Dit dus! Bedanktquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:01 schreef lizardtattoo het volgende:
Uitstekende ervaring met Strolie75 in [TK] PSP-3000 Slim + übergames. Snel afgehandeld en in prima staat ontvangen.
Hoeveel dagen heeft hij dan al niet geantwoord sinds het PM'en?quote:Op maandag 11 april 2011 07:18 schreef JeOma het volgende:
Slechte ervaring met VanKampen. We hadden via pm al adres uitgewisseld over de strijkbout die ik te koop heb. Gelukkig heb ik gewacht met versturen.
Heb namelijk geen geld ontvangen en hij reageert ook compleet niet meer.
Prima. Dan niet. Misschien heeft hij een reden, maar op mij komt het niet betrouwbaar over.
20-03 berichtje van "vanKampen": hij zegt "Euro's komen eraan".quote:Op maandag 11 april 2011 08:33 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Hoeveel dagen heeft hij dan al niet geantwoord sinds het PM'en?
Geef je gelijk, in de tussentijd had hij vast wel de mogelijkheid gehad om geld te stortenquote:Op maandag 11 april 2011 19:36 schreef JeOma het volgende:
[..]
20-03 berichtje van "vanKampen": hij zegt "Euro's komen eraan".
22-03 berichtje van "vanKampen": hij zegt "Sorry, even druk op kantoor. Geld komt eraan." (en hij stuurt zijn adres mee)
27-03 berichtje van "vanKampen": hij zegt "Sorry, week druk geweest. Niet aan toegekomen. Zit nu een week in Zwitserland op wintersport."
(tussendoor heb ik hem diverse keren gevraagd waar het geld bleef)
Ik ben van mening dat ik lang genoeg heb gewacht. Wat mij betreft dus gewoon onbetrouwbaar. Period.
Eveneens snelle reactie en snelle betaling van Thongkammaquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:11 schreef Thongkamma het volgende:
Een PS3 gekocht van Trusten en de volgende dag gelijk thuis
Even snel op de post gedaan als haar reacties!! Heel erg bedankt!!
Hey, thanks!quote:Op maandag 18 april 2011 19:18 schreef Arek het volgende:
Super ervaring met JK1982
Gisteren een autorai kaartje gekocht en overgemaakt.
Vanmiddag in de brievenbus gehad.
TOPPERTJE!!!
Kan altijd wel wat duren als het tussen bijvoorbeeld ING en een andere bank is. Ik zou ieder geval morgen nog even afwachten.quote:Op zondag 1 mei 2011 11:13 schreef Laser. het volgende:
Weten jullie misschien hoe lang het kan duren voordat geld is overgemaakt? Iemand op dit forum zegt geld te hebben overgemaakt op afgelopen donderdag (rond 19:00 uur). Ik heb op dit moment nog steeds niets ontvangen en weiger dus ook om de producten te versturen totdat het geld op mijn rekening staat.
Toch op vrijdag een PM gestuurd dat ik nog niets had ontvangen en deze user vond dat nogal vreemd en wil nog afwachten.
Maar kan het echt zo lang duren dat het op donderdag 19:00 uur verstuurd is en op zondag 11:00 uur nog steeds niet op mijn rekening staat?
Is mij laatst ook gebeurd, alleen was ik ditmaal degene die het geld gestort had. Vrijdag rond 14:30, stond pas maandag rond 13:00 op de rekening van de verkoperquote:Op zondag 1 mei 2011 11:13 schreef Laser. het volgende:
Weten jullie misschien hoe lang het kan duren voordat geld is overgemaakt? Iemand op dit forum zegt geld te hebben overgemaakt op afgelopen donderdag (rond 19:00 uur). Ik heb op dit moment nog steeds niets ontvangen en weiger dus ook om de producten te versturen totdat het geld op mijn rekening staat.
Toch op vrijdag een PM gestuurd dat ik nog niets had ontvangen en deze user vond dat nogal vreemd en wil nog afwachten.
Maar kan het echt zo lang duren dat het op donderdag 19:00 uur verstuurd is en op zondag 11:00 uur nog steeds niet op mijn rekening staat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |