Zo goed als; sorry.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:45 schreef Laurensius het volgende:
Steam account al weg? anders heb ik zeker intresse
Primaquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:00 schreef Loontjah het volgende:
- Call of Duty 4: Modern Warfare
5 euro incl
Idem, ook prima! Stuur me even een PM =)quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:21 schreef nexusje het volgende:
Assassins Creed
- Assassins Creed 2
6euro incl?
En wederom akkoord. Oh, en Bioshock is een errug vette game!quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:25 schreef replay11nl het volgende:
FAIL @ Garadus!
OT: Bioshock/Oblivion ¤3 inclusief verzendkosten?
PM!quote:Op woensdag 6 april 2011 06:16 schreef Arguru het volgende:
[..]
En wederom akkoord. Oh, en Bioshock is een errug vette game!
Yo, ik zie er toch vanaf, dacht dat ik oblivion wel zou gaan spelen, omdat ik hem kwijt was, maar ik heb hem dus weer gevonden. Bioshock is trouwens wel erg vet, had hem op de Xbox 360.quote:
Mea culpa, had hem gemist! PM terugquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:45 schreef Loontjah het volgende:
PM verstuurd maar nog steeds niks gehoord ...
Npquote:Op zaterdag 9 april 2011 08:54 schreef replay11nl het volgende:
[..]
Yo, ik zie er toch vanaf, dacht dat ik oblivion wel zou gaan spelen, omdat ik hem kwijt was, maar ik heb hem dus weer gevonden. Bioshock is trouwens wel erg vet, had hem op de Xbox 360.
Bedankt voor de moeite
Zelfde vraag hierquote:Op zondag 17 april 2011 18:01 schreef Loontjah het volgende:
Ik heb het geld al overgemaakt, enig idee wanneer je het gaat verzenden ?
Van twee mensen heb ik het binnengehad en van de week verzonden, die hebben ook een PM van me gehadquote:Op donderdag 21 april 2011 16:05 schreef Loontjah het volgende:
Arguru, kun je op z'n minst even melden of je het geld binnen hebt, of wat je nu van plan bent ?
Ik heb de verkoper een PM gestuurd met de vraag om deze deal af te handelen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:00 schreef Murazor4096 het volgende:
Game nog niet binnen, hebben andere kopers meer geluk?
Kun je je rekeningnummer PM'en zodat ik er nog naar kan kijken? Wellicht dat ik die namelijk gemist heb.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:12 schreef Loontjah het volgende:
Geld ook overgemaakt maar nog niks binnen.
12-04-2011 bg xxxxxxx xxxxxx af ¤ 5,00 FOk! COD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |