Je KM-stand in de OP klopt niet.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:43 schreef TheHunterAmin het volgende:
Hierbij bied ik mijn gebruikte TGB 303R aan. Op dit moment heeft deze scooter wel wat mankementen, daarvoor de lage (bied)prijs.. De voor remschijf of de remblokken zullen vervangen moeten worden in verband met roest en moeilijk roteren van de wiel. Voor de rest is de rechter remhendel wat gebogen en zijn er een paar kleine beschadigingen aan de kappen, maar niet direct zichtbaar. Het kentekenbewijs staat nog op mijn naam, maar dit kunnen we samen overzetten op de naam van de nieuwe eigenaar bij het postkantoor. Verzekering heb ik geschorst, aangezien ik al een langere tijd niet meer rij. Dat is ook de reden waarom ik hem verkoop.
Kilometerteller staat op 101646.
De scooter kan alleen opgehaald worden!
BELLER IS SNELLER!
Telefoonnummer: 0646490581
Foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wacht daar maar heel fftjes mee, heb ook aantal reacties op 2dehands.nl gekregen.. Ik laat je het horen!quote:Op donderdag 28 april 2011 20:45 schreef Joe-Momma het volgende:
Volgende week kan ik m komen ophalen.
Hoezo klopt dat niet? Er staat toch echt 101646. (zoals de foto weergeeft)quote:Op donderdag 28 april 2011 20:52 schreef Nevermind.. het volgende:
[..]
Je KM-stand in de OP klopt niet.![]()
quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:00 schreef TheHunterAmin het volgende:
[..]
Zoals je het in de op het staan lijkt het net of je meer dan 100 000 km hebt gereden. Maar je hebt er 10 000 op zitten
Wacht daar maar heel fftjes mee, heb ook aantal reacties op 2dehands.nl gekregen.. Ik laat je het horen!
[..]
Hoezo klopt dat niet? Er staat toch echt 101646. (zoals de foto weergeeft)
Ik kan m morgen komen halen maar dan moet je wel vandaag reageren. Voor 125 dan ben je m morgen kwijt.quote:
Deal! Check je pm binnen enkele seconden!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:19 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Ik kan m morgen komen halen maar dan moet je wel vandaag reageren. Voor 125 dan ben je m morgen kwijt.
Pm terug.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:04 schreef TheHunterAmin het volgende:
[..]
Deal! Check je pm binnen enkele seconden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |