In perfecte staat. Dead Space 2 heb ik gekocht en hooguit 2 keer in de PS3 gehad. Was niet echt mijn game, LA Noire heb ik 1 keer in de xbox gehad en uitgespeeld, daarna veilig in het doosje.quote:
Jow. PM me je gegevens, dan stuur ik je het rekeningnummer.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:56 schreef boem-dikkie het volgende:
LittleBigPlanet 2 voor 20 inclusief?
Zie PM.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:34 schreef Frishe het volgende:
[..]
Jow. PM me je gegevens, dan stuur ik je het rekeningnummer.
Dead Space 25 inclusief? LA Noire had ik overheen gelezen dat ie voor de Xbox was...quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:32 schreef Frishe het volgende:
[..]
In perfecte staat. Dead Space 2 heb ik gekocht en hooguit 2 keer in de PS3 gehad. Was niet echt mijn game, LA Noire heb ik 1 keer in de xbox gehad en uitgespeeld, daarna veilig in het doosje.
Goed bod. Ik laat vanmiddag iets weten, misschien dat een vriend hem wil overnemen. Zo niet, dan is ie voor jou.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:07 schreef Vortix het volgende:
[..]
Dead Space 25 inclusief? LA Noire had ik overheen gelezen dat ie voor de Xbox was...
Top!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:58 schreef Frishe het volgende:
boem-dikkie en Fom, die van jullie zijn donderdagmiddag op de post gedaan.
Prima, laat maar horen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:57 schreef Frishe het volgende:
[..]
Goed bod. Ik laat vanmiddag iets weten, misschien dat een vriend hem wil overnemen. Zo niet, dan is ie voor jou.
Wat mij betreft deal, maar ik moet helaas wachten tot volgende week Vrijdag omdat ik dan pas weer terug ben.quote:
Ai. Okayquote:
Mooi!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:26 schreef Joery34 het volgende:
Spelletje Forza 3 netjes in bubbelenvelop binnen gekregen, en goede staat! Thanks!
Oei... Als ie er niet bijzat denk ik niet dat ik 'm nog heb. Zal straks thuis nog even kijken, als ik 'm vind geef ik je de code alsnog.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:35 schreef Joery34 het volgende:
[..]
Heb je toevallig nog de 'Includes code for more cars and tracks! download card inside'?
Mhh, let me knowquote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:48 schreef Frishe het volgende:
[..]
Oei... Als ie er niet bijzat denk ik niet dat ik 'm nog heb. Zal straks thuis nog even kijken, als ik 'm vind geef ik je de code alsnog.
Forza is weg helaas.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:08 schreef Tijn het volgende:
Ik bied 15,- inclusief verzending voor Forza3.
15 en hij is voor jou. Als je er dan net zo veel plezier mee beleeft als ik, maak je me nog 10 overquote:
Alleen verkoop, geen ruil. Helaas.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:52 schreef Bushalte het volgende:
La Noire ruilen voor dit? Een combinatie misschien.
Borderlands + Zombie Island/Underdome Riot
Bioshock 1 + 2
Fallout New Vegas
Mirror's Edge
Demo vond ik wel aardig, maar niet spectaculair.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:49 schreef Frishe het volgende:
[..]
15 en hij is voor jou. Als je er dan net zo veel plezier mee beleeft als ik, maak je me nog 10 over![]()
Meest onderschatte game van de laatste 2 jaar.
¤30,- en hij is voor jou.quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:59 schreef Zondaar313 het volgende:
25 euro (incl.) voor la noire, wanneer nodig maak ik vandaag de centen nog over..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |