in de gelegenheid ben iets te versturen of ergens achter aan te bellen.
Ik ging er gewoon vanuit dat het onderweg was, dus als je vroeg dacht ik, laat maar, hij heeft hem geheid inmiddels al gekregen. Dat bleek anders, helaas.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:28 schreef zakkenjongen het volgende:
[..]
Ho eens even. Als jij vindt dat ik weinig geduld heb, ga eens bij jezelf na of je op iets zou wachten, bijna 3 weken lang en zonder enig bericht van jou sinds anderhalf week. Ik had ook gecheckt of je online was en dat was je ook, vandaar mijn bericht of je wilde antwoorden. Je kan zeggen dat je het druk hebt, er vanalles misging, maar meld dat dan ook even, want als ik niks weet en er komt maar niks aan dan heb ik het gevoel dat ik ben opgelicht. En door bijdehande opmerkingen te maken als 'het spijt me maar ik ben niet altijd online' kom je nergens.
Vooral het stuk over dat ik weinig geduld heb vind ik belachelijk. Je had bijna 2 weken om iets te laten weten, ik ben ondertussen zelfs op vakantie geweest, niks aan berichten. Dan moet je je daarna niet verwonderen waarom ik bang word dat ik niks meer zal krijgen. De gitaar speelt btw wel echt fantastisch.
o dank je, ik zie dit nu pas, ik had je toevallig vandaag een pm gestuurd met de vraag of je hem wel ok had ontvangen omdat ik niks meer gehoord hadquote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:30 schreef Feyenoord_Epe het volgende:
Goede ervaring met Zwartedoos! [TK]Jamie Oliver-the naked chef
Ben een daar dagen weg geweest en vond vandaag een pakketje in mn brievenbus, goed verpakt en indd in nieuwstaat
Had er ff niet aan gedacht,had je alsnog ff een pm gedaanquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:23 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
o dank je, ik zie dit nu pas, ik had je toevallig vandaag een pm gestuurd met de vraag of je hem wel ok had ontvangen omdat ik niks meer gehoord had
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 07:47 schreef eRKa het volgende:
Een dikkevoor OPM. Eerst plaatst hij een mailadres dat niet werkt, reageert dan niet op PM en begint dan per PM later te schelden als ik een andere koper heb. Dus volgens meneertje zou je geen reactie toch al koop moeten beschouwen? En ik heb hem 3 dagen de tijd gegeven.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 08:54 schreef replay11nl het volgende:
[..]
Yo, ik zie er toch vanaf, dacht dat ik oblivion wel zou gaan spelen, omdat ik hem kwijt was, maar ik heb hem dus weer gevonden. Bioshock is trouwens wel erg vet, had hem op de Xbox 360.
Bedankt voor de moeite
quote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 19:46 schreef replay11nl het volgende:
Heb helaas toch voor een gewone desktop pc gekozen. Bedankt
quote:
quote:
quote:
En zo kan ik nog wel even doorgaan.quote:
Wat jij wilt joh!quote:Op maandag 16 mei 2011 10:43 schreef MarkyB het volgende:
Doe géén zaken met Replay11nl
Altijd bieden, bij akkoord weigerd hij.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Dat is inderdaad niet zo netjes van hem..quote:Op maandag 16 mei 2011 10:43 schreef MarkyB het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Wat is je probleem trouwens? Het kan toch allemaal. Die kast ophalen kon ik niet, de nieuwe pc heb ik nou eenmaal gewoon gekocht ipv je laptop, en Oblivion was ik wel degelijk kwijt, en ik heb hem weer gevonden. Dus ga geen conclusies trekken voordat je weet wat er aan de hand is. Mongoolquote:Op maandag 16 mei 2011 10:43 schreef MarkyB het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Waarom bied je dan eerst voor de laptop om vervolgens 5 uur later tot de conclusie te komen dat je toch een desktop pc wil hebben? En eerst bieden op een PC kast om vervolgens toch te realiseren dat het te ver is?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:21 schreef replay11nl het volgende:
[..]
Wat is je probleem trouwens? Het kan toch allemaal. Die kast ophalen kon ik niet, de nieuwe pc heb ik nou eenmaal gewoon gekocht ipv je laptop, en Oblivion was ik wel degelijk kwijt, en ik heb hem weer gevonden. Dus ga geen conclusies trekken voordat je weet wat er aan de hand is. Mongool
Ik was wel degelijk geinteresseerd in die kast, maar aangezien de verzendkosten iets van ¤13 bedragen, en het te ver was om hem op te halen, zie ik er van af. Bij de laptop was ik ook geinteresseerd alleen zat ik nog te twijfelen tussen een gewone game pc of een game laptop, en het is dus een pc geworden.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:25 schreef IrCute het volgende:
[..]
Waarom bied je dan eerst voor de laptop om vervolgens 5 uur later tot de conclusie te komen dat je toch een desktop pc wil hebben? En eerst bieden op een PC kast om vervolgens toch te realiseren dat het te ver is?
Het is gewoon bloedirritant, bied alleen als je écht geinteresseerd bent.
Dus waarom kijk je dan eerst niet hoeveel de verzendkosten zijn of dat je de kast kunt ophalen voordat je gaat bieden? Een keer kan voorkomen dat je van je bod afziet, maar al minstens 3x bij dezelfde persoon is wel heel erg.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:27 schreef replay11nl het volgende:
[..]
Ik was wel degelijk geinteresseerd in die kast, maar aangezien de verzendkosten iets van ¤13 bedragen, en het te ver was om hem op te halen, zie ik er van af. Bij de laptop was ik ook geinteresseerd alleen zat ik nog te twijfelen tussen een gewone game pc of een game laptop, en het is dus een pc geworden.
Ja klopt, gewoon een beetje boden uitbregen in het wilde weg en wanneer hij ziet "oh, hij accepteerd het" gewoon de deal afkappen is vrij laf.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:30 schreef IrCute het volgende:
[..]
Dus waarom kijk je dan eerst niet hoeveel de verzendkosten zijn of dat je de kast kunt ophalen voordat je gaat bieden? Een keer kan voorkomen dat je van je bod afziet, maar al minstens 3x bij dezelfde persoon is wel heel erg.
Is niet eens 3x, maar goed, dan hoeft hij niet meteen conclusies te gaan trekken dat ik een slechte koper bent o.i.d. Waar hij woont is me gewoon te ver en ik heb geen zin om het halve bedrag van die kast nog eens aan verzendkosten te gaan betalen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:30 schreef IrCute het volgende:
[..]
Dus waarom kijk je dan eerst niet hoeveel de verzendkosten zijn of dat je de kast kunt ophalen voordat je gaat bieden? Een keer kan voorkomen dat je van je bod afziet, maar al minstens 3x bij dezelfde persoon is wel heel erg.
- 1x laptopquote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:32 schreef replay11nl het volgende:
[..]
Is niet eens 3x, maar goed, dan hoeft hij niet meteen conclusies te gaan trekken dat ik een slechte koper bent o.i.d. Waar hij woont is me gewoon te ver en ik heb geen zin om het halve bedrag van die kast nog eens aan verzendkosten te gaan betalen.
Nee dat wist ik niet, verzenden kostte geen 6.75 maar rond de 13 euro. En ik hou hier verder mijn mond.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:38 schreef IrCute het volgende:
[..]
- 1x laptop
- 1x spelletje
- 1x pc kast
Voordat je je bod uitbracht op die pc kast wist je toch waar hij woonde? En je kan zelf toch ook wel inzien dat het minstens 6.75 kost om dat ding op te sturen? Kortom: niet zomaar in de wilde weg gaan bieden, ga eerst na of je de kast zelf kan ophalen, als je dat niet kan dan zul je verzendkosten moeten betalen en vraag je aan de TS hoeveel de verzendkosten zullen zijn ipv. gelijk een bod uit te brengen en die een 1 en 15min later weer in te trekken.
Dat is het beste wat je kunt doen jaquote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:40 schreef replay11nl het volgende:
[..]
Nee dat wist ik niet, verzenden kostte geen 6.75 maar rond de 13 euro. En ik hou hier verder mijn mond.
Is het mogelijk om hier op te reageren? Ik ken de regels namelijk niet van dit topic.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:14 schreef RGS18 het volgende:
Ik heb geen goede ervaring met Madell.
Ik blijf continu PM's sturen en op zijn topic reageren, maar hij zegt nooit meer wat terug. Ik had een bod geplaatst, hij ging akkoord en sinds dien zegt hij niets meer.
Systeem draaitquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:02 schreef MdMa98 het volgende:
[TK] Intel Quadcore Upgradeset (CPU/Mobo/RAM/Koeler)
TS reageerde niet op zijn PM! Maar ik begreep waarom, toen ik het pakketje ontving! Keurig verpakt! Heeft er netjes werk van gemaakt! TS bedankt!
Mdma98!
Ik ookquote:Op maandag 27 juni 2011 14:44 schreef Keasis het volgende:
Goede ervaring met freak1 in [TK] Freak1's Pinkster opruimings\Electronica Dump
Pen en webcam zijn in nette staat. Freak1 heeft ze na betaling direct op de post gedaan en hoefte dus ook niet lang te wachten op mijn spulletjes
Ik wil jou absoluut niet zwart maken. Ik zeg alleen de waarheid. Ik bleef reageren in je topic, ik bleef PM's sturen. Uiteindelijk kwam er 1 doorheen en ging je akkoord met mijn bod. Daarna had ik weer niks van je gehoord en moest ik uiteindelijk weer gaan PM'en, waarna ik deze reply kreeg "ik wacht het nog even af".quote:Op zondag 26 juni 2011 20:02 schreef Madell het volgende:
[..]
Is het mogelijk om hier op te reageren? Ik ken de regels namelijk niet van dit topic.
Het betreft dit topic; [TK] HTC Desire HD
Ik vind het een beetje zwak van je om mij hier zwart te maken. Volgens mij probeer je de mensen van mij weg te houden door ze leugens te vertellen. Maar goed;
Ik heb zover ik weet altijd gereageerd op de vele (te lage) biedingen die jij hebt gedaan. Ik heb ook een keer mijn excuses aangeboden omdat ik je over het hoofd had gezien. Verder ben ik nergens mee akkoord gegaan. Als ik enkele malen zeg dat mijn laagste verkoopprijs 250 excl verzenden is ga ik niet meer reageren op 255 incl verzenden.
Verder moet je ook niet verwachten dat het voor mij mogelijk is om direct op elke post van je te reageren. Ik zit namelijk niet 24/7 achter de laptop op biedingen af te wachten.
Jij ook bedankt voor de prettige afhandeling! Pakketje ging helaas een dagje later weg dan gepland, maar dat komt omdat ik thuis zit met een gebroken enkel en gescheurde enkelbanden, dus moest het even via iemand anders regelen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:08 schreef Darkestrah het volgende:
Perfecte ervaring met F4T4L_3RR0R in [TK] Sony Ericsson Cedar gsm telefoon.
Vrij snelle afhandeling, en telefoon werd al opgestuurd toen ik het geld zelfs nog niet overgemaakt had. (Geen idee of hij dat zelf door had)
Telefoon ziet er puntgaaf uit, oplader is netjes, dus ik ben meer dan tevreden.
sorry... ik begreep van hem dat de andere koper (jij dus) niet meer reageerde...quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:11 schreef Tamashii het volgende:
Slechte ervaringen met Chinless.
Zou zijn lens kopen. Bijna afspraak gemaakt, ging inderdaad wat moeilijk want wilde ik wilde niet verzenden vanwege lens. Reageert hij niet meer, heeft iemand anders hem gekocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |