In perfecte staat. Dead Space 2 heb ik gekocht en hooguit 2 keer in de PS3 gehad. Was niet echt mijn game, LA Noire heb ik 1 keer in de xbox gehad en uitgespeeld, daarna veilig in het doosje.quote:
Jow. PM me je gegevens, dan stuur ik je het rekeningnummer.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:56 schreef boem-dikkie het volgende:
LittleBigPlanet 2 voor 20 inclusief?
Zie PM.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:34 schreef Frishe het volgende:
[..]
Jow. PM me je gegevens, dan stuur ik je het rekeningnummer.
Dead Space 25 inclusief? LA Noire had ik overheen gelezen dat ie voor de Xbox was...quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:32 schreef Frishe het volgende:
[..]
In perfecte staat. Dead Space 2 heb ik gekocht en hooguit 2 keer in de PS3 gehad. Was niet echt mijn game, LA Noire heb ik 1 keer in de xbox gehad en uitgespeeld, daarna veilig in het doosje.
Goed bod. Ik laat vanmiddag iets weten, misschien dat een vriend hem wil overnemen. Zo niet, dan is ie voor jou.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:07 schreef Vortix het volgende:
[..]
Dead Space 25 inclusief? LA Noire had ik overheen gelezen dat ie voor de Xbox was...
Top!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:58 schreef Frishe het volgende:
boem-dikkie en Fom, die van jullie zijn donderdagmiddag op de post gedaan.
Prima, laat maar horen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:57 schreef Frishe het volgende:
[..]
Goed bod. Ik laat vanmiddag iets weten, misschien dat een vriend hem wil overnemen. Zo niet, dan is ie voor jou.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |