Deze snap ik niet helemaal, wat voor soort vragen vind je ongepast en waaromquote:Op donderdag 19 mei 2011 17:24 schreef Solipsis het volgende:
Net zoals in UVT: probeer niet met me in contact te komen met ongepaste vragen!
Ah, op die manier. Vond het al ietwat vreemd. Maar is nu duidelijk. Mooie dingen, succes met de verkoop!quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:47 schreef Solipsis het volgende:
Het is gemakkelijk in te denken dat iemand gaat vragen: "hoeveel kosten ze als er wel LSD op zit?" en daar heb ik op voorhand geen zin in. Een soort disclaimer maar dan anders. Om een mogelijk dubieus element per definitie eruit te werken.
Gepaste vragen gaan uitsluitend over hetgeen ik hier verkoop en daarover mag je me de oren van de kop vragen.
Dan wil ik er wel eenquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:39 schreef Solipsis het volgende:
¤21,50 - dan ga ik wel even zo'n fatsoenlijke enveloppen voor jullie halen natuurlijk.
Van homer heb ik er twee, maar wil er eigenlijk eentje zelf houden. Ben er nog niet over uit of ik ze wel allebei kwijt wil, maar er is er dus sowieso eentje over omdat ik hem zelf ook vet vond! Dus een reservering maken voor die tweede is ook mogelijk, voor toekomstige referentie dus. En dank u heer opa!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 46% gewijzigd door Solipsis op 20-05-2011 19:26:39 ]The woods are lovely, dark, and deep,
But I have promises to keep,
And miles to go before I sleep...
Had ik gisteravond al gedaan, vergeten te melden blijkbaar! Bij dezen dus.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:33 schreef Solipsis het volgende:
(een mod zou evt. de OP kunnen aanpassen wat mij betreft, indien er kracht voor is)
Heb geen interesse in deze blotter art,maar wellicht kan jij met helpen om aan deze:quote:Op woensdag 14 december 2011 17:32 schreef Solipsis het volgende:
Topic is in totale inactiviteit vervallen, de laatsten waarmee ik contact had en die zelfs wat overeen waren gekomen waren plots met de noorderzon vertrokken
In ieder geval, de vellen in de OP liggen hier nog en de prijs is nader overeen te komen, en what the hell als je een of andere vage ruil wilt voorstellen luister ik er ook nog wel naar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |